» معرفی هتل » بهترین هتل یاسوج، شهر آبشارهای بی نظیر
بهترین هتل یاسوج
معرفی هتل

بهترین هتل یاسوج، شهر آبشارهای بی نظیر

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ 13۰1,906

اگر برنامه سفر به استان زیبای کهگیلویه و بویراحمد را دارید، انتخاب بهترین هتل یاسوج برای اقامتی راحت می تواند سفر شما را خاطره انگیز کند. جاهای دیدنی یاسوج مخصوصا جاذبه های طبیعی این شهر زبانزد خاص و عام می باشند. این شهر طبیعت بکر و بی نظیر و اماکن منحصربفردی دارد که از مهمترین آنها می توان به آبشارهای خروشان متعدد، دشت های گل و دامنه های سرسبز با چشم اندازهای رویایی اشاره نمود. تعداد هتل های یاسوج اندک است اما با محیطی آرامش بخش و بهترین امکانات و خدمات، اقامتی به یادماندنی را برای گردشگران رقم می زنند. در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های یاسوج را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ تا انتها همراه اقامت ۲۴ باشید.

هتل آزادی یاسوج

اگر برای اقامت در یاسوج به دنبال بهترین هتل این شهر هستید، هتل چهار ستاره آزادی یاسوج بهترین گزینه محسوب می شود. این هتل لوکس در سال ۱۳۷۶ افتتاح شد و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آزادی مزیت های بسیاری همچون موقعیت مکانی ویژه، محیطی آرام، خدمات و امکانات رفاهی کامل، پرسنل آموزش دیده و مجرب و … دارد. در حال حاضر بهترین هتل یاسوج ۴ ستاره، هتل آزادی است.

اتاق ها

ساختمان هتل مجلل آزادی که به عنوان بهترین هتل یاسوج نیز شناخته می شود، دارای ۴ طبقه و ۷۲ باب اتاق و سوئیت بسیار شیک و راحت است. به خاطر قرار گرفتن این ساختمان بر روی تپه ای مشرف به رودخانه، باغ های میوه و کوهستان های پوشیده از درختان بلوط، واحدهای اقامتی آن از چشم اندازی مسحورکننده برخوردارند. مسافران می توانند با رزرو هتل آزادی یاسوج و انتخاب یکی از اتاق ها یا سوئیت های آن در فضایی دلپذیر، اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند.

بهترین هتل یاسوج

اتاق های دوتخته

اتاق های دو تخته توئین و دبل هتل آزادی گزینه مناسبی برای اقامت زوج های جوان محسوب می شوند. این اتاق ها به دو صورت معمولی و VIP طراحی و تجهیز شده و از امکانات رفاهی کامل و استاندارد مطابق با معیارهای به روز صنعت هتلداری برخوردارند. هتل برای اتاق های دو تخته امکان ارائه سرویس نفر اضافه را در نظر نگرفته است.

اتاق های VIP جزو بهترین اتاق های هتل آزادی یاسوج به شمار می روند که با امکانات ویژه تری میزبان گردشگران و مهمانان عزیز هستند. زوج های جوانی که می خواهند برای سفر ماه عسل خود در یاسوج بهترین محل اقامت را انتخاب کنند، می توانند این اتاق های مخصوص و منحصربفرد را رزرو کنند.

سوئیت ها

سوئیت های یک خوابه سه نفره معمولی بهترین هتل یاسوج لوکس دارای یک اتاق خواب با یک تخت دبل و یک اتاق نشیمن با یک تخت سینگل هستند. این سوئیت ها بهترین گزینه برای اقامت خانواده هایی با یک فرزند محسوب می شوند. در این سوئیت ها نیز همانند اتاق های هتل امکانات و خدمات رفاهی استاندارد و مناسبی ارائه می شود.

سوئیت های پرزیدنتال سه نفره نیز از دیگر واحدهای اقامتی بهترین هتل شهر یاسوج محسوب می گردند که به نسبت سوئیت های معمولی از فضایی بزرگتر و امکانات و خدمات ویژه تری برخوردار می باشند. این سوئیت ها اقامتی دلنشین و راحت را برای مهمانان فراهم نموده و لذت سفر آنها را دوچندان می کنند. اگر می خواهید اقامتی کم نظیر را در بهترین هتل یاسوج تجربه کنید، می توانید سوئیت دو خوابه سه نفره رویال را انتخاب نمایید. این سوئیت ویژه ترین واحد اقامتی هتل چهار ستاره آزادی است که فضایی لوکس و طراحی مجللی دارد.

تمام واحدهای اقامتی هتل آزادی همانطور که گفته شد از امکانات و خدمات درجه یکی برخوردارند. از مهمترین آنها می توان به مبلمان شیک، روم سرویس، صبحانه، پاور سوئیچ، اینترنت رایگان و پرسرعت، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات و … اشاره نمود.

هتل 4 ستاره یاسوج

موقعیت مکانی

این هتل ۴ ستاره در بلوار نماز و مقابل شهربازی یاسوج واقع شده و از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. فاصله ۵۰۰ متری هتل از جاده اصلی موجب فراهم شدن محیطی آرام و دلپذیر برای استراحت مهمانان شده است. همچنین مهمانانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند می توانند دسترسی راحتی به جاهای دیدنی یاسوج و مرکز شهر و اماکن مهم آن داشته باشند. از مهمترین این مکان ها می توان آبشار یاسوج، شهر تاریخی تل خسرو، پارک ساحلی رود بشار، موزه، پارک جنگلی آبشار، پارک کوهستان و … را نام برد.

امکانات و خدمات ویژه

گردشگران می توانند با رزرو هتل آزادی که یکی از بهترین هتل های یاسوج است از امکانات و خدمات ویژه ای بهره مند گردند. رستوران، پارکینگ، کتابخانه، زمین ورزشی، کافی شاپ، لاندری، باربری، خانه داری، فضای سبز، خدمات معلولین، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته و تاکسی سرویس از مهمترین امکانات این هتل به شمار می روند.

بهترین هتل ارزان یاسوج

هتل جهانگردی یاسوج

آن دسته از مسافرانی که به دنبال سفر ارزان و اقتصادی هستند می توانند برای اقامت در یاسوج به سراغ مجتمع اقامتی جهانگردی بروند. این هتل دو ستاره با توجه به قیمت ارزان، خدمات و امکانات مناسبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. هتل جهانگردی یکی از قدیمی ترین هتل های یاسوج می باشد که در سال ۱۳۸۵ جهت ارتقا کیفیت بازسازی شده است. همچنین براساس نظر مسافران بهترین هتل یاسوج ۲ ستاره، هتل جهانگردی است.

اتاق ها

هتل دو ستاره و قیمت مناسب جهانگردی یاسوج دارای ۲۸ واحد اقامتی بسیار شیک، تمیز و راحت است. این هتل سوئیت های دو نفره و سه نفره را که از امکانات و خدمات رفاهی کاملی برخوردارند برای مهمانان طراحی نموده است. این سوئیت ها دارای ظرفیت نفر اضافه نیز بوده و در عین سادگی می توانند اقامتی راحت و دلنشین را فراهم کنند.

از مهمترین امکانات و خدمات سوئیت های هتل جهانگردی یاسوج می توان به مبلمان، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و … اشاره نمود.

هتل جهانگردی

موقعیت مکانی

مجتمع اقامتی جهانگردی که جزو بهترین و ارزانترین هتل های یاسوج به شمار می رود، از موقعیت مکانی منحصربفردی برخوردار است. این هتل دو ستاره در پشت تپه رودخانه بشار واقع شده که آبشار یاسوج و پارک جنگلی در شمال آن قرار دارند. همچنین این هتل مشرف به شهر بوده و نمای زیبایی از یاسوج را می توان از این هتل تماشا نمود.

همین موقعیت مکانی مناسب باعث دسترسی راحت مهمانان به جاهای دیدنی یاسوج و اماکن مهم شهر شده است. موزه، پارک ساحلی رود بشار، پارک جنگلی، آبشار، پارک کوهستان و مراکز خرید در فاصله کمی از این هتل خوب در یاسوج قرار دارند.

امکانات و خدمات ویژه

مسافرانی که می خواهند با رزرو تخفیف دار، سفر ارزان به یاسوج داشته باشند، می توانند به سراغ رزرو هتل دو ستاره جهانگردی بروند. این هتل که یکی از بهترین هتل های یاسوج است، با توجه به قیمت مناسب خود امکانات و خدماتی همچون رستوران، پارکینگ، اینترنت، کافی شاپ، خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای سبز، چایخانه سنتی و … را به مهمانان ارائه می دهد.

بهترین هتل ارزان یاسوج

هتل المپیک باقری

در لیست بهترین هتل های شهر یاسوج هتل المپیک باقری به عنوان ارزانترین هتل یاسوج شناخته می شود. اگر قصد دارید در سفر به استان زیبای کهگیلویه و بویراحمد بهترین هتل در یاسوج با هزینه کم و قیمت مناسب را برای اقامت انتخاب کنید، هتل المپیک باقری گزینه ای ایده آل به شمار می رود. این هتل تازه تاسیس فعالیت خود را در سال ۱۴۰۰ آغاز کرده است و به خاطر موقعیت مکانی عالی، امکانات و خدمات مناسب و قیمت ارزان بهترین هتل یاسوج از نظر مردم نیز می باشد.

اتاق ها

ساختمان ۷ طبقه هتل المپیک باقری به عنوان ارزانترین هتل یاسوج یک ستاره دارای ۱۶ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته است. با رزرو اتاق های این هتل می توانید از چشم انداز زیبای رودخانه، کوهستان و دشت نهایت لذت را ببرید.

در تمامی واحدهای اقامتی هتل باقری المپیک یاسوج خدمات، امکانات و تجهیزات بسیار خوبی برای رفاه بیشتر مهمانان فراهم شده است. از مهمترین آنها می توان به روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن، بالکن، کمد لباس، صبحانه، سیستم اطفاء حریق، چای ساز، مینی بار و … اشاره کرد.

موقعیت مکانی

بهترین هتل یاسوج قیمت مناسب در خیابان ساحلی به سمت بیمارستان امام سجاد بر روی تپه ای مشرف به رودخانه قرار دارد. چشم انداز فوق العاده زیبا از کوهستان، دشت و جنگل از مزایای اصلی هتل المپیک باقری محسوب می شود.

همچنین مهمانان این هتل می توانند دسترسی راحتی به اماکن مهم و جاهای دیدنی یاسوج مانند رودخانه بشار، پارک ساحلی، آبشار مصنوعی بویرلند، پارک کوهستان، موزه، بیمارستان شهید بهشتی و … داشته باشند.

هتل المپیک باقری

امکانات و خدمات ویژه

گردشگران و مسافرانی که هتل المپیک باقری را که بهترین هتل یاسوج ارزان است به عنوان محل اقامت انتخاب می کنند، می توانند از خدمات و امکانات بی نظیری بهره ببرند و اقامت و سفر خاطره انگیزی را تجربه کنند. رستوران این هتل تازه تاسیس با ظرفیت ۲۵۰ نفر دارای فضایی بسیار شیک و مدرن با چیدمان چشم نواز است که در آن انواع غذاهای با کیفیت و خوش طعم توسط بهترین سرآشپزان طبخ و سرو می شوند.

مجموعه تفریحی و ورزشی منحصربفرد هتل المپیک باقری یکی دیگر از دلایل جذابیت این هتل محسوب می شود. در این مجموعه بخش هایی نظیر استخر، جکوزی، سونا، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن ورزشی و بدنسازی، اتاق بازی و گیم نت در نظر گرفته شده است.

از دیگر امکانات و خدمات بهترین هتل یاسوج باقری می توان به لاندری، باربری، آرایشگاه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، خانه داری و … اشاره کرد.

سؤالات متداول

[toggle title=”بهترین هتل یاسوج چند ستاره است؟” state=”close”]هتل آزادی ۴ ستاره است.[/toggle]

[toggle title=”ارزانترین هتل یاسوج کدام است؟” state=”close”]هتل المپیک باقری ارزانترین هتل شهر یاسوج است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل ۴ ستاره شهر یاسوج چیست؟” state=”close”]هتل آزادی بهترین هتل این شهر محسوب می شود.[/toggle]

[toggle title=”قیمت بهترین هتل یاسوج چقدر است؟” state=”close”]قیمت هتل ها به طور کلی بسته به عواملی مثل پیک سفر، تعداد مسافران و دریافت خدمات جانبی دارد. اقامت ۲۴ با تخفیف های دائمی اقامتی ارزانتر برای شما رقم خواهد زد.[/toggle]

۳/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×