بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » اقامت ۲۴ در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر مشهد ( ایرانکام )
بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر
اخبار اقامت ۲۴

اقامت ۲۴ در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر مشهد ( ایرانکام )

۱۲ شهریور ۱۳۹۶ 8۰2,455

حضور منحصر به فرد اقامت ۲۴ در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر از فردا در مشهد

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند ایرانکام، از فردا به مدت پنج روز، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد آغاز به کار می‌کند.

به گزارش وبلاگ اقامت ۲۴، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت در قالب ۱۰۰ غرفه و در فضایی به مساحت پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع در مشهد برپا می‌شود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه، محصولات و خدمات خود را در قالب‌های یو پی اس، سامانه پیامک، استارت آپ، کسب‌وکار الکترونیکی، دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی، تجهیزات جانبی کامپیوتر، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، بازاریابی دیجیتالی و اینترنتی، فناوری‌های نوین چاپ سه‌بعدی و شتاب‌دهنده‌های فناوری به نمایش می‌گذارند. سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴ نیز در این نمایشگاه حضور داشته و به مانند نمایشگاه های پیشین، برای بازدید کنندگان و مخاطبان خود شگفتانه هایی را به ارمغان آورده است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر

از دیگر زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه، می‌توان به مدیریت هوشمند حمل‌ونقل شهری، فناوری‌های دیجیتال، بیمه، اف. سی. پی، شهر هوشمند، تجهیزات جانبی، مؤسسات تحقیقاتی و مشاوره آی.تی، اینترنت و بی سیم، خرید آنلاین، تجهیزات صدا و تصویر، فروش مستقیم، دولت الکترونیک و فعالیت اپراتورهای مخابراتی اشاره کرد و از آنجایی که اقامت ۲۴ بزرگترین و تنها سامانه رسمی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور است، وظیفه خود دانسته که در این نمایشگاه نیز حضور داشته و ضمن معرفی هرچه بهتر خدمات خود، گام مثبت دیگری در جهت تحقق سیاست های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مبنی بر سفر با برنامه گردشگران، برداشته باشد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر

در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر نیز کارگاه‌های آموزشی با موضوعات هکر قانونی، آینده وب (چالش‌ها و فرصت‌ها)، کاربرد فناوری اطلاعات در حمل‌ونقل، آموزش مجازی در حرفه‌های فناوری اطلاعات، دولت الکترونیکی، آموزش نرم‌افزارهای گرافیکی و آشنایی با رباتیک برگزار می‌شود که می توان علاوه بر بازدید از این نمایشگاه و غرفه اقامت ۲۴ واقع در سالن فردوسی، غرفه ۱۵، از این کارگاه ها نیز دیدن کرد.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند ایرانکام، از ۱۳ تا ۱۷ شهریورماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد دایر است.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×