» معرفی هتل » بهترین هتل خرم آباد کدام است؟ هتل های لوکس و ارزان با قیمت ‏عالی در بهشت ایران
رزرو بهترین هتل خرم آباد
معرفی هتل

بهترین هتل خرم آباد کدام است؟ هتل های لوکس و ارزان با قیمت ‏عالی در بهشت ایران

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ 22۰3,495

بهترین هتل خرم آباد کدام است؟ احتمالا این اولین سؤالی است که همه ما در سفر به شهر چشمه های ایران، پایتخت طبیعت و سرزمین آبشارهای خروشان از خودمان می پرسیم. لرستان در غرب کشور به خاطر وجود جنگل های بلوط، طبیعت بکر و زیبا، آبشار و کوه های مختلف مورد توجه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است. اگر شما هم در فصل بهار قصد سفر به این شهر را دارید لازم است که ابتدا بهترین هتل های شهر خرم آباد را بشناسید تا در کنار بازدید از جاذبه های بیشمار تاریخی و طبیعی و دیدنی های خرم آباد، از اقامت خود نیز لذت ببرید. بر همین اساس لیست هتل های خرم آباد را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که در آن بهترین هتل ها را از نگاه مسافران انتخاب کرده و هر یک را به طور مختصر و مفید معرفی خواهیم کرد.

بهترین هتل خرم آباد از نگاه گردشگران و مسافران

بهترین هتل های خرم آباد از هتل های ۴ ستاره شروع می شوند تا به هتل ها و اقامتگاه های یک ستاره می رسند. هر کدام از این اقامتگاه ویژگی های خاص خود را دارند و بسته به نیاز و هدف شما از سفر و اقامت در شهر خرم آباد لرستان، برای رزرو مناسب خواهند بود. در ادامه بیشتر با این هتل های عالی در خرم آباد آشنا خواهید شد.

  • هتل های ۴ ستاره

هتل های چهار ستاره خرم آباد را باید جزو هتل های لوکس با معماری فوق العاده زیبا توصیف کرد که تمام تلاش خود را برای اقامتی شگفت انگیز مسافران و گردشگران انجام داده اند. همچنین می توان این هتل ها را جزو بهترین هتل خرم آباد با قیمت مناسب قرار داد. در ادامه شما را با این هتل های درجه یک خرم آباد آشنا می کنیم:

۱. هتل آزادی خرم آباد

هتل آزادی، هتل چهار ستاره خرم آباد است که در سال ۹۶ فعالیت خود را شروع کرده و بافت آن کاملا جدید با امکانات روز دنیاست. این هتل ۷طبقه، ۲۸ اتاق ۱ تا ۳ نفره را در خود جای داده و تمامی امکانات لازم برای اقامتی درجه یک را فراهم نموده است. دسترسی این هتل نیز به لطف موقعیت عالی در شهر، به تمامی جاذبه ها در کمتر از ۲۰ دقیقه میسر می شود.

از جمله امکانات هتل آزادی خرم آباد می توان به رستوران ۱۰۰ نفره با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ با ظرفیت محدود ۱۵ خودرو، اینترنت رایگان در لابی، کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، مینی بار، تاکسی سرویس اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و اتاق ها اشاره کرد. هتل آزادی به عنوان بهترین هتل خرم آباد، امکانات کامل در اتاق های خود قرار داده تا رفاه و آسایش شما در تمامی لحظات فراهم باشد.

آدرس هتل آزادی خرم آباد: میدان آزادی، خیابان مجاهدین، جنب بانک سپه

هتل 4 ستاره آزادی

۲. هتل پارسیان خرم آباد

هتل پارسیان یک هتل ۴ ستاره لوکس و راحت است که از نظر موقعیت جغرافیایی در آدرس خرم آباد، جاده اصلی بروجرد در حال احداث می باشد. پروژه ساخت هتل پارسیان در قسمت بام لرستان با منظره ای جذاب و دل انگیز با هدف ایجاد یک هتل منحصر به فرد و خاص در منطقه پر تراکم  و شلوغ شهر افتتاح شد. این هتل با نمایی شبیه قلعه فلک الافلاک در نزدیکی اماکن تاریخی خاصی همچون خود قلعه فلک الفلاک واقع شده است. همچنین این هتل با ترمینال اتوبوسرانی حدود ۱۱ دقیقه با خودرو و تا فرودگاه بین المللی خرم آباد حدود ۳۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد. بام لرستان که یکی از جاهای دیدنی خرم آباد و یک مکان آرام و دنج برای گردشگران در حین سفر است، تنها با فاصله ۱۰ دقیقه ای از هتل پارسیان خرم آباد واقع شده است.

آدرس هتل پارسیان خرم آباد: جاده اصلی بروجرد، رو به روی ساختمان جدید دادگاه و دادگستری، بام لرستان

  • هتل های ۳ ستاره

برای رزرو هتل ۳ ستاره خرم آباد، هتل عطر و هتل سالیز را پیشنهاد می کنیم. این دو گزینه از هتل های خوب در خرم آباد هستند که ترکیب عالی از هزینه اقامت و امکانات و خدمات را در اختیار شما می گذارند. در ادامه بیشتر با این دو مجموعه اقامتی آشنا خواهید شد:

۲. هتل رنگین کمان خرم آباد

هتل رنگین کمان قطعا بهترین هتل در خرم آباد است که برخلاف سایر هتل های این شهر، ساختمان مجزایی ندارد و برای اقامت باید به طبقات ۴ تا ۶ برج تجاری، تفریحی و اقامتی رنگین کمان مراجعه کنید. بخش هتل این برج به نام هتل رنگین کمان در سال ۹۲ افتتاح شده و با رستوران گردان در طبقه آخر، فضایی لوکس و خاطره انگیز ایجاد کرده است که چشم اندازی عالی به سمت شهر نیز دارد. البته در کنار رستوران گردان، رستوران تابستانه با امکانات آب نما و آلاچیق های متعدد نیز راه اندازی شده که شب های رویایی برای زوج های جوان می سازد.

هتل رنگین کمان، بهترین هتل شهر خرم آباد، دارای ۴۲ اتاق و سوئیت ۲ تا ۴ نفره است که با امکانات کامل خود، اقامتی راحت و آسوده برای شما رقم خواهد زد. رستوران رنگین کمان با ظرفیت ۱۷۰ نفر پذیرای شما با انواع غذاهای لذیذ بومی و خارجی است. پارکینگ این هتل ظرفیت ۵۰ نفر را دارد و در فضای لابی می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. سالن کنفرانس در طبقه اول برای برگزاری جلسات مهم با ظرفیت ۵۰ نفر برای شما تدارک دیده شده است.

از جمله امکانات هتل رنگین کمان خرم آباد، بهترین هتل خرم آباد، باید به مواردی همچون آسانسور، مرکز خرید، کافی نت، فروشگاه، گشت نیم روزی، آتلیه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق بازی، آرایشگاه، خدمات تور، مینی بار، لاندری، گیم نت و غیره اشاره کرد.

هتل 4 ستاره رنگین کمان

آدرس هتل رنگین کمان خرم آباد: خیابان شهدای شرقی، نبش خیابان معلم، چهار راه رنگین کمان

۱. هتل عطر خرم آباد

هتل عطر از هتل های خوب در خرم آباد است که در ۴ طبقه و با ۱۸ اتاق ۱ تا ۴ نفره در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد. امکانات اتاق ها مناسب هستند و رفاه حال مسافران را به خوبی تأمین می کنند. مزیت عالی این هتل دسترسی نزدیک به جاذبه های مهم خرم آباد است به نحوی که با دورترین جاذبه فقط ۱۵ دقیقه فاصله دارید.

امکانات کلی هتل عطر خرم آباد شامل رستوران عطر با ظرفیت ۱۳۰ نفر است که می توانید انواع غذاهای ایرانی و دریایی را سفارش دهید. پارکینگ اقامتگاه تا ظرفیت ۱۰ خودرو را داشته و امکان استفاده رایگان از اینترنت در لابی فراهم است. از دیگر امکانات هتل عطر به عنوان بهترین هتل خرم آباد لرستان می توان به تاکسی سرویس اختصاصی، ترانسفر رفت و برگشت، سرویس بهداشتی ایرانی در همه طبقات و پله اضطراری اشاره کرد.

آدرس هتل عطر خرم آباد: خیابان انقلاب، جنب مصلی الغدیر

هتل عطر خرم آباد

۲. هتل سالیز خرم آباد

اگر به دنبال هتل مناسب در خرم آباد هستید که قیمت و امکانات قابل قبولی داشته باشد، هتل سالیز را انتخاب کنید. این هتل در سال ۱۳۸۵ با ۳۱ اتاق دو تا چهار نفره در ۵ طبقه افتتاح شده و تمامی اتاق ها امکانات کافی برای رفاه حال شما را دارا هستند. نگران دسترسی به جاذبه های مختلف هم نباشید چرا که دسترسی نزدیک و عالی به مکان های مختلف دارید.

از جمله امکانات هتل سالیز خرم آباد می توان به رستوران ۱۰۰ نفره در طبقه اول، پارکینگ و اینترنت رایگان، آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، کتابخانه مجهز برای علاقه مندان، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، تاکسی سرویس، لاندری و غیره اشاره کرد.

آدرس هتل سالیز خرم آباد: میدان امام خمینی، خیابان کاکاوند

هتل سالیز خرم آباد

۳. هتل شاپورخواست

هتل شاپورخواست، یکی از هتل‌های ستاره خرم آباد است که از لحاظ درجه لوکس بودن و امکانات مختلف با بهترین ها رقابت می‌کند. این هتل، بهترین هتل خرم آباد ۳ ستاره است و در سال ۹۸ احداث شده که نویدبخش امکانات و تجهیزات مدرن و روز دنیاست. موقعیت قرارگیری هتل با دورترین جاذبه کمتر از ۳۰ دقیقه فاصله دارد. این هتل با ۴۲ اتاق و سوئیت ۲ تا ۳ نفره فول امکانات در فاز اول احداث گردیده است و فاز ویلایی آن در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

امکانات کلی هتل شاپورخواست خرم آباد شامل رستوران با ظرفیت ۲۰ نفر، پارکینگ با گنجایش ۵۰ خودرو، آسانسور، پارک کودک، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس اختصاصی، خدمات تور، لاندری و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

آدرس هتل شاپورخواست خرم آباد: کیلومتر ۲، جاده الشتر، بعد از پادگان حمزه سیدالشهدا

بهترین هتل خرم آباد، هتل شاپورخواست

  • هتل ارزان خرم آباد

اگر به هر دلیلی به دنبال رزرو هتل خرم آباد هستید و امکانات و ویژگی های هتل چندان برای شما اهمیتی ندارد، گزینه های اقتصادی و مقرون به صرفه را پیشنهاد می کنیم. در ادامه لیستی از هتل های قیمت مناسب خرم آباد را فراهم کرده ایم.

۱. مهمانسرای جهانگردی سراب کیو خرم آباد

این هتل با اتاق های مجزا در محوطه هتل و در فضای طبیعت ۲۰ اتاق و سوئیت در سال ۱۳۵۳ افتتاح شد که در سال ۱۳۸۴ به منظور احترام به مسافرین عزیز و تجهیز شدن با امکانات روز دنیا، بازسازی گشت و ارتقای کیفیت دریافت نمود. اگر جمعیت زیادی دارید و خانوادگی یا به شکل جمع های دوستانه سفر می کنید، اقامتگاه جهانگردی را پیشنهاد می کنیم که ظرفیت اتاق و سوئیت های آن از ۲ تا ۴ نفر متغیر است. دسترسی هتل نیز به تمامی جاذبه های گردشگری خرم آباد تنها ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل جهانگردی خرم آباد، رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر است که انواع غذاها در آن طبخ می شوند. پارکینگ با گنجایش ۲۰ خودرو و اینترنت رایگان از دیگر خدمات این هتل محسوب می شوند.  امکانات کلی هتل شامل فضای سبز، کافی شاپ، نمازخانه، پارک کودک، چایخانه سنتی، آشپزخانه و غیره هستند.

آدرس هتل جهانگردی خرم آباد: میدان ۲۲ بهمن، جنب صدا و سیما

مهمانسرای جهانگردی سراب خرم آباد

۲. هتل فردیس خرم آباد

هتل فردیس که در شهرستان دلفان از توابع خرم آباد واقع شده، تاریخ افتتاح آن به سال ۱۳۸۹ باز می گردد که در سال ۹۷ بازسازی گسترده پیدا کرده تا رفاه حداکثری را برای مسافرین سراسر کشور فراهم می کند. این هتل در شهر خرم باد، با ۱۴ اتاق ۲ تا ۴ نفره در ۲ طبقه پذیرای شما عزیزان است. امکانات اتاق ها عالی بوده و تنها ۱۵ دقیقه با دورترین جاذبه دیدنی خرم آباد فاصله گرفته اید.

از جمله امکانات هتل فردیس خرم آباد باید به رستوران فردیس در طبقه اول با ظرفیت ۴۵ نفر و سالن اجتماعات با گنجایش ۲۵ نفر در طبقه منفی یک اشاره کنیم که انواع غذاهای ایرانی را می پزد. پارکینگ این مجموعه اقامتی با گنجایش ۱۰۰ خودرو بوده و اینترنت رایگان در لابی نیز غیر قابل استفاده است.

برخی از مهمترین خدمات و امکانات هتل فردیس خرم آباد شامل خدمات پزشکی، خدمات تور، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تور، چایخانه سنتی، صدوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی و سایر موارد هستند.

آدرس هتل فردیس: شهرستان دلفان، کیلومتر ۶ جاده الشتر، روبروی پادگان حمزه

هتل فردیس

۳. هتل شهرداری خرم آباد

از بهترین هتل های خرم آباد با قیمت بسیار مناسب، هتل شهرداری است. این هتل که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده جدیدترین امکانات و خدمات رفاهی را برای شما عزیزان در نظر گرفته و دسترسی بسیار خوبی هم به بخش های دیدنی و تفریحی این شهر دارد. هتل شهرداری به عنوان بهترین هتل خرم آباد در این لیست، با ۳ طبقه و ۴۸ اتاق با ظرفیت ۲ و ۳ نفره از شما عزیزان پذیرایی خواهد کرد.

امکانات کلی هتل شهرداری خرم آباد شامل رستوران با قابلیت طبخ غذاهای مختلف و ظرفیت ۶۰۰ نفر، سالن اجتماعات در محوطه با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت محدود، نمازخانه، آسانسور، پارک کودک، کافی شاپ، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

آدرس هتل شهرداری: خیابان شریعتی، خیابان گرین، بالاتر از پارک

هتل شهرداری

سوالات متداول

بهترین هتل خرم آباد چیست؟

بهترین هتل خرم آباد هتل پنج ستاره شاپورخواست است که دارای امکانات به روز و فوق العاده می باشد.

بهترین هتل خرم آباد چند ستاره است؟

بهترین هتل خرم آباد از نظر امکانات مدرن و منحصر به فرد ارائه شده بدون شک هتل های ۴ ستاره خرم آباد مثل آزادی، رنگین کمان و پارسیان هستند.

بهترین هتل خرم آباد سه ستاره کدام است؟

در حال حاضر هتل سالیز و هتل عطر از جمله هتل های ۳ ستاره مهم و محبوب شهر خرم آباد می باشند.

بهترین هتل خرم آباد چهار ستاره کدام است؟

بهترین هتل های چهار ستاره خرم آباد، سه هتل آزادی و رنگین کمان و هتل در حال احداث پارسیان است.

۴.۲/۵ - (۱۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×