» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به خراسان رضوی » مشهد » سرزمین موج های خروشان مشهد کجاست؟ اطلاعات کامل به همراه آدرس
سرزمین موج های خروشان مشهد
مشهد

سرزمین موج های خروشان مشهد کجاست؟ اطلاعات کامل به همراه آدرس

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ 45۸10,717

سرزمین موج های خروشان مشهد چیست؟ یکی از مهیج ترین و جدیدترین پارک های آبی کشور و یکی از سرگرم کننده ترین و جذاب ترین مجتمع های تفریحی و از جاهای دیدنی مشهد است. این مجتمع تفریحی- آبی به قدری جذاب است که در کل کشور نیز شناخته شده و افراد بسیار زیادی همه ساله از تمام شهرها که برای زیارت به مشهد وارد می شوند، به سراغ این مجتمع تفریحی رفته و یک روز خود را در آنجا سپری می کنند. شما نیز در صورتی که نسبت به این نوع از تفریحات و به طور کلی پارک های آبی مشهد علاقه مند هستید، بهتر است تا جزئیات بیشتری را در خصوص این مجتمع بدانید و در کنار آن از هتل هایی که در نزدیکی آن هستند و دیگر دیدنی های نزدیک به سرزمین موج های خروشان مشهد نیز مطلع شوید.

فهرست این مطلب

ویژگی های پارک آبی سرزمین موج های خروشان مشهد

در خصوص ویژگی های کلی پارک اگر بخواهیم بگوییم باید گفت که این پارک یکی از بزرگ ترین پارک های آبی سرپوشیده در دنیا است که مساحتی حدود ۶۰ هزار کیلومتر دارد. در این پارک آبی تمامی وسایل بازی این پارک از یک شرکت و کارخانه معتبر به نام Polin تهیه شده است و از بابت امنیت خیالتان راحت خواهد بود.

این پارک دارای دو قسمت مجزا برای خانم ها و آقایان است. در قسمت آقایان این پارک ۱۱ هزار نفر و در قسمت خانم ها ۷ هزار نفر ظرفیت پذیرش وجود دارد. قسمت آقایان ۳۰ هزار متر مربع و قسمت خانم ها نیز ۲۸ هزار متر مربع است.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های مشهد با تخفیف

در سال ۱۳۹۴ بود که پارک آبی موج های خروشان برای اولین بار افتتاح شد و به بهره برداری رسید. مکان اصلی این پارک در ۲ کیلومتری جاده شاندیز است. این هم راستایی مسیر سبب می شود تا افرادی که به مکان تفریحی شاندیز می روند، در مسیر خود بتوانند برای حتی نصف روز هم که شده است از این پارک دیدن کنند.

یکی از مهم ترین ویژگی ها درباره سرزمین موج های خروشان مشهد، در خصوص قابلیت استفاده خانم ها و آقایان به طور همزمان از این پارک است. بنابراین مسافرانی که به شهر مشهد سفر می کنند، نیازی نیست تا دو روز را در برنامه خود برای این پارک قرار دهند. اگر بخواهیم تعداد بازی های این پارک را بیان کنیم، می توانیم بگوییم که تعداد ۶۳ سرسره آبی در کنار دیگر بازی هایی که در گوشه و کنار این مجموعه قرار گرفته اند، کل این پارک را تشکیل داده است.

پارک ابی موج های خروشان

تفریحات و بازی های سرزمین موج های خروشان مشهد

تفریحات بسیار جذاب و هیجان انگیزی در این مجموعه انتظار شما را می کشند. تفریحاتی نظیر فوتبال صابونی، لیزر تگ، زیپ لاین سرپوشیده، ترامپولین، سالن ایروبیک، سینما ماشین، غار نمک و پارک کودک در مجموعه سرزمین موج های خروشان برای شما فراهم شده است. سایر تفریحات این مجموعه شامل سقوط آزاد ۲۴ متری، ۶۳ سرسره آبی مدرن، سالن ماساژ سوئدی و تایلندی، حنا کاری، سالن آرایش بانوان، رودخانه موج، دریاچه متلاطم، زیپ لاین، سالن فیش اسپا (دکتر ماهی)، حمام ترکی، جکوزی، بزرگ ترین سونای بخار و خشک جهان و نیز ۱۱ هزار کمد در قسمت آقایان و ۷ هزار کمد در قسمت بانوان می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه می توان به طولانی ترین رودخانه موج ایران، طولانی ترین زیپ لاین سرپوشیده جهان، بزرگ ترین دریاچه متلاطم خاور میانه و بزرگ ترین سالن فیش اسپا یا دکتر ماهی در خاور میانه اشاره کرد.

  • سرسره ها و رودخانه موج

در موج های خروشان می توانید در قسمت تیوب سواری رودخانه موج که در هر دو بخش خانم ها و آقایان وجود دارد، به تفریح و بازی بپردازید. این رودخانه خروشان در حقیقت دارای سرسره های سرعتی هستند که به شکل تک نفره می توان از آنها استفاده کرد. این سرسره ها ویژگی هایی همچون پیچ و تاب های فراوان، شیب های خطرناک و چرخش های ناگهانی دارند که سبب افزایش هیجان و بالا رفتن سطح آدرنالین خون می شود. رودخانه سرزمین موج های خروشان با قابلیت تیوب سواری یکی از مهیج ترین بخش های این مجموعه است. ۶۳ سرسره مختلف در این مجموعه قرار دارند که طولانی ترین سرسره سرزمین موج های خروشان مشهد در بین سرسره های سرعتی خاورمیانه مشهور بوده ضمن اینکه بزرگترین سرسره ۴ نفره خاورمیانه هم در این مجموعه قرار دارد.

این رودخانه در بخش آقایان ۱۶۰۰ متر و در بخش خانم ها ۹۵۰ متر طول، ۳ تا ۴ متر عرض و ۱.۱ متر عمق دارد. رودخانه خروشان دور تا دور مجموعه سرزمین موج های خروشان امتداد یافته است و یک تفریح آرامش بخش برای مراجعه کنندگان ایجاد می کند. طراحی این رودخانه  طوری است که به کمک نرم افزار ها و کامپیوترهای ویژه ای موج های رود را از نظر شکل و دوره زمانی معین کنترل می کنند.

سرسره ها و رودخانه موج

  • سقوط آزاد، هیجان انگیزترین تفریح موج های خروشان

سقوط آزاد بدون شک هیجان انگیز ترین بخش سرزمین موج های خروشان است. لازم به ذکر است که هر کدام از بخش های بانوان و آقایان مجموعه بیش از یک سرسره سقوط آزاد دارند و با توجه به هیجانی که می خواهید می توانید یک یا تعداد بیشتری سرسره را برای تفریح انتخاب کنید.

در سرسره سقوط آزاد سرزمین موج های خروشان شما ابتدا در محفظه مخصوص قرار می گیرید، سپس بازو های خود را بغل می کنید. پس از انتظار چند ثانیه ای با خالی شدن زیر پایتان از ارتفاع ۲۳ متر سقوط کرده و شاید از ترس زیاد از انتخاب خود پشیمان شوید. اما بعد از اتمام سقوط آزاد متوجه می شوید که چقدر تجربه هیجان انگیز و لذت بخشی بوده است.

سقوط آزاد، هیجان انگیزترین تفریح موج های خروشان

  • چاله فضایی

در چاله فضایی سرزمین موج های خروشان مشهد بر روی یک تشک باریک مخصوص قرار می گیرید و سپس وارد سرسره می شوید. بعد از طی کردن مسافتی خاص از سرسره به یک چاله بزرگ می رسید. پس از آن که چند دور در این چاله می چرخید، به داخل یک حوض بزرگ پر از آب می افتید.

چاله فضایی

  • زیپ لاین

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیزی که موج های خروشان می توانیم نام ببریم مربوط به زیپ لاین می شود. در واقع شاید برایتان باور کردنی نباشد اما زیپ لاین قرار گرفته در این پارک در حقیقت طولانی ترین و مرتفع ترین زیپ لاین سرپوشیده ای است که در جهان وجود دارد. زیپ لاین مردانه ۱۱۰ متر طول دارد که ارتفاع نقطه آغازین ۳۴ متر و نقطه پایانی آن ۲۵ متر است. در این زیپ لاین شما با سرعت ۶۳ کیلومتر بر ساعت حرکت می کنید.

زیپ لاین سرزمین موج های خروشان مشهد نیز در قسمت بانوان وجود دارد که طول آن به ۱۴۰ متر رسیده و نقطه آغازین ۲۷ متر ارتفاع و نقطه پایانی ۱۴ متر ارتفاع دارد. سرعت شما در این زیپ لاین به ۵۳ کیلومتر بر ساعت می رسد.

پارک موج های خروشان

  • دکتر ماهی یا فیش اسپا

دکتر ماهی یا فیش اسپا از امکانات محبوب مجموعه به شمار می رود. این سالن بزرگ ترین سالن فیش اسپا در خاورمیانه است که همه روزه از دو ساعت پس از شروع کار مجموعه تا یک ساعت قبل پایان کار آماده میزبانی از مراجعه کنندگان می باشد. مزایای استفاده از سالن فیش اسپا شامل از بین رفتن سلول های مرده پا، خوابی راحت، رفع خستگی و کاهش استرس روزانه می شود.

سالن فیش اسپا در قسمت بانوان ۱۲ یونیت دکتر ماهی، ۱ یونیت مخصوص برای سر و صورت و ۳ دستگاه یونولیز یا سم زدا دارد. این سالن در قسمت آقایان دارای ۱۲ یونیت دکتر ماهی، ۲ عدد وان فول بادی با آب معدنی طبیعی و ۳ دستگاه یونولیز یا سم زدایی می باشد. ماهی های مورد استفاده در سالن دکتر ماهی سرزمین موج های خروشان از نوع گاراروفای اندونزیایی هستند که هر بار پس از ۲۴ ساعت فعالیت به مدت ۲۴ ساعت قرنطینه می شوند. این قرنطینه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری های پوستی پا انجام می گیرد. تست مداوم سلامت از ماهی ها و آب آکواریوم های این بخش که مرتبا توسط واحد بهداشت مجموعه گرفته می شود، تضمین کننده سلامت آب است.

دکتر ماهی یا فیش اسپا

  • غار نمک یا هالوتراپی

غار نمک مجموعه سرزمین موج های خروشان با فوایدی که دارد همواره مورد توجه مراجعه کنندگان بوده است. نام دیگر غار نمک، هالوتراپی یا نمک درمانی خشک است که در این مجموعه ذرات نمک را با استفاده از هالو ژنراتور در هوا پخش و معلق می کنند. تنفس این ذرات نمک باعث ضد عفونی شدن مجرای تنفسی و ریه های انسان می شود. غار نمک به از بین بردن جوش و کهیر، از بین بردن برونشیت و آلرژی و نیز بهبود استنشاق کمک می کند.

  • دریاچه موج

دریاچه موج از هیجان انگیزترین تفریحات مجموعه سرزمین موج های خروشان می باشد. این دریاچه در قسمت بانوان ۱۶۵۰ متر مربع و در قسمت آقایان ۲۳۰۰ متر مربع مساحت دارد. تکنولوژی استفاده شده در این دریاچه باعث می شود که کاربر به طور کاملا طبیعی انواع حالات سفر روی دریا را تجربه کند.

دریاچه موج

  • پینت بال لیزری یا لیزر تگ

پینت بال لیزری یا لیزر تگ سرزمین موج های خروشان جزو مجهزترین و مدرن ترین سالن های پینت بال ایران می باشد. در این نوع پینت بال انواع مختلف اسلحه های لیزری، بمب ها، نارنجک های دستی، بیسیم و مین های ضد نفر استفاده می شود. پلن سایت پینت بال لیزری ۹۸۳ متر زمین مارپیچ است که با امکاناتی که دارد تجربه یک جنگ واقعی و مهیج را برایتان تداعی می کند. ساعت کاری لیزر تگ موج های خروشان از دو ساعت پس از شروع کار تا یک ساعت قبل اتمام کار مجموعه بوده و شرکت برای افراد ۶ تا ۶۰ سال مجاز می باشد.

پینت بال لیزری یا لیزر تگ

  • پارک کودک

پارک کودک موجود در سرزمین موج های خروشان، یکی از امکانات مخصوص والدین می باشد تا با خیال راحت از تفریحات پارک آبی لذت ببرند. این پارک به صورت مجزا هم در قسمت بانوان و هم در قسمت آقایان وجود دارد. پارک کودک مجموعه سرزمین موج های خروشان ۱۵ سرسره مخصوص برای کودکان و بازی هایی نظیر تفنگ آب پاش و ترامپولین دارد.

  • فوتبال صابونی، عجیب و غریب ترین تفریح

فوتبال صابونی سرزمین موج های خروشان مشهد یک نوع فوتبال عجیب و غریب است که فقط در این مجموعه یافت می شود. زمین فوتبال صابونی مجموعه ۱۴ متر طول و ۱۰ متر عرض دارد و دروازه های آن ۱.۵ متر هستند. در این نوع فوتبال، بازی در زمین بسیار لغزنده و پوشیده از کف صابون برگزار می شود. برای تجربه این بازی مهیج و جذاب ۳ نفره حتما سفری به مشهد، سرزمین موج های خروشان داشته باشید.

فوتبال صابونی، عجیب و غریب ترین تفریح

  • ایروبیک

سالن ایروبیک مجموعه موج های خروشان مشهد با دیزاین مدرن و شیک و نورپردازی زیبای خود، لحظات پر نشاطی را برای بانوان ایجاد می کند. در این سالن مجهز، انواع حرکات با دستگاه های بدنسازی و انواع حرکات ایروبیک گروهی و یا تک نفره انجام می پذیرد. از نکات هیجان انگیز سالن ایروبیک مجموعه، برگزاری مسابقات متعدد و اهدای جوایز ارزنده به برندگان مسابقه می باشد. ساعات کاری سالن ایروبیک سرزمین موج های خروشان از ۲ ظهر تا ۲۰ شب است.

  • سینما ماشین

سینما ماشین از جدیدترین تفریحات اضافه شده به مجموعه سرزمین موج های خروشان می باشد. سینما ماشین در واقع نوعی از سینمای فضای باز است که شما درون ماشین خود فیلم را روی پرده سینما می بینید. جایگاه تماشاچیان در این نوع از سینما یک فضای پارکینگ مانند بوده که به دلیل طراحی خاص آن همه سرنشینان به راحتی اشراف کامل به پرده سینما دارند. برای تهیه بلیط این سینمای منحصر به فرد کافی است به سایت موج های خروشان مراجعه کرده و بصورت اینترنتی بلیط تهیه کنید.

سینما ماشین

اطلاعات بازدید

برای رفتن به این مجموعه آبی لازم است تا به آدرس خراسان رضوی، مشهد، بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده شاندیز مراجعه کنید. در صورتی که نیاز به تماس تلفنی با این مرکز دارید می توانید با شماره تلفن سرزمین موج های خروشان مشهد، ۰۵۱۳۵۱۴۴۰۰۰ الی ۴۰۱۵ تماس حاصل نمایید.

هر سانس حدود ۷ ساعت و نیم زمان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از امکانات تفریحی پارک استفاده کنید. قیمت بلیط سرزمین موج های خروشان نیز برای بزرگسالان برابر ۱۸۰ هزار تومان می باشد که در صورت خرید اینترنتی ۱۶۰ هزار تومان خواهد شد. اگر به شکل اینترنتی خرید می کنید برای کودکان زیر ۵ سال و افراد بالای ۶۰ سال از خرید بلیط خودداری نمایید. برای بازدید از این پارک می توانید هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب را در نظر داشته باشید.

برای خرید بلیط می توانید به سایت رسمی سرزمین موج های خروشان مشهد مراجعه کنید. در خرید اینترنتی از سایت این مجموعه می توانید ۱۳% تخفیف هم بگیرید.

سرزمین موج های آبی بهتر است یا خروشان؟

با توجه به اینکه در شهر مشهد چندین پارک آبی وجود دارند سؤالی که برای گردشگران و مردم محلی مشهد پیش می آید این است که سرزمین موج های آبی مشهد یا موج های خروشان؟ کدام را انتخاب کنیم؟ جواب دادن به این سؤال دشوار است چون هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. هر دو پارک آبی مشهد دارای سانس همزمان آقایان و بانوان هستند.

با این حال موج های خروشان جدیدتر، بزرگتر و با امکانات تفریحی بیشتری است و در واقع بزرگترین پارک آبی تفریحی مشهد به حساب می آید. از لحاظ میزان دسترسی اگر مبدأ را حرم مطهر امام رضا (ع) در نظر بگیریم، سرزمین موج های خروشان مشهد نزدیک حرم نیست و ۲۵ کیلومتر و تقریبا ۴۰ دقیقه فاصله دارد. سرزمین موج های آبی مشهد نیز نزدیک به حرم نیست اما حدود ۱۵ کیلومتر و تقریبا ۲۵ دقیقه فاصله دارد. از لحاظ هزینه بلیط هم تفاوت چندانی وجود ندارد. بنابراین توصیه ما این است که اگر برای اولین بار قصد دارید به یکی از پارک های آبی مشهد بروید، سرزمین موج های خروشان گزینه بهتری است با این حال برخی مسافران سرزمین موج های آبی را ترجیح می دهند.

 قوانین سرزمین موج های خروشان مشهد

تعدادی از قوانین برای راحتی و آسایش مراجعه کنندگان محترم مجموعه در نظر گرفته شده است. این قوانین شامل ممنوع بودن استفاده بانوان باردار از مجموعه، عدم همراه داشتن زیور آلات و لوازم آرایشی در داخل سالن، ممنوع بودن ورود کودکان زیر ۴ سال، ممنوع بودن ورود بانوان با عذر شرعی، ممنوع بودن به همراه داشتن اشیاء تیز، پرهیز از داشتن انواع اشیاء گران قیمت در مجموعه، ممنوع بودن همراه داشتن تلفن همراه و پرهیز از نوشیدن و خوردن در سالن می باشد. همچنین مراجعه کنندگان باید حتما دو دوز واکسن کرونا زده باشند.

همچنین بهتر است بدانید که در صورت خرید اینترنتی بلیط سرزمی موج های خروشان ۱۲ درصد تخفیف شامل حال شما می شود.

امکانات سرزمین موج های خروشان مشهد

این مجموعه با مساحت گسترده و امکانات بی نظیر خود می تواند به طور همزمان پذیرای بانوان و آقایان باشد. از امکانات خاص مجموعه سرزمین موج های خروشان می توان به کافی شاپ، پارکینگ، مرکز خرید، رستوران، جویس شاپ و کارواش آن اشاره کرد. این مجموعه برای راحتی هرچه بیشتر استفاده کنندگان گرامی، مهد کودکی برای کوکان زیر ۴ سال تدارک دیده است.

  • مرکز خرید

مرکز خرید مجموعه موج های خروشان یکی از مراکز خرید مهم مشهد می باشد، که ۲۵۰ واحد تجاری در دو طبقه دارد. تمامی واحدهای تجاری طبفه همکف فعال هستند و ساعات کاری مجموعه همه روزه از ۹ صبح الی ۲۲ شب می باشد. خدمات ارائه شده در مرکز خرید موج های خروشان مشهد شامل فروشگاه های لباس، سوپر مارکت، دستگاه ATM و بانک می شود.

  • رستوران های درجه یک

دو رستوران مجزا در بخش آقایان و بانوان با ارائه منوی متنوع انواع فست فود و نوشیدنی آماده خدمات رسانی به کاربران سرزمین موج های خروشان می باشند. کنترل بهداشت و کیفیت رستوران ها توسط واحد بهداشت مجموعه به صورت مداوم انجام می گیرد. ساعت کاری رستوران از ۱۱ صبح الی ۲۱ شب می باشد.

رستوران های درجه یک

  • کافی شاپ

در هر پارک آقایان و بانوان یک کافی شاپ مجزا با ارائه منوی متنوع با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسر های لذیذ وجود دارد. ساعت کاری این کافی شاپ ها از ۱۱ صبح تا ۲۳ شب بوده و کیفیت و بهداشت آنها متناوبا توسط واحد بهداشتی ارزیابی و کنترل می شود.

  • کارواش

کارواش موجود در سرزمین موج های خروشان در قسمت انتهای پارکینگ مجموعه واقع شده است. این کارواش بهترین خدمات شستشو را ارائه می دهد و محافظ امنیت لوازم ماشین و خودرو می باشد. ساعات کاری کارواش مجموعه موج های خروشان از ۱۰ صبح تا ۲۱ شب بوده و ظریفیت پذیرش همزمان ۵۰ خودرو را دارد. روشویی، زیرشویی، موتور شویی، تو شویی، دوراکلین، جاروبرقی، واکس و پولیش از خدمات این مجموعه می باشند.

  • پارکینگ

پارکینگ مجموعه موج های خروشان، ۲۰ هزار متر مربع مساحت دارد و در ضلع غربی سرزمین موج های خروشان واقع شده است. ساعات کاری پارکینگ همه روزه از ۸ صبح تا ۲۳ شب بوده و این پارکینگ بزرگ ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو سواری را دارد.

پارکینگ

اماکن دیدنی نزدیک

اماکن دیدنی که در نزدیکی سرزمین موج های خروشان مشهد هستند می توانند سبب شوند که برنامه شما بسیار بهتر و جذاب تر چیده شود. به طور مثال اگر در نزدیکی این مجتمع تفریحی هتل خود را رزرو کنید می توانید هم در عرض مدت زمان کمتری به این مجتمع آبی برسید و هم می توانید از دیگر دیدنی ها و جاذبه های موجود که در نزدیکی این مکان هستند، دیدن کنید.

جاهای دیدنی نزدیک به سرزمین موج های خروشان شامل مواردی همچون زیر است:

  • مجموعه توریستی چالیدره با فاصله مکانی ۱۳.۲ کیلومتر و فاصله زمانی  ۲۱ دقیقه
  • آرامگاه ابوالقاسم فردوسی با فاصله مکانی ۳۷.۵ کیلومتر و فاصله زمانی ۳۴ دقیقه
  • مصلی قدیمی مشهد با فاصله مکانی ۳۳.۷ کیلومتر و فاصله زمانی ۳۷ دقیقه
  • دره ارغوان با فاصله مکانی ۱۶.۴ کیلومتر و فاصله زمانی ۲۵ دقیقه
  • پارک مینیاتور با فاصله مکانی ۹ کیلومتر و فاصله زمانی ۲۰ دقیقه
  • غار پروانه با فاصله مکانی ۱۹.۹ کیلومتر و فاصله زمانی ۲۶ دقیقه

چالیدره نزدیک به موج های خروشان

هتل های نزدیک

در شهر مشهد معمولا از هتل های ۲ ستاره گرفته تا ۵ ستاره را می توانید پیدا کنید. هر کدام از این هتل ها نیز دارای امکانات و مشخصات مربوط به خودشان هستند که با توجه به چند ستاره بودن و همچنین امکاناتی که ارائه می دهند، قیمت های مختلفی نیز دارند. برای رزرو هتل های مشهد می توانید به سادگی یا خودتان اقدام کرده و یا کار خودتان را ساده تر کنید و از طریق اقامت ۲۴ این کار را انجام دهید تا از تخفیف نیز بهره مند شوید.

به طور کلی بیشتر هتل های مناسب مشهد در محدوده ۳ ستاره و ۴ ستاره می باشند. امکاناتی که یک هتل در حداقل حالت ممکن باید داشته باشد شامل مواردی همچون تمیز بودن و نظافت کامل اتاق ها، سرویس حمام و دستشویی جداگانه، وجود یخچال داخل اتاق، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب برای اتاق، وجود تلویزیون داخل اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و… می شود. در ادامه به چندین هتل نزدیک به سرزمین موج های خروشان مشهد اشاره می کنیم و امکانات مضاعف هر کدام از این هتل ها را نیز برایتان توضیح می دهیم.

  • هتل ۴ ستاره ثامن مشهد با فاصله ۳ کیلومتری
  • هتل ۵ ستاره پارس مشهد با فاصله ۷ کیلومتری
  • هتل بزرگ ۵ ستاره پارک حیات مشهد با فاصله ۱۳ کیلومتری.
  • هتل ۵ ستاره پردیسان با فاصله ۱۴ کیلومتری از مجتمع آبی موج های خروشان.
  • هتل ۴ ستاره آبان با فاصله ۹ کیلومتری
  • هتل ۵ ستاره هما ۲ با فاصله ۱۵ کیلومتری
  • هتل ۳ ستاره سی برگ با فاصله ۱۵ کیلومتری
  • هتل ۵ ستاره هما ۱ با فاصله ۱۷ کیلومتری
  • هتل ۴ ستاره توریست توس مشهد با فاصله ۱۶ کیلومتری
  • هتل ۳ ستاره هاترا با فاصله ۱۹.۳ کیلومتری
  • هتل ۳ ستاره سپنتا با فاصله ۱۹.۳ کیلومتری

پارک ابی

اطلاعاتی که درباره موج های خروشان مشهد بیان کردیم جزو مواردی هستند که اگر به این مجتمع علاقه داشته باشید و قصد بازدید از آن را پیدا کرده باشید، می تواند به شما کمک کند. بسیاری از افراد به دنبال گرفتن هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا می باشند، اما به شما پیشنهاد می کنیم که هتل های نزدیک به این مجتمع را نیز در نظر بگیرید تا هم بتوانید راحت تر رزرو هتل را انجام دهید و هم در مکان های بهتر و با سرویس دهی بهتر، اقامت کنید. به جهت همین موضوع این مقاله توسط اقامت ۲۴ برای شما نوشته شده است تا بتواند بیشترین کمک را به شما در این زمینه داشته باشد.

سؤالات متداول

ساعت کاری سرزمین موج های خروشان مشهد چگونه است؟

این مجموعه هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب فعال است.

آدرس سرزمین موج های خروشان مشهد کجاست؟

لوکیشن سرزمین موج های خروشان مشهد در ابتدای جاده شاندیز است.

سرزمین موج های خروشان مشهد چند قسمت است؟

این مجموعه شامل دو سانس همزمان آقایان و بانوان است. بخش مخصوصی هم برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

برای خرید بلیط سرزمین موج های خروشان مشهد چه کار کنیم؟

فروش بلیط سرزمین موج های خروشان مشهد به شکل اینترنتی و از طریق وب سایت رسمی این مجموعه با ۱۲% تخفیف انجام می پذیرد.

سرزمین موج های خروشان مشهد چقدر ظرفیت دارد؟

ظرفیت سرزمین موج های خروشان مشهد با ۱۱ هزار کمد در بخش آقایان و ۷ هزار کمد در بخش بانوان است.

۴.۳/۵ - (۴۲ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۸

  1. اصغر

    باقیمانده پول را واریز نکردند پاسخگویی در قبال پول ندارند و پرسنل واقعا افتضاح میباشند

  2. اصغر

    همه بدنم چرک کرده بهداشت بسیار افتضاح و مجموعه در کل بی صاحب میباشد

  3. Miss

    بسیار افتضاح و ناامن منو همراهم از سرسره پرت شدیم و اسیب جدی دیدیم

  4. Sh

    متاسفانه کثیف و بدون نظارت این مجموعه موج های خروشان مشهد رها شده . امینت نداره وسایل رو میرن و کسی جوابگو نیست. مایع دستشویی و مایع شامپو نداره . وسایلش کهنه و نا ایمنه

  5. Sh

    متاسفانه کثیف و بدون نظارت این مجموعه موج های خروشان مشهد رها شده . امینت نداره وسایل رو میرن و کسی جوابگو نیست. مایع دستشویی و مایع شامپو نداره . وسایلش کهنه و ماایمنه

  6. عباس

    برخورد افتضاح عوامل و مدیریت و عدم رعایت حقوق مشتریان. پرتاب غیر اصولی تیوب از راه دور به داخل رودخانه که موجب برخورد به سر من شد و اینکه حتی عذرخواهی هم نکردن و در نهایت که به مدیریت کشید همه چی رو منکر شدن و مدیر هم توجه نکرد.

  7. ناجی

    بسیار چنش آور و کثیف و فرسوده و غیر استاندارد با پرسنل غیر حرفه ای. -روشنایی ناکافی محیط -تمام اتصالات فلزی، سقف کل مجموعه و تیر و ستون ها زنگ زده -برخی سرسره ها به دلیل مشکلات فنی از بهره برداری خارج شده -تیوب چهار نفره در کل مجموعه یک عدد موجود است که از چند ناحیه آپارات شده و برای سوار شدن سرسره ای که به این تیوب نیاز داره باید مدت زیادی منتظر ماند -در مجموعه سوسک و تعدادی کبوتر مشاهده شد -پرسنل و اپراتورهای بسیار غیر حرفه ای با رفتار بسیار غیرمسئولانه (اجازه سوار شدن ۳ نفر بر تیوب ۲ نفره توسط یک اپراتور، خوابیدن یک اپراتور در تمام مدت حضور، عدم کوچکترین همکاری به طوری که از صندلی بلند نمیشوند و حتی دکمه استارت کنار هر سرسره را هم نمیزنند) -کمبود تیوب تک نفره برای رودخانه -یک اپراتور مسئول ۳ سرسره در یک طبقه و ۱ سرسره در طبقه دیگر به صورت همزمان!!! -عملکرد معیوب دو سرسره (در دو سرسره در میانه راه متوقف میشوید و گیر میکنید و بایستی برای ادامه حرکت تلاش کنید.)

    • علیرضا قانع

      سلام خیلی ممنونیم که این اطلاعات رو در اختیار ما گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×