» اخبار گردشگری » هتل سی‌نور مشهد؛ برترین هتل ایران در سال ۱۴۰۲ با مدیریت امیر سینی چی
هتل سی نور مشهد
اخبار گردشگری

هتل سی‌نور مشهد؛ برترین هتل ایران در سال ۱۴۰۲ با مدیریت امیر سینی چی

۱۹ بهمن ۱۴۰۲ 6۰706

در بررسی اخیر کارشناسان اقامت۲۴، هتل سی‌نور مشهد با مدیریت جناب آقای امیر سینی چی، از بین صدها هتل قابل رزرو در ایران، به عنوان یکی از ۹۰ هتل برتر کشور انتخاب شد. در بررسی انجام شده، کارشناسان با استناد به نظرات مهمانان اقامت۲۴ و سطح رضایت آن‌ها از امکانات هتل‌ها، ۹۰ هتل را از میان تمام هتل‌های ایران انتخاب کردند که هتل سی‌نور نیز جزو آن‌ها بوده است.
لازم به ذکر است در وب‌سایت و اپلیکیشن اقامت۲۴ فقط کاربرانی می‌توانند در مورد یک هتل نظر ثبت کنند که به تازگی در آن اقامت داشته‌اند. از همین رو این نظرات بسیار دقیق و به واقعیت نزدیک است.

برخی از نظرات مسافران راجع به هتل سی‌نور

  • سبحان: رفتار بسیار عالی و مودبانه کارکنان هتل – بوفه بسیار عالی و متنوع – بهداشت محیط و اتاق خیلی خوب بود – دسترسی به امکانات و بازارچه‌های اطراف خیلی سریع بود
  • امین: صبحانه با کیفیت و متنوع ، کافی شاپ خوب ، امکانات تفریحی مناسب مانند استخر قیمت مناسب ، برخورد بسیار محترمانه پرسنل
  • لیلا: با سلام. ۱- استقبال فرودگاهی منظم ۲- تحویل اطاق به موقع ۳_نظافت اطاقها خوب بود ۴- صبحانه در حد هتل ۴ ستاره ۵- شارژ اطاقها مرتب و سر وقت ۶_ استخر خوب ولی نسبت به هتل‌هایی مثل قصر طلایی امکانات کمتری داره. ۷-در کل هتل خوبی هست
  • علیرضا: بسیار پرسنل باشخصیت ومودب لذت بردیم
    نظرات بیشتر را در صفحه هتل سی‌نور ببینید. همچنین در این صفحه می‌توانید این هتل را رزرو کنید.

جدول امتیازات هتل سی‌نور

جدول امتیازات هتل سی‌نور

از هتل سی‌نور بیشتر بدانیم

سی‌نور یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد است که در سال ۱۳۹۴ و در سالروز ولادت امام رضا(ع) افتتاح شده است. این هتل دارای ۲۸۶ اتاق در ۲۲ طبقه است و امکانات رفاهی ویژه آن هر مسافری را متحیر می‌کند. یکی از مورد توجه‌ترین امتیازات این هتل، موقعیت مکان آن است. هتل سی‌نور واقع در خیابان ۱۷ شهریور مشهد، در قلب بازارهای مشهد واقع شده و دسترسی آن به حرم مطهر رضوی بسیار راحت است.

امکاناتی که باعث محبوبیت هتل سی‌نور شده است

  • در این هتل پنج ستاره لوکس، امکانات، خدمات و شرایطی وجود دارد که برای هر مسافری جذاب است. برخی از محبوب‌ترین‌های آنان را در زیر ببینید.
    کنسلی رایگان و بدون جریمه (مخصوص افرادی که از اقامت۲۴رزرو می‌کنند)
  • ترانسفر استقبال رایگان بدون تاخیر و معطلی
  • اینترنت کاملا رایگان
  • سرویس رایگان به حرم امام رضا (ع)
  • صبحانه گرم و سرد بوفه با تنوعی بی‌نظیر

امیر سینی چی؛ مغز متفکر پشت موفقیت‌های هتل سی‌نور

امیر سینی چی، مدیرکل هتل سی‌نور است و به عنوان نمونه‌ای بارز از تخصص و مدیریت حرفه‌ای در صنعت هتلداری شناخته می‌شود. او به پشتوانه تجربه‌ای ۲۵ ساله در این صنعت و با تعهد تزلزل ناپذیری که از خود نشان داده، تاکنون موفق شده سیاست‌های درستی را در سی‌نور پیاده‌سازی کند. این سیاست‌ها همگی بر پایه افزایش رضایت مهمانان و بهبود تجربه اقامت آن‌ها بوده است.
سفر پر دستاورد امیر سینی چی در صنعت هتلداری گواهی بر رهبری استثنایی و تجربه ارزشمند ایشان است. ایشان تاکنون سکان هدایت ۸ هتل را به دست گرفته‌ که نام آن‌ها را در جدول زیر می‌بینید.

نام هتل مدت فعالیت سمت
هتل توس از ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۰ مدیر داخلی
هتل آپارتمان میقات از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ مدیر هتل
هتل چهار ستاره آبان از ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۵ مدیرکل هتل
شرکت پدیده پارسیان توس از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ مدیر عامل
هتل پنج ستاره پارک حیات مشهد ۱۳۹۶ مدیرکل هتل
برج الیزه مشهد از ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷ مدیریت بهره‌برداری
هتل چهار ستاره امیران از ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ مدیرکل هتل
هتل پنج ستاره سی‌نور از ۱۳۹۸ تا کنونو مدیرکل هتل

جای تعجب نیست که چنین مهارت و تجربه‌ای در مدیریت و رهبری بنام‌ترین هتل های مشهد از چشم فعالان صنعت گردشگری دور نماند. در واقع امیر سینی چی به مدت دو سال پیاپی، یعنی در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲، به عنوان «مدیر برتر استانی از جانب سازمان گردشگری» انتخاب شده‌است.

تقدیر اقامت۲۴ از امیر سینی چی

اهدای لوح تقدیر اقامت۲۴ به امیر سینی چی توسط معاون رزرواسیون و عضو هیات مدیره اقامت۲۴ صالح امین شریعتی
اهدای لوح تقدیر اقامت۲۴ به امیر سینی چی توسط معاون رزرواسیون و عضو هیات مدیره اقامت۲۴ صالح امین شریعتی

در مهرماه ۱۴۰۲ آقای صالح امین شریعتی مدیر رزرواسیون و عضو هیات مدیره اقامت۲۴ به پاس تشکر از هتل سی‌نور و آقای امیر سینی چی به این مجموعه مراجعه کرده و لوح تقدیر اقامت۲۴ را به ایشان تقدیم کردند.

۳.۴/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×