» گوناگون » شغل های پر سفر
Traveling jobs
گوناگون

شغل های پر سفر

۱۶ مهر ۱۳۹۷ 12۰1,642

سفر یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظات زندگی افراد بوده و با سفر می‌توان آرامش و انرژی بسیاری را کسب کرد، اما مشاغلی وجود دارند که در آنها سفر رفتن یکی از اصلی ترین بخش های آن بوده و به نوعی سفر شغل این افراد به شمار می آید .

با وبلاگ اقامت ۲۴ درآشنایی با مشاغل پرسفرهمراه باشید.

 

مقاله مرتبط: ” نشانه های اعتیاد به سفر و اثبات آن

مقاله مرتبط: ” رایج ترین راه های کلاهبرداری از گردشگران در سفر

 

شغل های پر سفر
خلبانان هواپیما

 

مهماندار و خلبانان هواپیما

میتوان گفت مهمانداران هواپیما ازجمله کسانی هستند که شغلی پرسفر داشته و زمان زیادی از عمر خود را در سفر سپری می کنند.

اینگونه افراد به دلیل اینکه در طول روز و به افرادی که تمایل دارند تا سفر های خود را با پرواز انجام دهند، ارائه خدمت کنند، باید همواره در سفر بوده و روزهای بسیاری را دور از خانه و کاشانه خود سپری کنند.

شاید برای مردمان عادی شغل مهمانداری پرواز به دلیل سفر زیاد، یکی از محبوب ترین مشاغل بشمار آمده اما در صورتی که این شغل با دردسر ها و مشکلات بسیاری برای شاغلین به این حرفه همراه است.

 

شغل های پر سفر
ورزشکاران حرفه ای

 

ورزشکاران حرفه ای

ورزشکاران حرفه ای همواره برای انجام مسابقات گوناگون مجبور بوده در شهر ها و کشور های گوناگون سفر کرده و به انجام مسابقه بپردازند.

اینگونه افراد بطور معمول به منظور انجام رقابت های داخلی و یا بین المللی در شهر ها و کشور های مختلف سفر کرده و گاهی مجبور بوده برای آماده سازی های پیش از مسابقات نیز زمان زیادی را در مکان های دور از شهر خود سپری کنند.

شاید این موضوع در اولین سفر های اینگونه افراد جذابیت داشته باشد، اما بعد از گذشت زمان نه تنها دیگر لذتی نداشته بلکه به یک امر طبیعی و گاهی سخت بدل می شود.

 

شغل های پر سفر
رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری

 

رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری

همه روزه بارها و مسافران بسیاری از طریق جاده های کشور جابجا شده و به مقصد می رسند که رانندگان نقش مهمی در این جابجایی بر عهده دارند.

رانندگان حمل و نقل برون شهری و جاده ای به دلیل داشتن این شغل همواره مجبور بوده مدت زیادی از طول عمر خود را در سفر سپری کرده و به نوعی سفر شغل اینگونه افراد بشمار می آید.

 

شغل های پر سفر
ملوانان شرکت های بین المللی

 

ملوانان کشتی های بین المللی

ملوانان، خدمه و کارکنان کشتی های بین المللی که نقش جابجایی کالاهای بین المللی را از طریق دریا بر عهده داشته نیز در دسته افراد با شغل های پر سفر قرار گرفته و اینگونه افراد گاهی تا چندین ماه را در سفر سپری می کنند.

این شغل یکی از سخت ترین مشاغلی بوده که همواره در سفر هستند و تنها دلیل ادامه فعالیت توسط اینگونه افراد در این حرفه، عشق به کار خود است.

 

شغل های پر سفر
راهنمایان تور

 

راهنمایان تور

یکی از لذت بخش ترین مشاغلی که همواره در سفر هستند، راهنمای تور بوده و اینگونه افراد در تمام طول سال وظیفه همراهی و راهنمایی مسافرانی که قصد سفر به نقاط مختلف جهان را داشته بر عهده دارند.

اما این کار نیز در کنار دور نمای شیرین و همواره در سفر بودن، مشکلات فراوانی را به همراه داشته که تا زمانی که به صورت حرفه ای این شغل را انجام ندهید، به آن پی نمی برید.

 

منبع : وبلاگ اقامت۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×