» معرفی هتل » بهترین هتل شاهرود از هتل های لوکس تا مهمانسرا
بهترین هتل شاهرود
معرفی هتل

بهترین هتل شاهرود از هتل های لوکس تا مهمانسرا

۲ بهمن ۱۴۰۰ 15۰2,144

برای انتخاب بهترین هتل شاهرود شما چندین گزینه در پیش رو دارید و می‌توانید با توجه به موارد مختلفی یکی از هتل‌های لوکس یا قیمت مناسب این شهر را برای اقامتی دلنشین در نظر بگیرید. شاهرود با آب و هوایی چهار فصل یکی از شهرهای استان سمنان است که دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و … می‌باشد. هرسال گردشگران زیادی برای بازدید از جنگل ابر، کویر رضاآباد، اولنگ و قطری، مقبره بایزید بسطامی و … به شاهرود سفر می‌کنند.

از این رو هتل‌ها و مراکز اقامتی مختلفی برای رفاه حال مسافران در این شهر زیبا فراهم شده است. اگر شما هم قصد دارید در سفر خود بهترین هتل های شاهرود را برای اقامتی به یادماندنی انتخاب نمایید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شاهرود

هتل های لوکس شاهرود

اگر به دنبال هتل ۵ ستاره شاهرود هستید باید به شما بگوییم که این شهر هتل پنج ستاره ندارد اما هتل‌های ۴ ستاره آن چیزی از هتل‌های ۵ ستاره کم ندارند. این هتل‌ها را می‌توان لوکس‌ترین و بهترین هتل های شاهرود در نظر گرفت که از امکانات و خدمات بسیار عالی برخوردارند.

 

هتل پارامیدا شاهرود

یکی دیگر از بهترین و لوکس ترین هتل های شاهرود، پارامیدا نام دارد. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۸۷ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۶ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. هتل ۲ طبقه پارامیدا شاهرود دارای ۴۴ باب واحد اقامتی با طراحی زیبا و محیطی آرامش بخش و راحت می‌باشد. آپارتمان‌های یک خوابه دو نفره، یک خوابه سه نفره، یک خوابه چهار نفره، دو خوابه پنج نفره، دو خوابه شش نفره، دو خوابه هفت نفره و دو خوابه هشت نفره هتل پارامیدا شاهرود می‌توانند اقامتی به یادماندنی برای گردشگران و مسافران فراهم نمایند.

این هتل مجلل و لوکس به خاطر موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسانی به دانشکاه های شاهرود، ایستگاه راه آهن، موزه شاهرود و مراکز مهم شهر دارد. پرسنل هتل پارامیدا آموزش دیده و مجرب بوده و به بهترین نحو ممکن خدمات را به مهمانان ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید در سفر به استان سمنان، هتل پارامیدا را به عنوان بهترین هتل شاهرود برای اقامتی آرام و خاطره انگیز انتخاب کنید. این هتل امکانات و خدمات مختلفی همچون رستوران، پارکینگ، اینترنت، کافی شاپ، لاندری، باربری، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تاکسی سرویس، زمین تنیس، پارک کودک و … را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

آدرس هتل پارامیدا: شاهرود، خیابان تهران، بلوار دانشگاه، مقابل ترمینال، جنب اداره راه.

هتل پارامیدا شاهرود

هتل های ارزان شاهرود

برای آن دسته از مسافرانی که قصد دارند سفری اقتصادی داشته باشند، هتل‌های سه ستاره و دو ستاره را به عنوان بهترین هتل شاهرود معرفی می‌کنیم. این هتل‌ها با اینکه از قیمت کمتری نسبت به هتل‌های لوکس برخوردارند، اما خدمات و امکانات مناسبی دارند. شما می‌توانید با انتخاب هتل های ارزان شاهرود اقامتی مقرون به صرفه و راحت داشته باشید.

مهمانپذیر نادر شاهرود

یکی از بهترین مراکز اقامتی شاهرود مهمانپذیر سه ستاره نادر می‌باشد. این واحد اقامتی پذیرایی قدمتی ۴۰ ساله دارد و در سال ۱۳۹۴ بازسازی  شده است. ساختمان مهمانپذیر نادر شاهرود ۲ طبقه بوده و دارای ۲۰ اتاق و سوئیت با امکانات و خدمات مناسب می‌باشد. به دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل نادر، مهمانان می‌توانند با اقامت در این مکان، دسترسی آسانی به مراکز مختلف شهر مانند بازار سرپوشیده، مسجد جامعع، موزه مردم شناسی، بیمارستان بهار، ایستگاه راه آهن و … داشته باشند.

از مهمترین امکانات و خدمات مهمانپذیر نادر شاهرود می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، روم سرویس، سیستم اطفا حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، خانه داری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره نمود.

آدرس مهمانپذیر نادر: شاهرود، چهارراه نادر، خیابان دانشجو، نبش کوچه پنجم.

مهمانپذیر نادر شاهرود

هتل رویال شاهرود

هتل رویال شادمهر یکی از هتل های ارزان و قیمت مناسب شاهرود است که خدمات و امکانات مناسبی دارد. این هتل ۵ طبقه دارای ۲۵ اتاق دو تخته دبل، دو تخته توئین و سه تخته می‌باشد و در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است. علاوه بر قیمت مناسبف از دیگر مزیت‌های هتل دو ستاره رویال شاهرود می‌توان به دسترسی آسان و راحت به اماکن دیدنی و مراکز مهم شهر مانند موزه مردم شناسی، پایانه مسافربری، مسجد جامع، بازار سرپوشیده، ایستگاه راه آهن و … اشاره نمود.

این هتل ارزان شاهرود امکانات و خدمات خوبی از جمله رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری، لاندری و … را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

آدرس هتل رویال: شاهرود، خیابان دانشجو، جنب اداره فنی و حرفه ای خواهران.

هتل رویال شاهرود

مهمانسرا جهانگردی شاهرود

از دیگر هتل های ارزان و قیمت مناسب شاهرود می‌توان مهمانسرا جهانگردی شاهرود را نام برد. این مرکز اقامتی قبل از پارک جنگلی شاهرود قرار دارد و از چشم انداز خوبی برخوردار است. موقعیت مکانی مهمانسرا جهانگردی باعث دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی همچون آب انبار سه قلعه، کاروانسرای میامی و … شده است. به دلیل فاصله ۲ کیلومتری این هتل تا مرکز شهر، می توان در محیطی آرام و ساکن اقامتی راحت را تجربه نمود.

این مهمانسرا دارای ۱۵ باب واحد اقامتی در قالب اتاق‌های دو تخته دبل، سه تخته و سوئیت چهار نفره است. رستوران، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ، صندوق امانات، لابی، نمازخانه و سیستم گرمایش و سرمایش از مهمترین امکانات و خدمات مهمانسرا دو ستاره جهانگردی شاهرود محسوب می‌شوند.

آدرس مهمانسرا جهانگردی: شاهرود، ابتدای خیابان فردوسی، داخل پارک شهر.

مهمانسرا جهانگردی شاهرود

خانه مسافر وصال شاهرود

خانه مسافر  وصال یکی دیگه از مراکز اقامتی ارزان شاهرود به حساب می‌آید که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این خانه مسافر دارای ۲ طبقه و ۲ باب آپارتمان دو خوابه چهار نفره و شش نفره با امکانات و خدمات مناسب است که از قیمت بسیار ارزانی برخوردار می‌باشد. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز خرید و اماکن دیدنی از جمله بازار تاریخی سرپوشیده شاهرود گردیده است.

آدرس خانه مسافر وصال: شاهرود، خیابان فردوسی، خیابان ابن یمین، مقابل کوچه اول، پلاک ۱۶.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×