» جاذبه های گردشگری مازندران » جاذبه های گردشگری محمودآباد » جاهای دیدنی محمودآباد » بازارهای محمودآباد مازندران از بازار ماهی فروشان تا پاساژهای محمودآباد
بازار روز محمودآباد
جاهای دیدنی محمودآباد

بازارهای محمودآباد مازندران از بازار ماهی فروشان تا پاساژهای محمودآباد

۱۰ مرداد ۱۳۹۷ 16۰7,769

سفر به شهرهای شمالی کشور محدود به زمان و فصل خاصی نشده و در تمام طول سال این شهر ها مملو از مسافر و گردشگر هستند. در کنار زیبایی های طبیعی و تاریخی، دریا و جنگل، کوه و دشت های بی نظیر، بازار های شهر های شمالی بویژه بازارهای سنتی آن ها نیز بسیار مخاطب داشته و افراد بسیاری حضور در این بازار ها و لذت بردن از آن را در برنامه سفر خود قرار می دهند.

در این مطلب، وبلاگ اقامت ۲۴ قصد دارد تا بازارهای محمودآباد را معرفی کرده و تا با آنها بیشتر آشنا شویم.

 

بازار روز محمودآباد

یکی از بهترین و زیباترین بازارهای محمود آباد، بازار روز این شهر بوده که می توان با حضور در آن از تازگی محصولات و کالاهای ارائه شده، حس طراوت و شادابی را کسب کرد.

بازار روز محمودآباد

 

بیشتر بخوانید : “معرفی جاهای دیدنی محمودآباد مازندران

 

این بازار یکی از بازارهای سنتی، قدیمی و زیبای این شهر بوده و می توان در آن ماهی تازه، سبزی تازه، انواع ترشی های محلی و مرکبات را با بهترین کیفیت یافت.

این بازار علاوه بر اینکه محل اصلی خرید موارد مورد نیاز ساکنان محمودآباد است، مسافران و گردشگران فراوانی نیز برای خرید و بازدید از این زیبایی و شادابی به آن سر می زنند.

بازار روز محمودآباد
بازار روز محمودآباد یکی از بازارهای سنتی، قدیمی و زیبای این شهر

 

بیشتر بخوانید : “مکان های تفریحی محمودآباد کجاست ؟

 

بازار ماهی فروشان محمودآباد

یکی از زیباترین بازارهای محمودآباد بازار ماهی فروشان این شهر است. تمام این بازار مملو از ماهی های تازه صید شده بوده و می توان ماهی های گوناگون را بصورت تازه در این بازار تهیه کرد.

بازار ماهی فروشان محمود آباد محل عرضه انواع ماهی های تازه در این شهر بوده و علاوه بر ساکنان محمودآباد، گردشگران بسیاری نیز برای خرید ماهی به این بازار می روند.

بازار ماهی فروشان محمودآباد
یکی از زیباترین بازارهای محمودآباد بازار ماهی فروشان این شهر است.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

 

۲.۴/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×