بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل زنجان را در فصل شکوفه های بهاری و خنکای تابستان رزرو کنید!
بهترین هتل زنجان و اقامتی رویایی
معرفی هتل

بهترین هتل زنجان را در فصل شکوفه های بهاری و خنکای تابستان رزرو کنید!

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ 17۰1,829

انتخاب بهترین هتل زنجان برای اقامتی راحت و دلنشین در شهر شگفتی ها می تواند سفری خاطره انگیز و تکرار نشدنی برایتان به ارمغان آورد. جاهای دیدنی زنجان که شامل آثار تاریخی از دوران های گذشته و طبیعتی بکر و بی نظیر می شود، این شهر را به مقصدی جذاب در غرب ایران تبدیل نموده است. اگر قصد سفر به زنجان و بازدید از زیبایی های آن را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید. در این مطلب به معرفی بهترین هتل زنجان می پردازیم و شما را با ویژگی ها و امکانات لیست بهترین هتل های زنجان آشنا می سازیم تا بتوانید با انتخابی درست بر لذت و آرامش سفر خود را بیفزایید. پس از مطالعه این مطلب و کسب اطلاعات لازم می توانید برای رزرو هتل زنجان به سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ مراجعه کنید.

بهترین هتل زنجان

هتل های لوکس زنجان

اگر به دنبال رزرو هتل ۵ ستاره و بهترین هتل در زنجان هستید باید به شما اطلاع دهیم که این شهر هتل پنج ستاره ندارد اما هتل ۴ ستاره بزرگ زنجان را می توان به عنوان بهترین هتل این شهر در نظر گرفت. اسم بهترین هتل زنجان همین است. این هتل چهار ستاره لوکس از امکانات و خدمات عالی و درجه یک در حد هتل های ۵ ستاره برخوردار بوده و می تواند اقامتی به یادماندنی برای مهمانان خود فراهم کند.

هتل بزرگ زنجان

هتل چهار ستاره بزرگ زنجان که در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسیده است، مجلل ترین و بهترین هتل زنجان می باشد. این هتل لوکس دارای ۵ طبقه و ۴۸ اتاق و سوئیت با امکانات و خدمات رفاهی ویژه فراتر از حد انتظار است. موقعیت مکانی هتل بزرگ زنجان باعث ایجاد چشم اندازی بی نظیر از جنگل و فضای سبز اطراف هتل شده است. به همین دلیل این هتل گزینه مناسبی برای اقامت مسافرانی است که به دنبال بهترین مکان برای داشتن آرامش و دوری از هیاهوی شهر هستند.

هتل بزرگ 4 ستاره لوکس

همچنین مهمانان با انتخاب این هتل بزرگ به عنوان یکی از بهترین هتل های زنجان دسترسی راحتی به فرودگاه، راه آهن، ترمینال و اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری زنجان دارند. از مهمترین خدمات و امکانات این هتل لوکس ۴ ستاره می توان به رستوران، اینترنت، پارکینگ، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، باربری، خدمات معلولین، کافی شاپ، خانه داری، لاندری و … اشاره نمود.

آدرس: زنجان، میدان بسیج، ضلع شمال غربی.

بهترین هتل های سه ستاره زنجان

زنجان به عنوان یک مقصد گردشگری در غرب ایران میزبان مسافران زیادی در سال است، از این رو هتل های مختلفی در این شهر وجود دارند. مسافرانی که می خواهند اقامتی راحت با قیمتی مناسب و خدمات و امکانات رفاهی قابل قبول را تجربه کنند، می توانند به سراغ هتل های سه ستاره زنجان بروند. این هتل ها در لیست بهترین هتل زنجان قرار گرفته و به بهترین نحو میزبان مسافران و مهمانان هستند.

از بهترین هتل های ۳ ستاره زنجان می توان موارد زیر را نام برد:

بهترین هتل سه ستاره زنجان

هتل آسیا

هتل سه ستاره آسیا یکی از هتل های باسابقه می باشد که جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات بازسازی شده است. این هتل ۳ طبقه از ۲۸ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته برخوردار است. از مهمترین امکانات و خدمات هتل آسیا زنجان می توان به پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، فضای سبز، خانه داری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره نمود.

از مزایای هتل آسیا می توان موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت به مرکز شهر و جاذبه های گردشگری همچون پارک جنگلی ارم، حمام حاج داش، بازار سنتی، بنای رختشوی خانه و … را نام برد.

آدرس: زنجان، خیابان امام، میدان استقلال، روبروی پمپ بنزین.

هتل سه ستاره زنجان

هتل پارک

یکی دیگر از بهترین هتل های شهر زنجان، هتل سه ستاره پارک می باشد که قدمتی ۳۰ ساله دارد. این هتل سه ستاره از امکانات و خدمات رفاهی مناسبی برخوردار بوده و اقامتی راحت را برای مهمانان فراهم می کند. هتل پارک زنجان ۵ طبقه بوده و دارای ۳۵ اتاق و سوئیت بسیار شیک و تمیز است.

قرار گرفتن این هتل در قلب شهر زنجان موجب دسترسی راحت مهمانان به اماکن مهم و جاهای دیدنی مانند امامزاده سید ابراهیم، بنای رختشویخانه، پایانه مسافربری، عمارت و موزه دارایی، بازار سنتی، مسجد جامع و … شده است. رستوران هتل پارک جزو بهترین رستوران های زنجان محسوب می شود که ظرفیت ۱۰۰ نفر را دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیتی عالی سرو می شوند.

پارکینگ، اینترنت رایگان، روم سرویس، پاور سوئیچ، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، کافی شاپ، باربری، خانه داری و لاندری از دیگر امکانات و خدمات ویژه هتل سه ستاره پارک به شمار می روند.

آدرس: زنجان، میدان آزادی.

هتل های ارزان زنجان

آن دسته از مسافران و گردشگرانی که با هدف داشتن سفری اقتصادی به دنبال بهترین هتل آپارتمان زنجان با قیمتی ارزان هستند، می توانند به سراغ هتل های دو ستاره این شهر بروند. این هتل ها با توجه به قیمت ارزانی که دارند، خدمات مناسبی ارائه می دهند و امکانات قابل قبولی در اختیار مهمانان می گذارند.

بهترین هتل ارزان زنجان

هتل جهانگردی

هتل دو ستاره جهانگردی یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین هتل های زنجان در لیست بهترین هتل زنجان است. اگر علاقمند به بازدید از آثار تاریخی و بناهای قدیمی هستید، هتل جهانگردی بهترین گزینه برای اقامت محسوب می شود. زیرا این هتل در قلب شهر زنجان و در فاصله نزدیکی از جاهای دیدنی مانند بازار سرپوشیده قدیم زنجان، مسجد جامع، موزه رختشویخانه و … واقع شده است.

این هتل در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات و رفاه مهمانان مورد بازسازی قرار گرفت. در حال حاضر هتل جهانگردی زنجان با ۱۶ باب اتاق و سوئیت بسیار تمیز و راحت و با کادری مجرب و آموزش دیده از میهمانان عزیز میزبانی می کند. از مهمترین امکانات و خدمات این هتل ارزان می توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، فضای سبز، صندوق امانات، خانه داری و … اشاره نمود.

آدرس: زنجان، بلوار خرمشهر، جنب سازمان صدا و سیما.

هتل قصر

هتل قصر

یکی دیگر از بهترین هتل های ارزان زنجان هتل قصر می باشد که در سال ۱۳۸۴ به بهره برداری رسیده است. این هتل دو ستاره دارای ۲ طبقه و ۲۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب و قیمتی ارزان است. علاوه بر هزینه کم از دیگر مزایای این هتل می توان به موقعیت مکانی ویژه و دسترسی راحت مهمانان به مرکز شهر و اماکن مهم و جاهای دیدنی اشاره نمود.

سینما بهمن، بازار زنجان، مسجد جامع، عمارت ذوالفقاری، عمارت و موزه دارایی، بنای رختشویخانه و … فاصله بسیار کمی با هتل قصر دارند. مسافران با رزرو هتل قصر می توانند از خدمات و امکاناتی نظیر رستوران، اینترنت رایگان، صندوق امانات، خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته و … بهره مند گردند.

آدرس: زنجان، خیابان امام، سبزه میدان، پشت پاساژ تهران.

هتل های سنتی زنجان

اگر به دنبال بهترین هتل زنجان هستید و علاقمند به اقامت در فضایی دنج و دلنشین می باشید، به شما هتل های سنتی زنجان را پیشنهاد می کنیم. هتل های سنتی و اقامتگاه های بومگردی زنجان جزو منحصربفردترین مراکز اقامتی این شهر و از بهترین هتل های شهر زنجان محسوب می شوند که با محیطی زیبا و چیدمانی سنتی اقامتی خاطره انگیز را به ارمغان می آورند.

هتل سنتی ددمان

هتل سنتی ددمان

اولین هتل سنتی استان زنجان هتل ددمان است که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل زیبا در یک عمارت تاریخی با قدمت ۲۰۰ سال واقع شده و دارای ۱۱ اتاق سنتی در دو طبقه می باشد. این هتل از معماری بسیار چشم نواز، حیاط باصفا با حوضی جذاب، امکانات و خدمات رفاهی مناسب و موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است.

اگر می خواهید در سفر خود در محیطی خاص و آرامش بخش اقامتی دلنشین را تجربه کنید قطعا هتل سنتی ددمان بهترین گزینه است. این هتل رستوران، پارکینگ، اینترنت، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع داخل اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، خدمات باربری و خانه داری، لاندری و دیگر امکانات و خدمات رفاهی را برای مهمانان فراهم نموده است.

آدرس: زنجان، میدان انقلاب، ابتدای سعدی جنوبی، کوچه چمنی، بن بست سوم، پلاک ۴۴.

اقامتگاه بومگردی آنام

اقامتگاه بومگردی آنام

یکی دیگر از مراکز اقامتی سنتی زنجان اقامتگاه بومگردی آنام است که در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید. این اقامتگاه کوچک و دنج دارای ۵ اتاق جذاب با چیدمان سنتی و امکانات رفاهی مناسب است که می تواند اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان رقم بزند.

از لحاظ موقعیت مکانی اقامتگاه بومگردی آنام زنجان در نزدیکی اماکن مهم و جاهای دیدنی شهر مانند بازار سنتی، رختشویخانه، موزه مردان نمکی و … واقع شده است. از ویژگی های بارز این اقامتگاه تمیزی منحصر به فرد و برخورد گرم و صمیمی میزبان آن بوده که اقامتی پر از حس آرامش را برای مهمانان به ارمغان می آورد. به طور کلی آنام جزو بهترین هتل در شهر زنجان محسوب می شود.

آدرس: زنجان، خیابان زینبیه شرقی، نبش کوچه حافظ، پلاک ۵۹.

هتل آپارتمان های زنجان

برای آن دسته از مسافرانی که به صورت گروهی و با تعداد بالا قصد سفر به زنجان را دارند، هتل آپارتمان ها می توانند بهترین گزینه برای اقامت محسوب شود. هتل آپارتمان ها از فضای وسیع تر و امکانات مناسبتری برای سفرهای خانوادگی و دوستانه برخوردارند و از نظر هزینه نیز قیمت مناسبتری نسبت به هتل های چندین ستاره دارند.

هتل آپارتمان سپهر زنجان

هتل آپارتمان سپهر

هتل آپارتمان سپهر که در لیست بهترین هتل زنجان یکی از بهترین هتل آپارتمان زنجان نیز قرار می گیرد، در سال ۱۳۸۱ افتتاح و در سال ۱۳۹۱ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات بازسازی شده است. این هتل دارای ۷ طبقه و ۳۲ باب سوئیت یک خوابه دو نفره و دو خوابه چهار نفره می باشد. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان سپهر زنجان از امکانات و خدماتی بسیار خوبی نظیر روم سرویس، مبلمان درجه یک، بالکن، کمد لباس، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و … برخوردارند. فضای وسیع، امکانات استاندارد، دکوراسیون زیبا و جذاب، تجهیزات و وسایل به روز و با کیفیت و سکوت و آرامش از مزیت های سوئیت های این هتل آپارتمان به شمار می روند.

از دیگر مزیت های هتل آپارتمان سپهر زنجان می توان به موقعیت مکانی هتل اشاره نمود که دسترسی راحتی به مراکز تفریحی و گردشگری شهر را برای مهمانان فراهم نموده است. رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، باربری، خانه داری، سیستم تهویه مطبوع و فضای سبز از دیگر امکانات مهم این هتل آپارتمان محسوب می شوند.

آدرس: زنجان، شهرک آزادگان، بلوار ثبوتی، نرسیده به بیمارستان آیت الله موسوی.

برای انتخاب بهترین هتل زنجان گزینه های مختلفی از هتل های ۴ ستاره و ۳ ستاره تا اقامتگاه های سنتی در دسترس قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ با کسب اطلاعات لازم و اطلاع از قیمت بهترین هتل زنجان و همچنین درباره هتل های مختلف و با توجه به شرایط خود بهترین هتل در زنجان را انتخاب و رزرو نمایید.

سؤالات متداول

[toggle title=”بهترین هتل زنجان چند ستاره است؟” state=”close”]هتل بزرگ زنجان بهترین هتل این شهر است که ۴ ستاره است. زنجان هتل ۵ ستاره ندارد.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل زنجان کجاست؟” state=”close”]بهترین هتل شهر زنجان، هتل بزرگ است که در میدان بسیج، ضلع شمال غربی واقع شده است.[/toggle]

[toggle title=” بهترین هتل آپارتمان زنجان چیست؟” state=”close”]هتل آپارتمان سپهر بهترین هتل آپارتمان زنجان است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل زنجان با قیمت مناسب کدام هستند؟” state=”close”]هتل های سه ستاره زنجان، هتل آسیا و پارک، جزو هتل های قیمت مناسب زنجان هستند.[/toggle]

۴/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×