معرفی بهترین هتل اهواز
معرفی هتل

بهترین هتل اهواز و اقامت در شهر همیشه بیدار

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۰2,690

بهترین هتل اهواز کدام است؟ انتخاب بهترین هتل اهواز در سفر به مرکز استان خوزستان همیشه در اولویت است مخصوصا که می‌تواند اقامتی دلنشین و سفری خاطره انگیز برای شما به ارمغان آورد. اهواز یکی از مهمترین شهرهای ایران است که به واسطه حضور شرکت‌های صنعتی و تجاری مختلف مخصوصا در حوزه نفت افراد زیادی در طول سال به این شهر سفر می‌کنند. هتل های اهواز از تنوع خوبی برخوردارند و هریک دارای امکانات و خدمات مناسبی می‌باشند. از این رو مسافرانی که به قصد کار و یا حتی گردشگرانی که برای تفریح و بازدید از جاهای دیدنی اهواز سفر می‌کنند، می‌توانند بهترین هتل اهواز را برای اقامت خود انتخاب کنند.

در این مقاله از اقامت ۲۴ به معرفی بهترین هتل اهواز را بررسی و معرفی می‌کنیم. اگر شما هم قصد دارید به خوزستان زیبا و شهر اهواز سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

بهترین هتل های اهواز با شرایط و امکانات عالی

هتل های لوکس اهواز

اگر در سفر به خوزستان و اقامت در شهر پل‌ها به دنبال هتل های لوکس اهواز هستید باید بدانید که این شهر فقط یک هتل ۵ ستاره دارد. هتل پنج ستاره پارس به عنوان بهترین هتل پنج ستاره اهواز شناخته می‌شود که در سال ۱۳۵۲ به بهره برداری رسیده است.

این هتل شیک جهت بهبود و ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات و تجهیزات جدیدی به آن اضافه شد. هتل پارس اهواز دارای ۵ طبقه و ۱۳۴ باب اتاق و سوئیت لوکس مجهز به تمامی امکانات رفاهی است. معماری داخلی و دکوراسیون بخش‌های مختلف این هتل پنج ستاره مدرن بوده و از زیبایی خاصی برخوردار است.

اگر قصد اقامت در بهترین هتل اهواز با موسیقی زنده را دارید می‌توانید اتاق‌های دبل یک نفره، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه سه نفره و دو خوابه چهار نفره را انتخاب کنید. به خاطر موقعیت مکانی ویژه هتل پارس و قرارگرفتن در نزدیکی رود کارون و پل سفید، برخی از واحدهای اقامتی آن منظره و چشم انداز بسیار زیبایی از رودخانه دارند.

همچنین این هتل ۵ ستاره که نام بهترین هتل اهواز را به یدک می کشد در فاصله نزدیکی از اماکن مهم و جاهای دیدنی اهواز مانند سینما ساحل، باغ معین، کاروانسرای معین التجار، راه آهن، بیمارستان امام خمینی، منزل ماپار و … واقع شده است. مسافران می‌توانند با اقامت در هتل پنج ستاره پارس به عنوان لوکس ترین هتل اهواز، دسترسی راحتی به این اماکن و جاذبه‌ها داشته باشند.

هتل پارس 5 ستاره اهواز

از مهمترین امکانات و خدمات بهترین هتل اهواز می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، استخر، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اعلام و اطفاء حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، فروشگاه، کافی شاپ، خدمات خانه داری و باربری و سالن کنفرانس اشاره نمود.

آدرس: اهواز، خیابان بیست و چهار متری، خیابان شهید عابدی.

هتل های سه ستاره اهواز

برای مسافرانی که به دنبال اقامت در بهترین هتل اهواز با قیمت مناسب هستند، هتل های سه ستاره اهواز مناسب‌ترین گزینه محسوب می‌شوند. این هتل‌ها دارای امکانات و خدمات رفاهی کاملی بوده و اقامت راحت و دلنشینی برای مهمانان خود فراهم می‌کنند.

هتل نادری بهترین هتل اهواز سه ستاره

هتل نادری اهواز

هتل نادری یکی از معروف‌ترین، قدیمی‌ترین و در عین حال بهترین هتل اهواز برای مسافران به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۲ افتتاح شده است. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفته و با ۵ طبقه و ۱۱۵ باب اتاق از مهمانان خود میزبانی می‌کند. از مزایای هتل نادری به عنوان یکی از هتل های مرکز شهر اهواز می‌توان به موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت به اماکن مهم و دیدنی شهر مانند رود کارون، بازار امام، باغ معین و … اشاره نمود.

مسافران عزیز می‌توانند یکی از اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، دو تخته کوچک رویال، سه تخته، سه تخته بزرگ رویال و اتاق چهار تخته را برای اقامت در این هتل انتخاب کنند. هتل نادری به خاطر خدمات و امکانات مناسب و قیمت متوسط طبق نظر مسافران به عنوان بهترین هتل اهواز نیز شناخته می‌شود.

رستوران، پارکینگ، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن بیلیارد، خانه داری و لاندری از مهمترین امکانات و خدمات هتل ۳ ستاره نادری شهر اهواز محسوب می‌شوند.

آدرس: اهواز، خیابان امام خمینی شرقی، بین ادهم و گندمی.

هتل پرشیا بهترین هتل سه ستاره اهواز

هتل پرشیا اهواز

هتل سه ستاره پرشیا یکی دیگر از بهترین هتل ها در اهواز است که در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نموده و موقعیت بسیار خوبی در مرکز شهر دارد. این هتل که در لیست بهترین هتل اهواز نیز قرار دارد، جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل پرشیا دارای ۳ طبقه و ۶۱ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌باشد.

امکانات و خدمات مناسب، دسترسی به جاذبه‌ها و اماکن مهم شهر، قیمت متوسط، پرسنل آموزش دیده و مجرب و محیطی شیک و آرامش بخش باعث شده‌اند طبق نظر مسافران این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های اهواز انتخاب گردد. هتل پرشیا اهواز خدمات و امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن ورزشی، خانه داری، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و … را به مهمانان ارائه می‌دهد.

آدرس: اهواز، چهارراه امام خمینی، خیابان شریعتی، خیابان صدرالسادات.

هتل اکسین در اهواز

هتل اکسین اهواز

یکی دیگر از بهترین هتل های شهر اهواز با سه ستاره کیفی که می‌تواند در این لیست قرار بگیرد، هتل اکسین است. این هتل در سال ۱۳۶۶ افتتاح و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است و دارای ۲ طبقه و ۵۰ باب اتاق شیک و زیبا می‌باشد. مسافران می‌توانند با رزرو اتاق‌های دو تخته توئین، دو تخته دبل و سه تخته اقامتی خاطره انگیز را در هتل ۳ ستاره اکسین اهواز تجربه کنند.

این هتل از امکانات و خدماتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، فضای سبز، باربری، خانه داری، لاندری و … برخوردار است. محیط هتل اکسین بسیار لوکس بوده و در تمامی اتاق‌ها از بهترین تجهیزات و دکوراسیون داخلی استفاده شده است.

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، کوی ملت، نبش خیابان ۲۰ متری مقیمی زاده.

هتل سومیا

هتل سومیا اهواز

اگر در سفر به اهواز قصد دارید در نزدیکی رود کارون و پل طبیعت که از مهمترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌روند، اقامت کنید، هتل سومیا می‌تواند گزینه مناسبی باشد. سومیا قطعا بهترین هتل مناسب اهواز با ۳ ستاره کیفی بوده و دارای ۶ طبقه و ۲۴ اتاق با تمامی امکانات رفاهی است که به عنوان یکی از بهترین هتل های اهواز نیز شناخته می‌شود.

اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته هتل سومیا اهواز از طراحی شیک و تجهیزات و وسایل بسیار زیبا و لوکسی برخوردارند و می‌توانند اقامتی فراموش نشدنی برای مهمانان رقم بزنند. این هتل سه ستاره امکانات و خدماتی همچون رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، پارکینگ، اینترنت، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، کافی شاپ، صندوق امانات، خانه داری و … را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۳ شرقی، جنب خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران.

هتل تختی اهواز

هتل تختی اهواز

یکی از هتل های نوساز و جدید در اهواز هتل تختی می باشد که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل ۳ ستاره دارای ۲ طبقه و ۱۷ باب اتاق دوتخته و سه تخته و سوئیت دو نفره، سه نفره، چهار نفره، پنج نفره و VIP راحت و شیک است.

از مزایای هتل تختی اهواز می توان به موقعیت مکانی ویژه آن اشاره نمود. این هتل در نزدیکی رود کارون واقع شده و مهمانان می توانند دسترسی مناسبی به اماکن مهم و جاهای دیدنی اهواز مانند پل سفید، کاروانسرای معین التجار، باغ معین، بازار امام، ورزشگاه تختی، ادارات دولتی و … داشته باشند.

مسافران و گردشگران با انتخاب هتل تختی اهواز می توانند از امکانات و خدمات زیره بهره مند شده و اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند:

رستوران، پارکینگ، اینترنت، استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، صندوق امانات داخل اتاق، زمین ورزشی، باربری، خانه داری، لاندری، چایخانه سنتی، سیستم تهویه مطبوع و غیره.

آدرس: اهواز، امانیه، ورزشگاه تختی، خیابان شهید صفاری، مقابل اداره دامپزشکی.

هتل 3 ستاره اهواز

هتل باغ معین اهواز

اگر به دنبال یک هتل ۳ ستاره باکیفیت و راحت برای اقامتی به یادماندنی در اهواز هستید، به شما هتل باغ معین را پیشنهاد می کنیم. این هتل که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز نموده، در یکی از مناطق خوش آب و هوای اهواز قرار دارد. ساختمان این هتل طبقاتی نیست و در محوطه ای وسیع در کنار فضای سبز با ۷۳ اتاق و سوئیت تمیز و زیبا از مهمانان پذیرایی می کند.

از مهمترین امکانات و خدمات هتل ۳ ستاره باغ معین اهواز می توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، روم سرویس، فروشگاه، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، آتلیه و … اشاره نمود.

موقعیت مکانی مناسب این هتل باعث شده مهمانان دسترسی راحتی به مکان های مهم و دیدنی اهواز مانند رودخانه کارون، پل سفید، بیمارستان امام خمینی، سینما ساحل، کاروانسرای معین التجار، آستانه علی ابن مهزیار و … داشته باشند.

آدرس: اهواز، ۲۴ متری، خیابان نظام وفا، پشت پمپ بنزین.

هتل های ارزان اهواز

برای آن دسته از مسافرانی که قصد دارند سفری اقتصادی به اهواز داشته باشند، هتل های ارزان اهواز بهترین گزینه برای اقامت محسوب می‌شوند. این هتل‌ها از قیمت مناسب و خدمات و امکانات خوبی برخوردارند و می‌توانند اقامتی کم هزینه را به همراه داشته باشند.

بهترین هتل اهواز در دسته اقتصادی و ارزان، هتل ایران

هتل ایران اهواز

هتل دو ستاره ایران را می‌توان به عنوان بهترین هتل اهواز در میان هتل های ارزان این شهر معرفی نمود. این هتل در سال ۱۳۵۴ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ جهت بهبود و ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل ایران اهواز دارای ۶ طبقه و ۶۰ اتاق دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و چهار تخته می‌باشد که از امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند.

با اقامت در این هتل می‌توان دسترسی راحتی به اماکن مهم و جاذبه‌های دیدنی اهواز مانند مسجد جامع، کاروانسرای معین التجار، پل سفید، سینما، بیمارستان رازی و … داشت. این هتل قیمت پایین‌تری نسبت به سایر هتل های اهواز دارد و از خدمات و امکانات نسبتا مناسبی برخوردار می‌باشد. از مهمترین آنها می‌توان به رستوران، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، کافی شاپ، خانه داری، لاندری و … اشاره نمود.

آدرس: اهواز، خیابان شریعتی، چهارراه امام خمینی.

مهمانپذیر زاگرس

مهمانپذیر زاگرس اهواز

این مهمانپذیر درجه ۳ در سال ۱۳۹۹ در اهواز افتتاح شده است و جزو هتل های ارزان این شهر به شمار می‌رود. مهمانپذیر زاگرس دارای ۴ طبقه و ۲۸ اتاق با امکانات رفاهی مناسب است که برای مسافرانی که به دنبال سفری اقتصادی و کم هزینه هستند بهترین گزینه محسوب می‌شود.

این مهمانپذیر در فاصله کمی از اماکن مهم و جاهای دیدنی شهر اهواز مانند برج کیانپارس، آستانه علی ابن مهزیار، بیمارستان رازی، راه آهن، باغ معین، پل سفید و … قرار گرفته است. امکانات و خدمات مهمانپذیر زاگرس محدود بوده و از مهمترین آنها می‌توان روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، خانه داری و سیستم تهویه مطبوع را نام برد. این مهمانپذیر رستوران ندارد و برای صرف ناهار یا شام باید به رستوران‌های داخل شهر مراجعه نمود.

آدرس: اهواز، خیابان کیانپارس، خیابان چمران، بین اسفند و پهلوان شرقی.

خانه مسافر ارزان اهواز

خانه مسافر آرامش اهواز

برای آن دسته از افرادی که به دنبال هتل ارزان اهواز بوده و می خواهند سفری اقتصادی را تجربه کنند، خانه مسافر آرامش گزینه مناسبی محسوب می شود. این مجموعه اقامتی ۵ طبقه دارای ۱۵ باب اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخته است که با توجه به قیمت مقرون به صرفه از امکانات و خدمات خوبی برخوردارند.

موقعیت مکانی خانه مسافر آرامش موجب دسترسی راحت مهمانان به رود زیبای کارون، پل سفید و دیگر اماکن مهم و جاهای دیدنی اهواز شده است. رستوران، اینترنت، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، کافی شاپ، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری، لاندری و … از مهمترین امکانات و خدمات این هتل ارزان در اهواز به شمار می روند.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان موحدین غربی، تقاطع دوم، سمت چپ، انتهای کوچه فعلی.

هتل آپارتمان های اهواز

هتل آپارتمان های اهواز که از امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردارند می‌توان در لیست بهترین هتل اهواز قرار دارد. این اماکن اقامتی به خاطر ویژگی‌ها و مزایایی که دارند گزینه مناسبی برای اقامت خانواده‌ها و یا مسافران تعداد بالا که به صورت گروهی سفر می‌کنند، محسوب می‌شوند. از بهترین هتل آپارتمان های اهواز می‌توان موارد زیرا نام برد:

هتل آپارتمان ایرانیکا در لیست بهترین هتل اهواز

هتل آپارتمان ایرانیکا

این هتل آپارتمان سه ستاره در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و دارای ۶ طبقه و ۳۶ باب واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی مطلوب است. از مزیت‌های هتل آپارتمان ایرانیکا یا مهر سابق می‌توان به موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت به فرودگاه و جاذبه‌ها و اماکن مهم و دیدنی شهر اهواز اشاره نمود.

این هتل آپارتمان دارای سوئیت‌های یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره است که قابلیت نفر اضافه نیز دارند و می‌توانند اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مهمانان به ارمغان آورند. از امکانات داخل سوئیت‌ها می‌توان تخت و مبلمان باکیفیت، دکوراسیون شیک و زیبا، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اینترنت، روم سرویس و … را نام برد.

همچنین هتل آپارتمان ایرانیکا امکانات و خدمات دیگری همچون رستوران، پارکینگ، کتابخانه، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، خانه داری و اتاق چمدان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، سه راه فرودگاه، بعد از شرکت ملی حفاری.

هتل آپارتمان هدیه در دسته اکو

هتل آپارتمان هدیه

یکی دیگر از بهترین هتل های اهواز که از امکانات خوب و قیمت مناسب برخوردار است هتل آپارتمان هدیه می‌باشد. این هتل آپارتمان ۴ طبقه دارای ۲۳ باب واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی کامل است که در مرکز شهر اهواز قرار دارد. موقعیت مکانی هتل هدیه موجب دسترسی راحت به اماکن مهم و دیدنی شهر مانند رودخانه کارون، پل طبیعت، بیمارستان آپادانا، میدان نخل، برج کیانپارس، سینما و … شده است.

آپارتمان‌های یک خوابه یک نفره، دو نفره، سه نفره، چهار نفره، پنج نفره و آپارتمان دو خوابه شش نفره هتل هدیه اهواز بهترین گزینه برای اقامت مسافران با تعداد بالا مانند خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه محسوب می‌شوند. این هتل آپارتمان از امکانات و خدماتی همچون رستوران، اینترنت، صندوق امانات داخل اتاق، باربری، لاندری، خانه داری، خدمات معلولین، سیستم تهویه مطبوع، آژانس مسافرتی، صرافی و … برخوردار می‌باشد.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۲۰ غربی

برای اقامت در بهترین هتل اهواز گزینه‌های مختلفی در دسترس شما مهمانان و گردشگران عزیز قرار دارد. شما با توجه به شرایط می‌توانید یکی از هتل‌های این شهر را برای اقامتی راحت و به یادماندنی انتخاب کنید. اگر قصد سفر به اهواز و رزرو هتل را دارید می‌توانید به سامانه رزرواسیون ملی اقامت ۲۴ مراجعه نموده و بهترین هتل اهواز را با مشاهده اطلاعات کامل و قیمت‌ها انتخاب و رزرو نمایید.

سؤالات متداول

[toggle title=”بهترین هتل پنج ستاره اهواز کدام است؟” state=”close”]هتل پارس اهواز با بهترین امکانات و دسترسی عالی به همه نقاط شهر همراه با موسیقی، بهترین هتل ۵ ستاره اهواز است.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل اهواز با قیمت مناسب کدام هتل است؟” state=”close”]هتل های سه ستاره اهواز مثل هتل نادری، پرشیا و اکسین جزو بهترین هتل ها با قیمت مناسب در اهواز هستند.[/toggle]

[toggle title=”بهترین هتل آپارتمان های اهواز کدامند؟” state=”close”]هتل آپارتمان های ایرانیکا و هدیه جزو بهترین هتل آپارتمان های اهواز هستند که علاوه بر امکانات مناسب برای سفرهای پر جمعیت و خانوادگی، دسترسی عالی به جاذبه های مختلف دارند.[/toggle]

[toggle title=”برای رزرو بهترین هتل اهواز باید چه کار کرد؟” state=”close”]برای رزرو کافیست بر روی اسم هر یک از هتل ها کلیک کرده و یا به صفحه رزرو هتل های اهواز مراجعه نمایید.[/toggle]

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×