» جاذبه های گردشگری مازندران » جاذبه های گردشگری محمودآباد » جاهای دیدنی محمودآباد » مکان های تفریحی محمودآباد کجاست ؟ عکس و آدرس
آبگرم لاویج
جاهای دیدنی محمودآباد

مکان های تفریحی محمودآباد کجاست ؟ عکس و آدرس

۵ مرداد ۱۳۹۷ 18۰9,239

بی تردید تمام لحظات سفر و حضور در شهر محمودآباد سراسر مملو از تفریح و خوشگذرانی است. اما در این شهر مکان هایی وجود دارد که می توان با حضور در آن محل ها اوج لذت و تفریح را تجربه و خاطرات وصف نشدنی فراوانی را خلق کرد.

با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی مکان های تفریحی محمودآباد همراه باشید.

محمودآباد

بیشتر بخوانید : “معرفی جاهای دیدنی محمودآباد مازندران

آبگرم لاویج

یکی از بهترین و زیباترین مکان های تفریحی محمودآباد را می توان در فاصله ۵۷ کیلومتری این شهر و در لاویج یافت.

این منطقه ییلاقی و سرسبز، دارای آب و هوای بسیار مطبوع و دل انگیزی بوده و می توان با حضور در این منطقه، از زیبایی ها و چشم اندازهای بی نظیر آن لذت برد.

در این منطقه و در فاصله ۱۵ کیلومتری از روستای لاویج، یکی از بهترین مکان ها برای کسب آرامش و سپری کردن روزی عالی با نام چشمه کشپل وجود دارد.

آب این چشمه که در دسته چشمه های آبگرم طبقه بندی میشود، خاصیت های درمانی بسیار داشته و افراد زیادی برای بهره مندی از طبیعت زیبا و همچنین درمان، به این منطقه سفر می کنند.

آبگرم لاویج
آبگرم لاویج با خاصیت های درمانی بسیار

پارک های ساحلی محمود آباد

در شهر محمودآباد چندین پارک ساحلی نظیر پارک ساحلی مرکزی، ملت و لاله، در حاشیه ساحل زیبای دریای خزر واقع شده که می توان با حضور در این پارک ها از تفریحات بی نظیری بهره مند شد. در ادامه با برخی از این پارک ها آشنا می شویم.

پارک های ساحلی محمود آباد

پارک ملت محمودآباد

پارک ملت محمودآباد، یکی از پارک های ساحلی و زیبای ایران بوده که در ساحل دریای خزر و در شهر محمودآباد واقع شده است. این پارک یکی از جذاب ترین مناطق تفریحی محمودآباد  بوده و مسافران و گردشگران بسیاری، بویژه کودکان را به سمت خود جذب می کند.

با حضور در این پارک می توان در ساحل زیبا به نظاره آب های آبی دریای خزر نشسته و کودکان نیز به راحتی مشغول بازی و تفریح شوند.

بیشتر بخوانید: “لیست رستوران های محمودآباد به همراه آدرس

پارک لاله محمودآباد

پارک ساحلی لاله محمودآباد یکی دیگر از پارک های زیبا و ساحلی این شهر بوده که در جوار آب های دریای خزر واقع شده است. این پارک محیطی سرسبز و زیبا داشته و می توان لحظات آرام و خاطره انگیزی را با حضور در این پارک تجربه کرد.

پارک های ساحلی محمود آباد
پارک ساحلی لاله محمودآباد در جوار آب های دریای خزر

سرزمین رویاهای محمودآباد

در فاصله ۵ کیلومتری شهر زیبا و ساحلی محمودآباد به سمت فریدونکنار، یکی از بهترین و بروز ترین شهربازی های شمال کشور و مکان های تفریحی محمودآباد با نام سرزمین رویاها وجود دارد.

این شهربازی که در واقع یک مجموعه کامل توریستی و تفریحی بوده، امکانات کاملی را برای مسافران و گردشگران به منظور داشتن لحظاتی خوش فراهم ساخته است.

در مجموعه سرزمین رویاها می توان از بهترین ساحل دریا برای شنا بهره برده و در آلاچیق های ایجاد شده در آن به نظره آبی بیکران نشست.

وجود تفریحاتی نظیر قایقرانی درکنار سفره خانه سنتی و رستوران های گوناگون، این مجوعه را به یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین مکان های تفریحی محمودآباد بدل ساخته است.

بازارها و مراکز خرید محمود آباد

یکی از مراکز خرید مهم محمدآباد بازار الغدیر می‌باشد که دارای لاین‌های متفاوت با لوکس‌ترین محصولات است. محصولاتی نظیر البسه، کیف و کفش، خوراکی‌های محلی و … در این بازار به فروش می‌رسند. از دیگر مراکز خرید محمود آباد که مختص فروش پوشاک می‌باشد می‌توان پاساژ ولیعصر را نام برد.

بازار ساحلی قائم، بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین بازار و مرکز خرید ساحلی محمودآباد است که جزو بازارهای جدید این شهر می‌باشد. این بازار شامل غرفه‌ها و مغازه‌های متعددی است که هنوز بخش زیادی از آن‌ها در حال تکمیل و فروش و واگذاری هستند.

از دیگر بازارها و مراکز خرید محمود آباد می‌توان به فروشگاه‌های مختلف در کیلومتر ۵ جاده محمود آباد به ایزدشهر و نور اشاره کرد. در این منطقه فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ برندهای مختلف پوشاک و کیف و کفش با محصولاتی لوکس و جدید قرار دارند که مسافران زیادی را پذیرا می‌باشند.

اما آنچه بیش از هر ویژگی دیگر سبب می شود محمودآباد مورد توجه گردشگران عزیز قرار بگیرد ساحل منحصر به فرد این شهر است. در واقع با وجود محبوبیت بی نظیری که شهر محمودآباد در میان تمام شهرهای شمالی ایران زمین دارد دیده می شود که این ساحل در مقایسه با سایر سواحل شمالی در بیشتر اوقات سال خلوت است. بدون شک همین خلوت بودن دلیل خوبی است برای تمیز بودن ساحل. در واقع در ساحل محمودآباد فرصت بسیار خوبی برای گردشگران به وجود خواهد آمد که با فراغت و آرامشی خاص دریا را طور دیگری ببینند. یعنی شاید بتوان ادعا کرد آن آرامشی که در دیدار از دریا انتظار داریم دقیقاً در ساحل تمیز و خلوت محمودآباد ایجاد خواهد شد. به این ترتیب ضروری به نظر می رسد که در سیر و سیاحت در مناطق روح انگیز شمال کشور زمانی را هم حتماً به گشت و گذار در محمودآباد تماشایی و ساحل بی نظیرش اختصاص دهید. چون جای افسوس و حسرت خواهد داشت اگر زیبایی و آرامش دریای محمودآباد را احساس نکنید یا در آب گرمش اندکی ریلکس نکنید.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×