» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به خراسان رضوی » مشهد » ۴۰+ مراکز خرید مشهد و بازارهای مشهد؛ لیست کامل و آدرس
آشنایی با مراکز خرید مشهد
مشهد

۴۰+ مراکز خرید مشهد و بازارهای مشهد؛ لیست کامل و آدرس

۱۳ مهر ۱۴۰۲ 12۲1,778

خرید تجربه خاصی است که می‌تواند حس خوبی را به شما منتقل کند مخصوصا اگر این تجربه در سفر به مشهد رقم بخورد. گشت و گذار در مراکز خرید مشهد و بازارهای مشهد، عطر و بوی ادویه‌های متنوع و خرید سوغاتی لذتی وصف ناشدنی دارد. لذتی که شاید بارها و بارها آن را تجربه کرده باشید؛ اما هر بار حس تازه‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد. از طرفی دیگر تنوع محصولات، رنج قیمت‌های متفاوت و فضای تفریحی-رفاهی داخل پاساژهای مشهد تجربه خریدتان را پربارتر و جذاب‌تر می‌کنند.

مراکز خرید و مال های مشهد تقریبا تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. بعضی از مراکز خرید مشهد قیمت مناسبی دارند و سنتی هستند. بعضی از بازارهای معروف مشهد امکانات تفریحی و رفاهی هم دارند تا بعد از خرید با خوردن غذایی لذیذ یا نوشیدن قهوه‌ای، خستگی را از تن به در کنید. خرید از مال‌های بزرگ در کنار دیدن جاهای دیدنی مشهد، می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به مشهد مقدس باشد. با انتخاب تور مشهد مناسب می‌توانید سفر خوبی در پیش داشته باشید و از تمام نقاط دیدنی این شهر دیدن کنید.

فهرست این مطلب

مراکز خرید و پاساژهای معروف مشهد

 قبل از انتخاب مرکز خرید، ابتدا بهتر است تصمیم بگیرید که چه می‌خواهید. اگرچه بسیاری از مراکز خرید مشهد تنوع محصول بالایی دارند. اما برخی از آن‌ها در فروش محصولی خاص بیشتر شناخته می‌شوند. به‌طور مثال، مراکز خرید پوشاک مشهد، بازارهای تجاری مشهد یا بازارهای خوراکی مشهد هرکدام کالای خاصی را ارائه می‌دهند.  

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های مشهد با تخفیف

مرکز خرید کیان سنتر یک

کیان سنتر؛ یکی از مراکز خرید مشهد

مرکز خرید کیان سنتر با داشتن دو شعبه یکی از معروف‌ترین پاساژهای مشهد به شمار می‌آید. راحتی خرید از این دو مرکز خرید کیان سنتر این است که در نزدیکی و مقابل هم قرار گرفته‌اند. در طبقات مختلف کیان سنتر یک، ۸۳ واحد تجاری ساخته شده که انواع لباس مردانه و زنانه، کیف و کفش و بدلیجات را می‌فروشند. اگر بخواهید در کنار خرید تجربه‌های بیشتری مثل بازی و غذاخوردن را داشته باشید باید به کیان سنتر دو بروید که در قسمت‌های بعدی درباره این مرکز خرید و اطلاعات آن توضیح داده‌ایم. 

ساعات کاری کیان سنتر: ۱۰صبح تا ۱۱ شب

شماره تلفن کیان سنتریک: ۰۵۱۳۶۱۴۴۳۶۲

آدرس کیان سنتر یک: مشهد، بلوار جانباز، تقاطع شهید فرامرز عباسی 

مرکز خرید مهر کوهسنگی

مرکز خرید مهر مشهد؛ یکی از بازارهای جدید مشهد

مرکز خرید مهر کوهسنگی در یکی از بهترین نقاط مشهد و نزدیک پارک خوش‌آب‌وهوای کوهسنگی واقع شده است. مجتمع مهر کوهسنگی از بازارهای جدید مشهد است که محصولات متنوعی مانند انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، عطر، طلا و نقره، لوازم جانبی گوشی، مانتو و روسری را به فروش می‌رساند.

ساعات کاری: ۹:۳۰ تا ۱۰ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۴۳۰۸۹۴

آدرس: مشهد، خیابان کوهسنگی، کوهسنگی ۲۷، نزدیک پارک کوهسنگی

مرکز تجاری کاسپین مد

یکی از بازارهای لوکس مشهد، کاسپین مد است.

یکی از مراکز خرید لاکچری مشهد که سرای مد و فشن نیز هست، مرکز تجاری کاسپین مد است. این مرکز خرید از بازارهای مدرن مشهد نیز به حساب می‌آید چون در یکی از مناطق لوکس مشهد به نام سجاد واقع شده و کالاهای برند دارد. اجناس این مرکز خرید شامل کفش و کیف و لباس‌های برند ایتالیایی، اروپایی و ترک با قیمت‌های بالا می‌شود. 

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب 

در این مرکز هر کدام از فروشگاه‌های مختلف ساعت کاری متفاوتی دارند.

شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۶۷۸۶۶۱

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، مرکز خرید کاسپین مد

مرکز تجاری امیر

امیر از بازارهای معروف مشهد برای خرید لوازم خانگی

یکی دیگر از مراکز خرید مشهد، مرکز تجاری امیر است که بورس لوازم خانگی و جهیزیه عروس محسوب می‌شود. از این پاساژ می‌توانید لوازم خانگی با قیمت مناسب و کیفیت خوب را تهیه کنید. برندهای سامسونگ، اسنوا، پاناسونیک، ال جی و… در مرکز خرید امیر فعالیت دارند. بازار امیر دارای پارکینگ عمومی است.

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۲ ظهر

۴ عصر تا ۹:۳۰ شب

بعضی از فروشگاه‌های این مرکز خرید، جمعه‌ها در ساعات صبح تعطیل هستند.

شماره تلفن: ۰۵۱۳۳۸۹۹۲۵۵

آدرس: مشهد، کوی المهدی، بلوار کوشش، خیابان قائم پنجم

بازارهای مشهد

بازار به دلیل فضای سنتی که دارد در واقع همان پاساژ امروزی به سبک و استایل قدیمی است و از نظر قیمت مناسب جنس‌ها محبوبیت خاصی دارد. بازارهای مشهد بازارهایی هستند که بوی ادویه‌ها در هوای آن پیچیده و معماریش تاریخ گذشته این شهر را بازگو می‌کنند. اسامی بازارهای مشهد را در ادامه به همراه جزییات بیشتر بررسی می‌کنیم.

بازار مرکزی مشهد

بازار مرکزی از بازارهای معروف مشهد برای سوغات

یکی از نوستالژی‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای مشهد، بازار بزرگ مرکزی مشهد است. این بازار در نزدیکی حرم واقع شده و دارای دو فاز و چندین طبقه است. فاز اول آن قدمت بیشتری نسبت به فاز دوم دارد و سوغات مشهد با کیفیت عالی را می‌توانید در این بازار تهیه کنید. زرشک، زعفران، مهر و سجاده در فاز اول موجود است. در فاز دوم، کیف و کفش، لوازم آرایشی، پوشاک و زیورآلات به فروش می‌رسد. 

ساعات کاری: همه روزه از ۹ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: چهارراه شهدا، خیابان آیت الله بهجت

بازار رضا

بازار رضا یکی از بازارهای معروف مشهد در اطراف حرم

یکی از بازارهای معروف مشهد در نزدیکی حرم برای خرید سوغاتی مثل انگشتر عقیق و نقره و عطر، بازار رضا است. قدمت این بازار به دوره پهلوی برمی‌گردد و دو طبقه (همکف و بالایی) دارد. این دو طبقه را با دو دالان موازی سقف‌دار، ۱۷ چهارسوق (محل تقاطع دو راسته بازار) و ۱۱ سرا می‌بینید. طبقه بالایی بازار رضا ۵۶ مغازه دارد و دارای کارگاه‌های صنایع دستی، طلاسازی، فیروزه‌تراشی و گلدوزی است. طبقه همکف بازار رضا مغازه‌‌های بیشتری دارد و تعدادش به ۱۰۰ عدد هم می‌رسد. بازار رضا با قدمتی طولانی و شکل و شمایلی قدیمی قاعدتا امکانات رفاهی لوکسی ندارد اما امکاناتش در حد معمول مانند سرویس بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش و نمازخانه کافی است. علاوه بر طلا و نقره و عطر موارد دیگری مانند زعفران، نبات، سجاده، تسبیح و لباس را می‌توانید از مغازه‌های بازار رضا بخرید. بازار رضا دو ورودی و خروجی اصلی در میدان بیت‌المقدس (فلکه آب) و میدان ۱۷ شهریور دارد که در ورودیش از سمت میدان بیت‌‌‌المقدس نزدیکتر است. برای رفتن به بازار رضا سریع‌ترین روش این است که سوار خط ۱ مترو شده و در ایستگاه ۱۷ شهریور یا میدان بسیج پیاده شوید.

ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه ۹ صبح تا ۱۰ شب. این بازار جمعه‌ها تعطیل است.

آدرس: ضلع شرقی میدان آب، بازار رضا

بازار خیام

خیام؛ یکی از بازارهای شلوغ مشهد

یکی از قدیمی‌ترین بازارهای مشهد بازار خیام است که در دسته بازار لباس ارزان مشهد هم قرار می‌گیرد. در بازار خیام می‌توانید سوغاتی‌هایی چون زرشک، نبات و زعفران را با کیفیت بالا تهیه کنید. این بازار که در دسته بازارهای معروف مشهد قرار می‌گیرد، اجناسی با قیمت بسیار مناسب را ارائه می‌دهد. می‌توان گفت به همین دلیل، بازار تقریبا  شلوغی محسوب می‌شود. تنوع کالایی، داشتن آسانسور، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، هایپرمارکت، پله برقی و دسترسی به اینترنت از امکانات این بازار است.

ساعات کاری: ۸ صبح تا ۱۱ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۶۳۵۰۸۴

آدرس: مشهد، خیام شمالی، میدان بهارستان، روبه‌روی الماس شرق

بازار جنت؛ بازار لباس مجلسی مشهد

جنت؛بازار لباس مجلسی مشهد

بازار جنت نیز همچون بازار خیام یکی دیگر از بازارهای مشهور مشهد است که در عرصه پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش فعالیت دارد. این بازار با داشتن لباس مجلسی زنانه و مردانه متنوع بازار لباس مجلسی مشهد هم به حساب می‌آید.

رنج قیمتی محصولات این بازار چیزی بین قیمت محصولات لوکس مال های مشهد و محصولات ارزان‌قیمت ۱۷ شهریور است. شاید با توجه به این نکته بتوانید حد قیمت در این بازار را حدس بزنید و با توجه به میزان بودجه‌ای که دارید، یکی از این بازارها را انتخاب کنید. اگر زمانی به بازار جنت رفتید فرصت خوبی است تا به باغ ملی مشهد در نزدیکی این بازار هم سری بزنید و حال‌وهوای خود را عوض کنید.

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

آدرس: مشهد، خیابان امام‌خمینی، خیابان جنت

بازار غدیر

غدیر از بازارهای تجاری مشهد در نزدیکی حرم

بازار غدیر یکی از بازارهای نزدیک به حرم مطهر است. اگر در نزدیکی حرم در مسیر چهارراه شهدا اقامت داشته باشید، به راحتی می‌توانید به این بازار سری بزنید. بازار غدیر مدلی از بازارهای خوراکی مشهد است که می‌توانید انواع سوغاتی را از این بازار تهیه کنید. این مجموعه در سال ۱۳۷۱ تاسیس شده و ۲۳۷ واحد تجاری در آن بنا شده است. بازار غدیر یکی از بازارهای سنتی مشهد است که حال و هوایی از گذشته را با خود به همراه دارد. در کنار خوراکی، لباس‌های ارزان هم در این بازار به فروش می‌رسد.

ساعات کاری: همه روزه از ۸:۳۰ صبح الی ۱۰:۳۰ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۲۲۵۰۲۲۸

آدرس: مشهد، بلوار امام‌رضا، زیرگذر حرم

بازار مولوی

مولوی از بازارهای خاص مشهد برای خرید لوازم خرازی

بازار مولوی به گونه‌ای در شهر مشهد قرار گرفته که از دو نبش خیابان قابل دسترسی است. این بازار قدیمی دارای ۳ فاز تجاری با ورودی‌های مستقل است. بازار مولوی به داشتن فروشگاه‌های لوازم آرایشی متنوعش شهرت دارد. قیمت محصولات در این بازار سنتی ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. محدوده پارکینگ‌های بازار مولوی با وسعتی معادل ۴۰۰۰ متر مربع  خارج از طرح ترافیک است پس از بابت جای پارک نباید نگران باشید. بازار مولوی در کنار فروش لوازم آرایشی، لباس، جوراب، اسباب بازی، لوازم‌التحریر و وسایل هنری نیز ارائه می‌دهد.

ساعات کاری: ۸ صبح تا ۷ عصر

شماره تلفن: ۰۵۱۳۲۵۱۳۰۰۱

آدرس: مشهد، بلوار مصلی، مصلی ۷.۱

بازار گوهرشاد

گوهرشاد از بهترین بازارهای مشهد برای خرید لوازم خانگی

بازار گوهرشاد یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین بازارهای مشهد برای خرید لوازم خانگی است. درون این بازار۸۴ باب مغازه وجود دارد که در دو طبقه همکف و منفی یک ساخته شده است. انواع ظروف چینی، کریستال و پذیرایی از مهم‌ترین اقلامی است که در بازار گوهرشاد به فروش می‌رسد. در کنار این اجناس، اسباب بازی، لوازم تحریر و لوازم جهیزیه عروس هم موجود است.

ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه ۹:۳۰ صبح تا ۲ظهر و ۵ عصر تا ۱۰ شب 

 روزهای جمعه ۱۰ صبح الی ۲ ظهر

شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۱۳۹۴۸۵

۰۹۱۵۲۰۰۷۷۸۷

آدرس: مشهد، بلوار سازمان آب، بین شهید صادقی ۹ و ۱۱ 

بازار بزرگ امین

امین از بازارهای بزرگ مشهد در اطراف حرم

یکی از دیگر از قدیمی‌ترین بازارهای بزرگ مشهد، بازار امین است. این بازار در ۵ طبقه با مساحت ۵۶۰۰ متر مربع در سال ۱۳۷۵ساخته شده است. بازار بزرگ امین یکی از بازارهای شلوغ مشهد است که در آن اجناس به صورت عمده هم به فروش می‌رسند. پوشاک، پتو، روفرشی، ظروف چینی و انواع خوراکی از اقلامی است که می‌توانید از این فروشگاه بخرید. این بازار هم‌چنین برای خرید انواع لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی و لوازم خرازی مناسب است. بازار امین در خیابان نواب صفوی واقع شده و به حرم امام رضا نزدیک است. از امکانات این بازار می‌توان به پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

ساعات کاری: ۸:۳۰ صبح تا ۹ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۳۶۸۰۲۰۴

آدرس: زیرگذر حرم، بلوار نواب صفوی

بازار ۱۷ شهریور

بازار ۱۷ شهریور یکی از بازارهای معروف مشهد است که بازارچه‌هایش جنس‌هایی متنوع با قیمت‌مناسب را به فروش می‌رسانند. در این بازار می‌توانید پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را به صورت عمده و تکی خریداری کنید تا تجربه خرید از بازارهای تولید مشهد را هم داشته باشید. قیمت اجناس بازار ۱۷ شهریور واقعا مناسب است و می‌توانید این بازار را جز بازارهای ارزان مشهد هم به حساب بیاورید. 

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: مشهد، میدان ۱۷ شهریور

سرای بلور

بلور از مراکز خرید مشهد برای خرید ظرف

اگر دنبال لوازم خانگی ریزودرشت با قیمت مناسب و ارزان هستید، به سرای بلور سر بزنید. سرای بلور یکی از بازارهای بزرگ مشهد است که قدمتی بیشتر از ۳۰ سال دارد. در محدوده این بازار فروشگاه‌های دیگر ظروف چینی و پلاستیکی قرار گرفته‌اند که جنس‌هایشان را به صورت تکی و عمده می‌فروشند.

ساعات کاری: از ۹ صبح تا ۱ ظهر و از ۴ عصر تا ۱۰ شب

 جمعه‌ها این مرکز خرید تعطیل است.

شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۵۱۹۸۲۵

آدرس: خیابان امام رضا، بین میدان آب و میدان برق، چهارراه دانش، دانش‌غربی ۱۱

بازار حکیم (بازار روس ها) مشهد

حکیم از بازارهای خاص مشهد

بازار حکیم یا بازار روس ها یکی از مراکز خرید مشهد است که محصولاتی با قیمت ارزان ارائه می‌دهد. از این بازار جنس‌های خاصی مثل دوربین عکاسی و شکاری، اسباب بازی، پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش، پارچه، لوازم خانگی و آرایشی بهداشتی را می‌توانید بخرید. این بازار در ۲ کیلومتری حرم مطهر واقع شده است.

ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه از ۹ صبح تا ۲ ظهر

۴ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

روزهای جمعه از ۹ تا ۲:۳۰ ظهر

شماره تلفن: ۰۵۱۳۲۲۲۹۵۹۰

آدرس: خیابان سعدی، خیابان امام خمینی، روبروی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

بازار لباس مجلسی مشهد

بازار لباس مجلسی مشهد

لباس مجلسی در مشهد در قسمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد. بسته به اینکه دوست دارید لباس مجلسی خود را از چه برندی تهیه کنید، باید انتخاب کنید که کدام یک از بازارهای مشهد را انتخاب کنید. در ادامه چندین بازار و منطقه معروف را برای خرید لباس مجلسی معرفی خواهیم کرد. آدرس، ساعات کاری و شماره تماس بعضی از پاساژها در بخش‌های دیگر مقاله مشخص شده است.

  • بازار فردوسی مشهد
  • مرکز خرید پروما
  • بازار جنت
  • مرکز خرید خورشید
  • برج سلمان
  • منطقه سجاد، وکیل‌آباد، آزادشهر و احمدآباد

بازار عباس قلی خان

عباس‌قلی‌خان از بازارهای معروف مشهد برای لباس دست دو

در بین قدیمی‌ترین بازارهای مشهد باید نام بازار عباس قلی خان را قرار داد. این بازار یکی از بازارهای مشهد است که کالاهایی با قیمت مناسب را عرضه می‌کند. بازار عباس قلی خان از نظر موقعیت مکانی یکی از بازارهای نزدیک حرم است که در زمینه پوشاک فعالیت دارد. اگر در محدوده خیابان نواب صفوی قرار دارید، با پنج دقیقه پیاده‌روی از این بازار به حرم می‌رسید. گفتنی‌ست این بازار به بزرگترین بازار دست دوم فروشی مشهد برای خرید پوشاک و کفش خارجی نیز معروف است.

ساعات کاری: 

روزهای جمعه: ۸:۳۰ صبح تا ۲ ظهر

 یکشنبه‌ها۸:۳۰ صبح تا۱۲:۳۰ ظهر

شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه: ۸:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ عصر

آدرس: خیابان نواب صفوی، روگذر نواب صفوی، نواب صفوی ۱

بازار سعدی

سعدی از بهترین بازارهای مشهد برای خرید لوازم صوتی

یکی از بهترین بازارهای مشهد برای خرید لوازم صوتی و تصویری مثل تلویزیون و لوازم جانبی آن، انواع آنتن، تلفن و موبایل بازار سعدی است. این بازار با قدمتی طولانی در منطقه اصیل سعدی قرار گرفته و در بیشتر مواقع نسبتا پرترافیک است. پاساژ معروف کتاب‌فروشی مهتاب در نزدیکی بازارهای الکترونیکی سعدی قرار دارد و انواع کتاب‌های درسی و دانشگاهی و آموزشی را می‌فروشد.

ساعات کاری: بسته به ساعت کاری هر مغازه فرق می‌کند. به طور کلی ساعت کاری مغازه‌ها از ۱۰ صبح تا ۲ ظهر و نوبت عصر از ۵ عصر تا ۱۱ شب است. 

آدرس: مشهد، خیابان سعدی، بازار سعدی 

بازار مدرس

مدرس از مراکز خرید اصلی مشهد برای طلا

اگر هدفتان از بازارگردی خرید طلا و جواهر است، بازار مدرس بهترین جا برای هدف شماست. بازار مدرس نزدیک به محله جنت قرار گرفته و به بازار طلافروشان مشهد نیز معروف است. بازار مدرس در کنار مغازه‌های فروش طلا، کارگاه طلاسازی و نقره سازی هم دارد. این بازار علاوه بر فروش طلا، طلای دست دوم شما را خریداری می‌کند.  

ساعات کاری: ۸ صبح تا ۹:۳۰ شب

آدرس: مشهد، خیابان امام خمینی، تقاطع بلوار مدرس

بازار فرش

بازار فرش از بازارهای خاص مشهد

بازار بزرگ فرش مشهد با معماری سبک قدیم طراحی شده و می‌گویند قدمت آن حتی به دوران غزنویان می‌رسد. معماری زیبا در کنار فرش‌هایی با نقش و نگار ایرانی حال وهوای خاصی را به این فضا بخشیده است. در این بازار قدیمی یک آب انبار تاریخی نیز وجود دارد که تاریخ‌دوستان نباید از بازدید آن غافل شوند. در نظر داشته باشید که این بازار در روزهای جمعه تعطیل است.

ساعات کاری:

 شنبه تا سه‌شنبه۸:۳۰ صبح تا۱:۳۰ ظهر و ۵:۳۰ عصر تا ۸:۳۰ شب 

چهارشنبه و پنج شنبه ۸:۳۰ تا۱:۳۰ ظهر

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس (فلکه آب)، اندرزگو ۱۳ 

بازار کفش

در چند منطقه از مشهد، بورس فروش انواع کیف و کفش مجلسی و اسپرت وجود دارد که در قسمت زیر با آن‌ها آشنا می‌شوید.

  • در بازار کفش واقع در خیابان حرعاملی کفش‌های استاندارد و چرمی را می‌توانید با کیفیت عالی تهیه کنید. این بازار برای افرادی که دنبال کفش‌هایی با قیمت مناسب هستند، گزینه مناسبی است. بازار حر از طرف خیابان‌های قرنی و مطهری شمالی هم راه دارد.
  •  برای خرید کفش استوک می‌توانید به بازار کفش استوک مشهد در بازارعباس قلی خان بروید.
  • اگر بخواهید انواع کیف، چمدان و کفش را با جنس‌های متنوع و کیفیت بالا بخرید، بازارهای کفش و کیف در خیابان دانشگاه انتخاب مناسبی است. در فروشگاه‌های خیابان دانشگاه کفش طبی هم می‌توانید پیدا کنید.

ساعات کاری: بسته به ساعت کاری هر فروشگاه متفاوت است. 

آدرس:خیابان دانشگاه، خیابان حرعاملی  و خیابان نواب صفوی

بازار سرشور

سرشور از بازارهای معروف مشهد در حوالی حرم

بازار سرشور در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های مشهد و نزدیک به حرم امام رضا واقع شده است. در این بازار در قدیم  حمامی به نام مهدی قلی‌بیک وجود داشته تا زائرانی که از راه می‌رسیدند خود را بشویند و با ظاهری آراسته به زیارت امام رضا بروند. با این توضیح و تاریخچه می‌توانید متوجه شوید که چرا نام این بازار را سرشور نامیده‌اند. در این بازار که حالت روباز دارد، می‌توانید زرشک، زعفران، سجاده و تسبیح،  کیف، کفش و پوشاک را با قیمتی ارزان بخرید.

اگر بازارهای قدیمی را دوست داشته باشید، بازار سرشور از مکان‌های دیدنی مشهد برایتان به حساب می‌آید. در زمان مراسم‌های عزاداری امام حسین، هیئت‌های عزاداری به بازار سرشور می‌آیند و بازار در این زمان‌ها حال‌وهوایی مذهبی را به خود می‌گیرد. 

ساعات کاری:  ۸ صبح تا ۹ شب

شماره تلفن: ثبت نشده است.

آدرس: مشهد، محله آیت الله خامنه‌ای، بازار سرشور مشهد

بازار بین المللی سپاد

سپاد از بازارهای مشهور مشهد برای سوغات

بازار سپاد از بازارهای معروف مشهد است که از نظر تنوع جنس و قیمت مناسب برای مسافران جذاب است. این بازار دارای سه فاز با درب جداگانه است که در آن بیشتر از ۴۴۰ واحد تجاری قرار دارد. مغازه‌های مختلف بازار سپاد کالاهای زیر را می‌فروشند:

  • خوراکی‌هایی مانند زرشک، زعفران، شکلات و آبنبات
  • انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه
  • کیف و کفش
  • لوازم خانگی
  • کالای خواب

 در این مجموعه امکانات رفاهی مانند شعب بانک ملی و ملت، دفاتر بازرگانی و خدماتی، حمل و نقل بین المللی، ایستگاه تاکسی و اتوبوسرانی شهری، رستوران، کافی شاپ و فضای سبز وجود دارد.

ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه ۸:۳۰ صبح تا ۹ شب

جمعه‌ها ۱۰ صبح تا ۹ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۶۶۹۸۹۵

آدرس: بلوار خیام شمالی، حد فاصل میدان سپاد و میدان بهارستان 

مال های مشهد

اگر می‌خواهید در کنار خریدکردن در مشهد غذایی میل کنید و تفریحات سرگرم‌کننده‌ای را داشته باشید، باید سراغ مال های مشهد بروید. در قسمت زیر معروف ترین مال های مشهد را به شما معرفی کرده‌ایم.

مرکز خرید پروما

پروما از بهترین مراکز خرید مشهد برای خرید و تفریح

مرکز خرید پروما یکی از بهترین مراکز خرید مشهد از نظر دسترسی به پارکینگ و تنوع فروشگاه و امکانات به حساب می‌آید. در نگاه اول به این مرکز خرید، یک مکعب شیشه‌ای جذاب را از نمای بیرونی آن می‌بینید که هر چه زودتر دوست دارید واردش شوید.

 در این فضا ۳۰۰ فروشگاه در ۴ طبقه قرار گرفته که در طبقه همکف آن می‌توانید وارد بخش پوشاک شوید و از محصولات متنوع آن دیدن کنید. در همین طبقه و سایر طبقات، محصولات بهداشتی، لوازم خانگی، سیسمونی، مواد غذایی و پروتئینی نیز وجود دارد. با رفتن به مرکز خرید پروما می‌توانید از امکانات تفریحی و ورزشی آن مثل سالن بیلیارد و شهربازی استفاده کنید. پروما یکی از مراکز خرید اصلی مشهد است که در اطراف آن مراکز خرید دیگری مثل نیکا نیز واقع شده است.

ساعت بازدید: هر روز ۹ صبح تا ۱۱شب

شماره تلفن مرکز خرید پروما: ۰۵۱۳۷۶۳۷۴۰۱

آدرس: مشهد، بلوار فردوسی مشهد، میدان جانباز، مرکز خرید پروما

مرکز خرید زیست خاور

زیست خاور از پاساژهای مشهد در منطقه‌ای اصیل

مجتمع تجاری زیست خاور از آن دسته پاساژهای مشهد است که قدمتی طولانی در حد ۴۵ سال دارد. این مرکز خرید دارای ۷۰۰ واحد تجاری است که در چهار طبقه قرار گرفته‌اند. با رفتن به زیست خاور می‌فهمید یکی از بازارهای خاص مشهد برای خرید سوغات پیش رویتان است. از این مرکز خرید می‌توانید لوکس‌ترین و بهترین سوغاتی‌های ویژه مشهد همچون زرشک مرغوب، زعفران باکیفیت، بدلیجاتی از سنگ فیروزه و عقیق را تهیه کنید. این مجتمع تجاری دارای فروشگاه‌های صنایع دستی، کتاب فروشی و پوشاک نیز هست. در این مرکز خرید، کافی‌شاپ و آبمیوه‌فروشی وجود دارد تا زمانی را در آنجا با خیال راحت و آرامش بگذرانید. 

ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه  ۹ صبح تا ۱۰ شب و جمعه‌ها از ۱۰ صبح تا ۲ ظهر

شماره تلفن مرکز خرید زیست خاور: ۰۵۱۳۸۵۲۴۶۷۳

آدرس: میدان تقی آباد، جنب خیابان کوهسنگی دو

مرکز تجاری زمرد

زمرد یکی از مراکز خرید مشهد در وکیل‌آباد

برای خرید پوشاک از برندهای مختلف، کیف و کفش، زیورآلات، عطر و لوازم خانگی می‌توانید به پاساژ زمرد بروید. در این مرکز خرید در طبقه همکف کافه‌ای کوچک قرار گرفته که مطمئنا عطر قهوه آن به مشامتان می‌رسد. خوبی خرید از پاساژ زمرد این است که می‌‌توانید اجناسی باکیفیت و متنوع را با قیمتی مناسب پیدا کنید.

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۲ ظهر- ۵ عصر تا ۱۰ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۹۴۲۵۰۲

آدرس: میدان اول در بلوار صیاد شیرازی، مجتمع تجاری زمرد

مرکز خرید کیان سنتر دو

کیان سنتر ۲ یکی از مراکز خرید اصلی مشهد در فرامرز

 کیان سنتر دو در ۱۷ طبقه خود ۱۵۰ واحد تجاری دارد. در این مرکز خرید می‌توانید پوشاک فصل، وسایل تزیینی و کادویی، لوازم آرایشی، زیورآلات و لوازم آشپزخانه را تهیه کنید. اگر می‌خواهید غذاهای خاص و خوشمزه را میل کنید حتما به فودکورت کیان سنتر دو بروید. شهربازی معروفی به نام شهر آجری با سرگرمی‌های جذابی مانند صخره‌نوردی، بیلیارد، بولینگ به همراه ۸۰ بازی در طبقه مثبت ۴ کیان سنتر دو قرار دارد. 

شماره تلفن کیان سنتر دو: ۰۵۱۳۶۱۴۴۴۴۰

آدرس کیان سنتر دو: بلوار جانباز، تقاطع فرامرز عباسی

مجتمع تجاری اداری برج سلمان

برج سلمان یکی از مال های مشهد در منطقه راهنمایی

مجتمع تجاری اداری برج سلمان یکی دیگر از مراکز خرید عالی مشهد است که با داشتن فروشگاه‌های متنوع، مطمئن باشید شما را دست خالی برنمی‌گرداند. این برج به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی خط مترو دسترسی راحتی به خیلی از نقاط شهر دارد. ۳۷۰ واحد تجاری در این مجتمع فعالیت می‌کنند که از طبقه منفی یک تا طبقه سوم برج قرار دارند. به 

 در طبقه منفی یک برج سلمان فروشگاه‌های طلا، جواهر و هایپرمارکت را پیدا می‌کنید. در واحد منفی یک نیز، کافی شاپی مجهز قرار گرفته است. 

 از طبقه همکف برج می‌‌توانید کیف، کفش، پوشاک و لوازم آرایش بخرید و در طبقه مثبت یک فروشگاه‌های لوازم خانگی و فرش قرار دارند. اگر به لوازم صوتی و تصویری و موبایل نیاز داشتید به طبقه دوم برج بروید.

این مجتمع در طبقات یازدهم و دوازدهم دارای رستوران‌های مجللی است که چشم‌انداز بسیار زیبایی دارند. رستوران چشم‌انداز در برج سلمان به اندازه ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد. برای رفتن به برج سلمان خیالتان از بابت پارک ماشین راحت باشد چون این مرکز خرید پارکینگ ۵ طبقه دارد. مرکز خرید برج سلمان علاوه بر واحد تجاری، ۸۲ واحد اداری هم دارد که این واحدها را در طبقات چهارم تا یازدهم می‌بینید.

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳-۸۴۸۱۰۱۰

آدرس: مشهد، خیابان راهنمایی، بین راهنمایی ۱۷ و ۱۹

مرکز خرید خورشید

خورشید یکی از مراکز خرید لاکچری مشهد

مرکز خرید خورشید با داشتن انواع کالاها از برندهای معروف یکی از مراکز خرید لاکچری مشهد محسوب می‌شود بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که قیمت جنس‌هایش ارزان باشد. این مرکز خرید از بازارهای لوکس مشهد با ظاهری شیک و مدرن است که در منطقه اصیل احمدآباد قرار گرفته است. در طبقه منفی یک مرکز خرید خورشید انواع فروشگاه روسری، پوشاک کودک و مانتو قرار دارد. اگر کودک همراهتان است پیشنهاد می‌کنیم به شهربازی هپی‌لند در طبقه منفی یک مرکز خرید خورشید بروید و کودک خود را با انواع بازی‌های هیجان‌انگیز سرگرم کنید. 

در طبقات دیگر مرکز خرید خورشید مانند طبقه مثبت یک و طبقه دو انواع پوشاک زنانه، مردانه و کودک، روسری و عطر به فروش می‌رسد. در طبقه منفی یک این مجموعه، کافی شاپی کوچک در کنار آب‌نمایی زیبا قرار گرفته که با سفارش نوشیدنی‌ها و انواع کیک‌هایش می‌توانید لحظات حضورتان در مرکز خرید خورشید را شیرین‌تر کنید.

ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه ۱۰ صبح تا ۲ ظهر 

 ۴:۳۰عصر تا ۱۰:۳۰ شب

جمعه‌ها: ۴:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۴۱۹۹۷۲

آدرس: مشهد، خیابان احمدآباد، بین ابوذر غفاری و رضا

مرکز خرید ویلاژ توریست

ویلاژتوریست از مال های مشهد؛ دارای سینما

مرکز خرید ویلاژ توریست در یکی از مناطق خوش آب‌ و هوای مشهد یعنی طرقبه واقع شده؛ بنابراین می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید و هنگام رفتن به این مرکز خرید از طبیعت زیبای طرقبه هم دیدن کنید.

 ویلاژ توریست یکی از مراکز خرید مشهد است که فودکورت، شهربازی سرپوشیده و سینما دارد. اگر بخواهید از بازارهای جدید مشهد کیف، کفش، لباس، شال و روسری را با قیمتی مناسب بخرید، ویلاژتوریست گزینه مناسبی است.

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۱۰ صبح تا ۱۱شب

پنج‌شنبه و جمعه ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۵۵۹۵۱۹۹

آدرس: مشهد، ابتدای جاده طرقبه، امام‌رضا ۸

مجتمع تجاری الماس شرق

الماس شرق از بهترین بازارهای مشهد با طراحی خاص

الماس شرق یکی از مال‌ های مشهد است که نمای بیرونی آن با تلفیقی از معماری اسلامی و مدرن به شکل یک الماس زیبا و درخشان درآمده. این مجتمع تجاری ۶ طبقه با ۱۲۰۰ واحد تجاری دارد. در مجتمع تجاری الماس شرق می‌توانید انواع کیف و کفش، ظروف خانگی، اسباب‌بازی و صنایع دستی را بخرید. امکانات این مجموعه شامل پله برقی، پارکینگ ۵ طبقه، نمازخانه و سیستم سرمایش و گرمایش می‌شود.

 در این مجتمع آنچه در نگاه اول نظرتان را جلب می‌کند و ارزش عکس و فیلم‌گرفتن را دارد، آب‌نمای مدرنی است که به آن آب‌نمای جامپینگ هم می‌گویند. در این آب‌نما، آب تا ارتفاع زیادی یعنی ۳۰ متر بالا می‌آید و شما شاهد رقص و حرکات زیبای آب می‌شوید.

 در طبقه سوم و چهارم مجموعه الماس شرق، شهربازی معروفی به نام سرزمین عجایب قرار گرفته که بازی‌های جذاب گروهی، رومیزی و ویدئویی را برای بزرگسالان و کودکان ارائه می‌دهد. الماس شرق علاوه بر امکانات گفته شده، رستوران و کافی‌شاپی مجهز با فضایی آرامش‌بخش دارد.

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱۱ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۱۱۳۱۱۱

آدرس: مشهد، بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان

مرکز خرید وصال

وصال از مراکز خرید عالی مشهد برای مبلمان

یکی از جذاب‌ترین پاساژهای مشهد برای خرید پوشاک، مبل و جهیزیه عروس مرکز خرید وصال است که در نزدیکی الماس شرق قرار دارد. برندهای مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و لوازم خانگی از محصولاتی است که در این مرکز خرید به فروش می‌رسد. در این مرکز خرید، وسایل سرگرمی و رفاهی همچون رستوران، شهربازی و پارک علمی پروفسور بازیما وجود دارد.

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۱۱۵۵۵۵

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق

مجتمع تجاری فردوسی ۱ و ۲

فردوسی یکی از مراکز خرید پوشاک مشهد

مجتمع تجاری فردوسی با ارائه انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه متنوع یکی از مراکز خرید پوشاک مشهد محسوب می‌شود. این مرکز خرید دو شعبه دارد که در نزدیکی هم قرار گرفته‌اند. مرکز خرید فردوسی یک که به آن بازار فردوسی یک هم می‌گویند با ترکیبی از کامپوزیت و شیشه درست شده و در فضای ۷۰۰۰متری خود ۷۲۵واحد تجاری دارد. در این شعبه لباس کودک، بدلیجات، ساعت و کفش به فروش می‌رسد. از شعبه دوم مجتمع تجاری فردوسی می توانید عطر، کیف و کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی و انواع لباس را بخرید. کافی شاپ، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، سرویس بهداشتی و نمازخانه از امکانات مجتمع تجاری فردوسی است.

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۲۵۰۴۰۰۱

۰۵۱۳۲۵۱۴۵۱۵

آدرس: انتهای سی متری طلاب، نبش میدان مفتح

مجتمع تجاری تفریحی آسمان

آسمان از پاساژهای مشهد با امکانات تفریحی

مجتمع تجاری تفریحی آسمان یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد در منطقه ۱۷ شهریور به حساب می‌آید. این مجتمع یکی از شیک‌ترین پاساژهای مشهد است که حدود ۷۰۰ واحد تجاری دارد. از سه خیابان شهید صدر، شهید شیرودی و میدان ۱۷ شهریور می‌توانید به مجتمع آسمان دسترسی داشته باشید. 

 این مجتمع دارای دو شعبه آسمان یک و آسمان دو است که انواع پوشاک، کیف و کفش، سوغات و انواع جواهر آلات را می‌توانید در هر دو شعبه بیابید. در شعبه آسمان ۲ در طبقه دوم فروشگاه‌های صنایع دستی قرار دارند. در این مجتمع، پارکینگ ۱۸ طبقه‌ای برای رفاه بازدیدکنندگان تعبیه شده است. در مجتمع تجاری آسمان می‌توانید کودکان خود را به مجموعه تفریحی آن در طبقه یازدهم ببرید تا ساعت‌ها مشغول بازی شوند.

ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه ۸ صبح تا ۱۱ شب و جمعه‌ها از  ۱۰ صبح تا ۱۱شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۳۴۹۶۰۲۰

آدرس: مشهد، میدان ۱۷ شهریور، بلوار شیرودی، خیابان حنایی

مجتمع تجاری آرمیتاژ

آرمیتاژ از مراکز خرید لاکچری مشهد با امکانات کامل

اگر می‌خواهید به یکی از مراکز خرید لاکچری مشهد بروید، پیشنهاد ما به شما مجتمع تجاری آرمیتاژ است که به آن برج تجاری اداری آرمیتاژهم می‌گویند. این مرکز خرید با داشتن امکانات زیر از بازارهای مدرن مشهد به حساب می‌آید:

  • صرافی
  • دفتر پیشخوان
  • کافی‌شاپ
  • تاکسی‌سرویس
  • لاندری 
  • پارکینگ
  • شهربازی کودک
  • سینما
  • گالری هنری
  • موزه آرمیتاژ

این مجتمع از طبقه منفی یک شروع می‌شود و تا طبقه ۴ ادامه دارد. در این پاساژ پوشاک، ساعت، عطر، انواع محصولات چرم، طلا و لوازم خانگی با انواع برندهای ایرانی و خارجی وجود دارد. فودکورت این مجتمع شامل انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی است. آنچه در برج آرمیتاژ به نظرتان می‌آید نمای بیرونی آن با نورهای جذابش است که حتی از فاصله‌‌ای دور هم خودنمایی می‌کند. 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب 

 روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۱۹۰۵

مرکز خرید مروارید

مروارید یکی از بهترین مراکز خرید مشهد در جانباز

بلوار جانباز مشهد مملو از مراکز خرید متنوعی است که پاساژ یا همان برج مروارید نیز در این خیابان و نزدیک به پروما واقع شده است. این پاساژ یک مرکز تجاری است که ۲۲ طبقه دارد و ۱۰۵ واحد تجاری در آن قرار گرفته است. در کنار امکانات تفریحی می‌توانید در فضای مدرن این پاساژ قدم زده و خرید کنید. انواع پوشاک، اکسسوری‌هایی مثل گل سر و بدلیجات و اسباب بازی در این پاساژ به فروش می‌رسد. مرکز خرید مروارید یکی از بازارهای مدرن مشهد محسوب می‌شود که در آن امکانات تفریحی متنوعی وجود دارد.

اگر محدودیت مالی برای سفارش غذا ندارید، به رستوران پاویون شمس در طبقه ۱۶ برج مروارید بروید و غذاهای لذیذ این رستوران را سفارش دهید. هلیوم‌‌پارک از شهربازی‌های معروف مشهد در طبقه ۴ و ۵ این مجتمع واقع شده و تفریحات هیجان‌انگیزی مثل ترامپولین (ورزشی شبیه ژیمناستیک با پرش‌های پرهیجان) دارد که در هیچ جایی از مشهد پیدا نمی‌شود.

ساعات کاری: همه روزه از ۹ صبح تا۱:۳۰ ظهر

 ۵ عصر تا۱۱ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۶۰۳۴۰۰

آدرس: مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز ۵ و ۷

مرکز خرید شرق زیست

شرق زیست از مال های مشهد برای خرید و اقامت

مرکز تجاری شرق زیست از بازارهای خاص مشهد است که به صورت ترکیبی از هتل، رستوران و مرکز خرید شکل گرفته. این بازار در ۹ طبقه و نزدیک به حرم امام رضا (ع) ساخته شده است. مرکز خرید یکی از بازارهای ارزان قیمت مشهد است که می‌توانید محصولات مختلفی را با قیمت مناسب تهیه کنید. هتل در طبقات بالایی این مرکز خرید واقع شده و طبقه دو، جایگاه اختصاصی رستوران است. طبقه منفی یک و طبقه همکف نیز محل قرارگیری فروشگاه‌های شرق زیست است. شرق زیست یک مجموعه کامل از نظر امکانات برای مسافران است که در آن می‌توانند خرید کنند، رستوران بروند و اقامت داشته باشند.

ساعات کاری:  صبح۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۳۶۸۱۶۳۰

آدرس: مشهد، حاشیه‌ی میدان طبرسی(ضلع شمالی حرم مطهر)، مجتمع بزرگ هتل آپارتمان و مرکز خرید شرق زیست

مجتمع تجاری اداری پاژ

پاژ از بازارهای تجاری مشهد در محدوده جانباز

مجتمع تجاری اداری پاژ همان طور که از نامش پیداست یک مجتمع چند منظوره برای خرید، تفریح و فعالیت شرکت‌های اداری است. به محدوده جانباز مشهد که برسید لازم نیست آدرس دقیق پاژ را بدانید چراکه ساختمان آن با ارتفاع بلند و طراحی شیشه‌ایش خودنمایی می کند.

این مجتمع یا برج پاژ با ۵ طبقه زیر همکف و ۲۰ طبقه روی زمین، مجموعاً دارای ۲۵ طبقه است. پاژ مجموعاً ۵ بلوک مختلف دارد که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. طبقات همکف، زیر همکف و اول بخش تجاری مجتمع پاژ به پوشاک اختصاص دارد. در سایر مغازه‌ها می‌توانید محصولاتی مثل ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و زیورآلات را تهیه کنید. این مجتمع در بلوک D، دارای هایپرمارکت بسیار بزرگ و معروفی به نام هایپرمی است که انواع مواد غذایی، پوشاک، لوازم صوتی و تصویری و وسایل آشپزخانه را ارائه می دهد. برندهای مختلفی چون سله‌بون، زیروتن، آریسا، سرج، آقای فرش، شیفر، دارکوب، هپی لند و نایت کلاس در پاژ شعبه دارند. این مجتمع به پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ و فودکورت مجهز است.

ساعات کاری: همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۰۵۷۵۰۰

آدرس: میدان جانباز، مجتمع تجاری اداری پاژ

برج تجاری آلتون

آلتون یکی از بهترین مراکز خرید مشهد مخصوص کفش

مرکز خرید آلتون از مراکز خرید مشهد، مخصوص دوستداران کیف و کفش است. البته آلتون غیر از کیف و کفش، فروشگاه لباس مجلسی، لوازم آرایشی، کادویی و روسری هم دارد. انواع کفش‌های چرمی اسپرت و مجلسی با برندهای معروف را می‌توانید از آلتون بخرید. پله برقی، نمازخانه و سرویس بهداشتی از امکانات این برج تجاری است. اگر با ماشین شخصی به برج آلتون رفتید برای پارک‌کردن ماشینتان باید در یکی از خیابان‌های دانشگاه جای پارک پیدا کنید.

ساعات کاری: ۹:۳۰ صبح تا ۹ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۸۴۹۱۳۵۱

آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، بین اسرار و دانشگاه ۲۳

مجتمع تجاری اطلس

اطلس از بازارهای بزرگ مشهد برای خرید لوازم خانگی

مجتمع اطلس بیشتر در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند و از آن پاساژهای مشهد است که خیال تازه‌عروس‌ها را برای خرید هر وسیله‌ای راحت می‌کند. این مجتمع دارای یک پردیس سینمایی با یازده سالن اکران است. کافه، رستوران، فودکورت و کافی شاپ از دیگر خدماتی و امکانات رفاهی این مجتمع است. طبقات مختلف مرکز خرید اطلس شامل موارد زیر می‌شود:

  •       طبقه اول مخصوص ظروف چینی، کریستال، بلور و دکوریجات است.
  •       طبقه دوم شامل انواع لوازم خانگی برند است.
  •       طبقه سوم نمایندگی فروش لوازم برقی، لوازم صوتی و تصویری را دارد.
  •       طبقه چهارم مخصوص فروش انواع فرش و تابلو فرش است.
  •       طبقه پنجم شامل فروشگاه‌های پوشاک و لوازم آرایشی می‌شود.

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و جمعه‌ها از ساعت ۳ ظهر تا ۱۰شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۳۰۰۱

آدرس: مشهد، میدان حافظ، بلوار کوشش، بزرگراه کلانتری

مجتمع تجاری آکسون

آکسون یکی از مراکز خرید و تفریحی مشهد در 17 شهریور

مرکز تجاری آکسون در خیابان هفده شهریور و حوالی مجتمع تجاری فردوسی واقع شده است. این مجتمع در حال حاضر دو فاز فعال و یک فاز در دست ساخت دارد. شهربازی، کارتینگ و آکواریوم از بخش‌های تفریحی و سرگرمی مجتمع تجاری آکسون است که می‌توانید بعد از خرید از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید. کالای خواب، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، مانتو و سیسمونی نوزاد از محصولات این فروشگاه هستند.

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۱۱ شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۳۴۲۲۲۲۰

آدرس: مشهد، هفده شهریور، بلوار شیرودی، خیابان حنایی

مجتمع تجاری اکسین

اکسین از بازارهای مشهد در غرب

مجتمع اکسین یکی از پاساژهای مشهد در سمت غرب شهر است که به دلیل داشتن اجناس متنوع و قیمت‌مناسبش طرفدار دارد. این فضا به شهربازی، فودکورت و پارکینگ طبقاتی مجهز است. اکسین در ۱۰  طبقه ساخته شده و ۳ طبقه آن پارکینگ است.  طبقات مختلف مجتمع تجاری اکسین از فروشگاه‌های لباس، کیف و کفش، بدلیجات و لوازم دکوری پر شده است.

ساعات کاری: ۹صبح تا ۱۰شب

شماره تلفن: ۰۵۱۳۶۶۳۸۴۳۰

آدرس: مشهد، شهرک غرب(قاسم آباد)، چهارراه مخابرات

مجتمع تجاری آرمان

آرمان از مراکز خرید عالی مشهد نزدیک به حرم

مجتمع تجاری آرمان یکی از به یادماندنی‌ترین مراکز خرید مشهد است که همیشه در ذهن شما باقی خواهد ماند. هنگامی که وارد این مجتمع می‌شوید، در کنار خرید فضاسازی زیبای آن شما را متعجب خواهد کرد. در این فضا یک تفرجگاه ۱۵۰۰ متری شما را به دل طبیعت می‌برد. تندیس پیر خرد و آبشاری به بلندای ۱۴ متر در این مجموعه قرار گرفته است. مجسمه‌ها و سنگ‌های متحرک، صخره‌های عظیم و غاری درون این فضا، شما را میخکوب می‌کند و شاید حتی لحظاتی از اینکه قرار بوده خرید کنید دور شوید. هر مجسمه‌ای که در این فضا استفاده شده، مفاهیم عمیق انسانی، فلسفی و شاعرانه دارد.

 از زیبایی‌های فضای مرکز خرید آرمان که بگذریم به انواع فروشگاه زیورآلات، لباس کودک، کیف، کفش و پوشاک آن می‌رسیم که تنوع بالا و قیمت مناسبی دارند. برج آرمان یکی از جدیدترین مراکز خرید مشهد است که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است. پارکینگ، آسانسور پانوراما، پله برقی، کافی‌شاپ و هواساز (برای تولید هوای تازه در داخل مجتمع) از امکانات این پاساژ است.

ساعات کاری: ۹صبح تا ۱۱ شب

با توجه به زمان متغیر باز بودن فروشگاه‌ها در این مجتمع، برای اطلاع از ساعت کاری دقیق بهتر است با شماره درج‌شده تماس بگیرید.

شماره تلفن: ۰۵۱۳۳۳۹۰۳۳۳

آدرس: خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش

لوکس ترین مراکز خرید مشهد

اگر می‌خواهید سبد خریدتان  پر از کالاهای لوکس و مدرن باشد، پیشنهاد ما سر زدن به بازارهای باکلاس مشهد است. برای خرید از بازارهای لوکس مشهد این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت کالاهای این بازارها ارزان نیست و بیشتر کالاها برند هستند. در لیست زیر با شیک ترین مراکز خرید مشهد آشنا می‌شوید:

  • مرکز خرید آرمیتاژ
  • مرکز خرید کاسپین
  • مرکز خرید خورشید
  • برج آلتون
  • مرکز خرید پروما 
  • برج سلمان
  • مجتمع کیان‌سنتر
  • پاساژ زمرد

ارزانترین مراکز خرید مشهد

وجود بازارهای ارزان مشهد امکان خرید انواع سوغاتی با هر بودجه‌ای را برای مسافران فراهم می‌کند. برای اینکه بتوانید بهترین مرکز خرید مشهد با قیمت مناسب را پیدا کنید باید زمان زیادی را صرف کنید. برای راحتی کارتان ما در لیست زیر بهترین بازارهای ارزان مشهد را معرفی کرده‌ایم:

  • بازار مرکزی 
  • بازار سرشور
  • الماس شرق
  • بازار سپاد
  • بازارهای ۱۷ شهریور مانند فردوسی
  • بازارچه عباس قلی خان
  • بازار روس‌ها (حکیم)

مراکز خرید مشهد نزدیک حرم

یکی از مکان‌هایی که معمولا زائرین ترجیح می‌دهند در آن اقامت کنند، اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) است تا در کمترین زمان بتوانند خود را برای زیارت و نماز اول وقت برسانند. برای اقامت در اطراف حرم می‌توانید یکی از هتل های نزدیک حرم را با کمک اقامت ۲۴ انتخاب کنید. در این میان، برای راحتی و آسایش حال مسافران بازارهای مشهد و مراکز خرید مشهد در اطراف حرم ساخته شده است. معروف‌ترین بازارهای مشهد نزدیک حرم را در لیست زیر می‌بینید:

  •   بازار رضا 
  •   بازار امین
  •   بازار مولوی 
  •   بازار غدیر 
  •   بازار جنت 
  •   مرکز خرید آرمان 
  •   مجتمع خرید شرق زیست 

سوالات متداول

کدام مرکز خرید مشهد خوبه؟

از بین همه بازارهای مشهد بهترین آن‌ها شامل آرمیتاژ، خورشید، برج سلمان، آلتون، کاسپین مد، کیان سنتر ۱و۲، الماس شرق، زیست خاور، فردوسی، ویلاژ توریست، زمرد و آرمان می‌شود.

کدام بازار مشهد قیمت مناسب است؟

بازار مرکزی، بازارهای ۱۷ شهریور، بازارچه عباس قلی خان، بازار رضا، سپاد، سرشور و الماس شرق از جمله بازارهای قیمت‌مناسب در مشهد هستند.

کدام یک از مراکز خرید مشهد علاوه بر فروشگاه امکانات رفاهی و تفریحی دارند؟

کیان‌سنتر۲، پروما، الماس شرق، برج مروارید، آکسون، خورشید، آرمیتاژ و اطلس از جمله مال های مشهد هستند که امکانات تفریحی مناسبی دارند.

۴.۷/۵ - (۳۶ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. شهین معنوی نژاد

    برای خرید لوازم الکترونیکی کدوم یکی ازین مرکز خریدارو پیشنهاد می‌کنید؟

    • علیرضا قانع

      احتمالا بازار سعدی مرکز خرید خوبی باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×