» معرفی هتل » رستوران های هتل پرشین پلازا تهران | منو غذایی و ساعت کاری
رستوران هتل پرشین پلازا
معرفی هتل

رستوران های هتل پرشین پلازا تهران | منو غذایی و ساعت کاری

۲۰ مهر ۱۴۰۱ 13۰2,425

اگر دوست دارید در کنار بازدید از جاهای دیدنی تهران و در قلب اداری و تجاری پایتخت، یک وعده غذای باکیفیت و خوش طعم نوش جان کنید، بهترین انتخاب رستوران های هتل پرشین پلازا تهران است. هتل پرشین پلازا با ۵ ستاره کیفی یکی از هتل های تازه تاسیس پایتخت در منطقه عباس آباد و حوالی خیابان سهروردی محسوب می شود که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز نموده است.

این هتل دارای امکانات و خدمات منحصربفردی است که از مهمترین آنها می توان به رستوران ها و کافی شاپ های لوکس و مجلل اشاره کرد. این رستوران ها را می توان جزو بهترین رستوران های تهران در نظر گرفت که در فضایی فوق العاده زیبا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را به مهمانان ارائه می دهند. با اقامت ۲۴ همراه باشید تا بیشتر با رستوران های هتل پرشین پلازا تهران که جزو معروف‌ترین هتل های تهران است آشنا شویم.

رستوران شاندیز هتل پرشین پلازا تهران

در طبقه بالای لابی یا همان طبقه M هتل ۵ ستاره پرشین پلازا یک رستوران با حال و هوای سنتی به نام رستوران شاندیز قرار دارد. شاندیز یکی از رستوران های هتل پرشین پلازا تهران است که دارای محیطی مجلل با طراحی چشم نواز می باشد. استفاده از رنگ های سفید، طلایی و سورمه ای فضایی آرامش بخش و در عین حال لوکس را در این رستوران ایجاد کرده است.

نشستن بر روی صندلی های راحت و صرف یک وعده غذای لذیذ در محیطی خاص با گوش فرا دادن به موسیقی زنده می تواند خاطره ای به یادماندنی از رستوران شاندیز هتل ۵ ستاره پرشین پلازا برایتان رقم بزند. این رستوران میزبان مهمانان مقیم هتل و دیگر مهمانان، مسافران و شهروندان تهرانی در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام است.

ساعت کاری رستوران شاندیز از ۷ صبح الی ۲۳ شب بوده و اگر در این هتل لوکس اقامت داشته باشید می توانید از خدمات روم سرویس آن نیز بهره مند گردید. این رستوران دوست داشتنی ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد و برای برگزاری مراسمات مختلف مانند تولد، جشن عقد و … نیز با رزرو قبلی در خدمت مهمانان گرامی است.

در این رستوران که در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دارد انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی با کیفیتی بسیار بالا و طعمی لذیذ سرو می شوند. برای طبخ این غذاها از بهترین و تازه ترین مواد اولیه استفاده می شود.

رستوران های هتل پرشین پلازا تهران

رستوران رویال گلکسی هتل پرشین پلازا تهران

یکی دیگر از رستوران های هتل پرشین پلازا تهران، رستوران رویال گلکسی است. این رستوران فوق العاده لوکس در بالاترین طبقه هتل قرار دارد و چشم انداز خیره کننده ای از شهر تهران را به مهمانان هدیه می دهد. طراحی منحصربفرد و ۳۶۰ درجه ای رستوران رویال گلکسی موجب شده بتوانید هنگام صرف غذا دید محیطی عالی داشته باشید و از تماشای منظره شهر نهایت لذت را ببرید.

در رستوران بین المللی رویال گلکسی می توانید در وعده های ناهار و شام انواع غذاهای خوش طعم را سفارش دهید. اگر قصد دارید نوش جان کردن غذاهای عربی و مدیترانه ای جذابی را در تهران تجربه کنید، قطعا باید به سراغ رستوران رویال گلکسی هتل پرشین پلازا بروید.

علاوه بر این غذاها، انواع غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو و غذاهای ایرانی همچون ماهیچه، کباب ها و … نیز سرو می شوند. یکی از مزیت های اصلی رستوران رویال گلکسی بهره گیری از بهترین و حرفه ای ترین سرآشپزان است.

 از دیگر مزیت های این رستوران می توان به بخش لژ خانوادگی و بخش VIP برای پذیرایی از مهمانان ویژه اشاره کرد که از طراحی خاص و محیطی گرم و دلنشین برخوردارند. بخش وی آی پی رستوران رویال گلکسی با فضایی سرسبز، تخت های بزرگ، موسیقی زنده و سرویس های ویژه برای دورهمی های خانوادگی و مراسم های مختلف مانند برگزاری سالگرد ازدواج، تولد و … انتخابی عالی به شمار می رود.

رستوران رویال گلکسی تهران

بوفه صبحانه هتل پرشین پلازا تهران

اگر از علاقمندان به وعده غذایی بسیار مهم صبحانه هستید، پیشنهاد می کنیم بوفه صبحانه رستوران های هتل پرشین پلازا تهران را از دست ندهید. دو بوفه صبحانه کامل و شگفت انگیز در رستوران های شاندیز و رویال گلکسی هتل پرشین پلازا بهترین گزینه برای شروع یک صبح دل انگیز هستند.

تمامی آیتم های غذایی بوفه صبحانه این هتل لوکس ۵ ستاره با مشاوره بهترین پزشکان حوزه تغذیه و سلامت در نظر گرفته شده اند. منوی متنوع و رنگارنگ این بوفه صبحانه شامل بهترین مواد غذایی تازه و ارگانیک است که علاوه بر کیفیت بالا از ارزش غذایی بسیار زیادی برخوردارند. شما می توانید انواع صبحانه ایرانی و فرنگی سرد و گرم را به همراه نوشیدنی های متنوع مانند چای، دمنوش، قهوه و آبمیوه های طبیعی نوش جان کنید. همچنین این بوفه صبحانه هیجان انگیز با نان تازه پخته شده توسط نانوایی هتل تکمیل می شود.

کافی شاپ های پرشین پلازا تهران

علاوه بر رستوران های هتل پرشین پلازا تهران، کافی شاپ های شیک و دلنشین در لابی و طبقه آخر یا همان روف گاردن نیز مکانی مناسب برای رهایی از هیاهوی شهر و استراحتی دلنشین محسوب می شوند. صرف یک فنجان قهوه داغ به همراه کیک های گردویی و شکلاتی یا نوش جان کردن یک چای خوش طعم و خوش عطر به همراه انواع پای ها می تواند هستگی روزمره را از تن شما بیرون کند و آرامش خاصی را برایتان به ارمغان آورد.

کافه پرشین پلازا در مجاورت گیم سنتر در لابی هتل ۵ ستاره پرشین پلازا واقع شده و از محیطی صمیمی و دوست داشتنی برخوردار است. این کافه یکی از بهترین مکان ها برای قرارهای کاری، دورهمی های دوستانه و صرف انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ است.

کافی شاپ رویال گلکسی با سقف های متحرک و فضای آزاد در قسمت روف گاردن هتل قرار دارد. این کافه با طراحی منحصربفرد و گردش جریان هوای مطبوع به صورت آزاد برای علاقمندان به قلیان گزینه مناسبی محسوب می شود. شما می توانید در این کافه به تماشای منظره شهر بنشینید و از صرف نوشیدنی های گرم و سرد و شیک ها و بستنی های متنوع لذت ببرید.

کافی شاپ هتل پرشین پلازا

چرا باید رستوران های پرشین پلازا را انتخاب کنیم؟

هتل ۵ ستاره پرشین پلازا یکی از لوکس ترین هتل های پایتخت است که از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار می باشد. دسترسی راحت به این هتل و رستوران های آن یکی از دلایل اصلی انتخاب محسوب می شود. برخورداری از پرسنل آموزش دیده و حرفه ای و آشپزان مجرب و سرو انواع غذا با بالاترین کیفیت از دیگر دلایلی است که رستوران های هتل پرشین پلازا تهران را باید انتخاب کنید. امیدواریم مطالب ارائه شده توسط اقامت ۲۴ مفید واقع شوند و با صرف یک وعده غذای دلچسب در رستوران های هتل پرشین پلازا لحظات خاطره انگیزی را سپری کنید.

جاهای دیدنی نزدیک هتل پرشین پلازا تهران

یکی از مزایای هتل‌ها که باعث رقابت شدید بین آنها شده دسترسی خوب و عالی به جاذبه های نزدیک و اطراف هستند. هتل پرشین پلازا علاوه بر امکانات و خدمات گسترده و متنوع تحت نظر مجرب ترین پرسنل، دسترسی خوبی هم به جاذبه های گردشگری دارد. در صورتی که تمایل داشتید تا در خصوص نزدیکی هتل ۵ ستاره پرشین پلازا تهران بیشتر بدانید و جاهای دیدنی نزدیک به آن را بشناسید به لیست زیر اکتفا کنید:

سؤالات متداول

رستوران پرشین پلازا موسیقی زنده هم دارد؟

بله در روزهای ۵ شنبه و جمعه

بخشی مخصوص لژ خانوادگی هم وجود دارد؟

بله این بخش هم مخصوص خانواده ها اضافه شده است.

چطور خودمان را به رستوران هتل پرشین پلازا برسانیم؟

سهروردی شمالی، پایین‌تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۴۲

مراسم عروسی هم می توان در تالار و رستوران این هتل برگزار کرد؟

بله اما از قبل حتما هماهنگ کنید.

۳.۸/۵ - (۱۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×