» راهنمای سفر به ایران » راهنمای سفر به استان فارس » شیراز » آشنایی با تفریحات لونا پارک شیراز【عکس+آدرس】
1 1
شیراز

آشنایی با تفریحات لونا پارک شیراز【عکس+آدرس】

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۰5,915

لونا پارک شیراز یکی از معروف‌ترین و بهترین پارک‌ها و جاهای دیدنی شیراز محسوب می‌شود. همه شیراز را به اماکن تاریخی و باغ‌های معروفش می شناسند اما شیراز شهری برای همه سلیقه‌ها است. گردشگران می‌توانند علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی و آثار باستانی و هنری، به سراغ دیگر جاذبه‌ها مانند طبیعت جذاب و پارک‌های دلنشین و زیبای شیراز بروند؛ و خاطره‌ای فراموش نشدنی برای خود رقم بزنند.

اگر شما هم قصد دارید به لونا پارک شیراز بروید و از فضای کوهستانی، آب و هوای دلپذیر، بخش‌های مختلف و وسایل بازی منحصربفرد آن لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با اقامت ۲۴ همراه باشید.

2 1

معرفی لونا پارک شیراز

لونا پارک یکی از جاهای دیدنی و اماکن تفریحی شیراز است که در شمال شهر و در کنار دروازه قرآن قرار دارد. این منطقه از شهر شیراز بافتی کوهستانی دارد، به همین دلیل محیط لونا پارک بسیار جذاب بوده و از آب و هوایی دلپذیر و مطبوع برخوردار است. احداث این پارک تفریحی به ۳۰ قبل بازمی‌گردد و جزو مکان‌های محبوب در شیراز به شمار می‌رود.

لونا پارک به عنوان اولین میزبان تجهیزات بازی‌های مهیج و پیشرفته خارجی در ایران محسوب می‌گردد. استفاده از این وسایل بازی برای اولین بار در کشور باعث شهرت لونا پارک شیراز گردیده و علاوه بر ساکنین این شهر، گردشگران نیز علاقمند به تجربه‌های جدید هستند. علاوه بر این شهربازی امکانات تفریحی و رفاهی دیگری نیز در این مکان فراهم شده است تا علاوه بر جوانان، کودکان و خانواده‌ها نیز بتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

وسایل بازی لونا پارک شیراز

اگر می‌خواهید هیجانی خاص را تجربه کنید حتما به سراغ لونا پارک شیراز بروید. وسایل بازی این پارک جزو بهترین و مهیج‌ترین وسایل بازی در سطح ایران می‌باشند و تنوع بالایی دارند. گروه‌های سنی مختلف می‌توانند از وسایل مختلف این شهربازی استفاده کنند.

7

۱- چرخ و فلک

یکی از مشهورترین وسایل بازی لونا پارک شیراز چرخ و فلک بزرگ آن است. این چرخ و فلک که ارتفاع زیادی دارد یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این پارک به شمار می‌رود زیرا می‌توان از فراز آن شیراز را تماشا کرد. اکثر گردشگران هنگام ورود به شیراز از دروازه قرآن شاهد خودنمایی این چرخ و فلک عظیم هستند.

۲- چرخ فضایی

اگر قصد دارید شجاعت خود را بسنجید باید به سراغ چرخ فضایی لونا پارک شیراز بروید. این وسیله بازی یکی از مهیج‌ترین تجهیزات این پارک به شمار می‌رود که باعث بالا رفتن آدرنالین خونتان خواهد شد. چرخ فضایی از ایمنی و استاندارد بالایی برخوردار است، از این رو هیچ نگرانی نداشته باشید. چرخش این دستگاه ابتدا آرام بوده و با گذشت زمان سرعت آن افزایش می‌یابد که باعث ایجاد هیجانی وصف نشدنی می‌شود.

3 1

۳- سرسره آبشاری

یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار لونا پارک، سرسره آبشاری است. شما می‌توانید از ارتفاعی زیاد به سمت پایین سر خورده و تجربه‌ای مثال نزدنی داشته باشید. برای سوار شدن به این سرسره بزرگ و خاص نیاز به وسایلی مانند زیرانداز یا کیسه کنفی دارید که در همان محل به شما ارئه می‌دهند.

۴- پینت بال

اگر از علاقمندان به تیراندازی باشید قطعا مجموعه پینت بال لونا پارک برایتان مکانی جذاب خواهد بود. در این بخش از پارک باید همانند سربازان لباس و کلاه جنگی برتن کنید و با استفاده از اسلحه‌های مخصوص با گلوله‌های رنگی به جنگ رقیب بروید. برای بازی در پینت بال نیاز به دو گروه چند نفره دارید که می‌توانید با دوستان یا اعضای خانواده خود این تفریح مهیج را تجربه کنید.

5 1

۵- بازی های خاص

در شهربازی لونا پارک یکسری از بازی‌ها وجود دارد که با استفاده از تجهیزات خارجی و پیشرفته ساخته شده‌اند. این بازی‌ها از آدرنالین بالا و هیجان خاصی برخوردارند و هرکسی جرات تجربه کردن آنها را ندارد. صندلی پرنده، دراگون، رنجر، بشقاب پرنده و آکروجت مهمترین وسایل بازی این قسمت از پارک محسوب می‌شوند.

6

۶- حریم وحشت

حریم وحشت مکانی مناسب برای علاقمندان به فیلم‌های ژانر وحشت است. شما می‌توانید در این بخش از لونا پارک در فضاهای ترسناک لحظات سراسر مهیجی را تجربه کنید. در حریم وحشت سالن‌ها و دالان‌های مخوف با طراحی بسیار خاص و وحشتناکی وجود دارد که باید به صورت گروهی از آنها عبور کرده و میزان شجاعت خود را بسنجید.

۷- قلعه بادی

از آنجایی که لونا پارک برای هر گروه سنی وسایلی را تدارک دیده است، قلعه بادی را می‌توان یکی از جذابترین وسایل بازی کودکان در این پارک نامید. در قسمتی از پارک چهار قلعه بادی با ظاهر و ویژگی‌های متفاوتی قرار دارند که می‌توانند ساعت‌ها کودکان و فرزندان شما را سرگم کنند.

4 1

محوطه بانوان لونا پارک شیراز

بانوانی که دوست دارند در لونا پارک با پوششی راحت و آزادانه به تفیح و ورزش بپردازند، می‌توانند به محوطه مخصوص بانوان این پارک بروند. این قسمت از پارک مختص خانم‌ها طراحی شده و امنیت بالایی دارد. به این بخش هیچگونه دیدرسی وجود نداشته و بانوان می‌توانند با خیال راحت و آزاد به تفریح بپردازند.

آدرس لونا پارک شیراز

لونا پارک در بزرگراه جمهوری اسلامی، بلوار آیت الله ربانی، جنب دروازه قرآن شیراز قرار دارد. شما می‌توانید برای دسترسی به این پارک هیجان انگیز و جذاب از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید. همچنین اگر با خودرو شخصی قصد رفتن به لونا پارک را دارید، می‌توانید از پارکینگ‌های اطراف پارک و یا دروازه قرآن استفاده نمایید.

8 1

هتل های نزدیک به لونا پارک شیراز

لونا پارک در یکی از بهترین مناطق شیراز قرار گرفته است و دسترسی به آن بسیار راحت می‌باشد. اگر قصد دارید در سفر به شیراز در هتلی نزدیک لونا پارک اقامت داشته و ضمن دسترسی راحت به این مکان تفریحی، به دیگر جاذبه‌ها نیز دسترسی مناسبی داشته باشید، می‌توانید برای رزرو هتل شیراز به سراغ هتل بزرگ شیراز بروید. این هتل بهترین و بزرگترین هتل شیراز است که از خدمات و امکنات بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. از دیگر هتل های نزدیک به لونا پارک شیراز می‌توان به هتل رویال، هتل پارک سعدی، هتل پرسپولیس و هتل اطلس اشاره نمود.

۳.۷/۵ - (۲۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×