» معرفی هتل » بهترین هتل ایلام را برای اقامت در شهر کردنشین بزرگ ایران بشناسید!
بهترین هتل در شهر ایلام
معرفی هتل

بهترین هتل ایلام را برای اقامت در شهر کردنشین بزرگ ایران بشناسید!

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ 16۰1,858

با انتخاب بهترین هتل در ایلام و اقامت در آن می توانید سفر خوبی را برای خود رقم بزنید. این شهر در شمال غربی استان ایلام قرار گرفته و با شهرستان های ایوان، سیروان، چرداول، دره شهر، مهران و کشور عراق همسایه است. ایلام به دلیل قرار گرفتن در کوه ها و ارتفاعات، دارای آب و هوای کوهستانی می باشد.

جالب است بدانید که این شهر در گذشته نام دیگری داشته و برای مدتی به عنوان پایتخت فصلی شناخته می شد. اما شهر ایلام که هم اکنون همه ما آن را می شناسیم در سال ۱۳۰۸ شمسی در منطقه ای که به حسین آباد معروف بوده، از نو تاسیس شده و یک سال بعد به عنوان ایلام نام گذاری می شود.

در ادامه این مطلب به بررسی بهترین هتل های ایلام می پردازیم و در انتهای این مطلب شما می توانید بهترین هتل ایلام با قیمت بسیار مناسب از طریق سایت اقامت ۲۴ تهیه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

هتل زاگرس ایلام

یکی از بهترین هتل ایلام برای مسافرت، هتل زاگرس ایلام می باشد این هتل یک هتل ۳ ستاره است که در سال ۱۳۸۶ احداث و در سال ۱۳۹۴ مجددا بازسازی شده است. این هتل فضای مناسب با امکانات رفاهی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید اوقات خوبی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. از این رو می توان گفت که اگر می خواهید که با خانواده تان از ایلام بازدید کنید، این هتل یکی از بهترین هتل ایلام با خانواده است.

هتل زاگرس در لیست بهترین هتل ایلام

اتاق های هتل زاگرس ایلام

این هتل در ۳ طبقه مجزا و با ۳۲ اتاق ساخته شده است. این هتل، اتاق های دو تخته، دو تخته ویژه و برای خانواده های دارای فرزند نیز اتاق های سه تخته، چهار تخته و شش تخته را که فضای وسیع تری دارند، فراهم کرده است. 

کلیه امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران قرار داده از کیفیت خوبی برخوردار بوده به همین دلیل یکی از بهترین هتل های شهر ایلام می باشد. هتل زاگرس با بهره مندی از پرسنلی آموزش دیده تمام تلاش خود را می کند تا بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار دهد و خاطره خوشی برای آن ها رقم بخورد. به دلیل این امکانات خوبی که این هتل که یکی از بهترین هتل های ایلام است در اختیار مسافران خود قرار می دهد و خدمه خوب آن، در بخش نظرات مسافران این هتل یکی از بهترین هتل ایلام از نظر مسافران بوده است.

از جمله امکانات هر اتاق می توان به حمام، یخچال، کمد لباس، رخت آویز، لوازم بهداشتی، تلویزیون، تلفن، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم اطفاء حریق اشاره کرد.

موقعیت مکانی

به دلیل موقعیت مکانی که هتل زاگرس دارد، با اقامت در این هتل از بابت دسترسی به مراکز دیدنی شهر نگرانی ندارید. چرا که این هتل در نزدیکی مراکز مهمی همچون کاخ فلاحتی، مسجد جامع، قلارنگ، آبشار ماربره و … قرار گرفته است. این هتل که جزو بهترین هتل ایلام غرب کشور است با داشتن موقعیت مکانی خوبی که دارد مسافران فراوانی را به سمت خود جذب می کند که شما نیز می توانید یکی از این مسافران باشید و با اقامت در بهترین هتل ایلام با قیمت مناسب سفر خوشی را برای خود ، دوستان و خانواده تان بگذرانید.

امکانات و خدمات ویژه

با توجه به آنچه که در بالا گفتیم می توان فهمید که هتل زاگرس یکی از بهترین هتل های ایلام می باشد که می توانید برای اقامت خود هنگام سفرهای کاری و تفریحی آن را رزرو کنید. از جمله امکانات کلی هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی با ظرفیت ۵۰ نفر، رستوران با ظرفیت ۱۱۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو، اینترنت رایگان در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات، آسانسور، خدمات خانه داری، نمازخانه، کپسول آتش نشانی، فضای سبز، سیستم اعلام حریق و ویو فوق العاده به جنگل و کوه اشاره کرد.

آدرس هتل سه ستاره زاگرس ایلام: ایلام، میدان امام حسین، جنب پارک جنگلی چغاسبز

هتل دالاهو ایلام

یکی دیگر از هتل هایی که در لیست بهترین هتل ایلام سه ستاره قرار می گیرد، هتل سه ستاره دالاهو می باشد. این هتل در سال ۱۳۵۰ افتتاح شد و مجددا در سال ۱۳۹۶ به دلیل ارتقا کیفیت خدمت رسانی، بازسازی شد. هتل دالاهو ایلام دارای ۳ طبقه و ۳۵ اتاق و سوئیت می باشد که امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل یکی دیگر از بهترین هتل های این شهر است که مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

هتل دالاهو یکی از بهترین هتل ها در ایلام

اتاق های هتل دالاهو ایلام

این هتل دارای اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و برای خانواده های دارای فرزند نیز اتاق های سه تخته، چهار تخته، پنج تخته، شش تخته و همچنین دارای سوئیت های هفت نفره و هشت نفره برای افرادی که دسته جمعی مسافرت می کنند، دارد. از این رو اگر با خانواده خود به ایلام سفر می کنید این هتل بهترین هتل ایلام با خانواده است. که امکانات خوب آن توانسته است این هتل را به بهترین هتل ایلام از نظر مسافران تبدیل کند.

کلیه خدمات ارائه شده توسط این هتل از کیفیت خوبی برخوردار است و با بهره مندی از پرسنل مجرب تمام سعی خود را می کنند تا به بهترین نحو ممکن از شما پذیرایی به عمل بیاید. از این رو می توان گفت که این هتل یک هتل خوب در ایلام است که شما می توانید اوقات بسیار خوبی را در آن سپری کنید.

از امکانات هر اتاق می توان به تلویزیون، یخچال، صبحانه، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، بالکن، کمد لباس، اینترنت، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

موقعیت مکانی

این هتل نیز به دلیل قرار گرفتن در موقعیت مکانی خوب، امکان دسترسی آسان به سایر مراکز مهم از جمله مسجد جامع، کاخ فلاحتی، قلارنگ، آبشار ماربره، تنگ بهرام چوبین، آتشکده چهار طاقی و شهر باستانی سیروان را دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد، بهترین هتل ایلام برای مسافران است به این دلیل که مسافران دیگر نیاز نیست مسافتی طولانی را برای بازدید از مکان های دیدنی ایلام صرف کنند و بیشتر این مکان های دیدنی و مهم در اطراف این هتل که بهترین هتل ایلام سه ستاره است قرار دارد.

امکانات و خدمات ویژه

از امکانات و خدمات ویژه این هتل که در لیست بهترین هتل ایلام قرار می گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد: لابی با ظرفیت ۲۰ نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت اندک، آسانسور، نمازخانه، کتابخانه، زنگ هشدار، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و خدمات برای معلولین اشاره کرد.

آدرس هتل سه ستاره دالاهو ایلام: ایلام، خیابان فردوسی، نبش خیابان واسطی

ممنون که تا انتهای این مطلب با اقامت ۲۴ همراه بودید امیدواریم که این مطلب توانسته باشد شما را در پیدا کردن بهترین هتل ایلام قیمت مناسب داشته باشد به اندازه کافی راهنمایی کرده باشد و شما بتوانید سفر خوبی را در کنار خانواده و دوستانتان در بهترین هتل شهر ایلام سپری کنید.

سؤالات متداول

[toggle title=”بهترین هتل ایلام چیست؟” state=”close”]بهترین هتل های شهر ایلام، هتل سه ستاره دالاهو و هتل زاگرس هستند.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل ایلام چند ستاره است؟” state=”close”]با توجه به اینکه این شهر هتل ۴ ستاره ندارد و به تازگی در شهریور ماه کلنگ عملیات احداث هتل ۴ ستاره زده شده، در حال حاضر، بهترین هتل شهر ایلام، هتل های ۳ ستاره زاگرس و دالاهو هستند.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل ایلام کجاست؟” state=”close”]بهترین هتل های ایلام، هتل دالاهو در خیابان فردوسی و هتل زاگرس در میدان امام حسین، کنار پارک جنگلی چغاسبز هستند.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل ایلام ۳ ستاره چه هتل هایی پیشنهاد می کنید؟” state=”close”]هتل های زاگرس و دالاهو بیشترین میزان رضایت را از لحاظ برخورد پرسنل، سطح کیفی و تنوع خدمات داشته اند.[/toggle]

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×