بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل اراک و اقامتی دلنشین در قطب صنعت ایران
بهترین هتل اراک برای اقامت در شهری صنعتی و پر جاذبه
معرفی هتل

بهترین هتل اراک و اقامتی دلنشین در قطب صنعت ایران

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ 16۰1,611

انتخاب بهترین هتل اراک برای مسافرانی که با اهداف کاری یا گردشگری به این شهر سفر می کنند، مسئله مهمی است. اراک علاوه بر اینکه یکی از قطب های صنعتی کشور محسوب می گردد، دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی متعددی نیز می باشد. این شهر جوان دویست سال قدمت دارد و بیشتر جاهای دیدنی اراک مربوط به دوران قاجاریه است. از آنجایی که مسافران زیادی در ایام مختلف سال به اراک سفر می کنند، در این شهر هتل های مختلفی وجود دارد که اقامتی دلنشین را فراهم می کنند. اگر شما قصد سفر به استان مرکزی و اقامت در بهترین هتل اراک را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه اقامت ۲۴ باشید.

هتل های لوکس اراک

اراک به خاطر وجود صنایع مختلف و کارخانجات متعدد یکی از مهمترین شهرهای ایران است که میزبان مسافران زیاد با اهداف کاری و تجاری می باشد. از این رو هتل های لوکس و مجللی برای میزبانی هر چه بهتر از مسافران در این شهر ساخته شده است. این هتل ها از امکانات و خدمات استاندارد و به روز مطابق با معیارهای صنعت هتلداری دنیا برخوردار می باشند و اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان خود فراهم می آورند.

بهترین هتل اراک

هتل امیرکبیر اراک

لوکس ترین و بهترین هتل اراک، هتل ۵ ستاره امیرکبیر است. این هتل در دامنه ارتفاعات شهر صنعتی اراک در زمینی به مساحت ۷۳ هکتار قرار دارد و از معماری منحصربفردی برخوردار است. ساختمان هتل امیرکبیر به شکل عرشه کشتی و به زیبایی هر چه تمام تر طراحی و ساخته شده است که نمادی از معماری مدرن می باشد. این هتل پنج ستاره در سال ۱۳۸۴ افتتاح گردیده و با داشتن امکانات و خدمات رفاهی کامل و پرسنل آموزش دیده و مجرب بهترین گزینه برای اقامت در اراک شناخته می شود.

از بهترین هتل‌های اراک باید به امیرکبیر اشاره کرد که برای بعضی‌ها، نام بهترین هتل اراک را به دوش می‌کشد. یکی از بهترین هتل اراک از نظر مسافران بوده و بیش از ۲۶ سال است که میزبان شایسته اراک‌گردها محسوب می‌شود. این بهترین هتل اراک از نظر مردم ، یکی از بهترین هتل اراک پنج ستاره بوده و انتخاب خوبی برای تورهای گردشگری و هم‌چنین اقامت مسافران اراک به منظور شرکت در کنفرانس‌ها و همایش‌ها و تورهای صنعتی به شمار می‌رود.

اگر به دنبال بهترین هتل در اراک هستید، هتل امیرکبیر انتخاب شایسته‌ای برای شما خواهد بود. معماری و دکوراسیون داخلی هتل امیرکبیر اراک، در واقع تلفیقی شکوهمند از معماری سنتی و مدرن بوده و رستوران‌های چهارگانه‌اش، پاسخ‌گوی همه نوع سلایق گردشگران است.

اتاق ها

ساختمان هتل امیرکبیر اراک دارای ۵ طبقه و ۷۵ بابا اتاق و سوئیت مجلل است. اتاق های یک تخته، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت کوچ دو نفره، سوئیت جمهوری دو نفره و سوئیت بزرگ چهار نفره این هتل اقامتی راحت و سفری لذت بخش را برای مسافران رقم می زنند.

این واحدهای اقامتی دارای امکانات و خدمات بی نظیری همچون روم سرویس، صبحانه، مبلمان شیک، طراحی دکوراسیون داخلی مجلل، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت و رایگان، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، پاورسوئیچ، بالکن، سیستم گرمایش و سرمایش، قفل هوشمند کارتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و … می باشند.

موقعیت مکانی

واقع شدن هتل در دامنه ارتفاعات شهر اراک باعث شده مهمانان چشم انداز بسیار زیبایی از شهر و محیط اطراف آن را در مدت اقامت خود تماشا نموده و لذت ببرند. همچنین مسافران با انتخاب این هتل می توانند دسترسی راحتی به مراکز مهم و جاهای دیدنی اراک داشته باشند. پارک لاله، مدرسه سپهدار، موزه حمام چهار فصل، کلیسا مسروپ مقدس و … در فاصله نزدیک هتل ۵ ستاره امیرکبیر قرار دارند.

هتل های لوکس اراک

امکانات و خدمات ویژه

در هتل امیرکبیر به عنوان یکی از بهترین هتل های اراک امکانات و خدمات ویژه ای جهت رفاه حال بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است. مهمانان می توانند با اقامت در این هتل لوکس و مجلل و استفاده از این امکانات و خدمات، اقامتی رویایی و خاطره انگیز را تجربه کنند.

رستوران، پارکینگ، استخر، جکوزی، سونا، ماساژ، زمین ورزشی، سالن بدنسازی، لاندری، باربری، خانه داری، مرکز خرید، فروشگاه، فضای سبز، گیم نت، زمین تنیس، صندوق امانات، کافی شاپ، چایخانه سنتی، خدمات معلولین، تشریفات ویژه، پذیرش ۲۴ ساعته و … از مهمترین این امکانات و خدمات به شمار می روند.

آدرس هتل امیرکبیر: اراک، بلوار آیت الله اراکی.

هتل زاگرس اراک

یکی دیگر از بهترین هتل های اراک که با فضایی آرامش بخش و امکانات و خدمات عالی اقامتی به یادماندنی را برای مسافران فراهم می آورد، هتل ۴ ستاره زاگرس است. این هتل لوکس دومین هتل بزرگ اراک محسوب می شود که در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نموده است. مسافرانی که با اهداف مختلف کاری یا گردشگری به استان مرکزی سفر می کنند و به دنبال بهترین هتل اراک هستند، می توانند هتل چهار ستاره زاگرس را انتخاب نمایند.

در لیست بهترین هتل اراک ، بایستی به  یکی از بهترین هتل اراک چهار ستاره هم اشاره کرد که هتل زاگرس بوده و خوشبختانه از اقامت‌گاه‌های نوساز شهر است. اگر به دنبال هتل خوب در اراک هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، هتل زاگرس اراک توصیه می‌شود. این اقامت‌گاه نیز در سایت‌ها و شبکه‌های گردشگری، در فهرست بهترین هتل اراک از نظر مردم قرار داشته و تجربیات مسافران، مثبت ارزیابی شده است.

ساختمان این هتل بزرگ با ۱۸۰۰ متر مربع زیربنا، دارای ۲ طبقه و ۲۱ اتاق فوق العاده زیبا و راحت است. طراحی داخلی و دکوراسیون این اتاق ها منحصربفرد و جذاب بوده و تمام تجهیزات و وسایل از بهترین برندها و با بالاترین کیفیت انتخاب شده اند. امکانات و خدمات اتاق های دو تخته دبل و توئین و اتاق های سه تخته این هتل اقامتی دلنشین را فراهم می کنند.

بنابراین اگر در جست و جوی هتل در اراک هستید، یکی از بهترین هتل شهر اراک بوده و اقامتی خاطره‌انگیز را با غذاهای لذیذ رستوران و برخورد شایسته پرسنل آموزش دیده‌اش برایتان به ارمغان خواهد آورد.

از مهمترین آنها می توان به صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، صبحانه، میز تحریر، کمد لباس، لوازم بهداشتی، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، اینترنت پرسرعت و رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و … اشاره نمود.

هتل زاگرس 4 ستاره

موقعیت مکانی

موقعیت جغرافیایی و مکان قرار گیری هتل ۴ ستاره زاگرس موجب شده مهمانان دسترسی مناسب و راحتی به جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر اراک داشته باشند. موزه حمام چهار فصل، بازار تاریخی، موزه مفاخر، کلیسا مسروپ مقدس و پارک لاله در فاصله ده دقیقه ای این هتل واقع شده اند.

امکانات و خدمات ویژه

در هتل زاگرس جهت رفاه حال مهمانان و فراهم نمودن اقامتی راحت امکانات و خدمات منحصربفردی در نظر گرفته شده است. از مهمترین این امکانات و خدمات ویژه می توان رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری، لاندری و … را نام برد.

آدرس هتل زاگرس: اراک، خیابان شهید شیرودی، بلوار شهید قدوسی.

هتل بین المللی پیام اراک

اگر در سفر به اراک به دنبال هتلی خاص برای اقامت هستید، به شما هتل ۴ ستاره بین المللی پیام را پیشنهاد می کنیم. این مرکز اقامتی که جزو بهترین هتل های اراک قرار دارد، در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است. هتل پیام با پرسنلی با تجربه و آموزش دیده، فضایی آرام و زیبا، اتاق های مجلل و بهترین خدمات و امکانات میزبان مسافران و مهمانان گرامی است.

هتل بین المللی 4 ستاره پیام

اتاق ها

ساختمان این هتل با زیربنای ۳۰۰۰ مترمربع در دو طبقه ساخته شده است و دارای ۲ طبقه و ۳۴ اتاق می باشد. اتاق های یک تخته، دو تخته توئین و دبل و اتاق های سه تخته هتل چهارستاره پیام محیطی دنج و دلنشین با لوکس ترین تجهیزات و وسایل دارند.

در این اتاق ها خدمات و امکانات متنوعی همچون صبحانه، یخچال، مبلمان، کمد لباس، بالکن، روم سرویس، اینترنت، مینی بار، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و … برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده است.

موقعیت مکانی

از مزیت های هتل پیام اراک می توان به موقعیت مکانی بسیار خوب آن اشاره نمود. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی راحتی به مراکز خرید و جاهای تفریحی و دیدنی اراک مانند پارک لاله، مدرسه سپهدار، خانه حسن پور، بازار تاریخی، شهربازی و … دارد.

امکانات و خدمات ویژه

مسافرانی که هتل بین المللی پیام اراک را برای اقامت انتخاب می کنند می توانند از خدمات و امکانات ویژه ای بهره ببرند. رستوران، پارکینگ، لاندری، خانه داری، باربری، کافی شاپ، فضای سبز، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته و … اقامتی به یادماندنی در این هتل را رقم می زنند.

آدرس هتل بین المللی پیام: اراک، خیابان جهاد، ابتدای فاز یک، پشت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری.

هتل های قیمت مناسب اراک

آن دسته از مسافرانی که به دنبال سفر ارزان و اقتصادی هستند می تواند برای اقامت در اراک هتل های قیمت مناسب این شهر را انتخاب کنند. این هتل ها با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهند از قیمت بسیار خوب و مناسبی برخوردارند.

هتل آفتاب

هتل آفتاب اراک

یکی از بهترین هتل های اراک با قیمت مناسب هتل سه ستاره آفتاب است. این هتل در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده و در فاصله ۱۰ کیلومتر از مرکز شهر قرار دارد. از این رو از محیطی آرام و به دور از هیاهو و شلوغی برخوردار است. هتل آفتاب در لیست بهترین هتل اراک جزو هتل های ارزان محسوب می شود که اقامتی اقتصادی را برای مهمانان خود فراهم می آورد.

اگر در جست‌وجوی یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی کم هزینه در شهر اراک هستید، بهترین هتل اراک آفتاب است. گردشگران اقتصادی و طبیعت‌گردها که سوال می‌کنند که بهترین هتل اراک کجاست ، باید نشانی همین هتل را به آن‌ها معرفی کرد. قیمت هر شب اقامت در هتل آفتاب اراک از هتلهایی که تا کنون معرفی کردیم، کمتر است.

هتل آفتاب اراک همواره در فهرست هتل های قیمت مناسب اراک برای طیف های مختلفی از مسافران به شهر اراک از سراسر کشور قرار داشته و دسترسی خوبی برای عزیمت مهمانان به کارخانه ها و مراکز صنعتی و تجاری حومه شهر اراک دارد.

اتاق ها

ساختمان این هتل ۳ ستاره دارای ۴ طبقه و ۱۷ اتاق یک تخته، دو تخته توئین و دبل و سه تخته است. قیمت هتل آفتاب نسبت به سایر هتل ها پایینتر بوده اما خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوبی برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

از مهمترین آنها می توان به روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره نمود.

موقعیت مکانی

این هتل سه ستاره در بلوار سردشت و جنب پارک لاله اراک واقع شده است. فاصله از مرکز شهر باعث شده محیط هتل آفتاب بسیار آرام باشد و اقامتی دلنشین را فراهم کند. مهمانان می‌توانند با پیمودن ۱۰ کیلومتر خود را به مرکز شهر اراک رسانده و از مراکز خرید و اماکن توریستی دیدن نمایند.

امکانات ویژه

از مهمترین امکانات و خدمات ویژه ای که هتل سه ستاره آفتاب در اختیار مهمانان خود قرار می دهد می توان صندوق امانات، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری، مینی بار، پارکینگ، رستوران و … را نام برد.

آدرس هتل آفتاب: اراک، بلوار سردشت، روبروی شهرک سنجان، جنب پارک لاله.

هتل قیمت مناسب اراک

مجتمع گردشگری دشت بهشت اراک

یکی دیگر از مراکز اقامتی قیمت مناسب اراک مجتمع گردشگری دشت بهشت است. این هتل دو ستاره گزینه مناسبی برای مسافرانی است که به دنبال اقامت و سفر ارزان هستند. مجتمع دشت بهشت در سال ۱۳۹۳ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات بازسازی شده است.

این هتل ارزان در فاصله ۱۶ دقیقه ای از شهر اراک واقع گردیده است. از مزایای آن می‌توان به دسترسی آسان به مرکز شهر اراک مانند راه آهن، موزه و حمام چهار فصل اشاره نمود. ساختمان مجتمع گردشگری دشت بهشت یک طبقه و دارای ۷ اتاق است. رستوران، پارکینگ، روم سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون و … از مهمترین امکانات و خدمات این هتل محسوب می شوند.

آدرس مجتمع گردشگری دشت بهشت: اراک، شهر صنعتی، منطقه نظم آباد.

سؤالات

[toggle title=”بهترین هتل ۵ ستاره اراک کدام است؟” state=”close”]هتل امیرکبیر بهترین هتل اراک پنج ستاره است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل اراک چیست؟” state=”close”]هتل امیرکبیر ۵ ستاره اراک بهترین هتل این شهر محسوب می شود.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل اراک ۳ ستاره کدام است؟” state=”close”]هتل آفتاب بهترین هتل سه ستاره اراک است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل اراک ۴ ستاره کدام است؟” state=”close”]هتل زاگرس بهترین هتل چهار ستاره اراک است.[/toggle]

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×