بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » بازدید مدیر عامل صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی کشور از غرفه اقامت ۲۴
اقامت 24 در الکامپ تهران
اخبار اقامت ۲۴

بازدید مدیر عامل صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی کشور از غرفه اقامت ۲۴

۲ مرداد ۱۳۹۶ 12۰1,565

محمد رضا پوینده، مدیر عامل صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی کشور، از غرفه مرکز ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، اقامت ۲۴ در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران بازدید کرد و با مدیران این مجموعه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وی حفظ و حراست از میراث فرهنگی و بناهای تاریخی کشور را بدون وجود بازدید کننده و گردشگر کاری بی ثمر دانسته و ابراز کرد که اقامت ۲۴ با فراهم سازی بستری مناسب برای اقامت گردشگران، گامی موثر در توسعه گردشگری برداشته است .

اقامت 24 در الکامپ تهران

پوینده تصریح کرد که مرکز ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور، مجموعه ای پویا و فعال در حوزه گردشگری بوده و بی شک از اقامت ۲۴ می توان به عنوان بزرگترین سامانه رزرواسیون هتل ها در کشور نام برد.

مدیر عامل صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی کشور، ضمن اشاره به بیش از چهل هزار بازدیدکننده از سایت اقامت ۲۴ به صورت روزانه، عنوان کرد که این تعداد بازدید کننده، نشانه رضایتمندی بالای گردشگران از خدمات ارائه شده این مجموعه بوده و نیز تمامی مسئولان دستگاهای مرتبط با گردشگری، از نحوه عملکرد این سامانه رضایت کامل را دارند.

اقامت 24 در الکامپ تهران

وی در غرفه اقامت ۲۴، خبر به بهره برداری رسیدن چندین بوتیک هتل از مجموعه بناهای قدیمی کشور را در هفته های آتی اعلام کرده و گفت که با تغییر کاربری خانه ها و بناهای قدیمی ایران به هتل، می توان هم به حفظ میراث کهن کشور کمک کرده و هم گردشگران را به سمت این مکان ها جذب کرد.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×