بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» گوناگون » چطور در هزینه رزرو هتل صرفه جویی کنیم؟
سفر
گوناگون

چطور در هزینه رزرو هتل صرفه جویی کنیم؟

۱ خرداد ۱۳۹۷ 11۰2,795

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که فکر می کنید برای سفر کردن و خوش گذراندن، جیب هایی پر از پول لازم دارید، باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید.

با توجه به اینکه بخش نسبتاَ زیادی از بودجه سفر، صرف هزینه های رزرو هتل و محل اقامت می شود، اگر بتوانید با روش هایی که در ادامه این مطلب به شما آموزش می دهیم، هزینه های رزرو هتل تان را کاهش دهید، دیگر نیازی نیست که برای چند روز گردش و تفریح و ماجراجویی در سفر، کل پس اندازتان را هزینه کنید. پس برای تجربه سفری ارزان تر با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

شاید برای شما هم باور اینکه گاهی اوقات با چند راه حل ساده و پیش پا افتاده می توان تا حد زیادی هزینه های سفر را کاهش داد، سخت باشد، با این وجود زمانیکه اطلاعات تان را درباره ترفندهای ارزان سفر کردن بالا ببرید، می بینید که چطور با کمی تغییر در تصمیمات و یا دقت کردن به مواردی که از نظر اکثر افراد کم اهمیت هستند، می توانید بودجه سفرتان را کاهش دهید و تا حد زیادی در خرج و مخارجتان صرفه جویی کنید.

فصل های توریستی  را برای سفر کردن  انتخاب نکنید

یکی از دلایل بالا رفتن هزینه های سفر، ایام تعطیلات و فصل های توریستی در شهرهای مختلف است. در این ایام به دلیل بالا بودن تقاضای سفر، قیمت رزرو هتل و هزینه خرید بلیط هواپیما، نسبت به سایر مواقع افزایش پیدا می کند و شما نیز با انتخاب این روزها برای سفر، مجبور خواهید بود که هزینه بیشتری برای رزرو هتل بپردازید. به همین دلیل توصیه می کنیم برای صرفه جویی در هزینه های رزرو هتل، بی خیال سفر کردن در تعطیلات و فصل های توریستی شوید.

رزرو هتل

 

دست از مقایسه کردن قیمت ها برندارید!

قبل از اینکه رزرو هتل خود را قطعی کنید، حتما از طریق سایت های معتبر رزرواسیون هتل، مانند اقامت ۲۴، قیمت و امکانات هتل های مختلف در مقصد مورد نظرتان را با هم مقایسه کنید، شاید بتوانید با نادیده گرفتن امکانات غیر ضروری، هتل ارزان تری برای سفرتان پیدا کنید.

رزرو هتل

 

از آرامش حاکم بر هتل ها در وسط هفته لذت ببرید

گاهی اوقات با یک تغییر کوچک در تاریخ سفرتان، شانس خود را برای رزرو هتل ارزان تر بالا می برید. معمولا برای روزهای آخر هفته، به دلیل تقاضای بیشتر برای رزرو هتل، باید هزینه بیشتری بابت اقامتتان پرداخت کنید. در صورتی که روزهای وسط هفته به دلیل خلوت بودن هتل ها، می توانید با هزینه کمتری اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید و از آرامش هتل لذت ببرید.

رزرو هتل

 

از رقابت بین هتل های تازه تاسیس نهایت استفاده را ببرید

به طور معمول هتل های تازه تاسیس در مقابل هتل های قدیمی تر، برای کسب شهرت و همچنین جذب مشتری بیشتر، قیمت های مناسب تر و خدمات رسانی بهتری انجام می دهند و شما می توانید از این شرایط به نفع خودتان استفاده کنید و در هزینه های رزرو هتلتان صرفه جویی کنید.

 

رزرو آنلاین هتل را به رزرو حضوری ترجیح دهید

بدون شک، رزرو آنلاین هتل نسبت به رزرو حضوری، برای مسافران مقرون به صرفه تر است. آن هم به دلیل وجود فضای رقابتی در دنیای اینترنت است که باعث می شود هتل ها و سایت های رزرواسیون هتل، برای تبلیغات و جلب مشتری بیشتر، قیمت رزرو آنلاین اتاق هایشان را کاهش دهند. از طرفی سایت های رزرو هتل و اماکن اقامتی نیز به مناسبت های مختلف تخفیف های ویژه ای روی هزینه هتل ها اعمال می کنند و این تخفیف های فصلی به مسافران این امکان را می دهند که با رزرو آنلاین هتل و استفاده از تخفیف های سایت، تا حد زیادی در هزینه های رزرو هتل صرفه جویی کنند.

رزرو هتل

 

رزرو هتل را به آخرین روزها موکول نکنید

اگر برنامه مشخصی برای سفرتان دارید و تاریخ رفت و برگشت سفرتان را تعیین کرده اید و یا حتی برای ایام تعطیلات برنامه چیده اید، به شما توصیه می کنیم هرچه سریع تر اقدام به رزرو هتل مورد نظرتان کنید، زیرا هر چه زودتر هتل دلخواهتان را رزرو کنید، احتمال اینکه اتاق ارزان تری رزرو کنید خیلی خیلی بیشتر خواهد شد. حتی در صورت کنسل کردن رزرو نیز بسته به شرایط هتل ها درصد جریمه کمتری پرداخت خواهید کرد.

رزرو هتل

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×