بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل اصفهان کدام است؟ معرفی هتل های سنتی و لوکس اصفهان
بهترین هتل اصفهان
معرفی هتل

بهترین هتل اصفهان کدام است؟ معرفی هتل های سنتی و لوکس اصفهان

۲۲ مرداد ۱۴۰۰ 14۰4,770

اصفهان با داشتن قدمتی دیرینه و آثار تاریخی و فرهنگی با ارزش یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایران به شمار می‌رود. از این رو دارای زیرساخت‌های مناسبی در زمینه گردشگری مانند انواع هتل‌ها می‌باشد. بهترین هتل اصفهان را می‌توان از جنبه‌های گوناگون بررسی و انتخاب نمود. در این مقاله سعی نمودیم به آن بپردازیم. اگر شما قصد سفر به اصفهان را دارید و به دنبال اقامتی خوب و خاطره‌انگیز در این شهر زیبا هستید با ما همراه باشید تا بهترین هتل اصفهان را با یکدیگر بشناسیم.

بهترین هتل اصفهان از نظر مسافران

اصفهان دارای انواع هتل‌ های مختلف چند ستاره، بوتیک هتل، اقامتگاه سنتی و … می‌باشد که هر کدام ویژگی‌هایی دارند. به طور کلی انتخاب بهترین هتل از نظر مسافران به عوامل زیادی مانند امکانات خوب هتل، دسترسی و موقعیت مکانی مناسب، خدمات ویژه، طراحی و زیبایی اتاق‌ها و … بستگی دارد. چند هتل در اصفهان دارای ویژگی‌های ذکر شده هستند و از این رو به عنوان بهترین هتل اصفهان از نظر مسافران شناخته می‌شوند.

بهترین هتل اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل پنج ستاره مجلل و تاریخی عباسی اصفهان، یکی از کهن‌ترین هتل‌ های جهان با معماری منحصر به فرد می‌باشد. هتل عباسی در سال ها اخیر به عنوان بهترین هتل اصفهان از نظر مسافران دست یافته است. هتل شاه عباسی در زمان صفوی در سال ۱۱۲۸ به عنوان کاروانسرا به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. در حال حاضر این هتل خود یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شود.

این هتل در مرکز شهر اصفهان قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به اماکن و جاهای دیدنی شهر دارد. هتل عباسی اصفهان دارای ۲۲۵ واحد اقامتی بسیار شیک و زیبا می‌باشد که به صورت یک تخته و دو تخته، چشم انداز و پردیس، سوئیت های معمولی، قاجار، صفوی، سبز و نیز آپارتمان دو و سه خوابه بوده و دور تا دور حیاط هتل قرار گرفته‌اند و رو به حیاط هتل، تراس و پنجره دارند. بعضی از اتاق‌ها مشرف به باغ هستند و نمای بسیار زیبایی از گنبد مدرسه چهارباغ را می‌توان از داخل آن‌ها تماشا کرد.

همچنین این هتل ۵ ستاره لوکس دارای ۱۱ تالار و رستوران برای پذیرایی از میهمانان خود می‌باشد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهند.

آدرس هتل عباسی: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه.

بهترین هتل اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

یکی از هتل‌ های چهارستاره اصفهان که به عنوان بهترین هتل اصفهان از نظر مسافران نیز شناخته می‌شود، هتل پیروزی می‌باشد. این هتل چهار ستاره از هتل‌ های قدیمی‌ اصفهان است. هتل پیروزی در مرکز شهر و نزدیک باغ و عمارت چهلستون قرار گرفته است. بنابراین کمترین فاصله را با مجموعه‌ نقش جهان، مسجد امام، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله و بازار بزرگ اصفهان دارد.

هتل پیروزی اصفهان دارای ۹۶ باب اتاق و سوئیت رویال با امکانات بسیار عالی و طراحی و دیزاین زیبا می‌باشد و خدماتی همچون رستوران ایرانی و فرنگی، تالار پذیرایی، کافی شاپ، سالن اجتماعات، فروشگاه، پارکینگ و … دارد.

آدرس هتل پیروزی: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین، سمت چپ.

بهترین هتل اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل چهار ستاره آسمان اصفهان با داشتن رستورانی گردان به عنوان اولین رستوران‌ گردان در شهر اصفهان و ارائه غذاهای ایرانی و فرنگی بسیار متنوع و باکیفیت، یکی از هتل‌ های اصفهان از نظر مردم می‌باشد. این هتل ۱۳ طبقه دارد و دارای اتاق‌هایی با چشم انداز شهر و امکانات بسیاری از جمله استخر، سونا و سالن ورزش است. هتل آسمان اصفهان در بافت تاریخی شهر قرار گرفته و از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و اماکن دیدنی همچون میدان نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و محله‌ قدیمی جلفا دارد.

آدرس هتل آسمان: اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی.

بهترین هتل‌ های سنتی اصفهان

به دلیل پیشینه تاریخی اصفهان خانه‌ها و کاروانسراهای قدیمی زیادی در این شهر وجود دارد. بعضی از آن‌ها مورد بازسازی و تجهیز قرار گرفته‌اند و به عنوان هتل به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌دهند. این هتل‌ها با معماری سنتی و حال و هوای خوب و فضایی دلنشین می‌توانند اقامتی آرامش بخش و خاطره‌انگیز را رقم بزنند. از بهترین هتل‌ های سنتی اصفهان می‌توان موارد زیر را نام برد:

بهترین هتل اصفهان

هتل سنتی عتیق اصفهان

یکی از بهترین هتل‌ های سنتی اصفهان هتل عتیق یا همان خانه تاریخی عتیق می‌باشد که قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و از خانه‌های زمان قاجار است. این هتل که به عنوان اثر ملی نیز ثبت شده، دارای ۳۰ اتاق با اندازه‌ها و امکانات مختلف و طرح‌های زیبا می‌باشد. اتاق شاهنشین آن گران‌ترین و لوکس‌ترین اتاق است.

معماری بی‌نظیر و گچبری‌ها، کاشی کاری‌ها و درب و پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگی، حال و هوای خاصی به این خانه تاریخی بخشیده و اقامت در آن را بسیار لذت بخش نموده است.

آدرس هتل سنتی عتیق: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷ (میر علاالدین)،‌ کوچه مسجد شمس، پلاک ۳۰.

بهترین هتل اصفهان

هتل سنتی قصر منشی اصفهان

هتل قصر منشی هتلی سنتی است که ساختمان آن مربوط به اواخر دوره صفوی است. این هتل دارای معماری بی‌نظیر و فضای سنتی بسیار زیبا و خاصی می‌باشد.  هتل سنتی قصر منشی جزو بهترین هتل‌ های سنتی اصفهان به شمار می‌رود.  قصر منشی دارای ۲۱ اتاق۱ نفره، ۲ نفره، ۳ نفره، اتاق مهتاب و اتاق شاهین، سوئیت صفوی، سوئیت قجر، سوئیت دلنشین و سوئیت آینه (سوئیت ماه عسل برای زوجین) می‌باشد.

اتاق‌ها و فضای این هتل علاوه بر سنتی بودن و داشتن حال و هوای تاریخی، بسیار لوکس و مجهز به امکانات و خدمات مدرن می‌باشند. در نتیجه می‌تواند اقامتی دلنشین را برای گردشگران فراهم آورد. رستوران هتل سنتی قصر منشی انواع غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت سرو می‌کند. همچنین این رستوران برای افراد گیاه خوار نیز منو ویژه‌ای دارد.

هتل سنتی قصر منشی دارای موقعیت مکانی خوبی است و دسترسی راحتی به بازار سنتی اصفهان و دیگر اماکن گردشگری و دیدنی دارد.

آدرس هتل سنتی قصر منشی: اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی، پلاک ۹.

بهترین هتل اصفهان نزدیک به سی و سه پل

یکی از آثار تاریخی خاص و محبوب در اصفهان سی و سه پل می‌باشد. این پل تاریخی که در زمان صفوی ساخته شده یکی از نمادهای شهر اصفهان محسوب می‌گردد.  گردشگران زیادی شوق بازدید از آن را دارند. اگر بخواهیم بهترین هتل اصفهان نزدیک به سی و سه پل را نام ببریم، باید به سراغ هتل پارسیان کوثر برویم.

بهترین هتل اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان

در سال ۱۳۴۷ در حاشیه رودخانه زاینده رود و در نزدیکی پل تاریخی سی و سه پل، هتلی با نام شرایتون احداث گردید. پس از ۱ سال به هتل کوروش تغییر نام داد. این هتل تا سال ۱۳۵۷ تحت نظارت گروه هتل‌ های شرایتون فعالیت کرد.

هتل پارسیان کوثر اصفهان که زیر نظر شرکت هتل‌ های بین المللی پارسیان می‌باشد، در سال ۱۳۸۳ مورد بازسازی قرار گرفت و ۴۰ اتاق دیگر به آن اضافه شد. هتل کوثر با قرارگیری در نزدیکی سی و سه پل، دسترسی گردشگران را به جاذبه‌های توریستی شهر اصفهان امکان پذیر ساخته است. هتل پنج ستاره کوثر اصفهان دارای دو فاز قدیم و جدید است که فاز قدیم آن، ساختمان اصلی هتل با ۷ طبقه و۱۷۰  واحد اقامتی می‌باشد که مشرف به زاینده رود است. فاز جدید که در سال۱۳۹۶  به بهره برداری رسید، ساختمان فیروزه نام دارد و مشرف به باغ است.

این هتل لوکس و مجلل مجهز به تمامی خدمات و امکانات رفاهی نظیر رستوران زرین، رستوران ایتالیایی، سفره خانه سنتی سرو، رستوران تابستانه واقع در باغ کنار آب نما، رستوران فصلی در باغ در اطراف استخر، کافی شاپ لابی لانج، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و پارکینگ و … می‌باشد.

آدرس هتل پارسیان کوثر: اصفهان، جنب سی و سه پل.

مطلب مرتبط: هتل های نزدیک سی و سه پل اصفهان

بهترین هتل اصفهان نزدیک به میدان نقش جهان

میدان نقش جهان اصفهان به نام میدان امام نیز شناخته می‌شود.ای میدان به عنوان مرکز تجمع آثار با ارزش تاریخی اصفهان در سازمان جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. گردشگران زیادی هرسال برای بازدید از این میدان تاریخی و زیبا به اصفهان سفر می‌کنند. از این رو اقامت در نزدیکی این میدان می‌تواند سفر راحت و خاطره انگیزی را به ارمغان آورد.

هتل‌ های مختلفی در اطراف این میدان وجود دارند که از گردشگران پذیرایی می‌نمایند. یکی از این هتل‌ها که به عنوان بهترین هتل اصفهان نزدیک به میدان نقش جهان شناخته می‌شود، هتل سنتی اصفهان می‌باشد.

بهترین هتل اصفهان

هتل سنتی اصفهان

این هتل که در خانه تاریخی به قدمت ۴۰۰ سال قرار دارد، یکی از بهترین هتل‌ های اصفهان محسوب می‌گردد. به دلیل موقعیت مکانی خوب، دسترسی مناسبی به میدان نقش جهان و اماکن دیدنی آن دارد. برخلاف سایر هتل‌ های سنتی که از فضای حیاط به عنوان کافی شاپ و رستوران استفاده می‌کنند. حیاط اندرونی هتل سنتی جهت استفاده و ارامش مهمانان هتل اختصاصی شده است.

هتل سنتی اصفهان دارای ۱۶ باب اتاق و سوئیت رویال می‌باشد که اتاق شاه نشین آن به عنوان بهترین و لوکس‌ترین اتاق محسوب می‌گردد. این هتل ۳ ستاره دارای چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران با موسیقی زنده، پارکینگ رایگان و دیگر امکانات رفاهی می‌باشد.

آدرس هتل سنتی: اصفهان، خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه باغ قلندرها (کوچه شماره ۷).

هتل های ارزان اصفهان

اگر به دنبال اقامتی مقرون به صرفه در شهر اصفهان هستید، بهتر است درباره هتل های ارزان اصفهان بیشتر بدانید. هتل های ارزان قیمت مانند هتل اپارتمان ها یا هتل های دو ستاره اصفهان با سطح امکانات و خدمات متنوع در نقاط مختلف شهر وجود دارد. برای بررسی دقیق و انتخاب هتل های ارزان اصفهان می‌توانید به مقاله زیر در وبلاگ اقامت ۲۴ مراجعه کنید.

مطلب مرتبط: لیست هتل های ارزان اصفهان

۴.۱/۵ - (۱۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×