بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل تبریز | لوکس‌‌ ترین هتل‌ تا هتل آپارتمان‌ های ارزان تبریز
بهترین هتل تبریز
معرفی هتل

بهترین هتل تبریز | لوکس‌‌ ترین هتل‌ تا هتل آپارتمان‌ های ارزان تبریز

۲۶ مرداد ۱۴۰۰ 9۰2,598

تبریز به دلیل داشتن تاریخی پربار و آثار ارزشمند و طبیعت بی‌نظیر همیشه جزو مقاصد توریستی کشور محسوب می‌شود. و گردشگران در سفر به این شهر زیبا به دنبال بهترین هتل تبریز برای اقامتی خاطره‌انگیز و راحت می‌باشند. همچنین تبریز به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی، صنعتی و بازرگانی ایران به شمار می‌رود. پس افراد زیادی با اهداف کاری به این شهر سفر می‌کنند. از این رو هتل‌های مختلفی در این شهر برای رفاه حال مسافران با ویژگی‌های متفاوت ساخته شده است.

اگر شما هم قصد سفر تفریحی و یا کاری به شهر تبریز را دارید و به دنبال معرفی هتل از این شهر میگردید ، می‌توانید با مطالعه این مقاله و آشنایی با بهترین هتل تبریز، انتخاب درستی برای یک اقامت خوب در این شهر داشته باشید.

بهترین هتل های لوکس تبریز

شهر تبریز علاوه بر توریستی بودن یکی از مراکز مهم اداری و تجاری ایران می‌باشد. در زمینه اقتصاد و صنعت نقش مهمی دارد و افراد زیادی در این شهر مشغول به امور تجاری و صادرات و واردات هستند. از این رو مسافرانی جهت امور کاری به این شهر سفر می‌کنند به دنبال بهترین هتل تبریز از نظر لوکس بودن و مجلل بودن هستند. در تبریز هتل‌های لوکس و شیک زیادی با امکانات بسیار عالی وجود دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

بهترین هتل تبریز

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی یکی از بهترین و شیک ‌ترین هتل‌های تبریز می‌باشد که در منطقه‌ای خوش آب و هوا و در کنار پارک معروف ائل گلی قرار گرفته است. این هتل یکی از مراکز اصلی برگزاری انواع مراسمات و همایش‌های داخلی و بین المللی در تبریز محسوب می‌شود. برج اصلی هتل با نمای زیبای شیشه‌ای در ۱۷ طبقه بنا و دارای ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی مدرن و مجهز به امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.

محیط این هتل به دلیل دور بودن از مرکز شهر بسیار آرام و دلنشین است و از نظر موقعیت مکانی هتل پارس ائل گلی دسترسی خوبی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری همچون پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه و پارک آبی هلیا دارد. در این هتل امکانات ویژه‌ای همچون مجموعه ورزشی کامل، رستوران گردان، کافی شاپ، سالن پذیرایی، سالن همایش‌ها، مجموعه آبی و … برای مسافران تدارک دیده شده است. اتاق‌های هتل ائل گلی بسیار زیبا می‌باشند و از طراحی و امکانات بروز و جدید بهره می‌برند.

آدرس هتل پارس ائل گلی: تبریز، انتهای جاده ائل گلی، جنب پارک ائل گلی.

بهترین هتل تبریز

هتل لاله پارک

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره و مجلل تبریز هتل لاله پارک تبریز می‌باشد. این هتل لوکس در زمین وسیعی به مساحت ۲۹ هزار متر در ۱۷ طبقه بنا شده است. هتل لاله دارای ۲۲۰ باب اتاق و سوئیت اقامتی مدرن مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد. این هتل شیک زیر مجموعه گروه هتل‌های کایا ترکیه است.  مطابق به استاندارهای روز و بین‌المللی در یکی از بهترین مناطق تبریز احداث شده است.

هتل لاله پارک یکی از بهترین هتل‌ها برای اجتماعات و همایش‌ها می‌باشد. در این هتل سالن‌های مدرن با تجهیزات کاملی به همراه اتاق جلسات مخصوص برای استفاده افراد با زمینه سفر کاری فراهم شده است. این هتل دسترسی خوبی به فرودگاه تبریز و همچنین پارک ائل گلی دارد. هتل پارس ائل گلی امکانات رفاهی مانند رستوران، کافی‌شاپ، مرکز سلامت، حمام ترکی، ماساژ، سونا خشک و بخار، اتاق پیلاتس و یوگا و … نیزدارد. در نتیجه به یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های تبریز تبدیل شده است.

آدرس هتل لاله پارک: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده.

بهترین هتل تبریز

هتل بین‌المللی شهریار

هتل ۵ ستاره شهریار در تبریز با امکانات و تجهیزات مدرن در ۱۰ طبقه و با ۲۰۲ باب اتاق در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد. هتل شهریار جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل لوکس در نزدیکی اماکن دیدنی و مراکز خرید مانند بازار سنتی تبریز واقع شده است و موقعیت مکانی مناسبی دارد.

در هتل بین المللی شهریار تبریز  امکانات رفاهی نظیر رستوران، سالن‌های مختلف برای برگزاری کنفرانس و مراسم‌های مختلف و … وجود دارد. علاوه بر این هتل برنامه‌های تفریحی متنوعی نظیر اجرای موسیقی زنده در لابی هتل برای سرگرمی مهمانان دارد. دکوراسیون و فضای بخش‌های مختلف هتل و اتاق‌های آن بسیار زیبا و شیک می‌باشد. همچنین پرسنل این هتل ۵ ستاره به خوبی آموزش دیده‌اند.

آدرس هتل بین المللی شهریار: تبریز، ابتدای بلوار ائل گلی.

بهترین هتل سنتی در تبریز

برای یک اقامت متفاوت و سنتی می‌توانید به سراغ اقامتگاه‌ها و هتل‌های سنتی تبریز بروید. شهر تبریز یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌رود. از این رو اقامت در محیط سنتی این شهر می‌تواند خاطره‌ای تکرار نشدنی برای شما ثبت کند.

بهترین هتل تبریز

هتل سنتی ارسی

هتل سنتی ارسی تبریز با معماری و بافتی بسیار زیبا در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۵ اتاق است که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۱۵ گردشگر را دارد. در طبقه همکف هتل رستوران و لابی قرار دارد. طبقه دوم شامل ۲ اتاق ۲ تخته کهربا و لاجورد، طبقه سوم شامل ۲ اتاق ۲ تخته یاقوت و زمرد و طبقه چهارم شامل یک اتاق ۲ تخته الماس می‌باشد.

ساختمان و بنای این هتل با اینکه جدید می‌باشد اما حال و هوای آن کاملا سنتی است. دکوراسیون و دیزاین اتاق‌ها و بخش‌های مختلف هتل سنتی ارسی به زیبایی انجام شده و برگرفته از معماری ایرانی اصیل می‌باشد. خانه ارسی دارای فضاهای عمومی همچون سرسرا، خلوتکده، طنبی (کافه)، شاه‌نشین، ایوان و حمام شاهانه نیز می‌باشد. تماشاخانه محیطی جذاب و صمیمی برای تماشای فیلم و انجام بازی‌های دست جمعی است. خلوتکده و شاهنشین ارسی فضایی دلچسب و دلنشین برای گفتگو و دورهمی و حمام شاهانه با معماری منحصر به فرد و زیبا نیز محل مناسبی برای رفع خستگی‌های راه و سفر است.

آدرس هتل سنتی ارسی: تبریز، خیابان ائل گلی، بالاتر از بیمارستان شهدا، کوی بهارستان، کوچه سوم، پلاک ۱۹.

بهترین هتل تبریز از نظر مسافران

مسافرانی که با مقاصد مختلف تفریحی، کاری، تجاری و … به شهر تبریز سفر می‌کنند با توجه به نوع سفر خود و همچنین بودجه مدنظر به دنبال بهترین هتل تبریز هستند. در این بخش به معرفی بهترین هتل تبریز از نگاه مسافران می‌پردازیم. طبق نظراتی که مسافران در سایت اقامت ۲۴ درباره بهترین هتل تبریز ثبت نموده‌اند و امتیازاتی که به این هتل‌ها داده‌اند، می‌توان از مهمترین هتل‌هایی که در تبریز رضایت کامل مسافران را جلب نموده به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین هتل تبریز

هتل بین‌المللی تبریز

علاوه بر هتل‌های ۵ ستاره و لوکس پارسیان ائل گلی، لاله پارک و بین‌المللی شهریار که جزو بهترین هتل‌های تبریز از نظر مسافران نیز می‌باشند، یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره هتل بین‌المللی تبریز می‌باشد که جزو هتل‌های قدیمی این شهر محسوب می‌شود. این هتل مورد مرمت و بازسازی کامل قرار گرفته و دارای تجهیزات رفاهی کاملی می‌باشد.

هتل بین‌المللی تبریز در یکی از نقاط پررفت و آمد شهر قرار دارد. از این‌ رو دسترسی به بخش‌های مختلف شهر و نیز شبکه حمل و نقل عمومی بسیار آسان است. این هتل دارای ۵ طبقه و ۱۳۵ اتاق می‌باشد و امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، روم سرویس ۲۴ ساعته، ترانسفر، استخر و سونا، صندوق امانات، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، لاندری و … دارد.

آدرس هتل بین‌المللی تبریز: تبریز، خیابان امام، مابین چهاراه آبرسان و فلکه دانشگاه.

بهترین هتل تبریز

هتل آزادی تبریز

یکی از هتل‌های ۴ ستاره با کیفیت در تبریز که به عنوان بهترین هتل تبریز از نظر مسافران نیز شناخته می‌شود، هتل آزادی تبریز با ۴ طبقه و ۴۳ باب اتاق و سوئیت می‌باشد. از مزایای این هتل می‌توان به قرارگیری آن در مرکز شهر و نزدیکی به موزه‌های آذربایجان، موزه مشروطه، مسجد کبود، بازار ثبت شده جهانی تبریز، میدان ساعت، برج یانقین و مسیر اتوبوس اشاره کرد. این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت و … می‌باشد و کیفیت خدمات و برخورد پرسنل آن بسیار خوب است.

آدرس هتل آزادی: تبریز، خیابان امام خمینی، حدفاصل چهارراه باغ گلستان و چهارراه شریعتی.

بهترین هتل تبریز

هتل فرید تبریز

هتل ۳ ستاره فرید یکی از بهترین هتل‌ های تبریز از نظر مسافران می‌باشد. این هتل در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. هتل فرید در ۶ طبقه و ۳۰ باب اتاق دارای خدمات رفاهی مناسبی می‌باشد و از قیمت خوبی نیز برخوردار است. برای افرادی که به دنبال یک سفر و اقامت اقتصادی هستند گزینه خوبی به شمار می‌رود. دسترسی آسان هتل فرید تبریز به ایستگاه حمل و نقل شهری، ارگ علیشاه،  بازار تبریز، موزه قاجار و مسجد کبود از مزایای موقعیت مکانی مناسب آن محسوب می‌گردد.

آدرس هتل فرید: تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، خیابان دالمان، جنب پارکینگ طبقاتی فجر.

بهترین هتل تبریز

هتل سینا و هتل زیبا

هتل ۲ ستاره سینا و هتل ۱ ستاره یا هتل آپارتمان زیبا تبریز به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خدمات خوب نیز جزو بهترین هتل تبریز از نظر مسافران به شمار می‌روند. هتل سینا تبریز با ۵۵ اتاق و هتل زیبا با ۹ اتاق در مرکز شهر تبریز قرار گرفته‌اند و دسترسی خوبی به خطوط مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی، مراکز خرید و اماکن دیدنی دارند.
آدرس هتل سینا: تبریز، خیابان امام خمینی، فلکه باغ گلستان.
آدرس هتل زیبا: خیابان ارگ جدید(مصلی)، نرسیده به تقاطع مقصودیه، جنب ساختمان شهرداری.

۴.۹/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×