بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » معرفی هتل های تاپ تهران
هتل پارسیان آزادی در تهران
معرفی هتل

معرفی هتل های تاپ تهران

۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ 10۰2,125

بی شک به دلیل شلوغی و ازدحام همیشگی تهران، کمتر کسی این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کند، اما به دلیل پایتخت کشور بودن این شهر و نیز وجود ادارات، سازمان ها و همچنین تجارت این شهر، همه روزه افراد زیادی عازم این شهر می شوند.

این بار وبلاگ اقامت ۲۴ تعدادی از هتل های تهران را که از کیفیت بهتری نسبت به باقی هتل های این شهر برخوردار هستند را معرفی کرده تا شما همراهان همیشگی اقامت ۲۴، در سفر های خود به این شهر بتوانید به راحتی هتل مناسبی را انتخاب نمایید.

هتل های تهران

 

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره ایران در شمال تهران، باشکوهی خاص در دامنه سلسله جبال زیبای البرز می درخشد. این هتل با اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و کلاسیک، رستوران‌های دائمی و فصلی، سالن‌های کنفرانس، مراکز خرید و امکانات رفاهی، هنر پذیرایی ایرانی را به خوبی در سطح بین‌‌المللی عرضه داشته و توانسته است با جلب نظر مهمانان عالی رتبه سیاسی و تجاری، جایگاه ویژه و ممتازی را در صنعت هتل‌داری کشور برای خود ایجاد نماید. هتل استقلال تهران یکی از هتل های تاپ تهران میباشد.

غذای متنوع و خوشمزه، سرویس دهی خوب و دسترسی آسان، از ویژگی های مثبت این هتل بشمار می آیند.

هتل استقلال تهران

 

هتل هما تهران

هتل پنج ستاره همای تهران، برجی با شکوه در شمال خیابان اصلی شهر، ولیعصر  است که امکان دسترسی آسان به مراکز مهم اقتصادی، سیاسی، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و شاهراه‌های اصلی شهر را فراهم می‌سازد. طراحی و چیدمان هتل، همراه با مجلل‌ترین مبلمان و تجهیزات برگرفته از نفیس‌ترین هنرها، شایسته‌ترین فضا و مکان را برای برگزاری کنفرانس‌ها، گردهمایی‌ها و جشن‌ها به شما ارائه نموده و همچنین اقامتی بیاد ماندنی را برای شما فراهم می کند.

هتل هما تهران

 

درتمامی ۱۷۳ اتاق و سوئیت مجلل هتل، که هر یک چشم‌اندازی از رشته کوه‌های البرز، شهر تهران و باغ رویایی هتل را در خود جای داده‌اند، فضایی دلپذیر و مطبوع برای آسودگی شما مهیا شده است. در رستوران‌های هتل نیز می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی با طعم‌های مختلف را تجربه کنید و در مدت اقامت خود از ماساژهای درمانی و آرامش‌بخش این هتل که در شهر زبانزد است استفاده کرده و خستگی ماه‌ها را از تن بزدایید.

 

هتل پارسیان آزادی در تهران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی (هایت سابق)، از مدرن‌ترین و مجلل‌ترین و هتل‌ های تاپ تهران و کشور بوده که پس از بازسازی و تغییر دکوراسیون کامل توسط کارشناسان مطرح سوئیسی و ایتالیائی، بار دیگر درهایش را به روی مشتریانش گشوده است.

این هتل با قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای اوین، با فاصله اندکی از نمایشگاه بین‌المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب و شاه‌راه‌های اصلی پایتخت در برجی مرتفع در شمال تهران قرار گرفته است.

هتل پارسیان آزادی در تهران

 

هتل پارسیان آزادی تهران با مجموعه متنوعی از رستوران و کافی شاپ‌ها، ۴۷۵ اتاق (دبل، توئین، مخصوص معلولین و کانکت) و انواع سوئیت های لوکس (جونیور، رویال، دوبلکس و ۲ سوئیت منحصر‌به‌فرد پرزیدنتال در طبقه ۲۵ و ۲۴) ، چندین سالن تشریفات و جلسات مجلل، با کادری جوان منتخب از بهترین دانشگاه های کشور، آماده پذیرایی از مهمانان صاحب سلیقه خود است.

 

هتل اسپیناس تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس واقع در قلب پایتخت، علی‌رغم تازه تاسیس بودن، میزبان مقامات بلندپایه‌ای چون کوفی عنان، هیئت بلند پایه قطر، رئیس جمهور ترکیه و … بوده است. این هتل با امکاناتی بسیار مدرن، لابی و سالن‌های همایش باشکوه و رستوران‌های مختلف با غذاهای متنوع بین‌المللی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های مسافرینی باشد که سفری لوکس را برای خود برنامه‌ریزی می‌کنند. تمرکز و دقت در ارائه سرویس‌های مطلوب به مهمانان گرامی، سرلوحه مدیریت و کارمندان این هتل است.

هتل اسپیناس تهران

 

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران بوده که در مرکز شهر در تقاطع خیابان‌های ولیعصر و مطهری واقع شده و دسترسی خوبی به اتوبان‌های بزرگ شهر، موزه فرش ایران و مراکز خرید خیابان فاطمی دارد. سفره‌خانه سنتی با اجرای موسیقی زنده، صبحانه رایگان و اینترنت در لابی از مزایای ویژه این هتل چهارستاره است.

هتل بزرگ تهران

 

هتل اوین تهران

هتل اوین یکی از زیباترین هتل‌های ۴ ستاره تهران است که درسال ۱۳۸۷پس از مراحل نوسازی و بازسازی نهایی مجددا افتتاح شد. این هتل در منطقه‌‌ای خوش آب و هوا در شمال شهر تهران و در تقاطع بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام واقع شده است‌. موقعیت مکانی هتل نسبت به بزرگراه‌های مختلف‌، دسترسی به فرودگاه، مرکز شهر، نمایشگاه بین‌المللی و مراکز خرید تهران را آسان کرده است‌. هتل اوین نیز یکی از هتل های تاپ تهران میباشد.

رستوران فرنگی پردیس اوین، یکی از بی‌نظیرترین و زیباترین رستوران‌ها از نظر طراحی و ساخت محسوب می‌شود که در محیطی گرم و صمیمی از مهمانانش پذیرایی می کند.

هتل اوین تهران

 

هتل فردوسی تهران

اگر قصد بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی تهران را دارید هتل بین‌المللی فردوسی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این هتل با قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر تهران به فاصله اندکی از بازار بزرگ و تاریخی تهران و موزه‌های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، دروازه تهران (سر در باغ ملی) و ایستگاه مرکزی مترو، می‌تواند در زمره یکی از در دسترس‌ترین هتل‌ها به جاذبه‌های فرهنگی – تاریخی تهران باشد. اگر به قصد تجارت نیز می‌خواهید در تهران اقامت کنید، وجود سالن همایش، اینترنت بی‌سیم و پارکینگ طبقاتی این هتل با تسهیلات و امکانات دیگر می‌تواند این هدف را برای شما میسر سازد.

هتل فردوسی تهران

 

هتل لاله تهران

آرامش و آسایش همراه با مدرن‌ترین امکانات شامل سیستم‌های تهویه مطبوع و خنک‏‌کننده، سیستم‌های صوتی و تصویری و ارتباطات تلفنی، شبکه‏‌های خبری ماهواره‌‏ای، سالن‌های باشکوه و مجلل برای جشن‌ها و سمینارها، رستوران فرانسوی روتیسری، رستوارن چینی تیاره، رستوران نمکدون، کافی شاپ ۲۴ ساعته همراه با موسیقی زنده، بوفه، سونا و استخر از ویژگی های هتل لاله تهران است.

مدیریت این هتل ادعا دارد تمامی تلاش و نیروهای خود را به کار گرفته تا مهمانانش خاطرات خوشی را از اقامت در این هتل در ذهن خود ثبت نمایند. در این هتل اقامت کرده و این ادعا را محک بزنید.

هتل لاله تهران

 

هتل ارم تهران

اگر می‌خواهید در مرکز شهر اقامت کنید اما از هیاهوی شهر به دور باشید هتل ارم تهران، بهترین انتخاب شما خواهد بود. ورودی اختصاصی هتل از اتوبان حقانی، محوطه باز، فضای سبز و آب‌نماهای زیبا برای لحظه‌ای، هیاهوی شهر را از خاطرت محو می‌سازند. واقع شدن هتل در منطقه‌ خوش آب و هوای شهر با مناظری چشم‌نواز و به دور از هیاهوی شهری، مزیتی است برای مهمانان عزیزی که می‌خواهند دور از جنجال‌های شهر در محیطی آرام و با آرامش خاطر استراحت کنند. قرار داشتن در کنار اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها، نزدیکی به مراکز خرید ونک و سئول و موزه رضا عباسی، همچنین مجاورت با ایستگاه مترو حقانی از مزایای این هتل زیبای سه‌ستاره است.

هتل ارم تهران

 

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس واقع در منطقه سعادت آباد (شمال غرب تهران) با چشم اندازی زیبا، سومین هتل از گروه هتل های اسپیناس است و تنها هدف خود را جلب رضایت میهمانان و ایجاد تجربه ای متفاوت قرار داده و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

۳/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×