بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» جاذبه های گردشگری خوزستان » جاذبه های گردشگری اهواز » جاهای دیدنی اهواز » بهترین رستوران‌ های اهواز | رستوران لوکس و سنتی باموسیقی زنده
بهترین رستوران‌های اهواز
جاهای دیدنی اهواز

بهترین رستوران‌ های اهواز | رستوران لوکس و سنتی باموسیقی زنده

۲۹ دی ۱۳۹۹ 17۰8,290

بهترین رستوران ‌های اهواز بدون شک بهترین غذاهای اصیل ایرانی را ارائه می‌دهند. تجربه طعم‌ بی نظیر غذاهای جنوبی خاطره‌ای است که هرگز از ذهن تان پاک نخواهد شد. در واقع یکی از اصول بسیار مهم سفر انتخاب رستوران درجه یک است. اگر در ابتدای سفر این انتخاب مهم و اساسی درست صورت بگیرد، تمام روزهای سفر با برنامه پیش خواهند رفت و همه چیز مطابق میل شما شکل خواهد گرفت. در این مقاله از وبلاگ اقامت ۲۴ قصد داریم به معرفی بهترین رستوران ‌های اهواز بپردازیم. بنابراین بهتر است پیش از سفر به شهر تماشایی و خوش‌منظرۀ اهواز تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با آگاهی و شناخت عالی رهسپار شهر شوید و بتوانید از روزهای زیبای سفر به بهترین شکل ممکن لذت ببرید.

معرفی بهترین رستوران های اهواز همراه با آدرس

رستوران گردان امپراطور اهواز

رستوران گردان امپراطور اهواز

بدون اغراق باید گفت رستوران گردان امپراطور در شهر اهواز عالی‌ترین رستوران های شهر به شمار می‌رود. این درجه از کیفیت را نه تنها در فضای آرام و محیط لوکس و شیک رستوران بلکه در طعم و مزه و درجۀ کیفی غذاهای سرو شده نیز می‌توانید ببینید. این رستوران توانسته است انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را همراه با انواع و اقسام غذاهای فرنگی در منو فراهم کند. ضمن اینکه خدماتی از قبیل پارکینگ اختصاصی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. اما گذشته از تمام این ویژگی‌ها لازم است اشاره کنیم که رستوران گردان امپراطور چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر دارد. بنابراین برای دیدن شهر از نمایی فوق‌العاده جذاب هم که شده راهی این رستوران منحصر به فرد شوید.

آدرس رستوران گردان امپراطور: اهواز، بلوار پاسداران، برج (آی تی)، طبقه‌ هشتم

مطلب مرتبط: آشنایی با غذاهای اهواز

رستوران گیاهی اهواز

یکیدیگر از بهترین رستوران ‌های اهواز که علاوه بر زیبایی و شکوه محیط داخلی و دکوراسیون و ارائۀ غذاهای خوشمزه و باکیفیت، سلامت غذایی را نیز مدّ نظر قرار داده و باب طبع افرادی است که رژیم غذایی گیاهی را انتخاب کرده‌اند با عنوان رستوران گیاهی شناخته می‌شود. این رستوران جذاب و منحصر به فرد فقط و فقط انواع غذاهای گیاهی را سرو می‌کند. بنابراین اگر رژیم گیاه‌خواری دارید برای شما بهترین انتخاب خواهد بود؛ و اگر هم رژیم گیاه‌خواری ندارید پیشنهاد می‌کنیم طعم لذیذ غذاهای خاص این رستوران را حتماً بچشید چون بدون شک لذت خواهید برد.

آدرس رستوران گیاهی: اهواز کیان پارس، جنب سینما هلال احمر

بهترین رستوران های اهواز

کباب‌سرای درویش ‌خان اهواز

یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی، چه در شمال ایران زمین و چه در جنوب و چه در شرق و چه در غرب؛ کباب است. البته لازم است اشاره شود که هر شهر و خطّه‌ای کباب اصیل ایرانی را با توجه به ذائقۀ خودشان می‌پزند. شهر اهواز هم از این قاعده مستثنی نیست. در این شهر هم کباب همچنان به قوت خود باقی است. اما بدون شک طعم متفاوت و متمایز کباب‌های اهوازی را فقط و فقط باید در شهر اهواز چشید. بنابراین اگر مایل به این تجربۀ ناب هستید کباب‌سرای درویش خان یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. از دستش ندهید.

آدرس کباب‌سرای درویش خان: اهواز، جنب پارک هجرت

مطلب مرتبط: آشنایی با غذاهای اهواز

کافه رستوران لئو اهواز

اما، یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های اهواز که دکوراسیون و فضایی مدرن و امروزی دارد و علاوه بر غذا انواع قهوه و نوشیدنی هم سرو می‌کند با نام کافه رستوران لئو شناخته می‌شود. این رستوران مدرن و جذاب، بهترین کیفیت غذا و قهوه را ارائه می‌دهد. ضمن اینکه انواع و اقسام خوراکی‌های شیرین و نوشیدنی‌ها نیز در منوی رستوران به چشم دیده می‌شوند. اگر در کنار صرف غذا ترجیح می‌دهید گپ و گفتی دوستانه هم داشته باشید می‌توانید کافه رستوران لئو را انتخاب کنید.

آدرس کافه رستوران لئو: اهواز، کیانپارس، فلکه اول، روبروی هاکوپیان، ساختمان بیمه سامان، طبقه زیر زمین

بهترین رستوران های اهواز - لئو

کافه رستوران کنجد اهواز

اگر بسیار سخت‌پسند هستید و تمایل دارید از دم‌نوش‌های سالم و بدون ضرر بنوشید توصیه می‌کنیم کافه رستوران کنجد را به صرف دم‌نوش، غذا و حتی قهوه انتخاب کنید. البته لازم است اضافه شود که در کافه رستوران کنجد صبحانه‌های بی‌نظیری سرو می‌شود. اگر سحرخیز هستید حتماً در یکی از روزهای سفر به شهر اهواز برای صرف صبحانه به کافه رستوران کنجد بروید.

آدرس کافه رستوران کنجد: اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، نبش خیابان وهابی

رستوران سنتی قصر ضیافت اهواز

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های اهواز که در نوع خود بی‌نظیر است با نام رستوران سنتی قصر ضیافت شناخته می‌شود. اگر تمایل دارید در سفر به شهر اهواز طعم غذاهای اصیل محلی جنوبی را بچشید و طبخ متفاوت و منحصر به فرد ماهی‌های جنوبی را از نزدیک ببینید و مزۀ نابش را امتحان کنید پیشنهاد می‌کنیم بدون معطلی رستوران سنتی قصر ضیافت را انتخاب کنید. چون در این رستوران ماهرترین آشپزهای جنوبی مشغول به پخت و پز هستند و با وسواس بسیار زیاد مرغوب‌ترین مواد اولیه را گلچین می‌کنند و تحت بهترین شرایط ممکن غذاهای محلی جنوبی را می‌پزند.

آدرس رستوران سنتی قصر ضیافت: اهواز، بزرگراه آیت الله بهبهانی، رو به روی پارک شهر بازی

رستوران قصر ضیافت اهواز

رستوران و فست فود رادین اهواز

شاید بهتر باشد بگوییم فست فود رادین یک جا به جای همه جا است. در این رستوران جذاب و باکیفیت انواع و اقسام غذاهای جنوبی، سنتی، فرنگی، به همراه انواع پیتزا و ساندویچ در منو قرار دارند. در واقع اگر قصد دارید دسته جمعی به رستوران بروید و هر کدام سلایق متفاوتی دارید، بهتر است به نظر همراهان خودتان احترام بگذارید و مستقیم به فست فود رادین بروید. در این رستوران منحصر به فرد شما و همراهانتان می‌توانید انتخاب مخصوص به خودتان را داشته باشید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.  

آدرس رستوران و فست فود رادین: خوزستان، گلستان، خیابان فروردین، نبش دی

رستوران زعفرانیه اهواز

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های اهواز که غذاهای سنتی و محلی شهر بی‌نظیر اهواز را با بالاترین کیفیت در اختیار مهمانان شهر قرار می‌دهد با نام رستوران زعفرانیه شناخته می‌شود. در رستوران زعفرانیه می‌توانید طعم لذیذ کباب اهوازی و ماهی کباب را بچشید. توصیه می‌شود در سفر به شهر اهواز حتماً سعی کنید ماهی کباب جنوبی را امتحان کنید. چون مزه و طعم فوق‌العاده‌ای دارد و شاید همین امتحان ساده باعث شود نظر شما در مورد ماهی و انتخاب آن به کل عوض شود. چون ماهی‌های جنوبی طعم خاص و منحصر به فرد خودشان را دارند گرچه که نوع طبخ این ماهی‌ها نیز با شیوه‌ای که در سایر شهرها رایج است کاملاً متفاوت است. همچنین برنج جنوبی یا خوزستانی نیز با سایر برنج‌های ایرانی فرق می‌کند.

آدرس رستوران زعفرانیه: خوزستان، ۲۴متری خیابان پلی کلینیک، شهید رجایی، تقاطع دوم

مطلب مرتبط: معرفی کامل تفریحات اهواز

رستوران کاکتوس سبز اهواز

یکی دیگر از انتخاب‌های درجه یک که از تجربۀ آن به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد رستوران کاکتوس سبز است. این رستوران منحصر به فرد و جذاب انواع و اقسام غذاهای سنتی و محلی و دریایی و فرنگی را در منوی خودش قرار داده است. بنابراین با انتخاب رستوران کاکتوس سبز کلی انتخاب خواهید داشت که هر کدام در نوع خود بهترین هستند و طعم خوش روزهای سفر را خوش‌تر خواهند کرد. در زستوران کاکتوس سبز هم انواع و اقسام ماهی‌های مخصوص جنوبی پخته و سرو می‌شوند. کافی است شما نوع ماهی را انتخاب کنید.

آدرس رستوران کاکتوس سبز: اهواز، کیانپارس، فلکه اول، کنار سازمان آب و فاضلاب ، روبروی هاکوپیان

رستوران خیمه اهواز

رستوران خیمه اهواز

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های اهواز با نام رستوران خیمه شناخته می‌شود. در رستوران خیمه نیز انواع و اقسام غذاها از قبیل غذاهای سنتی، غذاهای محلی جنوبی و غذاهای فرنگی سرو می‌شوند. در این رستوران در کنار پلو ماهی جنوبی و دلبرانه انواع و اقسام پیتزا و ساندویچ نیز ارائه می‌شود.  آنچه رستوران خیمه را از سایر رستوران‌ های شهر اهواز متمایز می‌کند، نواختن موسیقی زندۀ جنوبی است. موسیقی که به وسیلۀ نوازندگان هنرمند و متبحّر جنوبی نواخته می‌شود. به این ترتیب حضور در رستوران خیمه علاوه بر صرف یک غذای خوشمزه و لذیذ، یک تفریح شاد و فوق‌العاده نیز خواهد بود و ساعاتی بسیار خوش، سرشار از شادی و شور را رقم خواهد زد.

آدرس رستوران خیمه: خوزستان، امانیه، بین میدان ساعت و میدان سه گوش، روبروی دادگستری

سخن پایانی

شهر اهواز با موسیقی جنوبی که سرشار از انرژی و شور و هیجان است. غذاهای متفاوت و منحصر به فردی که در رستوران‌های اهواز ارائه می‌شود. شاید اگر از جهانگردان خارجی در مورد شهر اهواز بپرسید، در اولین کلام از موسیقی پرشور جنوبی و ماهی‌های خوش‌طعم این شهر عزیز بگویند. بنابراین بهتر است ما نیز در سفر به شهر تماشایی اهواز حتماً از جلوه‌های ناب آن لذت ببریم. یعنی پای موسیقی محلی جنوبی بنشینیم و برای یک بار هم که شده نواختن این موسیقی اصیل و گوش‌نواز را از نزدیک ببینیم. حتی اگر به خوردن ماهی برای همیشه عادت نداریم، باز در سفر به شهر اهواز دست از این عادت برداریم و طعم ماهی‌های تازۀ جنوبی را که در همان روز صید شده‌اند تجربه کنیم. 

۳.۵/۵ - (۳۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×