بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل یزد کدام است؟ | بهترین هتل های یزد از نظر مسافران
بهترین هتل یزد
معرفی هتل

بهترین هتل یزد کدام است؟ | بهترین هتل های یزد از نظر مسافران

۶ شهریور ۱۴۰۰ 26۰6,579

شهر تاریخی یزد دارای آثار و جاذبه‌های بسیار ارزشمندی می‌باشد. گردشگران هنگام سفر به این شهر به دنبال بهترین هتل یزد برای اقامتی خاطره‌انگیز هستند. نخستین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان به خاطر بافت تاریخی و معماری منحصر بفردش یکی از مقاصد اصلی گردشگری در ایران محسوب می‌گردد. از این رو هتل‌ های یزد در ارائه خدمات به گردشگران از تنوع و کیفیت بسیار مناسبی برخوردا هستند.

شهر یزد، مانند همه شهرهای توریستی، از هتل و مهمان سرا پر شده است. دراین میان هتل های سنتی طرفدارهای بیشتری دارند و جزو اولین گزینه ها برای رزرو هتل در یزد به شمار می روند. بهتر است قبل از سفر رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام دهید تا از این بابت خیالتان راحت باشد. اقامت ۲۴ در این مطلب سعی نموده بهترین هتل یزد از جنبه‌های گوناگون را مورد بررسی قرار دهد. اگر شما نیز برنامه سفر به یزد و اقامت در این شهر زیبا را دارید با ما همراه باشید.

بهترین هتل یزد از نظر مسافران

اقامت دغدغه اصلی گردشگران هنگام سفر به مقاصد مختلف می‌باشد و بهترین هتل یا مرکز اقامتی از نظر مسافران دارای ویژگی‌هایی همچون خدمات خوب، ظاهر شیک و تمیز مجموعه و اتاق‌ها، کیفیت رستوران، دسترسی و موقعیت مکانی خوب و … می‌باشد. بهترین هتل یزد از نظر مسافران نیز دارای چنین ویژگی‌هایی است و گردشگران داخلی و خارجی که به شهر یزد سفر می‌کنند، هتل‌های زیر را به عنوان بهترین هتل‌ های یزد برای اقامتی راحت برگزیده‌اند.

بهترین هتل یزد

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل صفائیه یزد که در یکی از محله‌های خوش و آب و هوای این شهر قرار گرفته است، به عنوان بهترین هتل یزد از نظر مسافران شناخته می‌شود. این هتل متشکل از دو بخش هتل جدید با تلفیق معماری مدرن و سنتی و هتل باغ با ساختاری سنتی است. ساختمان هتل باغ قدیمی و متعلق به سال ۱۳۳۵ می‌باشد که در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت و بخش جدید در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نمود.

هتل پنج ستاره پارسیان صفائیه یزد جزو هتل های لوکس یزد است که دارای ۳ طبقه و ۲۰۰ اتاق زیبا و مجهز به تمامی امکانات می‌باشد. بعضی از اتاق‌های این هتل پنجره‌ای به سوی باغ و منظره دل‌انگیز آن دارند و بسیار مورد پسند مسافران می‌باشند. از نظر موقعیت مکانی این هتل در نقطه‌ای از شهر یزد واقع شده که دسترسی خوبی به مرکز شهر، مراکز تجاری و تفریحی و اماکن دیدنی و جاذبه‌های مختلف دارد.

از امکانات هتل صفائیه می‌توان به رستوران چوبی، کافی‌شاپ کلاه فرنگی با ظرفیت ۷۰ نفر، سالن چندمنظوره نارین با ظرفیت ۴۰ نفر، کافی‌شاپ با فضای تابستانی و آب‌نما با ظرفیت ۷۰ نفر، کافی‌شاپ آلما با فضایی شیشه‌ای در وسط باغ، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ رایگان، سالن همایش، سالن بدن‌سازی، کافی‌نت، مرکز خرید، فضای سبز، خشکشویی، تاکسی سرویس، اینترنت بی‌سیم، کتابخانه، آرایشگاه، خدمات پزشکی، استخر روباز و … اشاره نمود.

آدرس هتل پارسیان صفائیه یزد: خیابان تیمسار فلاحی، جنب میدان امام حسن.

بهترین هتل یزد

هتل داد یزد

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های یزد از نظر مسافران هتل ۴ ستاره داد می‌باشد. هتل داد در بنایی تاریخی در مرکز شهر قرار گرفته است. در سال ۱۳۰۷ مجموعه‌ای به عنوان گاراژ و مهمانپذیر توسط شخصی به نام حاج عبدالخالق داد ساخته شد. بعدها به دلیل معماری زیبا و منحصر به فرد توسط نوادگان او مرمت و بازسازی شد. در نهایت در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را به عنوان هتل ۴ ستاره داد آغاز نمود.

معماری و فضای و دلنشین هتل داد یزد اقامتی خاطره‌انگیز با بهره‌گیری از خدماتی ویژه‌  را برای مسافران فراهم می‌کند. هتل داد یزد دارای ۴ طبقه و ۸۸ اتاق یک، دو و سه تخته، اتاق‌ کانکت چهار تخته، ماه عسل و رویال سوئیت می‌باشد. اتاق‌ها طراحی سنتی و امکانات رفاهی کاملی دارند. دسترسی خوب هتل داد یزد به اماکن تاریخی و دیدنی مانند موزه آب، آب انبار شش بادگیری، بازار کویتی‌ها، آتشکده زرتشتیان، باغ دولت‌آباد و مجموعه امیر چخماق باعث شده است به عنوان بهترین هتل یزد از نظر مسافران معرفی گردد.

هتل داد یزد دارای محیطی آرام و دلنشین و امکاناتی نظیر رستوران سنتی با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی، کافی شاپ در فضای باز در پشت بام هتل با چشم‌اندازی از شهر یزد، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، مجموعه ورزشی و … می‌باشد.

آدرس هتل داد یزد: میدان شهید‌بهشتی، خیابان دهم فروردین.

بوتیک هتل‌ های یزد

بوتیک هتل‌ های یزد جزو اماکن اقامتی زیبا و بهترین هتل‌ های این شهر به شمار می‌روند که دارای مهمترین ویژگی‌های یک بوتیک هتل ازجمله موقعیت جغرافیایی مناسب، نوع دکوراسیون، نحوۀ پذیرایی و … می‌باشند و از استانداردهای لازم بوتیک هتل‌ها برخوردارند.

مطلب مرتبط: هتل بوتیک چیست و ویژگی‌های بارز آن کدام است؟

از بهترین بوتیک هتل‌ های یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین هتل یزد

هتل مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک یزد که در حاشیه بافت قدیم شهر تاریخی یزد قرار دارد، یکی از بهترین بوتیک هتل‌ های یزد می‌باشد و به عنوان نخستین هتل باغ ایران نیز شناخته می‌شود. این باغ در اواخر دوره قاجار ساخته شده است. در سال ۱۳۷۹ توسط شرکتی خصوصی خریداری گردید و با کمک سازمان میراث فرهنگی شهر یزد تبدیل به هتل شد.

بوتیک هتل مشیرالممالک با فضایی دلنشین و معماری اصیل و سنتی ایرانی است. هتل مشیرالممالک یک جاذبه توریستی نیز محسوب می‌گردد که جزو فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است. هتل چهار ستاره مشیر الممالک دارای اتاق‌هایی یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، کانکت و سوییت است. اتاق‌هایی که با سقف‌های بلند گنبدی شکل و چیدمان سنتی با معماری خاص کویر در دو سوی باغ می‌باشد. این هتل دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری یزد نظیر میدان امیر چخماق، موزه آب، باغ دولت آباد و بازار خان دارد.

آدرس: خیابان انقلاب، بلوار مشیر.

بهترین هتل یزد

هتل ملک التجار یزد

یکی دیگر از بهترین بوتیک هتل‌ های یزد هتل ملک التجار یزد با بنایی خشتی به قدمت ۳۰۰ می‌باشد که با نقش و نگاری زیبا از معماری اصیل ایرانی روی دیوارها و اتاق‌های آن اقامتی دلنشین و پرخاطره را برای مسافران فراهم می‌کند. بوتیک هتل ملک التجار یزد دارای ۲ طبقه و ۲۳ اتاق سنتی است. بخش‌های مختلفی از جمله قسمت زمستانه، تابستانه و شاه نشین دارد که از امکانات رفاهی کاملی برخوردار می‌باشد.

قرارگیری هتل سنتی ملک التجار یزد در فاصله کمی از اماکن مهم گردشگری از جمله امیر چخماق، بازار خان، حمام خان، آب انبار بزرگ، بازار زرگرها و موزه آب، موجب شده است به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های یزد شناخته شود.

آدرس هتل آنتیک ملک التجار یزد: خیابان قیام، بازارچه پنجه علی.

هتل‌ های ارزان یزد

سفر اقتصادی و اقامت در هتل‌ های ارزان گزینه بعضی از مسافرانی که به یزد سفر می‌کنند محسوب می‌شود. از این رو هتل‌ های ارزان یزد گزینه خوبی به شمار می‌روند. بهترین هتل‌ های یزد از نظر قیمت مناسب به نسبت هتل‌ های لوکس یزد امکانات کمتری دارند. ولی باز هم خدمات مناسبی به مسافران خود ارائه می‌دهند. از مهمترین هتل‌ های ارزان یزد می‌توان موارد زیر را نام برد:

بهترین هتل یزد

هتل لاله یزد

هتل لاله یزد که در خانه‌ای تاریخی به نام خانه گلشن با قدمتی متعلق به دوره قاجار قرار دارد که در سال ۱۳۸۲ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای ۴۰ اتاق یک، دو و سه تخته و سوئیت با تلفیقی از مدرنیته و سنت می‌باشد. هتل لاله به خاطر قرارگیری در مرکز شهر و بافت تاریخی یزد دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی یزد دارد.

اینترنت بی‌سیم، فروشگاه صنایع دستی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات پزشکی، لاندری، ترانسفر فرودگاهی، گشت‌های توریستی داخل و خارج شهر با راهنمای محلی از جمله خدمات و امکانات هتل سه ستاره لاله یزد می‌باشد.

آدرس هتل لاله یزد: بلوار بسیج، جنب آب انبار تاریخی گلشن.

بهترین هتل یزد

هتل الزهرا یزد

هتل الزهرا یزد یکی از هتل‌ های ارزان یزد می‌باشد که تازه تاسیس است و در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نمود. هتل الزهرا یزد دارای ۳ طبقه و ۲۲ اتاق با امکانات مناسبی می‌باشد. هتل الزهرا در نزدیکی اماکن تاریخی همچون باغ دولت آباد، میدان امیرچخماق، آتشکده زرتشتیان و مسجد جامع یزد قرار گرفته است. این هتل جزو هتل‌ های ارزان یزد محسوب می‌گردد. برای مسافرانی که به دنبال یک سفر اقتصادی به یزد می‌باشند، گزینه خوبی به شمار می‌رود.

آدرس هتل الزهرا یزد: چهارراه فرهنگیان، جنب بانک توسعه و تعاون.

هتل سنتی مظفر یزد

هتل مظفر یک عمارت ۲۰۰ ساله متعلق به تاجری به نام مظفر بوده است.  در زمان قاجاریان به سبک معماری قدیمی که خانه ها دارای پنج دری، بالاخانه، بادگیر ساخته شده است. البته تصور نکنید که با یک ساختمان و بنای قدیمی رو به رو می شوید. برعکس، این عمارت قدیمی بعد از بازسازی تبدیل به یک هتل سنتی باشکوه شده است. بخش هایی مثل سفره خانه، کافه، تالار و زورخانه سنتی به آن اضافه شده است. هتل سنتی مظفر را به یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل در یزد تبدیل کرده است.

بهترین هتل یزد

هتل ۲ ستاره اطلس یزد

اگر برای رزرو هتل در یزد، به دنبال هتل های سنتی و تاریخی نیستید احتمال اینکه بتوانید با قیمت های  ارزان تری هتل رزرو کنید بیشتر خواهد شد. هتل ۲ ستاره اطلس که حدود ۵ دقیقه ای از فرودگاه و ترمینال و راه آهن فاصله دارد و با توجه به نزدیک بودن  به جاذبه های گردشگری یزد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل باشد.

هتل ارزان در یزد

هتل سنتی کهن کاشانه یزد

هتل سنتی کهن کاشانه درواقع یک هتل ارزان قیمت و دو ستاره است که به مسافرارن این امکان را می دهد که با هزینه ای کمتر در هتلی سنتی و قدیمی اقامت داشته باشند. این هتل با بنای سنتی و تاریخی، بخش های مفرحی مثل چایخانه سنتی و رستوران دارد. همچنین با توجه به نزدیک بودن به مناطق گردشگری و بافت تاریخی شهر یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

هتل های ارزان یزد

هتل ثلاثی یزد

اگر برای سفرتان به یزد، رزرو هتل های سنتی و تاریخی و اقامت در هتل های مجلل در برنامه شما جایی ندارند و ترجیح می دهید اقامت مقرون به صرفه ای داشته باشید، هتل ثلاثی یزد به عنوان هتلی ۱ ستاره، به دلیل نزدیک بودن به مکان های تاریخی و مراکز خرید یزد و فاصله کمی که  از راه آهن این شهر دارد می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

۳.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×