» معرفی هتل » هتل های نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران
هتل های تهران
معرفی هتل

هتل های نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران

۱۸ مهر ۱۳۹۶ 10۰1,879

تهران شاید یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری کشور نباشد، اما به دلیل اینکه پایتخت ایران بوده و تمام ادارات و سازمان های دولتی و نیز بسیاری از دفاتر، ادارات و شرکت های خصوصی در این شهر حضور دارند، یکی از شهر های پر رفت و آمد به شمار می آید. اطلاعات راجع به هتل های نزدیک به نمایشگاه تهران بسیار حائز اهمیت می باشد.  با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید .

 

مقاله مرتبط : “فهرست جاهای دیدنی تهران

 

مقاله مرتبط : “معرفی هتل های تاپ تهران

 

هتل های تهران
برگزاری نمایشگاه های بین المللی در تهران، یکی دیگر از دلایل اصلی آمد و شد به این شهر

 

برگزاری نمایشگاه های بین المللی نیز در این شهر یکی دیگر از دلایل اصلی آمد و شد به تهران بوده و هر ساله در تمام ماه های سال، افراد بسیاری به منظور شرکت در نمایشگاه ها با موضوعات گوناگون به این شهر سفر می کنند.

اما برای آن دسته از افرادی که به این شهر سفر می کنند، همواره انتخاب هتل یکی از مشکلات به شمار آمده و ناآگاهی از هتل های نزدیک به محل مورد نظر آنها، دشواری هایی را به وجود می آورد و نیز از آنجایی که در شهر تهران همواره  سطح بالایی از ترافیک را شاهد هستیم، به  راحتی نمیتوان در هر منطقه از شهر، هتلی را برای اقامت برگزید، زیرا این انتخاب بی تردید با ساعت ها سردرگرمی در ترافیک به منظور دسترسی به محل مورد نظر به همراه خواهد بود .

از این رو وبلاگ اقامت ۲۴ قصد دارد تا هتل های نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران را در این گزارش معرفی کرده، تا همراهان همیشگی اقامت ۲۴، بتوانند به راحتی در سفر های کاری خود، هتل مد نظر را انتخاب کرده و دشواری کمتری برای اقامت داشته باشند.

 

هتل استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران یا همان رویال هیلتون سابق، بزرگترین هتل ۵ ستاره ایران در شمال تهران است. این هتل در تاریخ ۸ آذر ۱۳۴۱ در زمینی به وسعت ۷۰۰۰۰ متر مربع بنا شده و  شامل دو برج شرقی و غربی می‌باشد که هر طبقه برج شرقی ۲۰ اتاق و هر طبقه برج غربی، ۱۸ اتاق دارد.

این هتل در تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر و در فاصله ۲ کیلومتری از نمایشگاه بین المللی تهران واقع شده است و فاصله کمی با نمایشگاه دارد.

 

هتل پارسیان استقلال تهران
آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر

 

برای اشاره به برخی از افتخارات این هتل می توان به میزبانی از هیات های ویژه سیاسی، اقتصادی، بازرگانی وتجاری داخلی و خارجی، برگزاری همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی، ارائه خدمات به گروه های پروازی خطوط بین المللی و همچنین میزبانی از خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی، اشاره کرد.

 

هتل آزادی تهران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی و یا هایت سابق، از مدرن‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کشور بشمار می آید که پس از بازسازی و تغییر دکوراسیون کامل توسط کارشناسان مطرح سوئیسی، ایتالیائی و چینی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال، بازگشائی گردید و با فراهم نمودن کلیه تجهیزات ویژه، پذیرش و لابی اختصاصی و خدمات ویژه(Top Vip)، فضایی دنج و آرام را برای مهمانان گرامی پدید آورده است.

 

هتل آزادی تهران
آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام

 

این هتل در تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام و در فاصله ۲ کیلومتری از نمایشگاه بین المللی قرار گرفته است.

 

هتل اوین تهران

هتل پارسیان اوین یکی از زیباترین هتل‌های چهار ستاره ایران است و درسال ۱۳۸۷ پس از مراحل نوسازی و بازسازی نهایی، مجددا افتتاح گردید. این هتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا در شمال تهران و در تقاطع بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام واقع شده است‌. موقعیت مکانی هتل نسبت به بزرگراه‌های مختلف‌، دسترسی به فرودگاه‌، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی را آسان نموده است‌، به طوری که فاصله ۵ کیلومتری با نمایشگاه داشته و تنها ۱۱ دقیقه با خودرو زمان برده تا از هتل به نمایشگاه بروید.

 

هتل اوین تهران
آدرس: تهران، بزرگراه چمران، تقاطع اوین

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس واقع در منطقه سعادت آباد (شمال غرب تهران) با چشم اندازی زیبا، سومین هتل از گروه هتل های اسپیناس است.

این هتل در سال ۱۳۹۴ در ۲۰ طبقه و با تعداد ۴۰۰ اتاق در سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام , میدان بهرود، احداث گردیده و امکان اسکان ۷۰۰ نفر را فراهم کرده است.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران
آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود

 

در نگاه اول شاید همگان این هتل را کمی دور از نمایشگاه بدانند، اما به دلیل این که هتل اسپیناس پالاس در یکی از بزرگراه های تهران واقع شده و به راحتی میتوان در کمتر از ۱۰ دقیقه با خودرو خود را به نمایشگاه رساند، می توان آن را یکی از هتل های نزدیک به نمایشگاه تهران به شمار آورد.

 

هتل پاریز تهران

هتل پاریز یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های تهران بوده که در بهترین منطقه دیپلماتیک، همراه با موقعت اداری و تجاری قرار دارد. این هتل دارای اتاقها و سوئیت های مجهز و مدرن است. هتل پاریز با دارا بودن ۴۰۰۰ مترمربع بنا به طور مرتب گسترش، بازسازی و نوسازی می شود. همچنین هتل با بهترین مراکز خرید تهران، فاصله کمی دارد و بسیار نزدیک به تمام سفارتخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ است. می توان آن را یکی از هتل های نزدیک به نمایشگاه تهران به شمار آورد.

 

هتل پاریز تهران
آدرس: تهران، جردن، بین میرداماد و ظفر، بلوار مینا

 

برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی از هتل پاریز، تنها باید فاصله ۶ کیلومتری را سپری کنید از این رو، این هتل نیز یکی دیگر از هتل های نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران است.

 

هتل هما تهران

هتل هما تهران‌، واقع در میدان ونک‌، با فاصله کوتاهی از شاه راه‌ ها، دسترسی به مراکز فرهنگی‌، سیاسی و اقتصادی تهران را در کم‌ترین زمان ممکن میسر ساخته است‌. شما می توانید تا مراکز خرید ونک قدم زده و به آسانی به ولیعصر، تاریخی ترین و زیباترین خیابان شهر که شمال و جنوب شهر را به یکدیگر متصل می کند، دسترسی پیدا کنید.

 

هتل هما تهران
آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ولی عصر، خیابان شهید خدامی، شماره ۵۱

 

همچنین فاصله ۴ کیلومتری هتل هما تا نمایشگاه بین المللی، آن را به یکی از هتل های نزدیک به این مکان بدل کرده است. همواره مسافرانی که به قصد شرکت و یا بازدید از نمایشگاه به تهران سفر می کنند، بی شک هتل هما یکی از انتخاب های آنان برای اقامت است.

 

هتل نیلو تهران

یکی از هتل های تاپ تهران که با واقع شدن در خیابان ولیعصر و نزدیکی به میدان ونک در یکی از بهترین موقعیت های شهر قرار گرفته، هتل نیلو تهران است.

 

هتل نیلو تهران
آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، نرسیده به میدان ونک، کوچه هفتم، کوچه نیلوی شمالی، پلاک سه

 

دستری آسان به نمایشگاه بین المللی و نیز سایر ادارات دولتی و مراکز تجاری شهر، این هتل را به یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین هتل های تهران بدل کرده است. می توان آن را یکی از هتل های نزدیک به نمایشگاه تهران به شمار آورد.

 

هتل اورین تهران

هتل اورین در میدان انقلاب شهر تهران واقع شده و به نسبت از قیمت مناسبی نیز برخوردار است .

به دلیل موقعیت جغرافیایی هتل اورین، به راحتی می توان به سایر نقاط شهر دسترسی پیدا کرد و همچین با صرف زمان کمتر از ۱۰ دقیقه می توان خود را به نمایشگاه بین المللی رساند.

هتل اورین تهران
آدرس: تهران، خیابان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، کوچه مجد

 

علاوه بر این هتل ها، شما می توانید به راحتی با مراجعه به سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴، با دیگر هتل های تهران آشنا شده و هتل مورد نظر خود را رزرو کنید .

 

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×