بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » رستوران های هتل لاله تهران و لذت صرف غذا در محیطی دلنشین و نوستالژیک
رستوران و کافی شاپ های هتل 5 ستاره لاله تهران
معرفی هتل

رستوران های هتل لاله تهران و لذت صرف غذا در محیطی دلنشین و نوستالژیک

۸ تیر ۱۴۰۱ 34۰2,764

رستوران های هتل لاله تهران به عنوان یکی از قدیمی ترین و لوکس ترین هتل های ایران زبانزد عام و خاص می باشند. اگر در سفر به پایتخت کشور و بازدید از جاهای دیدنی تهران، به دنبال مکانی ایده آل و جذاب برای صرف بهترین و با کیفیت ترین غذاها هستید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما به هتل ۵ ستاره لاله مراجعه کنید. این رستوران ها در میان امکانات و خدمات متعدد هتل از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و می توانند لحظات خاطره انگیزی را برای مهمانان فراهم آورند. در این مقاله از اقامت ۲۴ قصد داریم رستوران های هتل لاله تهران را معرفی و بررسی نماییم. برای کسب اطلاعات لازم و آشنایی بیشتر با این رستوران ها همراه ما باشید.

رستوران روتیسری هتل لاله

برای علاقه مندان به غذاهای فرنگی رستورانی ویژه و خاص در هتل لاله تاسیس شده است که روتیسری نام دارد. روتیسری به عنوان یکی از بهترین رستوران های فرانسوی تهران شناخته می شود که با انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ از مهمانان پذیرایی می کند.

به واسطه قدمت ۵۰ ساله هتل لاله این رستوران نیز سابقه طولانی دارد و جزو رستوران های قدیمی و البته نوستالژی تهران به شمار می رود. شما می توانید در محیطی دلنشین و آرام با دکوراسیونی دوست داشتنی در ظروف نقره ای زیبا غذاهای با کیفیتی میل کنید.

این رستوران منحصربفرد در طبقه ۱۳ هتل لاله قرار گرفته و چشم انداز بی نظیری از رشته کوه های البرز و شهر تهران را به مهمانان خود هدیه می دهد. از مهمترین غذاهای رستوران روتیسری می توان به انواع غذاهای گوشتی مانند فیله، استیک و شاتو بریان، انواع غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو، سوپ های خوشمزه فرانسوی به همراه انواع سالادها و نوشیدنی های دلچسب اشاره نمود.

رستوران فرانسوی هتل لاله

رستوران نمکدون

برای آن دسته از افرادی که قصد دارند غذایی باکیفیت و اصیل در محیطی سنتی و دل انگیز نوش جان کنند، رستوران نمکدون هتل لاله یکی از بهترین گزینه ها است. این رستوران با معماری منحصربفرد شبیه یک گل لاله و تزئینات پر نقش و نگار مانند گچبری، کاشی کاری، آیینه کاری و نقاشی جزو جذابترین بخش های هتل ۵ ستاره لاله محسوب می گردد. میزهای چوبی که دارای رومیزی های قلمکار هستند لذت صرف غذا را در این رستوران دو چندان نموده ند.

رستوران نمکدون با ظرفیت ۳۰ نفر و ساعت کاری ۱۲ ظهر الی ۲۳ شب در طبقه همکف هتل از مهمانان پذیرایی میکند. همچنین می توانید از خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته هتل استفاده نموده و غذاهای این رستوران را برای صرف در اتاق خودتان سفارش دهید.

در رستوران نمکدون هتل لاله می توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را به همراه نوشیدنی های اصیل و پیش غذاهای خوش طعم نوش جان کنید. سرو غذا در این رستوران به صورت آلاکارت (سفارش غذای تک پرسی) بوده و اردورها (پیش غذا) به شکل میز بوفه می باشند.

رستوران نمکدون

رستوران تیاره

یکی دیگر از رستوران های خاص پایتخت در هتل لاله قرار دارد. در میان رستوران های چینی متعدد تهران رستوران تیاره یکی از بهترین ها محسوب می گردد. این رستوران چینی معروف نیز در طبقه ۱۳ هتل لاله و در مقابل رستوران روتیسری واقع شده و در فضایی دل انگیز از مهمانان پذیرایی می کند.

میل کردن انواع غذاهای چینی در محیطی با دکوراسیون به سبک آسیای شرقی با چشم انداز فوق العاده زیبا از پایتخت و پارک بزرگ لاله در خاطر هر مسافر و مهمانی باقی خواهد ماند. تیاره با ظرفیت ۱۵۰ نفر جزو مهمترین رستوران های هتل لاله به شمار می رود که به صورت ۲۴ ساعته در سه وعده صبحانه، نهار و شام میزبان مهمانان گرامی است.

اگر قصد پذیرایی از مهمانان ویژه خود را دارید می توانید با رزرو این رستوران، چیدمان دلخواه خود را انتخاب نموده و به صورت اختصاصی از فضای تیاره استفاده کنید.

رستوران چینی هتل لاله

رستوران مضراب

اگر به دنبال رستورانی شیک در محیط باز هستید رستوران مضراب که در کنار استخر روباز هتل لاله قرار دارد، می توانید شما را مجذوب خود کند. این رستوران از محیطی دلنشین و آرام برخوردار بوده و در ضلع جنوب غربی هتل واقع شده است.

فضای باز رستوران مضراب هتل لاله شامل قسمت های مختلف آلاچیق های اختصاصی، بخش vip و فضای اصلی با چیدمان در کنار استخر می شود. بهره گیری از بهترین سرآشپزان و پرسنل مجرب و آموزش دیده باعث شده رستوران مضراب جزو بهترین رستوران های هتل های تهران قرار بگیرد. شما می توانید در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی، فرنگی را به همراه دسرها، پیش غذاها و نوشیدنی های جذاب و خوش طعم میل کنید.

همچنین در این رستوران بخش هایی با عنوان سالاد بار و کافه سنتی جهت سفارش چای و قلیان نیز در نظر گرفته شده است. از بهترین غذاهای رستوران فضای باز این هتل ۵ ستاره می توان به مرغ لونگی، چلو ماهیچه، باقالی پلو با گردن و آلبالو پلو اشاره نمود.

رستوران فضای باز هتل لاله

کافی شاپ هتل لاله تهران

در میان کافی شاپ های متعدد و متنوع پایتخت، کافی شاپ هتل لاله با فضایی خاص و جذاب جایگاه ویژه ای دارد. این کافی شاپ مکان مناسبی برای دورهمی و صرف انواع نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه و لذیذ است. ظرفیت این کافی شاپ در حدود ۵۰ نفر بوده و به صورت ۲۴ ساعته از مهمانان پذیرایی می کند.

شما می توانید با اقامت در هتل ۵ ستاره لاله از خدمات روم سرویس این هتل استفاده نموده و سفارش های خود از کافی شاپ را در اتاق تحویل بگیرید و نوش جان کنید. این کافی شاپ که از دکوراسیونی شیک و چشم نواز برخوردار است در طبقه همکف هتل لاله واقع شده و از مزیت آن می توان به مجاورت با فضای سبز اشاره نمود.

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×