» جاذبه های گردشگری کردستان » جاذبه های گردشگری مریوان » لیست بهترین هتل های مریوان، مشخصات و آدرس
هتل نوروز مریوان
جاذبه های گردشگری مریوان - معرفی هتل

لیست بهترین هتل های مریوان، مشخصات و آدرس

۵ تیر ۱۳۹۷ 21۰5,410

مریوان یکی از شهرهای زیبای استان کردستان است که به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی بسیار، دارای چشم انداز زیبا بوده و مملو از جاذبه های گردشگری است.

اگر قصد سفر به این شهر را دارید، بی تردید اصلی ترین موضوعی که باید با آن آشنایی داشته باشید، موضوع رزرو هتل در مریوان است. با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی هتل های مریوان همراه باشید.

هتل زریوار مریوان

هتل سه ستاره زریوار مریوان یکی از هتل های زیبای شهر مریوان است. این هتل در زمینی به مساحت ۲۴۰۰۰ مترمربع و با زیر بنایی بالغ بر ۳۷۵۰ متر مربع در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد.

هتل زریوار به دلیل واقع شدن در جوار دریاچه زیبا و سرسبز زریوار، داری چشم انداز بسیار منحصر به فرد بوده و شرایط را برای اقامت خاطر انگیز مسافران و گردشگران فراهم ساخته است.

هتل زریوار مریوان

 

مقاله مرتبط : “سفر به دریاچه های زیبای ایران

 

اتاق های هتل زریوار، چشم اندازی به دریاچه، جنگل و کوه داشته و در موقعیت بسیار زیبا و آرام قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت و همچنین در ۷ طبقه دارای ۴۲ اتاق بوده و امکان اقامت ۹۶ نفر را فراهم ساخته است.

بی تردید در زمان سفر خود به شهر مریوان با اقامت در هتل زریوار می توانید اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید.

آدرس هتل زریوار میروان

هتل زریوار در مریوان و بلوار دریاچه این شهر واقع شده است.

 

هتل قصر مریوان

هتل یک ستاره قصر مریوان با قرار گیری در باغ میوه ای به مساحت چند هزار متر مربع، یکی از خاص ترین هتل های مریوان بشمار می آید.

این هتل در کنار دریاچه زریوار واقع شده و به این سبب دارای چشم انداز بسیار زیبایی است. هتل قصر مریوان در سال ۱۳۸۲ ساخته شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته شده است.

این هتل در ۴ طبقه و با تعداد ۱۲ اتاق ایجاد شده و امکان اقامت را برای ۷۰ نفر فراهم ساخته است.

چشم انداز زیبا، موقعیت مکانی منحصر به فرد و نزدیکی به دریاچه زیبای مریوان، همه و همه در کنار هم به این هتل شرایطی خاص و منحصر به فرد بخشیده است. با اقامت در این هتل می توان یکی از بهترین اقامت ها و سفرها را تجربه کرد.

هتل قصر مریوان

 

آدرس هتل قصر مریوان

این هتل در مریوان، بلوار دریاچه زریوار، ضلع شمالی واقع شده است.

 

هتل نوروز مریوان

هتل نوروز مریوان در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده است. این هتل در سال ۱۳۹۷ به منظور بهبود خدمات و تجهیز امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل نوروز ۷ طبقه داشته و با دارا بودن ۲۸ اتاق، امکان اقامت را برای ۷۵ نفر از گردشگران و مسافرانی که به این شهر سفر می کنند فراهم ساخته است.

هتل نوروز مریوان در یکی از خیابان های خوش آب و هوای این شهر واقع شده و یکی از انتخاب های خوب برای محل اقامت در سفر به این شهر بشمار می آید.

هتل نوروز مریوان

 

آدرس هتل نوروز مریوان

هتل نوروز مریوان در بلوار ارشاد مریوان و ضلع شرقی میدان نوروز واقع شده است.

 

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳.۱/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×