» راهنمای سفر به ایران » استان تهران » تهران » سرزمین افسانه های برج میلاد تهران؛ معرفی کامل و قیمت بلیط
کودکی در میان شخصیت های سرزمین افسانه های برج میلاد
تهران

سرزمین افسانه های برج میلاد تهران؛ معرفی کامل و قیمت بلیط

۱ اسفند ۱۴۰۱ 27۰3,887

با گذشت زمان، تاریخ افسانه های ایرانی کم کم رو به فراموشی می رفت. اما با ساخت سرزمین افسانه ها در برج میلاد شهر تهران سعی بر این بود تا تمام قصه های افسانه ای ایرانی را برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به نمایش بگذارند. در پارک سرزمین افسانه های برج میلاد برای اولین بار می توانید شخصیت های جذاب داستان های ایرانی را ببینید. این سرزمین افسانه ای یکی از جاهای دیدنی تهران بوده که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

سرزمین افسانه های برج میلاد کجاست؟

برای اینکه آماده یک سفر اسرار آمیز شوید لازم است مسیر های دسترسی به این جاذبه دیدنی تهران را به خوبی بشناسید. همچنین از آنجایی که سرزمین افسانه ها پارکی است که در دل بلند ترین مخابراتی جهان قرار دارد؛ کافی است در قدم اول خود را به برج میلاد برسانید تا در نهایت وارد پارک سرزمین افسانه ها شوید.

بازدید از سرزمین افسانه های برج میلاد از طریق مترو، اتوبوس و وسایل شخصی امکان پذیر است. از طریق ماشین شخصی می توانید یکی از مسیر های بزرگراه همت شرق و عبور از پل کابلی اختصاصی، خروجی مخصوص برج میلاد در بزرگراه حکیم یا بزرگراه شیخ فضل الله نوری و رسیدن به کنارگذر اختصاصی برج میلاد را انتخاب کنید.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

کودکان در کنار شخصیت های افسانه ای

از طریق وسایل نقلیه عمومی نیز می توان به مترو خط ۷ تهران برای رسیدن به برج میلاد و سرزمین افسانه ها تهران اشاره کرد. البته این خط هنوز به بهره برداری نرسیده است. همچنین با تاکسی های میدان های اصلی یا پایانه های غرب و شمال غرب تهران می توانید خود را به این سرزمین رویایی برسانید.

آدرس سرزمین افسانه های برج میلاد: برج میلاد تهران، روبروی مرکز همایش ها، زیر گذر برج بعد از پله برقی اول

اطلاعات بازدید سرزمین افسانه های برج میلاد

بعد از آن که فهمیدیم سرزمین افسانه ها کجاست و کدام مسیر را برای رسیدن به آن انتخاب کنیم. اکنون نوبت به خرید بلیط سرزمین افسانه های برج میلاد می رسد. قیمت بلیط سرزمین افسانه ها برج میلاد برای هر یک از بخش های آن قیمت یکسانی داشته و شما باید مبلغ ۱۹۰ هزار تومان بپردازید. اما برای تهیه بلیط سرزمین افسانه ها برج میلاد باید تعیین کنید که قصد دارید از تالار اول (بخش شاهنامه) یا تالار دوم (قصه ها و افسانه ها) دیدن کنید. ضمنا خرید اینترنتی بلیط با تخفیف ۱۷۱ هزار تومان خواهد بود و در یکشنبه های افسانه ای می توانید با ۲۵% تخفیف، بلیط را با قیمت ۱۴۲۵۰۰ تومان تهیه کنید.

سرزمین افسانه ها برج میلاد تلفن برای رزرو داشته که شما می توانید از این طریق در تایم اداری، رزرو بلیط را به صورت تلفنی انجام دهید. همچنین طبق اطلاعاتی که از مجموعه ایران فان گرفته شده، این فضای تفریحی برای خدمت رسانی به هموطنان دارای شماره های پشتیبانی است. برای کسب اطلاعات بیش تر نیز می توانید به سایت مجموعه ایران فان مراجعه کنید. برای اینکه بتوانید از این فضای تفریحی بازدید کنید می توانید همه روزه حتی روز های تعطیل به مجموعه تفریحی سرزمین افسانه ها بروید.

تلفن رزرو مجموعه: ۲۴۵۵۷-۰۲۱ (در تایم اداری)

تلفن پشتیبانی:  ۲۲۸۲۹۹۹۰ الی ۹۴

ساعات کار مجموعه: شنبه تا چهارشنبه ۱۱ الی ۲۰، روزهای آخر هفته و ایام تعطیل ۱۰ الی ۲۱

بخش های مختلف سرزمین رویایی برج میلاد

سرزمین افسانه در تهران و در برج میلاد در مساحتی به اندازه ۱۰۰۰ متر مربع بنا شده است. در این تم پارک جذاب می توانید تلفیقی نور، صدا، حجم سازی و تکنولوژی مپینگ را مشاهده کنید. شاید برای بعضی از گردشگران این مجموعه تفریحی سرزمین افسانه ها خسته کننده به نظر برسد. اما اینطور نیست در هر سنینی که باشید بعد از خرید بلیط سرزمین افسانه ها برج میلاد می توانید ساعت ها از حضور در این مکان تفریحی لذت ببرید.

سرزمین افسانه های برج میلاد عکسها

نمایش جذاب ترین شخصیت های داستانی ایرانی را می توانید در سرزمین افسانه ها تهران ببینید. این مجموعه از بخش های هیجان انگیز متفاوتی تشکیل شده است که توجه هر بازدید کننده ای را به خود جلب می کند. این بخش ها شامل تم پارک تونل زمان، تالار جهان نما و شاهنامه، گذر آرش، آلونک غول ها، تالار هزار و یک شب، تالار شهر قصه، ایوان معلق و .. است. همچنین برای روایت این داستان های جذاب، تکنیک هایی مانند ویدیو مپینگ پاناروما، آثار هنری مومی شکل، ربات های متحرک و .. استفاده شدند.

با این امکانات، از سرزمین افسانه ها خارج نشوید!

اگر شما هم یکی از بازدیدکنندگان تم پارک سرزمین افسانه های برج میلاد هستید؛ احتمالا بعد از کمی گردش در این مجموعه به کمی استراحت و خوردن یک وعده غذایی نیاز پیدا می کنید. اما لازم نیست به خارج از فضای این مجموعه بروید. زیرا این سرزمین رویایی دارای کافی شاپ و رستوران برای ارائه خدمات به مشتریان است. اگر می خواهید یک یادگاری کوچک از این روز به یادماندنی خود داشته باشید نیز می توانید از خدمات گیفت شاپ سرزمین اقسانه ها برج میلاد بهره مند شوید.

ممنوع بودن عکاسی یکی از قوانین این سرزمین افسانه ای محسوب می شود. اما استودیو عکاسی در این فضا کمک می کند خاطرات جذاب خود را ثبت کنید و البته برای این عکس ها لازم است هزینه ای را بپردازید. همچنین برای بازدیدکنندگانی که با خودرو شخصی می آیند؛ جای پارک خوبی در نظر گرفته شده تا از این بابت مشکلی نداشته باشند. بازگشایی سرزمین افسانه ها برج میلاد در جشنواره نوروزی ۱۴۰۱ صورت گرفت و همچنان میزبان گردشگران زیادی است.

جاهای دیدنی نزدیک

به نظر می رسد فقط چندین ساعت گردش در سرزمین افسانه های برج میلاد برای گردشگران کافی نباشد و نیاز خواهید داشت که تفریحات دیگری را هم تجربه کنید. برای این کار هرگز از محیط برج میلاد خارج نشوید. زیرا شما تنها یکی از بخش های بلندترین سازه تهران را مشاهده کردید. از طرفی خروج از این برج و حرکت به سمت مناطق دیگر کمی زمانبر است.

کودکی در سرزمین افسانه ها برج میلاد

پس در همان فضای برج میلاد بمانید و بعد از بازدید از سرزمین افسانه ها به موزه های برج میلاد، سکوی دید باز، گنبد آسمان و.. سری بزنید. البته دیدنی های برج میلاد و نزدیک به این پارک افسانه ای تنها شامل بخش های گفته شده نیست. به گونه ای که تفریحات دیگری مانند دلفیناریوم برج میلاد، باشگاه اسکواش، اسکای پارک جی مکس و .. نیز در محوطه این برج قرار دارند. بنابراین یکی از به یاد ماندنی ترین روز های سفر شما به تهران، روزی است که از برج میلاد و دیدنی های آن بازدید می کنید.

اما اگر به هر دلیلی ترجیح دادید پس از بازدید و لذت بردن از دیدنی های سرزمین افسانه ها به بیرون از برج میلاد بروید و از جاذبه های اطراف آن لذت ببرید توصیه می کنیم موزه هنرهای معاصر تهران، موزه فرش ایران، پل طبیعت، موزه رضا عباسی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پارک نهج البلاغه (فاز دوم) دیدن کنید.

هتل های نزدیک

اگر هنوز هم وقت نکردید یک هتل رزرو کنید و قطعا سرزمین افسانه ها تهران را در لیست بازدید های خود قرار می دهید. بهتر است هتلی نزدیک به این مکان بگیرید تا رفت و آمد های شما نیز آسان تر شود. هتل تهران که نزدیک این مجموعه هستند شامل هتل امید تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل انقلاب، هتل ولیعصر، هتل آپارتمان ملل و هتل لاله تهران است که در فاصله تقریبا ۲۰ دقیقه ای از سرزمین افسانه ها برج میلاد قرار دارند. شما می توانید رزرو هتل های تهران را با بهترین تخفیف از اقامت ۲۴ بخواهید.

سؤالات متداول

امکان عکاسی داخل سرزمین افسانه های برج میلاد هست؟

خیر، از شما عکس می گیرند و با دریافت هزینه چاپ می کنند.

جمعه ها هم بازن؟

بله از ۱۰ صبح تا ۹ شب

روزهای تعطیل میشه رفت سرزمین افسانه های برج میلاد؟

بله از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب

برای بزرگسالان هم مناسبه؟

بله برای همه رده های سنی مناسبه.

۳.۳/۵ - (۵۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×