بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » هتل های ارزان شمال | مازندران – گیلان – گلستان
هتل آپارتمان باروژ تنکابن
معرفی هتل

هتل های ارزان شمال | مازندران – گیلان – گلستان

۵ خرداد ۱۳۹۷ 15۱6,047

شمال ایران دارای مناطق بسیار زیبا، بکر و چشم نوازی است و در تمام طول سال گردشگران بسیاری برای سفر، این منطقه را انتخاب کرده و راهی شمال می‌شوند. مسئله ای که می تواند سفر به این بهشت ایران را با تلخی همراه کند، بحث رزرو هتل و اقامت در شهرهای شمالی ایران است. این منطقه از ایران به دلیل حجم بالای مسافر و گردشگر، همواره با مشکل هتل و محل اقامت مسافران در گیر بوده و سفر به شمال کشور را با مخاطراتی همراه می سازد.
این در صورتی است که اگر با هتل های ارزان شمال و روش های رزرو آنها آشنایی داشته باشید، می توانید به راحتی هتل مورد نظر خود را رزرو کرده و با آسودگی خاطر راهی سفر شوید. بنابراین اگر سفر به شمال را در برنامه خود دارید، با وبلاگ اقامت ۲۴ در معرفی هتل های ارزان قیمت در شمال کشور همراه باشید.

فهرست این مطلب

هتل های ارزان مازندران

هتل نوید ساری

هتل ۴ ستاره نوید در شهر ساری استان مازندران واقع شده است. این هتل تلاش کرده تا امکانات رفاهی مناسبی را برای مهمانان فراهم کرده و اقامت خوشی را برای آنان ایجاد کند. این هتل با توجه به کیفیت بسیار بالا و مناسب، بخشی از هتل های ارزان قیمت ساری به شمار آمده و می توان با رزرو هتل نوید ساری با خاطری آسوده راهی سفر شد.

ساری، کیلومتر ۴ جاده ی ساری به قائمشهر

هتل نوید ساری

هتل اسرم ساری

هتل سه ستاره اسرم، هتلی در نزدیکی رود زیبا و خروشان تجن بوده و به دور از هیاهوی شهر در دامان طبیعت بکر شمال ایران شرایطی مناسب برای اقامت مسافران این شهر فراهم ساخته است. این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده و همچنین در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته و با دارا بودن ۶۰ اتاق در ۸ طبقه شرایط را برای اسکان ۱۸۰ نفر فراهم ساخته است.

ساری، ابتدای کمربندی، نرسیده به پل تجن، میدان هلال احمر

هتل اسرم ساری

مقاله مرتبط : ” جنگل های ایران که باید حتما دید “

هتل مازرون قائمشهر

هتل دو ستاره مازرون در شهر سرسبز قائمشهر استان مازندران واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۶ افتتاح و در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل مازرون با برخورداری از چشم انداز زیبا و همچنین دسترسی آسان به مناطق دیدنی شهر قائم شهر و استان مازندران یکی از بهترین و ارزانترین گزینه ها برای اقامت در این استان بشمار می آید.

آدرس: قائمشهر، کمربندی شمالی، جنب مسجدالرسول

هتل مازرون قائمشهر

هتل نگین بابل

هتل یک ستاره نگین بابل در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردیده است. این هتل با قرار گرفتن بر روی تپه ای بلند با ارتفاع ۱۵۰ متر از سطح جاده اصلی، چشم اندازی زیبا با نمای ۳۶۰ درجه از دشت ها، شالیزارهای سرسبز و باغ های مرکبات را برای مسافران و میهمانان خود به وجود آورده است. این هتل که در شمار هتل های ارزان قیمت بابل قرار می گیرد با دارا بودن فضایی دل انگیز، اقامتی خوش را در بابل، برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: بابل، کیلومتر ۱۷ جاده گنج افروز، مرزیکلا، هتل نگین

هتل نگین بابل

هتل شهر آمل

هتل ۳ ستاره شهر که در گذشته شهرداری سابق این شهر بود، در دوران پهلوی در شهر آمل، مروارید استان مازندران ساخته شده است. نام قدیمی هتل، شهرداری بوده که در سال ۱۳۹۰ تغییر نام داده و در سال ۱۳۹۲ به عنوان هتل مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل شهر در ۲ طبقه در جوار پل معلق آمل قرار گرفته و امکان پذیرایی و اقامت ۴۰ نفر را فراهم ساخته است.

آمل، خیابان فرهنگ، جنب پل معلق، روبه روی شهرداری

متل شهر قصه محمود آباد

متل شهر قصه محمودآباد در سال ۱۳۵۴ و با تعداد ۶۶ اتاق ساخته شد. این هتل در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته و امکان اقامت را برای ۲۴۴ نفر از مسافرانی که به این شهر سفر می کنند را فراهم ساخته است. این هتل چشم انداز زیبایی از دریای خزر داشته و مهمانان می توانند با حضور در متل شهر قصه از امکانات رفاهی و اقامتی مناسب و هزینه نسبتا پایین آن برخوردار شوند.

آدرس: محمودآباد، خیابان معلم، سمت دریا

متل شهر قصه محمود آباد

متل نخل فریدون کنار

مجموعه توریستی اقامتی متل نخل در ساحل فریدونکنار، منطقه خوش آب و هوای شمال کشور که به مناطق گردشگری چون باغ پرندگان، استراحت‌گاه پرندگان مهاجر، جنگل ساحلی و جنگل ساحلی بهنمیر نزدیک است، واقع شده. این مجموعه که از هتل های ارزان قیمت فریدون کنار بشمار می آید در سال ۱۳۸۷ احداث شد و امکان اسکان را برای ۷۷ نفر فراهم کرده است.

آدرس: فریدونکنار، بلوار ساحلی، روبروی هنرستان نریمانی

متل نخل فریدون کنار

هتل آپارتمان کاسنیگ چالوس

هتل آپارتمان یک ستاره کاسنیک ولشت چالوس در دهکده ییلاقی سنار در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است و دارای جنگل‌های سرسبز سرو خاورمیانه و با چشم اندازی زیبا، رو به کوه قرار دارد که سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. این هتل به دریاچه ولشت نزدیک بوده و در فضای پاک و آرام قرار دارد که برای اسکان در تمام فصول سال مناسب است.

مقاله مرتبط : ” معرفی شهرستان چالوس “

هتل آپارتمان کوشال چالوس

هتل آپارتمان کوشال در چالوس و در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل فرج آباد واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۹ ساخته و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل آپارتمان کوشال برخلاف کیفیت بسیار مناسبی که دارد، از هزینه های پایین برخوردار بوده و از هتل های ارزان چالوس بشمار می آید.

آدرس: چالوس، میدان نماز (بازار روز)، خیابان فرج آباد، ساحل فرج آباد، سمت راست

هتل آپارتمان کوشال چالوس

هتل آپارتمان صدرا تنکابن

هتل و هتل آپارتمان صدرا در شهرستان باصفا و زیبای تنکابن مازندران واقع شده و به دلیل همسایگی با رامسر ، امکان دسترسی سهل و آسان به تله‌کابین‌های رامسر و نمک آب رود را دارد. این هتل در کنار سواحل نیلگون دریای خزر و همچنین جنگل‌های معروف دوهزار و سه هزار و ده‌ها اثر طبیعی از جمله رودخانه‌ها، آبشارها، چشمه‌ها، دهکده‌های زیبای توریستی و همچنین پارک‌های محلی واقع شده است. هتل آپارتمان صدرا رامسر که یکی از هتل های ارزان قیمت تنکابن بشمار می آید، دارای کیفیت بسیار مناسب و خوبی بوده و امکان اقامت را برای ۱۳۴ نفر فراهم ساخته است.

آدرس: تنکابن، کریم آباد، ابتدای جاده ی رامسر، سمت دریا، کوچه گلناز

هتل آپارتمان صدرا تنکابن

هتل آپارتمان باروژ تنکابن

هتل آپارتمان باروژ تنکابن در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است. این هتل در فاصله ۵ کیلومتری از شهر تنکابن واقع شده و با برخورداری از ساحل اختصاصی و کافی شاپ ساحلی، فضای آرامش بخشی را برای  میهمانان گرامی به ارمغان آورده است.

هتل آپارتمان باروژ تنکابن

هتل بزرگ ملکشاه رامسر

هتل بزرگ ۳ ستاره ملکشاه، در سال ۱۳۸۲ احداث شده و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته است. این هتل در منطقه ساحلی چالکرود در فاصله ۶ کیلومتری شهر زیبای رامسر قرار گرفته و در مقابل آن رودخانه‌ای بزرگ با طبیعتی زیبا و آرامش بخش وجود دارد و با فاصله اندکی دسترسی مستقیم به دریا را فراهم می‌سازد. هتل بزرگ ملکشاه در دو فاز ساخته شده که فاز اول آن در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر قرار گرفته و فاز دوم آن نیز در زمینی به بزرگی ۲۵۰۰ متر با کلیه تجهیزات در حال پذیرایی از میهمانان و مسافران این شهر است.

آدرس: رامسر،چالکرود،خیابان شهید خلعتبری

هتل بزرگ ملکشاه رامسر

هتل آپارتمان نیستان رامسر

هتل آپارتمان نیستان در سال ۱۳۹۱ در یکی از زیباترین نقاط شهر رامسر در منطقه چهارصد دستگاه افتتاح گردیده است. این هتل با چشم اندازی بسیار زیبا از کوه و شهر قرار داشته و علاوه بر ارائه خدماتی خوب و مناسب، از هتل های ارزان قیمت رامسر بشمار می آید.

آدرس: رامسر – بلوار معلم – چهارصد دستگاه – یاس ۱۱

هتل آپارتمان نیستان رامسر

جواهرده

هتل دو ستاره مهتاب در روستای تاریخی جواهرده شهر رامسر واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. هتل مهتاب با دارا بودن ۴۰ اتاق در منطقه زیبای جواهرده، امکان اقامت و بهره مندی مسافران را در بهترین چشم انداز این منطقه فراهم ساخته است.

مهمانسرای جهانگردی چلندر نوشهر

هتل ۲ ستاره جهانگردی چلندر وابسته به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در ۱۸ کیلومتری نوشهر در منطقه چلندر واقع گردیده است. اطراف این هتل که در کنار دریای خزر بوده، جنگل سرسبز سی سنگان و آبشارهای آب پری و چلندر، فضایی بی نظیر را ایجاد کرده اند. هتل در فاصله ۲۰ کیلومتری فرودگاه و نزدیک بازار قرار گرفته و شرایط را برای اقامت مناسب و ارزان قیمت مسافران این شهر فراهم ساخته است.

هتل های ارزان مازندران

بیشتر بخوانید : “چطور در هزینه رزرو صرفه جویی کنیم؟”

هتل آپارتمان کسری نوشهر

هتل آپارتمان کسری (شایلی سابق) در نزدیکی سواحل دریای خزر و در منطقه توریستی سیاحتی سیترا (پلاژ حسینی) واقع شده است. این هتل آپارتمان دارای امکانات کامل گرمایشی و سرمایشی، منظره عالی به دریا و همچنین کادر مجرب، تمام نیازها را برای اقامتی با کیفیت و ارزان برای مسافران ایجاد کرده است.

آدرس: نوشهر، منطقه توریستی سیاحتی سیترا، پلاژحسینی، انتهای کوچه ایثار

هتل های مازندران

هتل آپادانا نوشهر

هتل سه ستاره آپادانا با چشم انداز دریا و جنگل همراه با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب و خوش برخورد، آماده ارائه خدمات به تمام هموطنان عزیز است. بی تردید روزهایی پر از خاطره را در هتل آپادانا تجربه کرده و در سفرهای بعدی اتان، رزرو این هتل یکی از گزینه ای شما برای اقامت خواهد بود.

ApadanaHotel 1

هتل توکل کلاردشت

هتل سه ستاره توکل کلاردشت از مجموعه های تازه تاسیس این شهر بوده که با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب و آموزش دیده، آماده خدمت رسانی به گردشگران و مسافران این شهر است.

آدرس : کلاردشت، خیابان امام، ابتدای حسن کیف، روبروی اداره منابع طبیعی – طبقه فوقانی فروشگاه لیواز

hoteltavakol 1

این هتل دارای سوییت هایی مجهز به امکانات رفاهی بوده که چشم انداز آنها رو به سوی جنگل های سر سبز وکوه های علم کوه وتخت سلیمان است. سوییت های این مجموعه زیبا، فضای بسیار راحت و آرام داشته و همین امر سبب جذابیت هتل توکل شده است. هتل توکل که در منطقه ای خوش آب و هوا قرار دارد امکان پذیرش و اقامت ۱۳۲ نفر را فراهم ساخته و از هتل های ارزان قیمت کلاردشت بشمار می آید. همچنین شروع قیمت اقامت در این هتل، به طور تقریبی ۱۸۰ هزار تومان در اوقات غیر پیک می باشد.

هتل های ارزان گیلان

هتل سیروس رودسر

هتل سه ستاره سیروس رودسر در سال ۱۳۸۹ در ۴ طبقه و با ظرفیت ۵۰ تخت آغاز به کارکرده است. این هتل که در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته، چشم انداز زیبایی به دریا، ساحل و جنگل داشته و شرایط را برای اقامتی خاطره انگیز فراهم ساخته است. و لازم به ذکر است شروع قیمت برای اقامت در این هتل به طور تقریبی ۱۰۰ هزار تومان در اوقات غیر پیک می باشد.

هتل های ارزان گیلان

هتل بهار رودسر

هتل ۳ ستاره بهار، میان ساحل شنی و جذاب دریای خزر و مردابی منحصر به فرد در شهرستان رودسر، شرقی ترین شهر استان گیلان واقع شده است. مردابی زیبا در پشت هتل بهار واقع شده و چشم اندازی خاص و منحصر به فرد برای اتاق های هتل بوجود آورده است. این هتل در سال  ۱۳۹۲ آغاز بکار کرده و شرایط اقامت ارزان در شهر رودسر را برای ۵۰ نفر فراهم ساخته است، که شروع قیمت به طور تقریبی ۱۰۰هزار تومان در اوقات غیر پیک می باشد.

آدرس : رودسر، ضلع شرقی ساحل دریا

“با جاذبه های گردشگری رشت بیشتر آشنا بشید”

هتل های ارزان گیلان

هتل رویایی راستی لنگرود

هتل رویایی راستی در نزدیکی لنگرود و در شهر ساحلی چاف و چمخاله، در منطقه توریستی تازه آباد واقع شده است. این هتل یکی از هتل های تازه ساز این منطقه بوده و در سال ۱۳۹۴ احداث شده است. هتل رویایی راستی، با ۴۰ نفر ظرفیت، امکان اقامتی ارزان قیمت را برای مسافران این منطقه به وجود آورده است، که شروع قیمت به طور تقریبی  ۱۵۰ هزار تومان در اوقات غیر پیک می باشد.

آدرس : لنگرود،شهر ساحلی چاف و چمخاله، منطقه توریستی تازه آباد

هتل های گیلان

هتل ماندگار لنگرود

هتل سه ستاره ماندگار چمخاله در زمینی به مساحت ۱۵۳۰ متر مربع در فاصله ۲۰۰ متری از دریا و ۱۵ کیلومتری لنگرود، در کنار رودخانه چمخاله و در ۴ طبقه ساخته شده است. اتاق های این هتل چشم اندازی به دریا و رودخانه داشته و امکان اسکان ۷۲ نفر را فراهم ساخته است. شروع قیمت در این هتل به طور تقریبی حدود ۱۶۰ هزار تومان در اوقات غیر پیک میباشد.

آدرس : لنگرود، منطقه توریستی چمخاله، بعد از پل فلزی

هتل های گیلان

هتل دهدار لاهیجان

هتل چهارستاره دهدار لاهیجان در منطقه‌ ای با آب و هوای دلنشین، بین شهرهای آستانه اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل قرار دارد و از زیباترین هتل‌های شمال کشور به شمار می‌رود. این هتل بین کوه و دریا قرار داشته و دسترسی آسانی به قلعه رودخان، استخر لاهیجان، رستوران و کافه های سنتی دارد. شروع قیمت برای اقامت در این هتل به طور تقریبی در اوقات غیر پیک ۱۸۰ هزار تومان می باشد.

آدرس : لاهیجان، کیلومتر یک جاده لاهیجان، جنب ایران خودرو

هتل های گیلان

هتل غدیر رشت

هتل غدیر رشت یکی از هتل های زیبا در کوچصفهان در یکی از مناطق خوش آب و هوای شمال کشور واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۳ آغاز بکار کرده و از هتل های ارزان قیمت رشت بشمار می آید. شروع قیمت برای اقامت در این هتل به طور تقریبی در اوقات غیر پیک ۱۵۰ هزار تومان می باشد.

آدرس : رشت، کوچصفهان، کمربندی امام رضا، نرسیده به میدان امام رضا(۱۵ کیلومتری رشت)

هتل هدهد اسالم

هتل سه ستاره هدهد با طراحی و معماری مدرن و آمیختگی با فرهنگ بومی و منطقه‌ای و کادری مجرب، با امکانات رفاهی ویژه، واقع در استان گیلان، شهرستان اسالم معروف به بهشت طبیعت ایران، با ترکیبی از جنگل و دریا، دشت و گلزار و آبشار و رودخانه‌ها و جاده‌های خیال انگیز با آب و هوای مطبوع در تمام فصول سال با مناطقی زیبا و افسون‌گر طبیعی قرار دارد، مکانی که همه زیبایی‌ها کنار هم چیده شده‌اند. بی شک مجاورت این مجموعه در این مناطق زیبا، جایی که زیبایی و فریبندگی آن در حد کمال است، جایی شبیه بهشت که تمامی مواهب و دیدنی‌ها را کنار هم دارد، می‌تواند خاطره‌ای زیبا و به یاد ماندنی را برای میهمانان محترم فراهم نماید. شروع قیمت برای اقامت در این هتل به طور تقریبی در اوقات غیر پیک ۲۰۰ هزار تومان می باشد.

آدرس : گیلان، اسالم، خلیفه آباد، میدان امام خمینی(ره)

“با آسالم بهشت طبیعت گرد ها بیشتر آشنا بشید”

هتل هدهد اسالم

مهمانسرای جهانگردی خلخال

مهمانسرا جهانگردی خلخال واقع در جاده ی خوجین در سال ۱۳۶۳ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های ارزان قیمت شمال کشور بویژه استان گیلان بشمار می آید. شروع قیمت برای اقامت در این هتل به طور تقریبی در اوقات غیر پیک ۱۷۰هزار تومان می باشد.

آدرس : خلخال، جاده خوجین، جنب دانشگاه پیام نور

هتل لیوادر تالش

هتل لیوادر یکی از هتل های زیبا و مناسب شهرستان تالش در استان گیلان بوده که به دلیل موقعیت ممتاز خود از نظر قرار گرفتن در مرکز شهر تالش و دسترسی عالی به مراکز تفریحی و ساحل قرق ، انتخاب مناسبی برای محل اقامت است.

آدرس : تالش، بلوار امام رضا(ع)، کوچه رزاقی۳

مقاله مرتبط : “آنچه در مورد تالش باید بدانید”

LivadorHotel 1

هتل آپارتمان امیران بندر انزلی

هتل آپارتمان ۲ ستاره امیران در سال ۱۳۹۰ در ۵ کیلومتری بندر انزلی به بهره برداری رسیده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی جهت شنا بوده که با وجود آلاچیق‌های زیبا، فضایی دلنشین فراهم گردیده است. هتل امیران بندرانزلی آرامش و آسایش را همراه با امکانات رفاهی در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود برای مهمانان فراهم ساخته است. شروع قیمت برای اقامت در این هتل به طور تقریبی در اوقات غیر پیک ۱۷۰هزار تومان می باشد.

آدرس : بندرانزلی، کیلومتر ۵ جاده انزلی به آستارا، جنب هتل سفیدکنار.

هتل های ارزان گلستان

هتل جهانگردی گرگان

در منطقه توریستی و گردشگری نهار خوران گرگان،  که در جنوب این شهر واقع شده و یکی از مناطق خوش آب و هوا و زیبای گرگان بشمار می آید، هتل سه ستاره جهانگردی گرگان وجود دارد. این هتل در دل طبیعت و جنگل های منطقه نهار خوران بوده و شرایط را برای اقامت ارزان قیمت و مناسب مسافران و گردشگران فراهم می سازد.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، پارک جنگلی ناهار خوران گرگان

هتل های گرگان

هتل آپارتمان گل نرگس گرگان

هتل آپارتمان گل نرگس در سال ۱۳۹۴ در موقعیت مکانی مناسب، افتتاح گردیده و دارای ۲۳ واحد اقامتی است. این هتل با امکانات و وسایل رفاهی در نزدیکی مراکز خرید و با فاصله کوتاهی از منطقه تفریحی وگردشگری النگدره، ناهارخوران و روستای توریستی زیارت قرار گرفته و یکی از هتل های ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت گرگان به شمار می آید.

آدرس: گرگان، میدان مدرس، جنب پایگاه شبانه روزی بانک ملت

هتل های شمال

هتل قصر مینودشت

هتل قصر مینودشت واقع در استان گلستان، شهرستان مینودشت در امتداد رشته کوه‌های البرز شرقی و در حد فاصل جاده کمربندی تهران – مشهد قرار گرفته است. اتاق‌های فاز یک این هتل دارای چشم انداز زیبا مشرف به دشت و جلگه‌ زیبای رودخانه چهل چای، جنگل و کوهپایه‌های زیبای البرز شرقی بوده که موجبات مسرت و احساس آرامش بیشتر برای مسافران و گردشگران را فراهم می‌آورد.

آدرس: گلستان، مینودشت، کمربندی تهران مشهد، مقابل بلوار بسیج (بجنورد – آزادشهر )

هتل قابوس گنبد کاووس

هتل یک ستاره قابوس اولین هتل شهرستان گنبدکاووس بوده و یکی از بهترین هتل های شهرستان گنبد کاووس بشمار می آید. این هتل  در ورودی جنوبی شهر، بنا شده و دارای ۱۸ اتاق بوده و هر یک از اتاق‌ها مجهز به امکانات رفاهی کامل هستند.

آدرس: گلستان، گنبدکاووس، خیابان امام علی، خیابان یاس

هتل های ارزان شمال

هتل کانیار علی آباد کتول

هتل سه ستاره کانیار در یکی از سرسبزترین مناطق کشور و در استان گلستان، شهرستان علی آباد کتول واقع شده است. این هتل در مسیر اتوبان تهران – مشهد قرار داشته و  اولین هتل سه ستاره شهرستان است. هتل کانیار در سال ۱۳۸۵ همزمان با سالروز فتح خرمشهر افتتاح گردید. این هتل دارای ۲۲۰۰ متر زیربنا و دارای طراحی و معماری کم نظیری بوده و خدمات مربوط به رستوران، تالارپذیرایی، اسلوفود و کافی‌شاپ که اقامت را برای هموطنان و گردشگران گرامی فراهم نموده است.

هتل های ارزان شمال

جاذبه ی اقامت چند روزه در شهرهای شمالی

شهرهای شمالی ایران زمین سرشار از طراوت طبیعت هستند. قطره های باران در این مناطق خیلی بیشتر از سایر نقاط می بارند و زمینش خیلی بیشتر از سایر مناطق کشور عزیزمان ایران زیبا سبز است و حاصلخیز. هوای این محدوده پاک تر است و نفس کشیدن در آن حیات بخش. بنابراین حضور تمام این ویژگی های ارزشمند در کنار هم سبب می شود روزهای حضور در این شهرها چنان دل انگیز و دوست داشتنی باشد که حتی پس از بازگشت از سفر باز قلب هوایش را کند و دلتنگش باشد. توصیه ی اقامت ۲۴ این است که هر زمان مهمان شهرهای شمالی ایران زمین بودید به گشت و گذار در دل شهر اکتفا نکنید؛ دل به حاشیه ی شهر بسپارید و در جنگل ها و دشت های دلبرانه و باطراوتش قدم بردارید. به روستاهای سرسبز و صمیمانه اش سری بزنید و زیبایی و شکوه طبیعت و زندگی را در کنار هم ببینید. در این هوا نسیم موج می زند و حیات غوطه ور است. زندگی با تمام ویژگی های نابش در جریان است.

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. علی صفایی

    با درود:
    بار اول است از این وبسایت دیدن می کنم. کار شما بسیار زیبا، ارجمند و ستایش امیز است. با سپاس از زحمات شما.
    بر قرار و پیروز با شید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×