بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » از بهترین هتل های مشهد
هتل مدینه الرضا مشهد
معرفی هتل

از بهترین هتل های مشهد

۱۰ مرداد ۱۳۹۸ 10۰1,640

مشهد شهری است که همه اوقات سال، میزبان مسافران فراوانی از داخل و خارج از ایران است. به همین دلیل امکانات متنوعی برای پذیرایی از میهمانان خود دارد. علاوه بر حرم مطهر امام رضا (ع)، مشهد دارای جاذبه های دیدنی فراوان است. جاهای دیدنی مشهد تنوعی از مکان های مذهبی، تاریخی، فرهنگی و جاذبه های گردشگری طبیعی است.مشهدُ مجهز ترین و بهترین هتل های ایران را دارد اما می خواهیم در این مطلبُ بهترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم. هتل های پنج ستاره مشهد، از مدرن ترین هتل های ایران هستند که امکانات گوناگونی دارند. از بهترین هتل های مشهد ، هتل های پنج ستاره هستند که معروف ترین آن ها عبارتند از:

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد
هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی از لوکس ترین، خوشنام ترین و بهترین هتل های مشهد است. این هتل پنج ستاره، در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد. هتل قصر طلایی به دلیل معماری با شکوه خود زبانزد است. از مزیت های این هتل، فاصله کوتاه و دسترسی راحت به حرم مطهر است.

ترانسفر استقبال هتل قصر طلایی در فرودگاه و راه آهن، منتظر شما خواهد بود. هتل قصر طلایی بزرگ ترین لابی را در میان هتل های کشور دارد.

اتاق های هتل قصر طلایی شامل: اتاق های دبل آتریوم، لاکچری، پانوراما، لندسکیپ، پرنسس و آپارتمان رویال، امپریال و سنیور سوییت است. این اتاق ها بسیار مدرن و دارای تجهیزات کامل هستند.

رستوران های هتل قصرطلایی مشهد

رستوران پنج قاره زوشا: برای سرو غذاهای متنوع از پنج قاره دنیا
رستوران سنتی ترمه: این رستوران با معماری ایرانی و اسلیمی و غذاهای سنتی ایرانی
رستوران ترنم: لوکس ترین رستوران هتل قصر طلایی
رستوران پرستیژ: این رستوران با معماری کلاسیک و با شکوه
رستوران ضیافت:  سالنی با بوفه صبحانه متنوع
رستوران تابستانی بارگاه: چشم انداز این رستوران بارگاه مطهر امام رضا(ع) است.

کافی شاپ هتل

کافی شاپ های هتل هم شامل کافی شاپ لابی، آتریوم مینوتا و کافی شاپ استخر است که بهترین نوع از نوشیدنی ها و کیک ها را به مسافران ارائه می دهد.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد
هتل درویشی مشهد

یکی از لوکس ترین هتل های مشهد، هتل درویشی است. این هتل پنج ستاره، در در بهمن سال ۱۳۹۰ افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل درویشی، خیابان امام رضا (ع) است که از اصلی ترین خیابان های منتهی به حرم مطهر است. دسترسی آسان و نزدیکی به حرم مطهر، از مهم ترین ویژگی های مثبت این هتل است. این هتل ساختمانی ۲۵ طبقه است و تنها هتل آتریوم شرق ایران محسوب می شود.

از نکات جالب توجه، معماری هتل درویشی است. معماری این هتل، الهام گرفته از هشت ملیت جهان است. انواع اتاق های هتل درویشی شامل اتاق و سوییت اکونومی، اتاق و سوییت فصل، اتاق امپریال، سوییت امپریال، کویین، دوبلکس عرب، هند، چین، مصر، ایران باستان و رم است.

رستوران های هتل درویشی

این هتل، رستوران های متنوعی دارد. در رستوران های این هتل، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی و فست فود، با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

رستوران های این هتل شامل:

رستوران روف گاردن: برای سرو غذاهای فرنگی
سالن صبحانه ارغوان: صرف صبحانه با چشم انداز طلوع خورشید
رستوران فست فود فیروزه: برای سرو غذاهای ایتالیایی با طعم واقعی
رستوران آتریوم: لذت چشیدن اصیل ترین طعم غذاهای ایرانی در رستوران آتریوم با سقفی شیشه ای و جذاب
رستوران مراکشی: برای لذت بردن از غذاهای عربی
رستوران باربیکیو: برای چشیدن انواع کباب با بهترین کیفیت

همچنین کافی شاپ هتل درویشی هم فضای زیبا و امکانات تفریحی متنوعی دارد. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، شیرینی ها و میان وعده ها در کافی شاپ هتل سرو می شود. همچنین کافه سنتی برکه هم آماده پذیرایی از مسافران است.

تالار ها و سالن های هتل درویشی هم گزینه خوبی برای برگزاری مراسم رسمی، جشن ها و مهمانی های بزرگ هستند. این سالن ها شامل تالار آیینه، تالار دیپلمات و اتاق جلسات هستند.

هتل الماس۲ مشهد

هتل الماس ۲ در خیابان امام رضا نبش خیابان امام رضا ۲۰، در ۱.۵ کیلومتری حرم مطهر امام رضا واقع شده است. موقعیت مکانی هتل الماس ۲ موجب دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم نیز شده است. هتل ۵ ستاره و مجلل الماس دو از گروه هتل‌های الماس است که در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شد.

اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد

این هتل با نام هتل الماس دو با ۲۱۸ اتاق شامل ۶ سوئیت پرزیدنت، ۲۴ سوئیت امپریال، ۱۵ سوئیت یک خوابه، ۴ سوئیت ماه عسل،۱۵  اتاق کانکت و ۱۳۷ اتاق دبل در ۲۵ طبقه با الهام از معماری خاص ملل مختلف به سبک‌های مختلفی چون سبک ایران باستان، سبک روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی، اتاق صفوی و…  موزه‌ای از هنرهای بین المللی را به نمایش گذاشته است.

امکانات هتل الماس ۲ مشهد

لابی و لابی لانژ، کافی شاپ، رستوران و تالار فیروزه، رستوران و تالار پانوراما در بام هتل و کافه رستوران روف گاردن از امکانات ویژه این هتل می‌باشند.

خدمات هتل الماس ۲ مشهد

در این هتل هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان، بین ۵ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای ۱۲ سال نفر اضافه محاسبه می‌شود. همچنین خدمات رایگان هتل الماس ۲ مشهد شامل مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی) و ترانسفر رفت و برگشت مهمانان از فرودگاه و راه آهن می‌باشد و ترانسفر رفت به حرم چهار نوبت در طول روز انجام می‌شود.

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر از با سابقه‌ترین هتل‌های پنج ستاره مشهد می‌باشد که در سال ۱۳۵۶ در خیابان امام رضا افتتاح گردید و بازسازی این مجموعه در سال ۱۳۹۶ انجام شده است. این هتل با فاصله ای کمتر از ۸۰۰ متر با بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه علیه السلام در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶ واقع گردیده است. در فروردین ۱۳۹۱ نام هتل قصر، به هتل قصر الماس تغییر داده شد و در خرداد ۱۳۹۳ با گرفتن درجه پنج ستاره از هتل قصر الماس به هتل بین المللی قصر مجددا تغییر نام یافت.

اتاق‌های هتل بین المللی قصر مشهد

این هتل با ۱۲ طبقه بنا و ۲۲۰ باب اتاق و سوئیت های مدرن، مجهز به تمامی امکانات رفاهی و استاندارد روز دنیا می‌باشد. اتاق سینگل، دبل معمولی، دبل کلاسیک، دبل قاجار، دبل هخامنش، دبل رویال لاکچری، پرزیدنت ویژه، ماه عسل و سوئیت ویژه از بهترین و مهمترین اتاق‌های این هتل هستند.

رستوران‌های هتل بین المللی قصر مشهد

این هتل دارای رستوران‌ها و کافی شاپ‌هایی با فضایی دلنشین و شیک و سرو انواع غذاها و خوراکی‌ها با کیفیت بالا و طعم لذیذ می‌باشد. رستوران رویال مرسده، رستوران خاطره، رستوران سنتی رز، کافی شاپ ملودی و کافی شاپ قصر با بهترین نیروها آماده خدمت رسانی به مسافرین هتل بین المللی قصر مشهد هستند.

خدمات هتل بین المللی قصر مشهد

خدمات این هتل شامل استخر، سونا، جکوزی، شهربازی، مرکز خرید، دفتر خدمات مسافرتی، سالن همایش، قنادی و صرافی می‌باشد.

هتل هما ۱ مشهد

هتل هما ۱ مشهد یا هایت سابق یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین هتل‌های پنج ستاره مشهد واقع در مرکز شهر می‌باشد که در سال ۱۳۵۲ در خیابان احمدآباد افتتاح گردید که در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل هما ۱ دارای چندین فاز از جمله ساختمان اصلی، ویلایی و آپارتمان است که در نزدیکی به مترو و مراکز خرید و خارج از محدوده ترافیک و در فاصله ۶ کیلومتری از حرم مطهر رضوی قرار دارد.

اتاق‌های هتل هما ۱ مشهد

هتل هما ۱ مجموعا دارای ۱۳۵ واحد اقامتی مدرن و مجهز به تمامی امکانات می‌باشد. این هتل دارای اتاق‌های یک نفره، دونفره، دونفره توئین، سنیور دونفره و سه نفره، سوئیت رویال، کانکت چهارنفره، سوئیت آپارتمان، ویلا و اتاق هانی مون با طراحی و دیزاین شیک است.

رستوران‌های هتل هما ۱ مشهد

در این هتل رستوران گل سرخ، رستوران تابستانی، رستوران ایتالیایی پیکانته و کافی شاپ با مجرب‌ترین کادر پذیرایی و بهترین غذاها و خوراکی‌های ایرانی و بین المللی در خدمت مسافران می‌باشد.

خدمات هتل هما ۱ مشهد

هتل هما مشهد دارای خدماتی همچون زمین تنیس، روف گاردن، کارواش، پیست دوچرخه سواری، لاندری، مجموعه آبی و … می‌باشد. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان، بین ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای ۷ سال نفر اضافه محاسبه می‌شود.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد
هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد، در نزدیک ترین فاصله تا حرم مطهر قرار دارد که مزیت مهمی در مقایسه با هتل های دیگر محسوب می شود. این هتل پنج ستاره، با تلفیق معماری اصیل ایرانی و مدرن، از لوکس ترین هتل های مشهد است. هتل مدینه الرضا در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و دارای ۴۰۰ واحد اقامتی باشکوه است.

رستوران هتل مدینه الرضا

رستوران های این هتل، دارای تنوع بالا و کیفیتی مثال زدنی است. بهترین غذاهای ایرانی، فر نگی، دریایی و فست فود در رستوران هتل سرو می شود که میهمانان می توانند متناسب با ذائقه خود از آن استفاده کنند.

امکانات و اتاق های هتل مدینه الرضا

انواع امکانات ورزشی و تفریحی هتل شامل، مجموعه آبی، فروشگاه، اتاق بازی کودکان، کتابخانه است.

از میان انواع اتاق های این هتل هم می توان به اتاق های دبل، کانکت، سوییت، آپارتمان و غیره اشاره کرد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد، یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های پنج ستاره این شهر است. این هتل یک مجموعه ی تفریحی و توریستی است و از معدود هتل هایی که مرکز آموزش عالی هتلداری نیز دارد. از مزیت های این هتل، دوری از آلودگی صوتی و ترافیک است.
تنوع اتاق ها و سوییت ها و آپارتمان های این هتل موجب شده تا مسافران زیادی با سلیقه های مختلف، این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

امکانات هتل پردیسان

در میان هتل های مشهد، امکانات این هتل متنوع تر و کامل تر است. چندین رستوران، سالن های ورزشی، بدنسازی و بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، مجموعه آبی، زمین تنیس، ازامکانات تفریحی و رفاهی هتل پردیسان است.

اتاق های هتل پردیسان

برخی از انواع اتاق های هتل پردیسان مشهد شامل اتاق های کلاسیک، رویال، دبل کلاسیک، دبل لوکس، سوییت دوبلکس کلاسیک، امپریال رویال و کانکت رویال وغیره است. اقامت در اتاق های این هتل می توان تجربه ای متفاوت از اقامت در هتل باشد.

رستوران های هتل پردیسان مشهد

رستوران رز:  امکان استفاده از فست فود و غذاهای ایتالیایی و مکزیکی
رستوران سنتی پردیسان:  رستورانی با معماری ایرانی و آبنمایی زیبا  و سرو غذاهای سنتی با کیفیت
سالن جشن ضیافت:  برای سرو انواع غذاهایی ایرانی و بین المللی
رستوران ارکیده:  فضایی ایده آل برای برگزار جشن ها و میهمانی ها با منویی متنوع از غذاهای ملی و بین المللی رستوران میخک: منوی متنوع صبحانه

کافی شاپ هتل پردیسان

این کافی شاپ دارای دکوراسیونی دلنشین با بهترین انواع قهوه، کیک و شیرینی، نوشیدنی و آبمیوه های طبیعی و غیره با چشم اندازی زیبا است.

اگر قصد زیارت و سیاحت دارید، هتل های مشهد، حتما میزبان خوبی برای شما خواهند بود.

منبع : اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×