بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل ساری و اقامت در شهر محصور بین جنگل و دریا
لیست بهترین هتل های ساری
معرفی هتل

بهترین هتل ساری و اقامت در شهر محصور بین جنگل و دریا

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ 20۰2,943

بهترین هتل ساری کجاست؟ زمانی که شهر ساری را برای مسافرت انتخاب می کنید، اولین سوالی که به ذهنتان خطور می کند این است که بهترین هتل ساری برای اقامت چند روزه خود و همراهانتان کدام است. همانطور که می دانید شهر ساری، مرکز استان مازندران بوده و در دل طبیعت قرار گرفته است و با توجه به آب و هوای مرطوبی که دارد، بهتر است در فصولی به غیر از تابستان به این شهر سفر کرد.

ما در اقامت ۲۴ به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین هتل در شهر ساری را با بهترین و مناسب ترین قیمت رزرو کرده و اوقات خوشی را به دور از استرس و نگرانی سپری کنید. همچنین همراه ما باشید تا لیستی از لوکس ترین و بهترین هتل ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های ساری از دیدگاه مسافران

همانطور که می دانید شهرهای شمالی ایران در بین مردم بسیار پرطرفدار بوده و هر ساله عده ی زیادی از مسافران را به خود جذب می کنند. یکی از موارد مهمی که در مسافرت باید به آن توجه کنید، محل اقامت و وضعیت دسترسی و نزدیکی هتل به ساحل و سایر مکان های تفریحی است. بنابراین مسافرانی که به این شهر می آیند بر اساس فاکتورهای مختلف همچون لوکس بودن هتل، دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری، امکانات مختلف هتل، نزدیکی به ساحل و سایر جاذبه های گردشگری، نسبت به رزرو بهترین هتل ها در ساری اقدام می کنند. 

در ادامه بر اساس فاکتورهایی که برای مسافران مهم بوده، لیست بهترین هتل های ساری را به شما معرفی می کنیم:

  • هتل های لوکس و چهار ستاره

۱- هتل بادله ساری

یکی از هتل های خوب ساری، هتل بادله است که در سال ۱۳۵۶ در سه طبقه و ۷۵ اتاق و سوئیت در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع افتتاح شد. هتل بادله در دشتی به نام لالیم با چشم اندازی زیبا از طبیعت، واقع شده و از امکاناتی مطابق با استاندارد هتل ها برخوردار است. همچنین شما می توانید در مدت زمان اقامت خود در این هتل از پارکینگ آن با ظرفیت ۸۰ خودرو و اینترنت رایگان در لابی استفاده کرده و وعده های غذایی خود را در رستوران هتل، با کیفیت و قیمت مناسب میل کنید. به همین دلیل براساس عقیده بسیاری از مسافران، بهترین هتل معروف ساری است.

اتاق های این هتل ظرفیت دو الی چهار نفره داشته و به جاذبه های گردشگری همچون پارک جنگلی شهید زارع، امامزاده عباس و دریاچه آب بندان که فقط ۱۱ دقیقه با خودرو  فاصله دارد، نزدیک است. از جمله امکانات هتل می توان به لابی، سالن بیلیارد، جکوزی، آسانسور، اتاق چمدان و تاکسی سرویس اشاره کرد.

آدرس هتل بادله ساری: ساری، کیلومتر ۱۰ جاده نکا

هتل بادله ساری

۲- هتل جنگلی سالار دره ساری

یکی دیگر از بهترین هتل های چهار ستاره ساری، هتل جنگلی سالار دره است که در میان جنگل و نزدیکی رودخانه سالاردره، در دو طبقه با ۵۶ اتاق واقع شده است. این هتل زیبا دارای اتاق های یک الی پنج نفره بوده و ویلا دوبلکس هفت نفره نیز دارد. همچنین از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار بوده و مسافران در مدت زمان اقامت خود می توانند از پارکینگ و اینترنت رایگان و رستوران هتل استفاده کنند.

همانطور که گفتیم یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب هتل، دسترسی سریع و راحت آن به سایر جاذبه های گردشگری می باشد. این هتل در فاصله کمی تا مسجد جامع، امامزاده یحیی، آب انبار میرزا مهدی و برج سلطان زین العابدین قرار گرفته است به گونه ای که با خودرو تقریبا یک ربع فاصله زمانی دارد. پس می توان گفت که بهترین هتل ساری حال حاضر است.

امکانات کلی این هتل شامل: کتابخانه، زمین تنیس، پارک کودک، کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی و سالن بیلیارد می شود.

آدرس: ساری، بلوار کشاورز، کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان، مقابل کارخانه کاغذ و چوب 

هتل جنگلی سالار دره

۳- هتل نوید ساری

این هتل را می توان یکی از بهترین هتل های ساری نام برد. هتل نوید در سال ۸۷ در شش طبقه احداث و در سال ۹۳ بازسازی شد. یکی از دلایلی که می توان این هتل را به عنوان بهترین هتل ساری نام برد، دسترسی آسان هتل به جاذبه هایی همچون خانه تاریخی کلبادی، حمام وزیری، برج سلطان زین العابدین و مجموعه تاریخی فرح آباد است. 

این هتل امکانات مناسبی را برای مسافران فراهم کرده است. به طور کلی این امکانات شامل: رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، پارکینگ، اینترنت رایگان، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه و تاکسی سرویس می شود.  

آدرس: ساری، کیلومتر ۴ جاده ساری به قائمشهر

هتل نوید در شهر ساری

  • هتل های سه ستاره ساری

۱- هتل اسرم ساری

این هتل سه ستاره در سال ۷۶ در هشت طبقه در دل طبیعت احداث شد. یکی از مزیت های این هتل این است که در نزدیکی رود تجن، خانه قدیمی کلبادی، حمام وزیری، مسجد جامع و پارک جنگلی شهید زارع قرار گرفته است. همچنین هتل اسرم دارای اتاق های دو نفره الی پنج نفره بوده و امکانات خوبی را در اختیار مسافران می گذارد. امکانات کلی این هتل شامل: رستوران، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ، چایخانه سنتی، رستوران بام و اینترنت رایگان می شود.

آدرس: ساری، ابتدای کمربندی، نرسیده به پل تجن، میدان هلال احمر

هتل اسرم ساری یکی ار بهترین هتل ها

۲- هتل نارنج ساری

هتل سه ستاره نارنج نیز یکی از بهترین هتل های ساحلی ساری بوده که در سال ۱۳۷۸ در نزدیکی ساحل فرح آباد در ۳ طبقه احداث شده است. این هتل نیز تمام تلاش خود را کرده تا امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران قرار دهد. از جمله مزیت های این هتل می توان به دسترسی آسان به بازار ترکمن، پایانه مسافربری، راه آهن، مجموعه تفریحی سد سلیمان تنگه و فرودگاه بین المللی ساری اشاره کرد.

این هتل اتاق های یک نفره، دو نفره و سوئیت های سه نفره خود را در اختیار مسافران گذاشته و آن ها در مدت زمان اقامت خود می توانند از پارکینگ و رستوران هتل استفاده کنند.

آدرس: ساری، کیلومتر ۳ میدان خزر، منتهی به دریای فرح آباد

هتل نارنج از بهترین هتل های ساری

۳- هتل آسمان شهر ساری

این هتل سه ستاره در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع در ۳ طبقه خارج از شهر ساری در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. از مزایای این هتل می توان به دسترسی آسان به پارک جنگلی شهید زارع، دریاچه آب بندان و امامزاده عباس اشاره کرد. 

هتل آسمان شهر دارای اتاق های یک نفره، دونفره، سه نفره، چهار نفره و سوئیت های شش نفره بوده و مسافران در مدت زمان اقامت خود می توانند از پارکینگ، رستوران و اینترنت رایگان استفاده کنند.

امکانات کلی این هتل شامل: آسانسور، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق سیگار، پارک کودک و تاکسی سرویس می شود.

آدرس: ساری، کیلومتر ۲ جاده نکا، بالاتر از جنگل پارک شهید زارع، هتل جنگلی آسمان شهر

هتل آسمان شهر ساری

  • بهترین هتل آپارتمان ساری

هتل آپارتمان همیشه یکی از گزینه های مقرون به صرفه برای مسافران بوده است. هتل آپارتمان ها امکانات خوبی را با هزینه ی بسیار مناسب تری نسبت به هتل ها در اختیار مسافران می گذارند. مسافرخانه قربانی ساری یکی از بهترین هتل آپارتمان های ساری است که در سال ۱۳۹۵ در ۵ طبقه ساخته شده و واحدهای ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ متری را در اختیار مسافران می گذارد. همچنین مسافران در این هتل می توانند از پارکینگ و اینترنت رایگان استفاده کنند.

آدرس: ساری، بلوار امام رضا، خیابان قاسمی، کوچه آقاپور

مسافرخانه قربانی

  • هتل های قیمت مناسب

همیشه یکی از دغدغه های اصلی در هنگام سفر برای خانواده های پرجمعیت، هزینه سفر به خصوص هزینه هتل می باشد. همینطور عده ای از افراد ترجیح می دهند بیشتر برای جاذبه های گردشگری و تفریحات مختلف هزینه پرداخت کنند و در عوض در هتلی که مقرون به صرفه است، اقامت داشته باشند. پیشنهاد ما به این افراد مجتمع گردشگری پارمیس است که در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و در نزدیکی ساحل خزر واقع شده است و هم اکنون بهترین هتل ساری با قیمت مناسب است.

این مجتمع دارای سوئیت های دونفره، ویلای سه نفره، چهار نفره و شش نفره است و مسافران در مدت زمان اقامت خود می توانند از رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان استفاده کنند. 

آدرس: ساری، فرح آباد، جاده پلاژ، مجتمع گردشگری پارمیس

مجتمع گردشگری پارمیس

سؤالات متداول

[toggle title=”بهترین هتل ساری کدام است؟” state=”close”]در حال حاضر هتل جنگلی سالاردره، هتل نوید و هتل بادله در لیست نام بهترین هتل ساری قرار دارند.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل های ساری کدامند؟” state=”close”]هتل نارنج و مجتمع گردشگری پارمیس با دید به سمت دریا و پلاژ با امکانات عالی جزو بهترین های ساحلی ساری هستند.[/toggle]

[toggle title=”آدرس بهترین هتل ساری کجاست؟” state=”close”]هتل بادله در کیلومتر ۱۰ جاده نکا، هتل نوید در کیلومتر ۴ ساری به قائمشهر و هتل جنگلی سالاردره در کیلومتر ۱۲ سای به سمنان مقابل کارخانه کاغذ و چوب، آدرس های بهترین هتل ساری هستند.[/toggle]

[toggle title=”بهترین و سریعترین شیوه رزرو بهترین هتل ساری چیست؟” state=”close”]برای رزرو سریع و راحت و همیشه با تخفیف هتل های ساری کافیست به صفحه رزرو هتل های ساری مراجعه نموده و با چند کلیک هتل مدنظرتان را رزرو نمایید.[/toggle]

[toggle title=”قیمت بهترین هتل ساری چقدر است؟” state=”close”]در حال حاضر قیمت اقامت در بهترین های ساری بسته به درجه کیفی، امکانات و دسترسی متغیر است. در هتل های چهار ستاره از شبی حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان متغیر است. طبیعتا هتل های سه ستاره و هتل آپارتمان ها قیمت پایینتری دارند. توجه داشته باشید که قیمت در طول سال تغییر می کنند.[/toggle]

۳.۳/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×