بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » بازدید استاندار خراسان رضوی از غرفه اقامت ۲۴ در بیستمین نمایشگاه ایرانکام
نمایشگاه کامپیوتر ایرانکام
اخبار اقامت ۲۴

بازدید استاندار خراسان رضوی از غرفه اقامت ۲۴ در بیستمین نمایشگاه ایرانکام

۱۳ شهریور ۱۳۹۶ 10۰2,263

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی پس از افتتاح رسمی بیستمین نمایشگاه بین المللی ایرانکام مشهد، از غرفه سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴ ، بازدید کرد و با مدیران این مجموعه به گفتگو نشست.

وی عملکرد مجموعه اقامت ۲۴ را مثبت خوانده و تصریح کرد: سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی، گام بزرگی در جهت خدمت به گردشگران داخلی و خارجی کشور برداشته و نقش مهمی در خصوص ترویج و توسعه گردشگری بر عهده دارد.

نمایشگاه کامپیوتر ایرانکام مشهد

استاندار خراسان رضوی افزود: سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، با گردآوری هتل ها و مجموعه های متنوع و برخوردار از مجوزات لازم برای ارائه خدمت، آسودگی خیال را برای گردشگران به ارمغان آورده و گامی بلند در جهت تحقق سیاست های سازمان گردشگری، مبنی بر سفر با برنامه، برداشته است.

نمایشگاه کامپیوتر ایرانکام

رشیدیان با اشاره به نزدیکی ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، ابراز کرد: سفر به نقاط مختلف کشور به منظور برپایی مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان، در این ایام بسیار افزایش می یابد و همچنین، مشهد مقدس، در این زمان از سال، میزبان زائران و عزاداران بسیار خواهد بود.

نمایشگاه کامپیوتر ایرانکام مشهد

وی ادامه داد: سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، همانگونه که در اجرای طرح مبدا به مبدا سربلند بوده، در این ایام نیز با فراهم سازی اماکن اقامتی ارزان قیمت، می تواند سفری آسوده را برای زائران حرم امام رضا (ع) فراهم ساخته تا مسافران عزیز، تنها فکر خود را معطوف به برپایی عزاداری و زیارت خود کنند.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×