» معرفی هتل » بهترین هتل قزوین | معرفی بهترین هتل های لوکس تا ارزان قیمت
قزوین
معرفی هتل

بهترین هتل قزوین | معرفی بهترین هتل های لوکس تا ارزان قیمت

۱۸ دی ۱۴۰۰ 22۰6,032

با اقامت در بهترین هتل قزوین می‌توانید سفر خود را به این شهر کهن و تاریخی خاطره انگیز کنید. قزوین دارای هتل‌ها و مراکز اقامتی مختلفی است که از امکانات و خدمات خوبی برخوردارند و اقامتی راحت و دلنشین را فراهم می‌کنند. قزوین یکی از زیباترین شهرهای مرکزی ایران به شمار می‌رود که از جاذبه‌های گردشگری متنوعی برخوردار است. قلعه الموت، حمام قجر، کاخ چهلستون، تیمچه رضوی، سردر عالی قاپو و سرای رضوی از مهمترین اماکن تاریخی این شهر به شمار می‌روند. همچنین با سفر به این شهر می‌توانید از اماکن طبیعی بی‌نظیری همچون دریاچه اوان، آبشار ایل چوپان، ییلاق پیچ بن و دره نینه رود بازدید کنید.

همیشه انتخاب یک محل اقامت مناسب برای داشتن سفری به یادماندنی ضروری می‌باشد. از این رو در این مقاله از اقامت ۲۴ به معرفی بهترین هتل های قزوین می‌پردازیم. اگر شما هم قصد دارید به قزوین، یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

بهترین هتل قزوین 1

بهترین هتل قزوین از نظر مسافران

یکی از راهکارهای پیدا کردن بهترین هتل در مقصد سفر مطلع شدن از نظرات مسافران قبلی است. شما می‌توانید با آگاهی از نظرات گردشگرانی که قبلا به قزوین سفر کرده و در هتل‌های این شهر اقامت داشته‌اند؛ بهترین هتل و مناسب‌ترین محل برای اقامت خود را انتخاب کنید. دو هتل ایرانیان و مرمر به عنوان بهترین هتل قزوین از نگاه مسافران می‌باشند که در این بخش آنها را بررسی می‌کنیم.

هتل ایرانیان قزوین 1

هتل ایرانیان قزوین

در قزوین هتل ۵ ستاره وجود ندارد و لوکس‌ترین هتل این شهر هتل ۴ ستاره ایرانیان می‌باشد. این هتل با فاصله ۸ کیلومتری در شهرک هفت سنگان قزوین واقع شده و از امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردار است. هتل ایرانیان قزوین که در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسیده است، با ۴ طبقه بنا و ۳۸ باب اتاق و سوئیت به عنوان بهترین هتل قزوین از نظر مسافران شناخته می‌شود.

بخاطر اینکه هتل ایرانیان دور از شلوغی و هیاهوی شهر قرار گرفته است، گردشگران در سفر به قزوین می‌توانند با انتخاب این هتل، اقامتی آرام و دلنشین را تجربه کنند. همچنین پرسنل تنها هتل ۴ ستاره قزوین بسیار مجرب می‌باشند و می‌توانند خدمات را به بهترین نحو ارائه دهند. واحدهای اقامتی هتل ایرانیان قزوین شامل اتاق یک تخته، دو تخته توئین و دبل، سه تخته، چهار تخته هستند. همچنین سوئیت‌های دوبلکس دو نفره و سه نفره رویال نیز با فضایی بزرگتر و امکانات بیشتر برای مسافران فراهم شده است. از مهمترین امکانات و خدمات هتل ۴ ستاره ایرانیان می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، استخر، جکوزی، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، خانه داری، لاندری، آتلیه، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات برای معلولین اشاره نمود.

آدرس هتل ایرانیان: قزوین، هفت سنگان، ابتدای بلوار محصص، نبش نرگس ۷.

هتل مرمر قزوین 1

هتل مرمر قزوین

هتل ۳ ستاره مرمر قزوین یکی دیگر از مراکز اقامتی این شهر محسوب می‌شود که در لیست بهترین هتل قزوین از نظر مسافران قرار دارد. این هتل که در سال ۱۳۷۵ ساخته شده است دارای معماری تلفیقی سنتی و مدرن می‌باشد. هتل مرمر در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت و دارای امکانات و خدمات رفاهی مناسبی است.

این هتل ۷ طبقه،  ۴۸ باب واحد اقامتی در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های دو نفره و سه نفره دارد که امکانات رفاهی با کیفیتی برای آنها در نظر گرفته شده است. هتل مرمر قزوین از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است؛ مسافران با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به اماکن دیدنی و مراکز مهم شهر مانند موزه قزوین، کلیسای کانتور، بیمارستان کوثر، دروازه تهران قدیم، مسجد جامع و سردر عالی قاپو دارند.

رستوران، پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، آژانس مسافرتی، کافی شاپ و خانه داری امکانات و خدمات اصلی این هتل محسوب می‌شوند.

آدرس هتل مرمر: قزوین، میدان ولیعصر، بلوار آیت الله خامنه ای.

هتل های ارزان قزوین

هتل‌های قیمت مناسب قزوین مناسب‌ترین انتخاب برای مسافرانی که به دنبال یک سفر اقتصادی هستند، محسوب می‌شوند. در قزوین هتل‌های دو ستاره و یک ستاره مختلفی وجود دارد که با توجه به قیمت ارزان از خدمات خوبی نیز برخوردارند. اگر قصد تجربه اقامتی ارزان در بهترین هتل قزوین را دارید، می‌توانید یکی از هتل‌های زیر را رزرو نمایید.

هتل البرز قزوین 1

هتل البرز قزوین

یکی از بهترین هتل های قزوین با قیمت مناسب، هتل دو ستاره البرز است. این هتل ۳ طبقه جزو قدیمی‌ترین هتل های قزوین به شمار می‌رود که در سال ۱۳۵۵ افتتاح شده است. برای ارتقا سطح کیفیت، این هتل را در سال ۱۳۹۷ بازسازی نمودند. موقعیت مکانی بسیار خوب هتل البرز که در قلب شهر قزوین است، موجب شده دسترسی به جاهای دیدنی، مراکز خرید، جاذبه‌ها و اماکن تفریحی برای مسافران به آسانی صورت بگیرد.

این هتل دارای ۳۸ باب اتاق و سوئیت باکیفیت مناسب است که می‌توانند اقامتی راحت و دلنشین را فراهم کنند. هتل البرز قزوین امکانات و خدمات مختلفی همچون پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، لاندری، کافی شاپ، خانه داری و … را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس هتل البرز: قزوین، خیابان طالقانی، سه راه خیام.

هتل مینو قزوین

هتل مینو قزوین

هتل دو ستاره مینو در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نمود و به عنوان بهترین هتل قزوین با قیمت مناسب و ارزان نیز شناخته می‌شود. این هتل ۲ طبقه دارای ۲۰ اتاق و سوئیت با کیفیت است و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. اتاق‌های هتل مینو قزوین امکاناتی همچون اینترنت، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، یخچال، چای ساز، تلفن و … دارند. همچنین مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل از خدمات و امکانات مختلف دیگری مانند رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، خانه داری، صندوق امانات و … نیز بهره ببرند.

فاصله هتل ارزان و دوستاره مینو قزوین با اماکن دیدنی و مراکز مهم شهر مانند دروازه تهران قدیم، مسجد جامع، برج ناقوس، کاروانسرای سعدالسلطنه، ایستگاه راه آهن و بیمارستان شهید رجایی در حدود ۵ الی ۶ دقیقه با خودرو است.

آدرس هتل مینو: قزوین، چهارراه ولیعصر، جنب مسجد.

هتل میرعماد قزوین

هتل میرعماد قزوین

از دیگر هتل های ارزان قزوین می‌توان به هتل یک ستاره میرعماد اشاره نمود. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و دارای ۱۵ واحد باب اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخته است. از مزیت‌های هتل میرعماد می‌توان نزدیکی به راه آهن، ترمینال مرکزی قزوین و بازار سنتی این شهر اشاره نمود. همچنین مسافران با انتخاب این هتل می‌توانند علاوه بر اقامتی مناسب و ارزان، دسترسی راحتی به جاهای دیدنی و اماکن گردشگری قزوین داشته باشند.

از مهمترین امکانات هتل میرعماد قزوین می‌توان رستوران، پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع و خانه داری را نام برد.

آدرس هتل میرعماد: قزوین، بلوار اسدآبادی، جنب نمایندگی کرمان موتور.

هتل آپارتمان های قزوین

هتل آپارتمان یک گزینه مناسب برای اقامت خانواده‌ها و یا گردشگرانی است که به صورت گروهی و تعداد بالا سفر می‌کنند. این اماکن اقامتی از فضای وسیعتری برخوردارند و امکانات رفاهی مناسبی مانند آشپزخانه دارند. اگر قصد دارید به همراه خانواده و یا دوستان خود به قزوین سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ هتل آپارتمان‌های این شهر بروید. با رزرو هتل بهترین هتل آپارتمان قزوین می‌توانید اقامت و سفری خاطره انگیز و اقتصادی را تجربه نمایید.

هتل آپارتمان سینا قزوین

هتل آپارتمان سینا قزوین

هتل آپارتمان سینا قزوین که در لیست بهترین هتل قزوین نیز جای دارد، یکی از مراکز اقامتی بسیار با کیفیت این شهر محسوب می‌شود. این هتل آپارتمان سه ستاره دارای ۷ طبقه بنا و ۲۸ واحد اقامتی راحت و دلنشین می‌باشد که در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. از مزایای هتل آپارتمان سینا قزوین می‌توان به موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان به اماکن تاریخی قزوین مانند آب انبار سردار کوچک، کاخ چهلستون، موزه مدرسه دیانت و سرای معتمدی اشاره نمود.

واحدهای اقامتی هتل سینا شامل آپارتمان‌های یک خوابه دونفره، دو خوابه سه نفره، چهار نفره و پنج نفره می‌باشد. از مهمترین امکانات و خدمات این مرکز اقامتی می‌توان رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، خانه داری، لاندری و پذیرش ۲۴ ساعته را نام برد.

آدرس هتل آپارتمان سینا: قزوین، خیابان شهید انصاری غربی، ابتدای خیابان تبریز.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×