بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » آغاز به کار رسمی نمایشگاه ایرانکام
نمایشگاه کامپیوتر مشهد
اخبار اقامت ۲۴

آغاز به کار رسمی نمایشگاه ایرانکام

۱۳ شهریور ۱۳۹۶ 10۲1,663

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد :بیستمین نمایشگاه کامپیوتر فضای مناسبی را برای ارائه خدمات فراهم کرده است


علیرضا رشیدیان در افتتاحیه و آغازین روز بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند ایرانکام:

دنیای آینده، دنیای فضای مجازی و حوزه آی تی و آی سی تی است که در بستر این فضاها فعالیت های خود را پیش می برد.

نمایشگاه کامپیوتر مشهد

ما به دنبال این بودیم در سال  ۲۰۱۷ که مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی کشورهای اسلامی انتخاب شده است، مقدمات شهر هوشمند را نیز فراهم کنیم و خوشبختانه در این زمینه گام های خوبی برداشته شد، همانند برپایی این نمایشگاه ها که بیشتر، جوانان با انگیزه و بسیار پرانرژی تشکیل دهنده آن هستند و می توانند در این زمینه گام های اساسی بردارند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر مشهد می تواند ظرفیت خوبی برای انگیزه بخشی به جوانان در مسیر حضور فعال تر در این فضا باشد و از سوی دیگر شرکت ها و سازمان های دولتی، برای ارائه خدمات و محصولات خود می توانند از فضای فراهم شده در این نمایشگاه به خوبی بهره ببرند .

موضوعی که امسال به صورت شاخص در این نمایشگاه دنبال کردیم این بود که بتوانیم بحث اشتغال و کارآفرینی را به صورت جدی به فضای آی تی وآی سی تی وارد کنیم .
در تفاهم نامه ای که در ابتدای امسال میان وزیر کار و ارتباطات امضا شد، ما توانستیم بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان با شرکت های حوزه آی تی وآی سی تی، قرارداد امضا کنیم و به همین واسطه از ابتدای امسال بیش از ۸ هزار شغل در استان ما ایجاد شده است.
خوشبختانه شرکت های خوبی در این نمایشگاه حضور دارند و ظرفیت های مناسبی برای گفتگو با بخش خصوصی و دولتی ایجاد شده است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر

ما بنا داریم با حمایت از این دفاتر و شرکت ها، فضای مناسب تری را برای شرکت های فعال در این حوزه فراهم کنیم و با توجه به ظرفیت های این استان، امیدواریم شاهد گسترش هرچه بیشتر خدمات در فضای آی تی و آی سی تی، آسان کردن زندگی مردم، کاهش مراجعات به دستگاه های دولتی و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مردم باشیم.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند ایرانکام از ۱۳ تا ۱۷ شهریور ماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. عطا طبیب زاده

    سلام مطلب خوبی بود

  2. عطا طبیب زاده

    سلام مطلب خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×