بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » هتل بوتیک های اصفهان | اقامتی خاص و به یادماندنی همراه با آدرس
هتل بوتیک های اصفهان
معرفی هتل

هتل بوتیک های اصفهان | اقامتی خاص و به یادماندنی همراه با آدرس

۱۴ تیر ۱۴۰۱ 29۰3,136

هتل بوتیک های اصفهان را می توان خاص ترین و جذاب ترین مراکز اقامتی پایتخت تاریخی ایران در نظر گرفت. این هتل ها که در خانه های تاریخی و عمارت های باشکوه واقع شده اند تمام ویژگی های یک بوتیک هتل را دارند. بوتیک هتل های اصفهان با ویژگی های منحصربفرد خود اقامتی خاطره انگیز در فضایی سنتی با امکانات و خدمات به روز برای مهمانان فراهم می آورند. اگر شما قصد دارید در دیار نصف جهان با داشتن اقامتی رویایی لذت سفر و بازدید از جاهای دیدنی اصفهان را دوچندان نمایید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه اقامت ۲۴ باشید. ضمنا اگر به طور کامل با هتل بوتیک ها آشنایی ندارید می توانید از مقاله هتل بوتیک چیست کمک بگیرید تا بیشتر با این نوع اقامتگاه های زیبا و جدید آشنا شوید.

هتل بوتیک کاخ سرهنگ اصفهان

یکی از زیباترین هتل بوتیک های اصفهان هتل کاخ سرهنگ است که در عمارتی به جا مانده از دوران صفویه قرار دارد. بنای این بوتیک هتل خانه ای تاریخی با عمر ۳۵۰ سال است که از معماری باشکوه و هنرمندانه ای برخوردار می باشد. این خانه پس از مرمت و احیای بخش های مختلف و تزئینات چشم نوازش مانند گچبری، آینه کاری، لایه چینی و … در سال ۱۴۰۰ به عنوان یکی از مجلل ترین هتل بوتیک های اصفهان و ایران فعالیت خود را آغاز نمود.

مجلل ترین بوتیک هتل اصفهان

هتل بوتیک کاخ سرهنگ اصفهان دارای ۱۷ اتاق با طراحی سنتی جذاب است که از بهترین امکانات و خدمات رفاهی برخوردارند. دیگر بخش های این عمارت نیز به تالار پذیرایی، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی و … اختصاص یافته است. کاخ سرهنگ با محیطی دلنشین تجربه اقامت در خانه ‌های قدیمی ایرانی و آشنایی با آداب و رسوم گذشتگان را برای گردشگران تداعی می ‌کند.

موقعیت مکانی این بوتیک هتل موجب دسترسی راحت مهمانان به جاذبه ها و اماکن مهم شهر اصفهان مانند خانه تاریخی کیانپور، حمام علیقلی آقا، ایستگاه مترو شهدا، کاخ چهلستون و … شده است. اینترنت، صندوق امانات داخل اتاق، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، جکوزی، باربری، لاندری و … نیز از مهمترین امکانات و خدمات کاخ سرهنگ محسوب می شوند.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل چهارراه تختی و میدان شهدا، انتهای کوچه شماره ۱۶.

اقامتگاه سنتی قصر منشی

اقامتگاه سنتی قصر منشی اصفهان

برای آن دسته از گردشگرانی که به دنبال تجربه اقامت در خانه های تاریخی اصفهان هستند، اقامتگاه سنتی قصر منشی را پیشنهاد می کنیم. قدمت این عمارت شگفت انگیز که جزو بهترین هتل بوتیک های اصفهان شناخته می شود، به اواخر دوره صفوی و اوایل دوره قاجار بازمی گردد. بوتیک هتل قصر منشی پس از ثبت در فهرست آثار ملی ایران مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و در سال ۱۳۹۴ به عنوان یک بوتیک هتل شروع به کار کرد.

این اقامتگاه سنتی دارای ۲۰ اتاق ۱ نفره، ۲ نفره، ۳ نفره، اتاق مهتاب و اتاق شاهین، سوئیت صفوی، سوئیت قجر، سوئیت دلنشین و سوئیت آینه (سوئیت ماه عسل برای زوجین) است. در تمامی این اتاق ها امکانات و خدمات به روز برای رفاه حال مهمانان فراهم شده که اقامتی به یادماندنی را رقم می زنند. از مهمترین مزیت های هتل بوتیک قصر منشی اصفهان می توان به موقعیت مکانی عالی و دسترسی راحت به جاهای دیدنی و همچنین رستوران مخصوص مهمانان گیاه خوار با منو ویژه اشاره نمود.

آدرس: اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی، پلاک ۹.

اقامتگاه سنتی اصفهان

اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران اصفهان

اگر به دنبال اقامت در هتلی قاجاری هستید، می توانید اقامتگاه سنتی شهسواران به عنوان یکی از هتل بوتیک های اصفهان را انتخاب کنید. این مرکز اقامتی که جزو لوکس ترین هتل های نصف جهان قرار دارد در واقع خانه ای تاریخی متعلق به یکی از تجار معروف دوران قاجار در ۱۵۰ سال پیش است. این عمارت زیبا با معماری منحصربفرد در سال ۱۳۹۸ توسط شخصی به نام مهدی شهسوارانی خریداری گردید و پس از مرمت و بازسازی تحت عنوان بوتیک هتل یا اقامتگاه سنتی از مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی میزبانی نمود.

هتل بوتیک شهسواران دارای ۱۱ اتاق دلنشین و راحت با تزئینات چشم نواز و هنرمندانه گچ کاری، آینه کاری، پنجره های چوبی با شیشه های رنگی و … است. حال و هوای سنتی این اقامتگاه و اتاق های دوست داشتنی آن در کنار بهترین و مدرن ترین امکانات و خدمات رفاهی مانند صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، رستوران سنتی، کافی شاپ، رستوران بام و … قطعا اقامتی منحصربفرد و رویایی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم، کوچه شماره ۹ (تجویدی).

هتل بوتیک لوکس اصفهان

اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان

اقامتگاه سنتی کریاس که عمارتی زیبا متعلق به دوران قاجار است، یکی دیگر از هتل بوتیک های اصفهان محسوب می شود. این مکان ۱۵۰ ساله که در گذشته با نام خانه تاریخی نظام الاسلام شناخته می شد، در سال ۱۳۹۶ پس از مرمت و بازسازی های لازم به عنوان بوتیک هتل فعالیت خود را آغاز نمود.

 این اقامتگاه دوست داشتنی دارای ۱۷ اتاق با تزئینات چشم نوازی است که حس نوستالژیک و دلنشین زندگی سنتی را القا نموده و اقامتی رویایی را فراهم می کند. وجود امکانات و خدماتی نظیر رستوران سنتی، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، روم سرویس، مبلمان و تخت با کیفیت، وسایل و تجهیزات مدرن و سنتی، صرافی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، باربری، لاندری، خانه داری و … می توانند لحظات خوشی و خاطرات به یادماندنی از سفر به اصفهان و اقامت در این شهر زیبا برای مهمانان رقم بزنند.

همچنین به خاطر موقعیت مکانی عالی این بوتیک هتل، مهمانان می توانند از دسترسی راحتی به جاهای دیدنی نصف جهان مانند میدان نقش جهان برخوردار گردند.

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، روبروی بیمارستان خورشید، کوچه شهید عمرانی.

اصفهان هتل بوتیک

هتل بوتیک سهروردی اصفهان

اقامتگاه سنتی سهروردی یکی دیگر از خاص ترین مراکز اقامتی اصفهان محسوب می شود که در سال ۱۳۹۷ در لیست بهترین هتل بوتیک های این شهر قرار گرفت. این هتل در عمارتی ۴۰۰ ساله متعلق به اواخر دوره صفویه و اوایل دوره قاجاریه راه اندازی شده که از معماری مسحور کننده ای برخوردار است. ۱۰ اتاق تزئین شده با گچ کاری، آینه کاری، درب و پنجره های چوبی با شیشه های رنگی و دکوراسیون سنتی اقامتی خاطره انگیز را به ارمغان می آورند.

از مزیت های هتل بوتیک سهروردی می توان به قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر و نزدیک بودن به مراکز خرید و جاهای دیدنی اصفهان مانند سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان و کلیسای وانک اشاره نمود. رستوران سنتی، پارکینگ، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، کتابخانه، صندوق امانات، کافی شاپ، چایخانه سنتی و … از مهمترین امکانات و خدمات هتل سهروردی اصفهان به شمار می روند.

آدرس: اصفهان، خیابان میرداماد، انتهای کوچه ۱۱.

از آنجایی که اصفهان به خاطر داشتن آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری متعدد یکی از مقاصد اصلی سفر در ایران است و گردشگران داخلی و خارجی زیادی در طول سال به این شهر سفر می کنند، هتل های متعدد و متنوعی دارد. هتل بوتیک های اصفهان به عنوان خاص ترین مراکز اقامتی این شهر شناخته می شوند که اقامتی رویایی و تجربه ای متفاوت را برای مهمانان رقم می زنند. این بوتیک هتل ها نقطه اتصال زمان حال به گذشته بوده و می توانند حال و هوای دوران های قدیم را برای مهمانان تداعی کنند.

۲.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×