بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» راهنمای سفر به ایران » استان اصفهان » اصفهان » اتاق فرار اصفهان | معرفی ۷ اتاق فرار هیجان انگیز + آدرس در اصفهان
اتاق فرار اصفهان
اصفهان

اتاق فرار اصفهان | معرفی ۷ اتاق فرار هیجان انگیز + آدرس در اصفهان

۶ آبان ۱۴۰۰ 35۲5,242

اتاق فرار اصفهان می‌تواند مکانی هیجان‌انگیز برای تجربه لحظاتی به یاد ماندنی باشد. اگر قصد سفر و بازدید از جاهای دیدنی اصفهان را دارید و یا در اصفهان زندگی می‌کنید، اتاق فرارهای جذابی را می توانید به لیست تفریحات خود در نصف جهان اضافه نمایید. بهترین اتاق های فرار اصفهان می‌توانند جزو مکان‌های سرگرم‌کننده و تفریحی محبوبی به شمار روند که با محیط عجیب و رمزآلود خود اوقات خوش و خاطره‌انگیزی را برای شما و دوستانتان رقم بزنند.

اگر شما هم به دنبال آدرس اتاق فرار اصفهان هستید و می‌خواهید ساعاتی هیجان‌انگیز را در کنار دوستان خود تجربه نمایید، با اقامت ۲۴ همراه باشید زیرا در این مقاله قصد داریم بهترین اتاق فرار اصفهان را معرفی کنیم.

اتاق فرار سکوت سیاه اصفهان

اتاق فرار سکوت سیاه اصفهان

یکی از اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم گیم لند اصفهان سکوت سیاه می‌باشد که دارای ژانر معمایی و ترسناک است. داستان این اتاق فرار به این صورت است که شما و دوستانتان کارگران معدن هستید و طبق روال همیشه برای کار وارد معدن می‌شوید اما همه چیز تفاوت دارد و مثل قبل نیست و باید در مدت زمان ۶۰ دقیقه با حل معماهای مختلف و جالب از معدن فرار کنید وگرنه کشته خواهید شد.

این اتاق فرار برای خانم‌ها و آقایان بالای ۱۶ سال مناسب می‌باشد و تعداد نفرات لازم برای اجرای آن ۴ الی ۶ نفر است.

آدرس: اصفهان، خیابان فرایبورگ، کوی ۱۵، پلاک ۵۲.

اتاق فرار شام آخر اصفهان

اتاق فرار شام آخر اصفهان

یکی از جذاب‌ترین اتاق های فرار در اصفهان شام آخر می‌باشد که می‌تواند استرس خاصی را برایتان به وجود بیاورد و لحظات هیجان‌انگیزی را برای علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی فراهم کند. داستان اتاق فرار شام آخر که به اتاق فرار آپادانا نیز شناخته می‌شود، در محیط یک رستوران اتفاق می‌افتد. شما با دوستان خود وارد یک رستوران برای صرف شام می‌شوید اما ناگهان درب‌ها قفل می‌شوند و راه فراری وجود ندارد و صاحب رستوران یک قاتل روانی می‌باشد. او که در سال‌ها قبل شاهد قتل دوستانش بوده و فقط وی زنده مانده دچار اختلالات روانی شده و قصد دارد رنج و عذابی که خودش کشیده را دیگران نیز تجربه کنند.

ظرفیت این اتاق فرار ۴ الی ۷ نفر و مدت زمان آن ۷۰ دقیقه می‌باشد و برای افراد زیر ۱۶ سال توصیه نمی‌گردد.

آدرس: اصفهان، چهارراه سجاد، خیابان آپادانا، بن بست شهریار، پلاک ۱۶.

اتاق فرار طاعون اصفهان

اتاق فرار طاعون اصفهان

اگر به دنبال یکی از بهترین اتاق فرار اصفهان هستید به شما اتاق فرار طاعون را پیشنهاد می‌کنیم. داستان این اتاق فرار از این قرار است که بیماری طاعون جهش یافته تمام شهر را فراگرفته و مراکزی ایجاد شده‌اند که افراد مبتلا را برای قرنطینه نگهداری می‌کنند. شما و دوستانتان که هیچگونه نشانی از بیماری ندارید شب قبل توسط افرادی دستگیر و به این مکان منتقل شده‌اید. اما طبق تحقیقات بازرسان دولتی ثابت شده که در این مکان از افراد سالم نیز برای تست داروهای جدید ضد طاعون سو استفاده می‌کنند. حال شما باید با حل معماها و رمز و رازهای مختلفی تلاش کنید تا از این آزمایشگاه مخوف فرار کنید.

این اتاق فرار برای ۴ الی ۷ نفر طراحی شده و مدت زمان آن ۶۰ دقیقه می‌باشد. فضاسازی اتاق فرار طاعون اصفهان بسیار خاص و منحصربفرد است و اتفاقات و معماهای آن جذاب و چالش برانگیز هستند و می‌توانند تجربه هیجان‌انگیزی را برای شما فراهم کنند.

آدرس: اصفهان، خیابان کاشانی به سمت دروازه تهران، چهارراه وفایی، کوچه ۳۱، بن بست شکوفه، پلاک ۷۱.

اتاق فرار جیغ اصفهان

اتاق فرار جیغ اصفهان

از دیگر اتاق فرارهای اصفهان که بسیار جذاب می‌باشد و می‌تواند ترس و دلهره خاصی را برای شما به وجود آورد اتاق فرار جیغ است. این اتاق فرار به اتاق فرار خیابان میر نیز شناخته می‌شود. ماجرای اتاق فرار جیغ از این قرار است که در اطراف شهر منطقه‌ای وجود دارد که در آن صداهای عجیب و غریبی مانند جیغ و ناله به گوش می‌رسد و اتفاقات ترسناک و وحشتناکی نیز در آنجا رخ داده که کسی از دلیل آن مطلع نیست. شما و دوستانتان از کنجکاوی برای فهمیدن موضوع به این منطقه می‌روید اما گرفتار شده و باید برای رهایی و نجات خود تلاش کنید.

مدت زمان اتاق فرار جیغ ۷۵ دقیقه و ظرفیت آن ۴ الی ۶ نفر می‌باشد و درجه سختی بالایی دارد. اگر از هوش و ذکاوت خود مطمئن هستید و به دنبال تجربه‌ای متفاوت می‌باشید به شما این اتاق فرار را پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: اصفهان، خیابان میر، کوچه ۲۶، پلاک ۲۵.

اتاث فرار احضار اصفهان

اتاق فرار احضار اصفهان

احضار در لیست اتاق فرار اصفهان به عنوان یکی از اتاق فرارهای ترسناک و بسیار هیجان‌انگیز شناخته می‌شود. ماجرا و داستان اتاق فرار احضار بدین گونه می‌باشد که شخصی به تازگی عمارتی مخوف و وحشتناک به نام مارستون را خریداری نموده که اخیرا اتفاقات بدی را در آن تجربه نموده است. قبل از این خریدار هر کسی وارد این عمارت شوم شده یا به جنون رسیده و یا ناپدید گشته و از آن زنده بیرون نیامده است. حال این صاحب جدید از شما به عنوان یک تیم متخصص در رابطه با احضار روح و ارتباط با ارواح کمک می‌خواهد و شما باید وارد این عمارت شوید و راز شوم آن را برملا کنید.

تعداد نفرات برای این اتاق فرار ۴ تا ۶ نفر در نظر گرفته شده است و مدت زمان آن ۶۰ دقیقه می‌باشد.

آدرس: اصفهان، خیابان کاشانی به سمت دروازه تهران، چهارراه وفایی، کوچه ۳۱، بن بست شکوفه، پلاک ۷۱.

اتاق فرار فوکوشیما اصفهان

اتاق فرار فوکوشیما اصفهان

داستان این اتاق فرار درباره فاجعه اتمی شهر فوکوشیما می‌باشد. پس از حادثه و تخلیه شهر تشعشعات اتمی بر روی افراد تاثیر گذاشته و آنها را به موجودات عجیب و ترسناکی تبدیل نموده است. شما باید جهت بررسی اوضاع وارد نیروگاه اتمی شوید و در آنجا متوجه عمق این فاجعه می‌گردید.

برای اتاق فرار فوکوشیما یک تیم ۴ الی ۶ نفره لازم است و مدت زمان آن ۵ دقیقه می‌باشد.

آدرس: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، نبش چهارراه وکلا.

اتاق فرار اره اصفهان

اتاق فرار اره اصفهان

اگر از علاقه‌مندان فیلم‌های ژانر معمایی و ترسناک مانند اره هستید می‌توانید برای تجربه لحظاتی هیجان‌انگیز به اتاق فرار اره اصفهان که به اتاق فرار حکیم نظامی نیز شناخته می‌شود مراجعه نمایید. این اتاق فرار اصفهان طرفداران بسیاری دارد و از فضاسازی و داستان و معماهای خلاقانه و خاصی برخوردار است.

داستان اتاق فرار اره به این صورت است که شما به دلیل کارهای بدی که انجام داده‌اید برای مجازات انتخاب شده و درگیر یک بازی اجباری شده‌اید. شما را در اتاقی زندانی نموده و اگر قوانین متعددی را رعایت نکنید و معماهای مختلفی را حل نکنید گازی کشنده در اتاق پخش می‌شود. در نتیجه شما مسموم و کشته خواهید شد.

این اتاق فرار برای یک تیم ۴ الی ۸ نفره طراحی شده و مدت زمان آن ۶۰ دقیقه می‌باشد و درجه سختی آن متوسط است.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه ساحل، پلاک ۳.

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. سپید

    چندتا از اسکیپ زوم هایی که معرفی کردید جمع آوری شدن

    • علیرضا قانع

      سلام لطفا اسامی اونا رو به ما بگید، ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×