» جهانگردی » دبی »  همه آنچه که باید از دبی پارک اند ریزورت بدانید
دبی پارک اند ریزورت
دبی

 همه آنچه که باید از دبی پارک اند ریزورت بدانید

۲۵ دی ۱۴۰۲ 7۰928

سفر به دبی شما را با شگفتی‌های زیادی روبه‌رو می‌کند که امکان تجربه آن در کمتر جایی از جهان وجود دارد. یکی از خاص‌ترین و شگفت‌انگیزترین جاهای دیدنی دبی که بازدید از تمام بخش‌های آن به روزها زمان نیاز دارد، دبی پارک اند ریزورت است. بسیاری از گردشگران این تصور را دارند که این مکان یکی از مجموعه‌های تفریحی و سرگرمی معمولی است که برای شادی و بازی کودکان و بزرگسالان درنظر گرفته شده است. اما اگر به‌طور کامل با پارک اند ریزورت دبی آشنا شوید، متوجه خواهید شد که تفریحات خاص و بی‌شماری را برای شما فراهم کرده است. تمام آن چیزی که از بازی و سرگرمی در تصور دارید از پارک های آبی دبی گرفته تا بازی‌های فکری و هیجان‌انگیز، در این مجموعه در انتظار شما است. وسعت زیاد مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت، گویای این است که قرار است تجربیات جدید و خاطره‌انگیزی را در کنار دوستان و خانواده خود به‌دست آورید. با توجه به استقبال زیاد گردشگران از این مجموعه فوق‌العاده و منحصربه‌فرد، در این مطلب به معرفی تمام آن چیزی که باید از پارک اند ریزوت بدانید، می‌پردازیم.

فهرست این مطلب

معرفی کلی دبی پارک اند ریزورت

در قلب شهر دبی، یک مجموعه تفریحی یکپارچه به نام پارک اند ریزورت وجود دارد که بی‌نظیرترین نمونه در خاورمیانه محسوب می‌شود. وسعت این جاذبه گردشگری ۷۶۰۰۰۰ مترمربع است که می‌توانید در بین ۱۰۰ وسیله بازی و سرگرمی جذاب به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. بخش‌های موضوعی متنوعی در پارک اند ریزوت وجود دارد که می‌توانید یک روز کامل را با لذت و خوشی در آن سپری کنید. جذابیت این مجموعه این است که برای تفریح تمام اعضای خانواده، در هر سنی بازی و سرگرمی مناسبی فراهم کرده است.

پارک اند ریزورت دبی کجاست؟

دبی پارک اند ریزورت در امارات متحده عربی، شهر دبی و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است و هر روزه از مسافران این شهر توریستی میزبانی می‌کند.

بنر هتل های دبی بلاگ برای موبایل

آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید، مقابل پالم جابل علی

چطور خودمان را به پارک اند ریزورت دبی برسانیم؟

در هر قسمت از شهر دبی که باشید، می‌توانید به‌راحتی و با استفاده از وسایل نقلیه مختلف خود را به مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت دبی برسانید. فقط کافی است با مسیر و نحوه استفاده از وسایل نقلیه‌ی مختلف آشنا باشید، ازجمله:

با مترو

اگر قصد دارید با مترو به این مجموعه تفریحی بروید، باید این مسیرها را دنبال کنید:

  • سوار خط قرمز مترو شوید.
  • در ایستگاه پایانی خط قرمز پیاده شوید.
  • از پایانه مترو خارج شده و برای رسیدن به پارک اند ریزورت تاکسی بگیرید.

با خودرو شخصی

در صورتی که برای گشت‌وگذار در شهر زیبای دبی، خودرو کرایه کرده‌اید، برای رفتن به پارک اند ریزورت باید ابتدا خود را به خیابان شیخ زاید برسانید. سپس تابلوهای مسیریابی پالم جابل علی را دنبال کنید. نگران پارک ماشین خود نباشید، چراکه در این مجموعه تفریحی بی‌نظیر پارکینگ با ظرفیت بالا وجود دارد.

 با تاکسی

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید برای رفتن به پارک اند ریزورت دبی انتخاب کنید، اجاره تاکسی است. برای این کار می‌توانید:

  • با پرداخت هزینه کمتر از تاکسی‌های هتل استفاده کنید.
  • تاکسی‌های اینترنتی ازجمله Uber وCareem  را سفارش دهید.

با شاتل باس سرویس

راحت‌ترین و بهترین راه دسترسی به این مجموعه تفریحی، استفاده از شاتل باس سرویس است. جالب است بدانید که مجموعه پارک اند ریزورت این وسایل نقلیه را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است تا به‌راحتی و در کمترین زمان به این مجموعه دسترسی داشته باشید. همچنین شاتل باس سرویس دارای فضایی تمیز، صندلی‌های راحت و لوکس و سیستم تهویه مطبوع است تا به این شکل آسایش شما را فراهم کند.

بخش های مختلف دبی پارک اند ریزورت

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، وسعت مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت بسیار زیاد است و این به دلیل وجود بخش‌های تفریحی مختلف است که هر کدام ویژگی و امکانات متفاوتی را دربرگرفته‌اند. توصیه می‌شود پیش از رفتن به این مجموعه سرگرمی شگفت‌انگیز با بخش‌های مختلف آن آشنا شوید تا در ساعت‌های حضور خود از امکانات تفریحی موردعلاقه‌تان استفاده کنید.

موشن گیت دبی

از محبوب‌ترین بخش‌های موضوعی دبی پارک اند ریزورت، موشن گیت نام دارد که با رفتن به آن می‌توانید از دنیایی از نوآوری و خلاقیت در بازی و هیجان بازدید کنید و لذت سفر خود را به شهر دبی دوچندان کنید. اگر عاشق هیجان، سرعت و لمس دنیای فانتزی و تخیلی هستید، برای تهیه بلیط پارک موشن گیت دبی اقدام کنید.

موشن گیت

کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures)

دنیای پرماجرا و جذاب کلمبیا پیکچرز با امکان تعقیب و گریز با سرعت بالا به سبک هورنت سبز، برای عاشقان هیجان و سرعت بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. این سرزمین زیبا با ۷ جاذبه مختلف، فرصت تجربه لحظاتی پرجنب‎وجوش و هیجانی را به شما می‌دهد. نبرد ماوراء‌الطبیعه برای نجات شهر نیویورک، مقابله با جنگجوی خون‌آشام در جهان فراطبیعی، سواری خانوادگی در آب، ترن هوایی و نمایش‎های تعاملی که در آن ارواح پرسه می‌زنند و زامبی‌ها حکومت می‌کنند، از تجربیاتی است که در این بخش جذاب کسب می‌کنید.

کلمبیا پیکچرز

روستای اسمورف ها (Smurfs Village)

در بخشی دیگر از موشن گیت دبی، می‌توانید وارد دنیای فانتزی اسمورف‌ها شوید. جایی که خانه‌ها و کلونی آبی‌رنگ اسمورف‌ها، تخیل شما را به چالش می‌کشند و امکان لمس دنیای خیالی را برای شما فراهم می‌کنند. دهکده اسمورف‌ها، برای گردشگران بسیار محبوب و جذاب است که فرصت انجام بازی تعاملی، سواری‌های خانوادگی هیجان‌انگیز و تماشای یک نمایش تئاتر جذاب برای همه نسل‌ها را به شما می‌دهد.

اسمورف ویلیج

دریم ورکس (DreamWorks)

پرواز در آسمان و تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز در دریم ورکس، بخش دیگری از موشن گیت دبی است که در آن امکان کاوش در ۴ سرزمین خیالی که این شخصیت‌ها در آن زندگی می‌کنند، وجود دارد:

  • پاندای کونگ فو کار
  • چگونه اژدهای خود را تربیت کنید
  • ماداگاسکار
  • شرک

ترن هوایی، سفرهای خانوادگی هیجان‌انگیز، نمایش‌های تئاتر و مناطق بازی تعاملی از دیگر جذابیت‌های تفریحی این بخش محسوب می‌شود.

DreamWorks

لاینزگیت (Lionsgate)

لاینزگیت از دیگر جاذبه‌های محبوب در دبی پارک اند ریزورت است که غذاهای لذیذ، کالاهای مدرن، وسایل بازی و سرگرمی پرانرژی، بازی‌های سریع و اکشن و دنیای رقص را برای شما جذاب‌تر از همیشه می‌کند.

Lionsgate

استودیو سنترال (Studio Central)

در بخش دیگری از موشن گیت می‌توانید به دنیای فیلم‌ها سفر کنید. به استودیو سنترال بروید و در مجموعه فیلم‌های واقعی شهر نیویورک و یا عصر طلایی هالیوود حضور پیدا کنید. در این بخش جذاب می‌توانید به پشت صحنه فیلم‌های معروف بروید و تجربه فیلمسازی، شرکت در نمایش‌های افتتاحیه فیلم و تئاتر را از نزدیک لمس کنید.

Studio Central

لگولند دبی

بخش سرزمین ها (LANDS)

لگولند بخش دیگری از دبی پارک اند ریزورت است که در آن متنوع‌ترین سرگرمی‌های تعاملی وجود دارد. بیش از ۴۰ نوع بازی سواری، اجرای نمایش، تجربه ساخت‌و‎ساز با لگو و دیدن جاذبه‌هایی با موضوع لگو، در این بخش وجود دارد که فرصتی عالی برای خانواده‌هایی محسوب می‌شود که کودکان ۲ تا ۱۲ ساله دارند. اگر به‌همراه کودکان خود به این مجموعه تفریحی می‌روید، پیشنهاد می‌شود برای خرید بلیط پارک لگولند دبی اقدام کنید.

لگولند دبی

کارخانه (FACTORY)

قسمت کارخانه لگولند دبی، جایی است که امکان بازی و سرگرمی خانوادگی فراهم شده است. در این قسمت می‌توانید از کارخانه لگو دیدن کنید و با روش ساخت انواع لگو آشنا شوید. همچنین امکان بازدید از بزرگ‌ترین فروشگاه لگو در خاورمیانه نیز وجود دارد.

FACTORY

لگوسیتی (LEGO CITY)

یکی از جالب‌ترین و محبوب‌ترین بخش‌های لگولند که هم جنبه تفریحی و هم آموزشی دارد، لگوسیتی است. در شهر لگو امکان شرکت در مدرسه رانندگی، یادگیری آن و دریافت گواهینامه رانندگی وجود دارد. همچنین کودکان می‌توانند تجربه رانندگی با ماشین، قایق و هواپیما را در کنار همسالان خود کسب کنند.

LEGO CITY

تخیل (IMAGINATION)

در بخش تخیل کودکان می‌توانند با ساخت اتومبیل‌ها و ربات‌هایی از لگو وارد رقابت با یکدیگر شوند. همچنین در بخشی دیگر کودکان می‌توانند عروسک‌های موردعلاقه خود را با لگو بسازند و با آن‌ها بازی کنند.

IMAGINATION

پادشاهی ها (KINGDOMS)

یک قلعه بزرگ که معماری آن الهام گرفته از قرون وسطی است در بخشی از لگولند وجود دارد که کودکان را به سفری در قلب تاریخ می‌برد. سوار شدن در ترن هوایی اژدها و چرخ‌وفلک چالش مرلین و همچنین ماجراجویی در قسمت‌های رازآلود قلعه برای تمام کودکان جذاب و دوست‌‎داشتنی است.

KINGDOMS

 ماجراجویی (ADVENTURE)

کودکانی که عاشق ماجراجویی هستند، این بخش از لگولند به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. امکان سفر به دنیای زیرآب با سوار شدن در قطارهایی که از تونل‌های آکواریوم‌دار می‌گذرد، دیدن خرابه‌های معبد باستانی مصر و پیداکردن گنج دزدیده شده از اتاق فرعون و…در این سرزمین وجود دارد.

ADVENTURE

مینی لند (MINILAND)

مینی لند را به‌عنوان قلب بخش لگولند دبی می‌شناسند که از ۲۰ میلیون لگو ساخته شده است. سازه‌های ساخته شده با لگو که در مینی لند حضور دارند شامل بناها و چشم‌اندازهای نمادین از دبی و مکان‌های دیدنی معروف در خاورمیانه است. از جذابیت‌های این بخش این است که می‌توانید در فضاهایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، برج‌ها و یا شهر موردعلاقه خود را با لگوهای سفید بسازید.

MINILAND

بخش جاذبه ها (ATTRACTIONS)

در بخش جاذبه‌های لگولند دبی می‌توانید انواع سرگرمی‌ها و بازی‌های تعاملی که شامل نمایش‌های جذاب، تجربه ساخت‌وساز و سوار شدن در بیش از ۴۰ نوع وسیله بازی هیجان‌انگیز است را تجربه کنید. این بخش برای خانواده‌هایی که کودکان ۲ الی ۱۲ سال دارند مناسب است.

  • جهش سوسک (Beetle Bounce)

در بخش ماجراجویی قرار دارد که کودکان با سوار شدن در یک سوسک غول‌پیکر می‌تواند به سمت ارتفاع پرتاب شوند.

Beetle Bounce

  • مینی لند (MINILAND)

در این منطقه انواع بازی‌های تعاملی برای تمام اعضای خانواده وجود دارد که سازه‌های موجود در آن از ۲۰ میلیون لگو ساخته شده است.

مینی لند دبی پارک اند ریزورت

  • قایقرانی (Boating School) 

در بخش لگوسیتی قرار دارد و امکان تجربه سواری مفرح را به کودکان می‌دهد. حتی آن‌ها می‌توانند کاپیتان قایق‌های خانواده خود باشند.

Boating School

  • بساز و امتحان کن (Build & Test) 

در بخش تخیل قرار دارد و فرصت ساخت ماشین‌هایی با لگو را به کودکان می‌دهد که با سوار شدن در آن می‌توانند با همسالان خود به یک رقابت مفرح و مهیج بپردازند. همچنین می‌توانید ساختمان‌ها و بناهایی با لگو بسازید که مقاومت آن‌ها در برابر زلزله با دستگاه‌های مخصوص سنجیده می‌شود.

Build & Test

  • فرودگاه لگوسیتی (LEGO City Airport) 

در بخش لگوسیتی قرار دارد و امکان پرواز با هواپیمای شخصی را برای کودکان فراهم کرده است.

LEGO City Airport

  • شاگرد اژدها (Dragon’s Apprentice) 

در بخش پادشاهی واقع شده است و فرصت تجربه لذت پرواز اژدها را به‌وسیله یک ترن هوایی به کودکان می‌دهد.

Dragon’s Apprentice

  • رانندگی (Driving School) 

در بخش لگوسیتی قرار دارد و تجربه رانندگی واقعی را در اختیار کودکان ۶ تا ۱۳ ساله قرار می‌دهد. کودکان در این منطقه تفریحی می‌توانند گواهینامه رانندگی رسمی خود را دریافت کنند.

Driving School

  • دوپلو اکسپرس (DUPLO Express) 

در بخش تخیل لگولند واقع شده و در آن قطار کوچکی وجود دارد که کودکان را در اطراف دره دوپلو سوار می‌کند.

DUPLO Express

  • تور کارخانه (FACTORY Tour)

کودکان در بخش کارخانه لگولند می‌توانند با نحوه تولید لگو در تور سرگرم کننده کارخانه آشنا شوند. جالب است بدانید که کودکان می‌توانند لگوهای تازه تولید شده را برای بازی و سرگرمی از این بخش دریافت کنند.

  • آموزشگاه رانندگی کودکان (Junior Driving School)

امکان شرکت در یک دوره آموزشی آموزشگاه رانندگی در اندازه یک پینت را برای کودکان ۳ تا ۵ ساله در بخش لگوسیتی فراهم شده است.

Junior Driving School

  • برج قدرت بچه ها (Kid Power Tower)

کودکان در بخش تخیل می‌توانند به برج قدرت بروند تا منظره‌ای عالی از کل پارک را تماشا کنند. سپس از یک سقوط با سرعت و سرگرم کننده به پایین لذت ببرند.

Kid Power Tower

  • آکادمی استاد سازنده لگو (LEGO Master Builder Academy)

شامل یک ساختمان سرپوشیده و محوطه آموزشی در بخش تخیل است.

LEGO Master Builder Academy

  • طوفان ذهنی لگو (LEGO MINDSTORMS)

یک آموزش سرگرم کننده و جذاب برای ساخت بناها و روبات‌های رایانه‌ای از طریق لگو به کودکان ارائه می‌شود که در بخش تخیل واقع شده است.

LEGO MINDSTORMS


  • استودیو ۴ بعدی لگو (LEGO Studios 4D)

سینمای سه بعدی که در آن می‌توانید از ماجراجویی جذاب جلوه‌های ۴ بعدی لذت ببرید.

LEGO Studios 4D


  • لگو تکنیک توئیستر (LEGO Technic Twister)

رانندگی و تجربه سرعت در یک فنجان چای و در کنار خانواده برای هر کودکی جذاب است.

LEGO Technic Twister


  • ماجراجویی پادشاهی گمشده (Lost Kingdom Adventure)

کودکان می‌توانند برای پیدا کردن گنج‌های دزدیده شده پادشاه با اسلحه‌های لیزری در بخش ماجراجویی لگولند تلاش کنند.

Lost Kingdom Adventure


  • چالش مرلین (Merlin’s Challenge)

یک چرخ و فلک پرسرعت با قدرت جادویی در بخش پادشاهی است.

Merlin’s Challenge


  • انتقام فرعون (Pharaoh’s Revenge) 

در بخش ماجراجویی کودکان می‌توانند صدها توپ فوم را به سمت یکدیگر و یا هدف‌های مشخص شده، پرتاب کنند.

Pharaoh’s Revenge


  • مرکز فرماندهی پلیس (Police Headquarters)

امکان بازی ماجراجویانه را در بخش لگوسیتی فراهم کرده است.

Police Headquarters

  • آکادمی نجات (Rescue Academy)

در این بخش از لگولند، کودکان در کنار خانواده خود و در ماشین‌های آتش‌نشانی با هم رقابت می‌کنند تا اولین گروه نجاتی باشند که یک شعله شبیه‌سازی شده را خاموش می‌کنند.

Rescue Academy

  • دریا بندر (Sea Port) 

بچه‌ها می‌توانند از سازه‌های بازی بالا بروند و فعالیت‌های مفرحی داشته باشند، در حالی که والدین فضای زیادی برای نشستن و استراحت دارند.

Sea Port


  • ماجراجویی زیر دریا (Submarine Adventure)

غوطه‌ور شدن در دنیای زیرآب با یک زیر دریایی که در بخش ماجراجویی قرار دارد برای هر کودکی جذاب و دوست‌داشتنی است.

Submarine Adventure


  • اژدها (The Dragon)

بالا رفتن از کشتی قرون وسطایی، تماشای صحنه‌هایی از زندگی پادشاهان و دیگر بناها و بازی‌های ساخته شده از لگو در بخش پادشاهی لگولند امکان‌پذیر است.

The Dragon


  • مسابقه دهندگان روی موج (Wave Racers)

در بخش ماجراجویی لگولند می‌توانید با قدرت و هیجان زیاد، در میان امواج اسکی کنید.

Wave Racers

پارک آبی لگولند دبی

بخش سرزمین ها (LANDS)

در بخش دیگری از دبی پارک اند ریزورت، یک پارک آبی قرار دارد که با وجود ۲۰ نوع سرسره آبی و جاذبه‌های تفریحی دیگر، لحظات سرگرم کننده و مفرحی را به‌ویژه برای خانواده‌هایی که کودکان ۲ الی ۱۲ ساله دارند، فراهم کرده است. پارک آبی لگولند یک مکان تفریحی منحصر‌به‌فرد است، زیرا تنها پارک آبی در دبی است که به‌طور خاص برای کودکان ۲-۱۲ ساله و خانواده‌های آن‌ها طراحی شده است. کودکان در این پارک آبی با تم لگو، می‌توانند سوار Joker Soaker شوند، قایق خودشان را با لگو بسازند و در اطراف رودخانه قایق سواری کنند.

بخش جاذبه ها (ATTRACTIONS)

جذابیت‌های پارک آبی لگولند برای کودکان ۲ الی ۱۲ ساله بسیار متنوع و سرگرم کننده است. بازی‌های آبی کودکان با مضمون لگو شامل موارد زیر است:


  • یک قایق بساز (Build-A-Boat)

کودکان به‌همراه خانواده خود در فضای باز می‌توانند قایق‌هایی از لگو بسازند و آن‌ها را دربرابر جریان آب آزمایش کنند.

Build-A-Boat

  • یک کلک بساز (Build-A-Raft River)

کودکان می‌توانند قبل از شناور شدن و قایق سواری در رودخانه، کلک و قایق خود را با لگوهای بزرگ و نرم بسازند.

Build-A-Raft River


  • دوپلو اسپلش سافاری (DUPLO Splash Safari)

۴ سرسره آبی با شخصیت‌های دوپلو در این بخش پارک آبی وجود دارد که به‌ویژه برای کودکان نوپا جذاب و مناسب است.

DUPLO Splash Safari

  • Joker Soaker

شامل یک زمین بازی سرگرم کننده و تعاملی با سرسره‌هایی است که برای هر عضو خانواده مناسب است‌. در این بخش می‌توانید در استخر قدم بزنید یا از بارش باران سیل‌آسا با ۳۰۰ گالن لذت ببرید.

Joker Soaker


  • مسابقه دو نفره در سرسره (Twin Chasers)

روی این سرسره‌ها با بدنه دوتایی می‌توانید با یکدیگر مسابقه دهید و در نهایت به زیر آب سقوط کنید.

Twin Chasers


  • Splash Out

با سوار شدن در سرسره‌های بلند و ۱۹ متری به پایین بیایید و در استخر آب سقوط کنید.

Splash Out


  • Red Rush

تمام اعضای خانواده می‌توانند با هم سوار بر یک قایق شوند و مسیری طولانی را طی کنند.

Red Rush


  • مسابقه گروهی روی سرسره (LEGO Slide Racers)

این سواری هیجان‌انگیز از شش سرسره تشک تشکیل شده است که در آن می‌توانید با دوستان خود مسابقه دهید.

LEGO Slide Racers

  • پیچ و تاب بخور و بچرخ (Twist ‘N’ Spin)

در سرسره‌های پیچ‌دار، چرخش و هیجان را تجربه کنید.

Twist


  • موج سوار (Wave Rider)

سرسره‌ای با بدنه باز که بسیار بلند است و حدود ۷۳ متر ارتفاع دارد و پس از سرخوردن شما را به داخل آب پرتاب می‌کند.

Wave Rider

ریورلند دبی

در بخش دیگری از دبی پارک اند ریزورت، ریولند دبی قرار دارد که با رفتن به آن می‌توانید در امتداد رودخانه در زمان سفر کنید. چهار منطقه کلی در ریولند دبی واقع شده که بهترین دوران‌های گذشته را مقابل چشمان شما به تصویر می‌کشد.

JUMPX

JumpX ، یک پارک موضوعی و بادی عظیم، جذاب و منحصربه‌فرد در خاورمیانه است که می‌توانید لحظات مفرحی را در آن سپری کنید. این جاذبه تفریحی و عظیم با وسعت بیش از ۱۲۰۰ مترمربع، امکان پرش هیجان‌انگیز را به کودکان پنج‌ساله به بالا می‌دهد. مجموعه‌ای از مناطق ماجراجویی، دیوارهای برای بالارفتن، تونل‌ها، موانع و محیط‌های بازی پراکنده در  JumpX قرار دارد.

JUMPX

دروازه هند (India Gate)

در دروازه هند می‌توانید از استقبال سلطنتی و آسیایی با نوازندگان و آکروبات‌های مختلف لذت ببرید. همچنین وجود مجسمه‌های هنری زیبا، شما را به سفری جذاب در کشور هند دعوت می‌کند.

India Gate

روستای فرانسوی (The French Village)

در دهکده فرانسوی می‌توانید در شهر قرون وسطایی فرانسه پرسه بزنید و معماری تاریخی اروپا در اواخر دهه ۱۶۰۰ را تماشا کنید. دیدن بناهای تاریخی، رودخانه و چرخ آب شما را مسحور خواهد کرد. همچنین پرسه در کوچه‌های پر پیچ و خم، تماشای اجراهای خیابانی و نشستن در غذاخورهایی که در فضای باز قرار دارد، تجربه متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

The French Village

شبه جزیره (The Peninsula)

شبه جزیره، قلب ریورلند دبی محسوب می‌شود. در اطراف رودخانه، می‌توانید با شرکت در فستیوال‌ها و کنسرت‌های مختلف در مکانی وسیع و در فضای باز لذت ببرید. تم معماری قرن نوزدهمی، جذابیت‌های این بخش را دوچندان کرده است. همچنین مناطق مختلف ریورلند دبی از طریق پل‌های جالب به هم متصل شده است.

The Peninsula

نئون گلکسی (NEON GALAXY)

نئون گلکسی بخش دیگری از دبی پارک اند ریزورت است که در مکانی وسیع و سرپوشیده، کودکان و نوجوانان را به دیدن جهان‌های دیگر و پرواز در کهکشان دعوت می‌کند. زمین‌های بازی متعددی با تم فضا و کهکشان در این بخش وجود دارد که فرصت انجام فعالیت‌های هیجان‌انگیز و سرگرم کننده را به سنین مختلف می‌دهد. همچنین یک منطقه بازی ویژه کودکان نوپا نیز در نئون گلکسی وجود دارد.

NEON GALAXY

بازی در زون ها (PLAY ZONES)

Little Astronauts

این شامل یک منطقه اختصاصی برای کودکان نوپا است که امکان کاوش‌های فضایی را در محیطی امن به آن‌ها می‌دهد. این بخش برای کودکانی با قد کمتر از ۹۸ سانتی‌متر طراحی شده است و تجربه یک ماجراجویی فضایی تعاملی، جذاب و امن را برای آن‌ها فراهم کرده است.

Little Astronauts

 Astro Arena

یک محوطه بزرگ با تم کیهانی برای کودکان و نوجوانانی است که قد آن‌ها بیشتر از ۹۸ سانتی‌متر است. بازی‌ها و تجربیات فضایی و کهکشانی زیادی در این بخش فراهم شده است.

 Astro Arena

بازی در استیشن ها (PLAY STATIONS)

کودکان در دبی پارک اند ریزورت و در بخش پلی استیشن می‌توانند از این تفریحات مهیج و پر جنب و جوش لذت ببرند:

Slide Central 

منطقه بازی رنگارنگ که وسایل بازی متنوعی دارد و امکان سرخوردن، چرخیدن و بازی‌های هیجان‌انگیز را به کودکان می‌دهد.

Slide Central 

Parkour Planet

ورزشکار شوید و در زمین بازی پر از موانع، چالش‌ها و امکانات پرش، فعالیت‌های بدنی انجام دهید.

Parkour Planet

Solar Storm 

برای یک رقابت نفس‌گیر، تیم‌سازی کنید و برای پیروزی در یک نبرد دوستانه، استراتژی خود را مشخص کنید.

Solar Storm 

Space Jungle 

در این بخش ماجراجویی در کهکشان و تقویت مهارت‌های تخیل را تجربه کنید.

Space Jungle 

Gravity Forest 

کودکان ماجراجو می‌توانند در جنگلی مملو از سازه‌های کوهنوردی، لذت رفتن به ارتفاع را کسب کنند.

Gravity Forest

 Ball Pit 

کودکان می‌توانند در استخری از توپ‌های رنگارنگ شیرجه بزنند و از بازی در کنار همسالان خود لذت ببرند.

Ball Pit 

نقشه بخش نئون گلکسی

در تصویر زیر می‌توانید بخش‌های مختلف بازی‌ها را ببینید و از آن به‌عنوان راهنمای انتخاب برای گشت‌وگذار در این بخش مفرح و هیجان‌انگیز استفاده کنید.

نقشه بخش نئون گلکسی

JUMPX

JumpX، بزرگترین پارک بادی جهان است که با وسعت بیش از ۱۲۰۰ مترمربع، کودکان بالای ۵ سال را برای تقویت مهارت‌های پرش و لذت بردن از آن سرگرم می‌کند.  مجموعه‌ای از مناطق ماجراجویی، دیوارهایی برای بالا رفتن، تونل‌ها، موانع و مناطق بازی در این بخش وجود دارد. همچنین امکان برگزاری جشن تولد با تم‌های موردعلاقه کودکان در بخش  JumpX  فراهم شده است 

قیمت بلیط JUMPX

  • JUMPX انفرادی با امکان ۱ ساعت بازی برای کودکانی با قد بین ۱.۱ تا ۱.۵ متر به‌همراه یک بزرگسال، ۶۰ درهم است.
  • JUMPX  انفرادی بدون محدودیت زمانی برای بازی (کل ساعت فعالیت مجموعه) برای کودکانی با قد بین ۱.۱ تا ۱.۵ متر به‌همراه یک بزرگسال، ۱۰۰ درهم است.
  • JumpX خانوادگی با امکان ۱ ساعت بازی برای یک خانواده ۴ نفره (۲ بزرگسال + ۲ کودک تا ۱۶ سال) که کودکان دارای قد بین ۱.۱ تا ۱.۵ هستند، ۱۸۰ درهم است.
  • JUMPX خانوادگی با امکان بازی در تمام ساعات روز برای یک خانواده ۴ نفره (۲ بزرگسال + ۲ کودک تا ۱۶ سال) که کودکان دارای قد بین ۱.۱ تا ۱.۵ هستند، ۳۰۰ درهم است.
  • JUMPX با مجوز ۱۰ بازدید که با آن می‌توانید ۱۰ بازی ۱ ساعته را تجربه کنید. این کارت به مدت ۱۸۰ روز از تاریخ خرید اعتبار دارد. هزینه بازی کودکان با قد بین ۱.۱ تا ۱.۵ متر به‌همراه یک بزرگسال، ۴۰۰ درهم است.
  • JUMPX با مجوز ۲۰ بازدید که با آن می‌توانید ۲۰ بازی ۱ ساعته را تجربه کنید. این کارت به مدت ۳۶۵ روز از تاریخ خرید اعتبار دارد. هزینه بازی کودکان با قد بین ۱.۱ تا ۱.۵ متر به‌همراه یک بزرگسال، ۶۰۰ درهم است.

ساعت کاری بخش JUMPX

  • دوشنبه تا پنجشنبه: ۱۴ الی ۲۰
  • جمعه تا شنبه: ۱۴ الی ۲۲
  • یکشنبه: ۱۴ الی ۲۱

پارک بالیوود دبی

بخش دیگری از دبی پارک اند ریزورت، پارک بالیوود دبی نام دارد که در آن همه چیز با تم فیلم‌های بالیوود است. این بخش از پارک اند ریزورت دبی برای همیشه بسته شده است و فعالیتی ندارد.

اطلاعات بازدید دبی پارک اند ریزورت

اطلاعات بازدید از دبی پارک اند ریزورت به شرح زیر است:

ساعت کاری 

همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ که بسته به بخش‌های مختلف پارک می‌تواند متفاوت باشد.

شماره تماس

 ۰۰۰۰ ۹۷۱۴۸۲۰+

شماره واتساپ:  ۱۸۸۷ ۹۷۱۵۶۶۸۸+

قیمت بلیط

با توجه به بخش‌های مختلف متغیر و متفاوت است. شما می‌توانید بلیط هر کدام از بخش‌های پارک اند ریزورت دبی را از سایت اقامت۲۴ و با پرداخت ریالی تهیه کنید.

جاهای دیدنی نزدیک

بعد از گشت‌وگذار در بخش‌های مختلف دبی پارک اند ریزورت و تجربه لحظاتی به‌یادماندنی در کنار اعضای خانواده خود، می‌توانید سری به جاهای دیدنی نزدیک این مجموعه تفریحی بزنید و قسمت‌های بیشتری از شهر دبی را ببینید. برخی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت عبارت است از:

رستوران های نزدیک

مطمئنا ساعت‌ها بازی و فعالیت بدنی در این مجموعه تفریحی، شما را گشنه خواهد کرد، در این شرایط است که صرف یک وعده غذای خوشمزه، نیاز است. اگر می‌خواهید به رستوران‌های نزدیک پارک اند ریزورت بروید، این گزینه‌ها پیش‎روی شما قرار دارد:

  • Viva Ristorante
  • Hikina
  • Hessa Street Kitchen
  • Sloane’s
  • Bol Gappa

هتل های نزدیک

از آنجایی که مجموعه دبی پارک اند ریزورت در اصلی‌ترین خیابان شهر دبی به نام شیخ زاید واقع شده است، می‌توانید بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را در نزدیکی این مجموعه تفریحی رزرو کنید. رزرو هتل دبی در نزدیکی پارک اند ریزورت، دسترسی شما به این مجموعه تفریحی و دیگر مراکز اصلی و جاذبه‌های گردشگری شهر دبی را آسان می‌کند. معروف‌ترین هتل‌های نزدیک به این مکان تفریحی عبارت است از:

  • هتل شرایتون گراند
  • هتل آتلانتیس
  • مجموعه هتل Canvas Dubai- MGallery

سفر با تور دبی برای دیدن شگفتی های این شهر توریستی

جاذبه‌ها و شگفتی‌های فراوان دبی باعث استقبال زیاد گردشگران برای گذران تعطیلاتی متفاوت شده است. برخی مجموعه‌های تفریحی و دیدنی در دبی وجود دارد که جزو اولین‌ها، بزرگ‌ترین‌ها و بهترین مجموعه‌ها در خاورمیانه و جهان محسوب می‌شوند. دبی پارک اند ریزورت یکی از این مکان‌های تفریحی است که نمونه آن در خاورمیانه وجود ندارد. همین جذابیت‌ها، دبی را به بهترین مقصد گردشگری تبدیل کرده است و راه‌اندازی تورهای گردشگری دبی برای خدمت‌رسانی به توریست‌ها نشان دهنده همین موضوع است.

سفر با تور دبی در راحتی، آسایش و کاهش هزینه‌های شما تاثیر زیادی دارد، زیرا قرار است بسیاری از مقدمات و کارهای سفر توسط آژانس‌های گردشگری و مسافرتی برای کاهش دغدغه‌های شما پیگیری و انجام شود. ررزو هتل، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و گشت‌های شهری اصلی‌ترین خدمات تورهای گردشگری است که با امکانات ویژه‌ای همراه است.

جمع بندی مطالب

در قلب شهر توریستی و لوکس دبی، یک مجموعه تفریحی وسیع و فوق‌العاده وجود دارد که در کل خاورمیانه نمی‌توان مشابه آن را پیدا کرد. این مکان تفریحی که دبی پارک اند ریزورت نام دارد، تمام آن چیزی که از بازی و سرگرمی انتظار دارید را در اختیار شما و اعضای خانواده‌تان می‌گذارد. پارک اند ریزورت دبی دارای بخش‌های تفریحی متفاوتی است که هر کدام ویژگی‌ها و جذابیت‌های منحصربه‌فردی دارد. از آنجایی که استقبال از مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت در بین گردشگران این شهر توریستی بسیار زیاد است، در این مطلب به معرفی تمام آن چیزی که در این مجموعه سرگرم کننده در جریان است پرداختیم.

سؤالات متداول

افرادی که معلولیت داشته باشند تخفیف می گیرند؟

بله. تهیه بلیط برای افراد دارای معلولیت با تخفیفات ویژه همراه است.

برای بچه ها کالسکه هم می دهند؟

بله. امکان کرایه کالسکه برای کودکان نوپا وجود دارد.

قیمت ورودی شامل همه بازی ها میشه؟

خیر. دبی پارک اند ریزورت دارای چندین بخش است که برای بازدید از هر بخش باید بلیط جداگانه تهیه شود. این بلیط شامل تمام بازی‌های بخش موردنظر می‌شود.

قیمت ورودی پارک اند ریزورت دبی چقدر است؟

بسته به نوع پارک و منطقه‌ای که انتخاب می‌کنید، متفاوت است.

قفسه برای گذاشتن لباس و وسایل هست؟

بله. برای نگهداری لوازمی که به‌همراه دارید، قفسه‌های کامپیوتری مجهز به حسگر اثر انگشت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

جایی برای نماز خواندن مسلمانان هست؟

بله. اتاق‌های جداگانه برای نماز خواندن خواهران و برداران درنظر گرفته شده است.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×