» معرفی هتل » بهترین هتل کرمانشاه کدام است؟
بهترین هتل کرمانشاه
معرفی هتل

بهترین هتل کرمانشاه کدام است؟

۴ مهر ۱۴۰۰ 24۰2,758

اقامت در بهترین هتل کرمانشاه می‌تواند سفر به این شهر تاریخی و زیبا را خاطره‌انگیز نماید. کرمانشاه یکی از قطب‌های توریستی غرب کشور به شمار می‌رود که دارای آثار تاریخی به جای مانده از تمدن‌های ایران باستان و همچنین اماکن دیدنی با معماری‌های اصیل و طبیعتی بکر می‌باشد که هر ساله میزبان مسافران زیادی است. اگر قصد سفر به این شهر شگفت‌انگیز را دارید برای اطلاع از اماکن اقامتی مختلف و بهترین هتل در کرمانشاه با اقامت ۲۴ تا پایان این مطلب همراه باشید.

هتل های لوکس کرمانشاه

در سفر به کرمانشاه برای انتخاب هتل‌های لوکس باید به سراغ بهترین هتل ۵ ستاره و ۴ ستاره این شهر زیبا و تاریخی برویم. به دلیل وجود آثار و جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی مسافران زیادی در سال به کرمانشاه سفر می‌کنند، از این رو حوزه گردشگری این شهر نیازمند زیرساخت‌های مناسبی برای فراهم نمودن آسایش و راحتی گردشگران می‌باشد. برای شناخت بهترین هتل‌ های کرمانشاه در ابتدا به سراغ هتل‌های لوکس می‌رویم که شامل موارد زیر می‌شوند:

بهترین هتل کرمانشاه - هتل پارسیان

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل ۵ ستاره پارسیان که به عنوان بهترین هتل پنج ستاره کرمانشاه نیز شناخته می‌شود یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های غرب ایران به شمار می‌رود. این هتل لوکس در ۹ طبقه بنا با ۱۰۰ واحد اقامتی شیک در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئی‌ های یک خوابه و رویال در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نمود و دارای خدمات و امکانات کامل و مدرن می‌باشد.

موقعیت مکانی خوب هتل پارسیان کرمانشاه موجب شده است مهمانان این هتل دسترسی آسانی به مرکز شهر، فرودگاه و اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری مانند طاق بستان، تکیه بیگلر بیگی، درخت رحمت و … داشته باشند.

رستوران این هتل در طبقه نهم و با نما و چشم‌انداز زیبایی از شهر واقع شده است و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، محلی، دریایی و فست فود را سرو می‌نماید.

آدرس هتل پارسیان: کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت.

هتل جمشید کرمانشاه

هتل جمشید کرمانشاه

علاوه بر هتل‌های مجلل ۵ ستاره، هتل ۴ ستاره جمشید نیز به عنوان بهترین هتل کرمانشاه شناخته می‌شود. این هتل ۲ طبقه با ۴۰ اتاق متنوع و شیک در سال ۱۳۸۶ در منطقه خوش آب و هوای کرمانشاه به نام بلوار طاق بستان فعالیت خود را آغاز نمود و جهت ارتقا سطح کیفی در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت.

به دلیل موقعیت مکانی مناسب و قرار گرفتن در یکی از بهترین نقاط شهر، مسافران و مهمانان هتل جمشید کرمانشاه می‌توانند دسترسی خوبی به جاهای دیدنی کرمانشاه مانند طاق بستان، درخت رحمت، بام کرمانشاه، شکارگاه خسرو پرویز و امام زاده ابراهیم داشته باشند.

آدرس هتل جمشید: کرمانشاه، انتهای بلوار طاق بستان.

هتل آزادگان کرمانشاه

هتل آزادگان کرمانشاه

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و بهترین هتل کرمانشاه هتل ۴ ستاره آزادگان نام دارد که دارای ۳ طبقه و ۱۱۱ واحد اقامتی مدرن با امکانات رفاهی کامل می‌باشد. این هتل قدیمی که در سال ۱۳۶۸ تاسیس شده است برای ارتقای سطح کیفیت و خدمات خود در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد و با فضایی لوکس و امکاناتی بروز از مهمانان و گردشگران میزبانی می‌کند.

موقعیت مکانی هتل آزادگان کرمانشاه موجب دسترسی آسان به شکارگاه خسرو پرویز تنها شکارگاه بازمانده از دوره ساسانیان و اماکن دیدنی و تاریخی دیگر از جمله طاق بستان گردیده است. از مهمترین امکانات و خدمات هتل آزادگان به عنوان یکی از هتل‌های خوب کرمانشاه می‌توان به رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، کافی شاپ، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، پارکینگ، فضای سبز، اینترنت رایگان و … اشاره نمود.

آدرس هتل آزادگان: کرمانشاه ،ابتدای جاده سنندج، شهرک تعاون.

هتل های ارزان کرمانشاه

برای آن دسته از افرادی که به دنبال سفری کم هزینه و اقامتی اقتصادی هستند، هتل‌های ارزان کرمانشاه را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل‌ها از قیمت مناسب و امکانات خوبی برخوردارند و می‌توانند اقامت خوشی را برای گردشگران و مسافران خود فراهم نمایند.

بهترین هتل کرمانشاه

هتل رسالت کرمانشاه

هتل ۲ ستاره رسالت کرمانشاه یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر و بهترین هتل کرمانشاه با قیمت مناسب محسوب می‌شود که در سال ۱۳۵۰ فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل در سال ۱۳۹۷ در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت و در ۱۰ طبقه و با ۶۰ واحد اقامتی شیک از مسافران میزبانی می‌کند.

هتل رسالت کرمانشاه در مرکز شهر قرار دارد و به مراکز خرید کرمانشاه و اماکن دیدنی همچون تکیه معاون الملک، مسجد حاج شهبازخان و مسجد عماد الدوله نزدیک می‌باشد.

آدرس هتل رسالت: کرمانشاه، میدان فردوسی.

هتل سینا کرمانشاه

هتل سینا کرمانشاه

هتل ۲ ستاره ممتاز سینا با ساختمانی ۲ طبقه و ۲۶ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و فمیلی روم چهار نفره در سال ۱۳۵۸ افتتاح و در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل نیز در مرکز شهر و در فاصله کمی از مراکز مهم و اماکن دیدنی واقع شده است و با توجه به قیمت مناسب و خدمات و امکانات خوب یکی از هتل‌های ارزان کرمانشاه به شمار می‌رود.

روم سرویس، فضای سبز، صندوق امانات، خدمات تور، پارکینگ، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، رستوران و خدمات خانه‌داری از مهمترین امکانات هتل سینا کرمانشاه می‌باشند.

آدرس هتل سینا: کرمانشاه، بلوار جمهوری اسلامی، پائین تر از بیمارستان امام خمینی.

هتل های سنتی کرمانشاه

به دلیل قدمت بالا و تاریخ غنی این منطقه آثار تاریخی زیادی در کرمانشاه همچون کاروانسراها و خانه‌های زیبا با معماری اصیل و چشم‌نواز از گذشته به جای مانده است که امروزه با مرمت و بازسازی در قالب هتل و اقامتگاه در فضایی سنتی از گردشگران پذیرایی می‌نمایند. از مهمترین هتل‌های سنتی کرمانشاه و اقامتگاه‌های بومگردی آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهترین هتل کرمانشاه

اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه کرمانشاه

عمارت تاریخی بامگاه با معماری منحصر بفرد و زیبا یکی از اماکن تاریخی کرمانشاه محسوب می‌شود. قدمت بنای آن به دوران قاجار باز می‌گردد. در سال ۱۳۹۹ این عمارت بازسازی شد و به عنوان اقامتگاه سنتی فعالیت خود را آغاز نمود. اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه یکی از هتل‌های سنتی کرمانشاه به شمار می‌رود که در بافت تاریخی این شهر واقع شده است. دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری متعدد مانند تکیه بیگلربیگی، بازار سنتی، مسجد عمادالدوله، مسجد شافعی و تکیه معاون الملک، معبد آناهیتا، کتیبه های بیستون، گور دخمه دکان داوود و غار قوری قلعه دارد.

اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه در ۲ طبقه و ۸ باب اتاقآماده پذیرایی از مهمانان است. این هتل دارای رستوران سنتی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آژانس مسافرتی، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، پارکینگ و امکانات رفاهی استاندارد در اتاق‌ها می‌باشد.

آدرس اقامتگاه سنتی عمارت بامگاه: کرمانشاه، جلو خان، رو به روی مسجد جامع، جنب بانک ملی، کوچه‌ی انتظاری، پلاک ۳۵.

هتل آپارتمان های کرمانشاه

برای گردشگرانی که به صورت خانوادگی و یا گروهی و تعداد بالا سفر می‌کنند و به دنبال محل اقامتی راحت و و بزرگ با خدمات مختلف مانند امکان پخت و پز و … هستند، هتل آپارتمان‌های کرمانشاه بهترین گزینه به شمار می‌روند. این اماکن اقامتی به عنوان بهترین هتل کرمانشاه برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شوند که مهمترین آنها شامل موارد زیر می‌باشند:

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه با مساحتی بالغ بر ۱۲۵۰ متر مربع در ۵ طبقه در سال ۱۳۹۳ در یکی از مناطق خوب کرمانشاه افتتاح شد. این هتل آپارتمان سه ستاره دارای ۲۸ واحد اقامتی است. هتل کوروش انواع اتاق دو تخته، سه تخته، آپارتمان‌های دو خوابه دو، چهار و پنج نفره دارد.

هتل آپارتمان کوروش به عنوان نخستین هتل آپارتمان کرمانشاه موقعیت مکانی خوب و دسترسی مناسبی به مرکز شهر و اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری دارد و از امکانات و خدمات بروزی مانند رستوران، استخر، جکوزی، پارکینگ، آژانس مسافرتی و … بهره می‌برد.

آدرس هتل آپارتمان کوروش: کرمانشاه، خیابان ۲۲ بهمن، بلوار گلریزان، نبش کوچه حسینی، پلاک ۴۴.

بهترین هتل کرمانشاه

هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه

این هتل آپارتمان تازه تاسیس در ساختمانی ۸ طبقه و با ۲۴ واحد اقامتی است . هتل پاتاق در قالب سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه شیک و زیبا در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده است. از مزایای هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله طاق بستان، سراب نیلوفر، باغ گلها، پارک کوهستان اشاره نمود.

این هتل آپارتمان رستوران ندارد. اما امکانات پخت و پز و آشپزخانه در واحدهای آن برای رفاه حال بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است. مهمانان هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه می‌توانند دسترسی خوبی به اماکنی مانند تکیه معاون الملک، تکیه بیگلر بیگی، مسجد عماد الدوله و بازار سنتی کرمانشاه داشته باشند.

آدرس هتل آپارتمان پاتاق: کرمانشاه، بلوار ۲۲ بهمن، بلوار آل آقا، کوی ۲۰۳، پلاک ۱۲.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×