» جاذبه های گردشگری استان سمنان » بهترین رستوران های شاهرود | آدرس، ساعت کاری و شماره تماس
بهترین رستوران های شاهرود
جاذبه های گردشگری استان سمنان

بهترین رستوران های شاهرود | آدرس، ساعت کاری و شماره تماس

۲۹ تیر ۱۴۰۱ 26۲6,051

بهترین رستوران های شاهرود با ارائه غذاهای باکیفیت می توانند لذت سفر را برای شما دو چندان کنند. شاهرود مرکز استان سمنان بوده و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران-مشهد بسیار پرتردد است. این شهر در دامنه های جنوبی البرز قرار گرفته و در اکثر ماه های سال آب و هوای معتدل و سرد دارد. هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی سمنان و شاهرود به این شهر سفر می کنند. 

بهترین رستوران های شاهرود

اگر قصد سفر به شاهرود دارید، باید لیستی از بهترین رستوران های شاهرود را داشته باشید تا هنگام انتخاب کردن رستوران دچار سردرگمی نشوید. کیفیت غذاهای این رستوران ها بسیار خوب بوده و صرف غذا در این رستوران ها می تواند خاطره خوشی برای شما رقم بزند.همراه ما باشید تا به معرفی کاملی از بهترین رستوران ها بپردازیم.

رستوران هفت خوان شاهرود

یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های شاهرود است که دکوراسیون مناسبی دارد. این رستوران دارای میز، صندلی و تخت های سنتی است. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی را در این رستوران سفارش دهید. غذاها از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. بر اساس نظرات برخی از افراد قیمت غذاها در رستوران هفت خوان نسبتا بالا می باشد. 

آدرس: سمنان، شاهرود، حد فاصل میدان آزادی و میدان امام رضا (ع)

ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت ۷ صبح الی ۱ بامداد باز است.

شماره تماس: ۰۲۳۳۲۲۲۲۴۴۰

رستوران هفت خان

رستوران کبابچی شاهرود 

یکی از بهترین ها و بزرگترین رستوران های شاهرود است که انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع کباب ها، خورشت ها و غیره را سرو می کند. از امکانات آن می توان به میز و صندلی اشاره کرد. هنگام سفر حتما به این رستوران سر بزنید و از غذاهای باکیفیت آن میل کنید.

آدرس: سمنان، شاهرود، چنارسوخته، خیابان بیست و دو بهمن، میدان آزادی

ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت ۸ صبح الی ۲۱

شماره تماس: ۰۲۳۳۲۲۴۶۴۶۴

رستوران کبابچی

رستوران دارچین

یکی از رستوران هایی که غذاهای باکیفیت با مواد اولیه تازه سرو می کند، رستوران دارچین است. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی همچون انواع کباب ها و خورشت ها را به همراه نوشیدنی و پیش غذاهای متنوع سفارش دهید و از گذراندن اوقات خود در کنار دوستان و عزیزان نهایت لذت را ببرید. به راحتی می توانید با خودرو شخصی به این رستوران بروید چرا که در خیابان اطراف مکان مناسب برای پارک خودرو وجود دارد.

آدرس: سمنان، شاهرود، حد فاصل میدان کارگر و بسیج، روبروی مسکن و شهرسازی، رستوران دارچین

ساعت کاری: هر روز هفته آماده پذیرایی از مهمانان خود در وعده های ناهار و شام است.

شماره تماس: ۰۲۳۳۲۳۳۱۱۱۱

رستوران دارچین شاهرود

رستوران گلبرگ شاهرود

یکی از بهترین رستوران های شاهرود می باشد که طرفداران زیادی دارد. با مراجعه به این رستوران سلف سرویس می توانید تجربه خوبی برای خود رقم بزنید و مشتری دائمی گلبرگ شوید. سرویس دهی و برخورد پرسنل رستوران بسیار خوب می باشد. غذاهای ایرانی و فرنگی را می توانید با بهترین کیفیت در این رستوران میل کنید. همچنین این رستوران از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه است.

آدرس: سمنان، شاهرود، خیابان بیست و دو بهمن

ساعت کاری: این رستوران هر روز هفته در وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد.

شماره تماس: ۰۲۳۳۲۲۲۳۹۴۳

رستوران گلبرگ در شاهرود

رستوران کباب خانه درباری

در این رستوران انواع کباب های خوشمزه ایرانی یافت می شود. اگر علاقه زیادی به گوشت و کباب دارید حتما به این رستوران سر بزنید و از منو متنوعی که دارد، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در محیط گرم و خانوادگی رستوران لذت ببرید. 

آدرس: سمنان، شاهرود، خیابان فردوسی نرسیده به خیابان ابن یمین

ساعت کاری: از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۲۱ آماده پذیرایی از مهمانان برای وعده های ناهار و شام می باشد. جمعه رستوران تعطیل است.

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۷۳۱۵۰۰ 

رستوران کباب خانه درباری

رستوران شهری شاهرود

یکی از کبابی های قدیمی شهر است. قیمت غذاها بسیار مناسب بوده و غذاهایی که سرو می شوند از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. همچنین سرویس دهی رستوران خوب است ولی دکوراسیون معمولی می باشد. 

آدرس: سمنان، شاهرود، بلوار کارگر

ساعت کاری: رستوران شهری در روزهای شنبه تعطیل است. در روزهای یکشنبه الی پنجشنبه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۳ شب و در روز جمعه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۶ آماده پذیرایی از شما می باشد.

شماره تماس: ۰۲۳۳۲۳۳۶۰۷۰

رستوران شهری شاهرود

رستوران ایتالیایی مدیترانه ای کوک شاهرود

اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید رستوران کوک را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای را در این رستوران سفارش دهید و خاطره ای متفاوت برای خود ثبت کنید.

آدرس: سمنان، شاهرود، خیابان فردوسی، نرسیده به ابن یمین روبروی رستوران درباری

ساعت کاری: این رستوران در وعده های ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید تماس بگیرید. 

شماره تماس:  ۳۲۲۲۶۸۷۳-۰۲۳

رستوران ایتالیایی کوک در شاهرود

بهترین رستوران های سنتی شاهرود

سفره خانه سنتی عمارت

یکی از جاهای جذابی که هنگام سفر به شاهرود باید حتما از آن دیدن کرده و غذاهای خوشمزه آن را میل کنید، سفره خانه سنتی عمارت است. فضای این رستوران کاملا سنتی بوده و از تزئینات سنتی و قدیمی به همراه تخت های بزرگ و کوچک استفاده شده است که زیبایی این سفره خانه را دو چندان می کند. غذاهای این رستوران با کیفیت بوده و از حجم مناسبی نیز برخوردار هستند. 

آدرس: سمنان، شاهرود، خیابان فردوسی، پایین تر از اداره تربیت بدنی

ساعت کاری: شما می توانید هر روز هفته به سفره خانه سنتی عمارت مراجعه کنید. این رستوران از ۸ صبح الی ۲۱ شب برای وعده های ناهار و شام آماده پذیرایی از شما می باشد.  

شماره تماس: ۰۲۳۳۲۲۴۶۶۶۶

سفره خانه سنتی عمارت شاهرود

رستوران سنتی کاخ شاهرود

یکی از بهترین رستوران های شاهرود، رستوران سنتی کاخ است. غذاهای این رستوران با کیفیت بالا پخت شده و از مواد اولیه تازه برای تهیه آن ها استفاده می کنند. فضا و دکوراسیون رستوران کاخ کاملا سنتی می باشد. هزینه غذاها با توجه به کیفیتی که دارند مناسب است.

آدرس: سمنان، شاهرود، خیابان آبشار، نبش سه راه آبشار

ساعت کاری: این رستوران سنتی هر روز هفته برای وعده های ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان خود است.

شماره تماس:  ۰۲۳۳۲۲۲۵۵۰۶ 

رستوران کاخ در شاهرود

۴.۱/۵ - (۳۲ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. علی

    رستوران (که واقعا حیفه به همچین چیزی رستوران گفت) کباب چی مثل نون داغ کباب داغ های ته بازار تهرانه. فضای رستوران که زیر خط فقر بود غذا ها خام ته چین سوخته!!!!!

  2. رضا

    با سلام
    متاسفانه فرهنگ مشتری مداری بین بعضی از رستوران دارها جا نیفتاده و تنها چیزی که براشون اهمیت داره تیغ زدن آدم ها در غالب رستورانی با دبدبه و کبکه ست. مسافر بودیم و از رستوران دارچین سه پرس قورمه و قیمه خریدیم که در راه برگشت ناهار بخوریم. داخل خورشت ها گوشت که نبود هیچ آشغال گوشت بود. واقعا چجوری این پولا رو میخورن. همین کارشون باعث شد به همه کسانی که مسافر شاهرود هستند یا توقف دارن توصیه کنیم به هیچ وجه از این رستوران خرید نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×