» راهنمای سفر به ایران » استان تهران » تهران » لیست شهربازی و پارک های تهران
waterfire park
تهران

لیست شهربازی و پارک های تهران

۹ آبان ۱۳۹۷ 22۰2,613

تهران پایتخت ایران و بزرگترین شهر این کشور بوده و به همین سبب از امکانات و موقعیت های مناسبی برای کار، تجارت و حتی تفریح برخوردار است، در این شهر به دلیل افزایش روحیه و شادابی ساکنین و مسافرانی که با آن سفر می کنند اماکانات تفریحی بی نظیری وجود داشته و همچنین تعداد بسیاری شهر بازی در این شهر ایجاد شده است لیست معروفترین پارک های تهران را می توانید در مقاله زیر بخوانید .

اگر می خواهید با برخی از شهر بازی ها و پارک های تفریحی تهران و آدرس های آنها آشنا شوید، با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

مقاله مرتبط: ” پارک دلفین های تهران ؛ مرتفع ترین دلیفیناریوم جهان

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

مقاله مرتبط: ” باغ کتاب تهران باغی متفاوت در قلب تهران

شهربازی ها و پارک های تهران
شهربازی پارک ارم تهران

شهربازی پارک ارم تهران

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شهر بازی و پارک های تهران، شهر بازی پارک ارم بوده و دارای امکانات و تجهیزات مدرن رفاهی و تفریحی است.

پارک ارم با برخورداری از ۷۰ هکتار وسعت، بزرگترین شهر بازی ایران نیز شناخته شده و از چهار مجموعه تفریحی و سرگرمی متشکل از سه شهر بازی و یک باغ وحش تشکیل شده است.

امروزه پارک ارم یکی از محبوب ترین پارک ها و شهربازی های تهران بوده و به دلیل برخورداری از لوازم و تجهیزات بازی متنوع گوناگون همچنان یکی از پر مخاطب ترین پارک ها و شهر بازی های تهران بشمار می آید.

آدرس شهر بازی پارک ارم تهران

پارک ارم تهران در کیلومتر ۵ جاده تهران به کرج واقع شده و با دارا بودن امکانات ویژه می تواند یکی از خاطره انگیز ترین روزها را برای بازدید کنندگان فراهم سازد.

ساعت کار پارک ارم تهران

پارک ارم تهران در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۷۷ تا نیمه های شب فعال بوده و در روزهای تعطیل ساعت آغاز به کار این پارک به ساعت ۱۰ صبح تغییر می یابد.

شهربازی ها و پارک های تهران
پارک آب و آتش تهران

پارک آب و آتش

پارک آب و آتش یکی از پارک های تقریبا جدید تهران بوده که در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده است.

این پارک مجموعه ای امکانات تفریحی و مفرح بوده و می توان روزی خاطره انگیز و فراموش نشدنی را با حضور در این پارک تجربه کرد.

در پارک آب و آتش امکان سوار کاری برای بازدیدکنندگان فراهم شده و از این بابت به عنوان نختسین پارک در تهران شناخته می شود.

همچنین به دلیل اینکه در این پارک فواره های آبی ایجاد شده، در فصل تابستان یکی از بهترین مکان ها برای آب بازی بوده و این تفریح به عنوان یکی از جذاب ترین امکانات پارک آب و آتش بشمار می آید.

وجود چندین رستوران، سینما سه بعدی و آمفی تئاتر از دیگر امکانات تفریحی پارک آب و آتش بوده که مجموع این ها در کنار یکدیگر می تواند خالق روزی بیاد ماندنی باشد.

آدرس پارک آب و آتش

پارک آب و آتش در میدان ونک، اتوبان حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک و در ضلع جنوبی اتوبان حقانی واقع شده است.

شهربازی ها و پارک های تهران
پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک تهران

یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین پارک های تهران، پارک ژوراسیک بوده که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و به عنوان یکی از جدید ترین پارک های تفریحی تهران نیز بشمار می آید.

این پارک نخستین پارک موضوعی تهران بوده و می توان در آن به سال های بسیار دورسفر کرده و از نزدیک با ساکنین میلیون ها سال قبل زمین، یعنی دایناسورها آشنا شد.

در این پارک مجسمه های گوناگون از دایناسور ها ایجاد شده و بازدید کنندگان علاوه بر خود دایناسورها می توانند با سن، رژیم غذایی، نوع رفتاری و سایر دانستی ها در خصوص زندگی آنها آشنا شد.

در پارک ژوراسیک تهران تعداد ۲۸ مجسمه متحرک از دایناسورها ایجاد شده که ترکیب آنها با صدا و جلوه های ویژه تجربه خاصی را برای افرادی که در میان آنها قدم میزنن به ارمغان می آورد.

آدرس پارک ژوراسیک تهران

پارک ژوراسیک تهران در سعادت آباد، انتهی بلوار پاک نژاد، میدان بهروز، بلوار شقایق و پایینتر از پارک پرواز واقع شده است.

ساعت کار پارک ژوراسیک تهران

برای بازدید از پارک ژوراسیک تهران می توان همه روزه از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ اقدام کرد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×