بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار گردشگری » نمایشگاه پارس فرصتی برای سرعت بخشیدن به توسعه گردشگری کشور
4
اخبار گردشگری

نمایشگاه پارس فرصتی برای سرعت بخشیدن به توسعه گردشگری کشور

۲۱ آذر ۱۳۹۶ 6۰1,538

دکتر شهیندخت مولاوردی، دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور حقوق شهروندی، در خصوص نمایشگاه پارس شیراز به خبرنگار اقامت ۲۴ ابراز کرد: این نمایشگاه توانسته مجموعه قابل توجهی از ظرفیت های گردشگری در سطح کشور را گردآوری و در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهد.

 نمایشگاه پارس شیراز

وی افزود: در این نمایشگاه ظرفیت های گردشگری استان فارس نیز به خوبی به نمایش گذاشته شده و تمام زوایای صنعت گردشگری در این استان توسط این نمایشگاه معرفی می شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی تصریح کرد: امیدواریم این نمایشگاه بتواند بستری مناسب برای توسعه و جذب گردشگر به کشور، که یکی از برنامه های دولت نیز هست را فراهم سازد.

وی با تاکید به اینکه توسعه گردشگری یکی از اهداف مهم دولت به شمار می آید، ادامه داد: از آنجایی که توسعه گردشگری همسو با سیاست های توسعه کشور است و این امر یکی از برنامه های اقتصاد مقاوتی به شمار می آید، هر گونه سرمایه گذاری در این صنعت می تواند کمک شایانی به آن کرده و همچین زمینه اشتغال را فراهم سازد.

نمایشگاه پارس شیراز

 مولاوردی عنوان کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند به توسعه و معرفی ظرفیت های گردشگری کشور سرعت بخشیده و همچنین می توانیم شاهد جذب سرمایه گذاری های کلان از داخل و خارج از مرز های کشور در این حوزه باشیم.

نمایشگاه پارس شیراز از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز برپا است.

 

منبع : اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×