بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار اقامت ۲۴ » بازدید نماینده مردم تبریز از غرفه اقامت ۲۴ در نمایشگاه الکامپ
بازدید از غرفه اقامت 24 در نمایشگاه الکامپ
اخبار اقامت ۲۴

بازدید نماینده مردم تبریز از غرفه اقامت ۲۴ در نمایشگاه الکامپ

۳۱ تیر ۱۳۹۶ 10۰1,583

شهاب الدین بیمقدار، نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، از غرفه سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقاتی کشور، اقامت ۲۴ بازدید کرده و با مدیران این مجموعه به گفتگو نشست.

بازدید از غرفه اقامت 24 در نمایشگاه الکامپ

وی سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور را، یک مجموعه خصوصی پویا و فعال دانست که با بکارگیری نیروهای جوان و متخصص، گام بلندی در جهت توسعه و پیشرفت گردشگری کشور داشته است .

آقای بیمقدار، از عملکرد اقامت ۲۴ ابراز رضایت کرده و عنوان نمود که دولت و سازمان های فعال در حوزه گردشگری، باید همکاری و هماهنگی لازم برای محقق شدن هدف والای این مجموعه را سازماندهی و مشکلات و موانع موجود بر سر راه اقامت ۲۴ را به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی گردشگری مرتفع سازند.

بازدید از غرفه اقامت 24 در نمایشگاه الکامپ

وی در گفتگو با خبرنگار اختصاصی اقامت ۲۴ تصریح کرد، گردشگری یک صنعت مهم بوده و در صورتی که توجه لازم به این صنعت شود، می تواند فرصت های شغلی بسیاری فراهم ساخته و تاثیری بسزائی در اقتصاد کشور بگذارد.

نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ، از سامانه ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور به دلیل تحت پوشش قرار دادن هتل ها و واحدهای اقامتی آذربایجان شرقی تقدیر و عنوان کرد، هنگامی که شرایط اقامت برای گردشگران در هر نقطه از کشور به نحو احسنت تامین شود، گردشگری در آن خطه از میهن، توسعه یافته که اقامت ۲۴ به خوبی از پس این مهم برآمده است.

 

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×