» معرفی هتل » بهترین هتل بندرعباس ۱۴۰۲ از نظر مسافران کدام است؟
بهترین هتل بندرعباس
معرفی هتل

بهترین هتل بندرعباس ۱۴۰۲ از نظر مسافران کدام است؟

۲۵ آذر ۱۴۰۰ 22۰5,890

بهترین هتل بندرعباس و انتخاب اقامتگاه عالی که متناسب با اهداف شما باشد یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از سفر به این شهر انجام دهید. شهر بندرعباس را باید بزرگترین و دیدنی ترین بندر ایران و استان هرمزگان دانست. آشنایی با جاذبه های گردشگری متعدد و مراکز خرید این شهر و انتخاب هتل نزدیک، با کیفیت و قیمت مناسب به این قسمت ها، برای رزرو هتل بندرعباس در کنار دریافت تخفیف های عالی بسیار مهم است.

سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ بهترین هتل های شهر بندرعباس را در تمام طول سال با بیشترین میزان تخفیف برای رزرو مسافران و گردشگران عزیز آماده کرده است. در ادامه با این هتل ها بیشتر آشنا خواهید شد تا بتوانید با انتخاب دقیق خود، سفر خاطره انگیزی داشته باشید.

بهترین هتل های بندرعباس از لحاظ درجه لوکس بودن، دسترسی به جاذبه های گردشگری و حتی قیمت مناسب و بسیاری از عوامل دیگر معرفی می شوند. در ادامه با اسامی و نام بهترین هتل های بندرعباس آشنا خواهید شد که از بین سایر هتل ها، مسافران به آنها بازخورد بهتر و امتیاز بیشتری داده اند.

بهترین هتل های ۵ ستاره بندرعباس

تمامی هتل های ۵ ستاره بندرعباس امتیازهای بسیار خوبی گرفته اند که می توانید با بیشترین تخفیف در اقامت ۲۴ رزرو کنید:

 هتل هما بندرعباس

بهترین هتل بندرعباس- هتل هما

این هتل که عضوی از مجموعه هتل های هماست بخاطر نزدیکی به دریا، امکانات و خدمات عالی توانسته برای تمامی سلیقه ها، تجربه ای خاطره انگیز رقم بزند. این هتل زیبا و لوکس در ۷ طبقه و ۱۸۷ اتاق یقینا یکی از بهترین هتل های شهر بندرعباس است. اتاق های این هتل با ظرفیت ۱ تا ۴ نفره در کلاس در کلاس معمولی تا سوئیت رویال آماده رزرو هستند. پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو (رایگان) و رستوران اصلی با ظرفیت ۲۵۰ نفر و انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، دریایی و گیاهی و حتی فست فود از ویژگی های شاخص است. تمامی اتاق ها فول امکانات هستند و شما می توانید اقامتی آسوده، لوکس و مجلل را تجربه کنید.

امکانات کلی و خدمات هتل هما بندرعباس شامل چایخانه سنتی، کافی شاپ، کافی نت، اتاق ماساژ، ترانسفر رفت و برگشت، زمین تنیس، آسانسور، فروشگاه، استخر، سالن کنفرانس و اجتماعات و خشکشویی هستند.

آدرس هتل هما بندرعباس: بلوار پاسداران، خیابان معراج

هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس

هتل بین المللی هرمز، بهترین هتل بندرعباس در نزدیکی دریای خلیج همیشه فارس است. این هتل با ۷ طبقه و ۳۶۷ اتاق یکی از بزرگترین و لوکس ترین هتل های ۵ ستاره این شهر است. این هتل نه تنها به جاذبه های گردشگری دسترسی بسیار خوبی دارد بلکه گواهینامه های متعدد بین المللی آن، اقامتی عالی و تکرارنشدنی را برای مسافران تضمین می کند.

اتاق های هتل هرمز بندرعباس با ظرفیت های ۱ تا ۴ نفره به شکل سوییت ساخته شده اند و همگی امکانات کاملی ارائه می کنند. پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۱۵۰ خودرو و رستوران های باغ نخل، سنتی و سبز با ظرفیت ۱۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.
امکانات و خدمات کلی هتل هرمز به عنوان بهترین هتل بندرعباس شامل آسانسور، کتابخانه، مرکز خرید، بیزنس روم، پله اضطراری، آتلیه، کافی شاپ، ترانسفر رفت، تاکسی سرویس اختصاصی، خدمات CIP، صرافی، کافی نت، زمین تنیس، آرایشگاه، زمین ورزشی و سالن بیلیارد و غیره هستند.

آدرس هتل هرمز بندرعباس: بلوار امام خمینی، میدان انقلاب

هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس

هتل خلیج فارس بندرعباس

هتل بین المللی خلیج فارس سومین و بهترین هتل بندرعباس با ۵ ستاره کیفی است که در نزدیکی اسکله های آن مثل بندر رجایی قرار دارد. با رزرو این هتل می توانید به تمامی بخش های گردشگری و تفریحی و حتی فرودگاه و راه آهن دسترسی راحت داشته باشید. هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس در ۶ طبقه با ۱۵۵ اتاق و سوئیت و امکانات کامل آماده خدمات رسانی به شما مسافران گرامی است. اتاق ها همگی با ظرفیت ۱ یا ۲ نفره هستند. چنانچه با خودرو شخصی هستید، پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو در نظر گرفته شده است. رستوران مجلل و لوکس این مجموعه با ظرفیت ۱۰۰ نفر و انواع غذاهای ایرانی و خارجی پذیرای شماست.

امکانات و سرویس های مختلف هتل شامل پله اضطراری، فضای سبز، رستوران بام و کافی شاپ، جکوزی، تاکسی سرویس اختصاصی، سالن ورزشی، استخر، سونا، وسایل بدنسازی و غیره هستند. این امکانات تمامی انتظارات و خواسته های شما را نسبت به یک هتل ۵ ستاره برآورده می کنند. به همین دلیل نام بهترین هتل بندرعباس را به هتل خلیج فارس اختصاص داده اند.

هتل لوکس ۴ ستاره بندرعباس

در حال حاضر می توان هتل آتیلار بندرعباس (آتیلار ۳) را بهترین هتل ۴ ستاره این شهر در نظر گرفت.

هتل آتیلار بندرعباس

بهترین هتل بندرعباس - هتل آتیلار

هتل آتیلار نه تنها بهترین هتل بندرعباس بلکه با ۱۳ طبقه و ۹۸ اتاق و سوئیت، بلندترین ساختمان شهر است. اتاق ها در ظرفیت ۱ و ۳ نفره با جدیدترین تجهیزات و امکانات برای مسافران آماده شده اند.

رستوران داخلی هتل با منو غذایی متنوع و ۱۲۰ نفر ظرفیت رضایت شما را جلب خواهد کرد. ضمنا هتل آتیلار پارکینگی با ظرفیت ۳۰ خودرو برای مسافرین عزیزی که با خودرو شخصی هستند، دارد. امکانات و خدمات هتل متنوع و کاملا در کلاس یک هتل با ۴ ستاره کیفی است. از جمله امکانات هتل آتیلار بندرعباس می توان به آسانسور، آژانس مسافرتی و تور، کافی شاپ، خدمات پزشکی، خدمات CIP، خشکشویی و مینی بار اشاره کرد.

آدرس هتل آتیلار ۳ بندرعباس: خیابان امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور، روبروی اداره پست مرکزی

بهترین هتل آپارتمان های بندرعباس

برای سفر به بندرعباس، اگر هدفتان رزرو هتل های ارزان قیمت بندرعباس باشد هتل های سه ستاره و هتل آپارتمان ها گزینه های بسیار خوبی هستند. با این حال باید تلاش کنید هتلی با تخفیف مناسب و رضایت بالای مشتریان را برای اقامت خود انتخاب کنید.

هتل ایران بندرعباس

هتل میان رده و سه ستاره ایران در بندرعباس، از هتل های نوساز این شهر محسوب می شود. این اقامتگاه را می توانید بهترین قیمت هتل بندرعباس رزرو کنید مخصوصا که دسترسی بسیار خوبی به مراکز تفریحی و خرید و جاذبه های گردشگری دارد. هتل ایران بندرعباس در ساختمانی ۴ طبقه، ۵۸ اتاق و سوئیت با ظرفیت های ۱ تا ۵ نفر آماده رزرو دارد.

این مجموعه اقامتی فاقد رستوران و پارکینگ اختصاصی است. امکانات کلی اتاق ها شامل مبلمان، پاورسوئیچ، روم سرویس، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و اینترنت رایگان است. امکانات کلی هتل ایران به عنوان بهترین هتل بندرعباس در این لیست، آسانسور، پله اضطراری، کافی نت و کافی شاپ، خشکشویی و خدمات بیدار باش هستند.

آدرس هتل ایران بندرعباس: بلوار امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور، جنب بانک ملی

هتل امین بندرعباس

هتل امین بندرعباس

بهترین هتل بندرعباس از لحاظ قیمت و امکانات و همچنین دسترسی به ساحل و دریا، هتل امین بندرعباس است. به این مجموعه اقامتی، هتل ساحلی بندرعباس هم می گویند که طراحی شیک و مجللی دارد. این هتل با ۳ طبقه و ۵۲ اتاق و ظرفیت های ۱ تا ۳ نفره و امکانات و تجهیزات درجه یک و با کیفیت اقامتی لذت بخش رقم خواهد زد.

این هتل فاقد پارکینگ و رستوران است. امکانات کلی اتاق ها شامل مبلمان، یخچال، کمد لباس، مینی بار، دراور، حمام، لوازم بهداشتی و اینترنت رایگان است. هتل نیز با امکانات و سرویس های مختلف نظیر چایخانه سنتی، فضای سبز، کافی شاپ، کافی نت، پله اضطراری، تاکسی سرویس ویژه، ترانسفر رفت و برگشت، آسانسور، سرویس ویژه معلولین، خشکشویی، خدمات CIP و غیره در حد و اندازه یک هتل شیک و لوکس ظاهر شده اند.

آدرس هتل امین بندرعباس: ابتدای خیابان طالقاتی، جنب مسجد جامع اهل سنت

هتل فروغ بندرعباس

هتل فروغ بندرعباس هتلی دو ستاره است که در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد و از لحاظ میزان امکانات در برابر هزینه دریافتی، بهترین هتل بندرعباس به شمار می رود. ضمن اینکه دسترسی به قسمت های مختلف هم قابل قبول است. این هتل ۲ طبقه، ۴۲ اتاق با ظرفیت ۱ و ۲ نفر دارد. اتاق ها امکانات مناسبی دارند. پارکینگ اختصاصی و رستوران داخلی هم وجود ندارد.

آدرس هتل فروغ بندرعباس: بلوار امام خمینی، بلوار دانشگاه

هتل آپادانا بندرعباس

این هتل در مرکز شهر به عنوان بهترین هتل بندرعباس با محدوده قیمتی ارزان و در کلاس اقتصادی پذیرای گردشگران است. ویژگی های بسیار مهم هتل آپادانا بندرعباس دسترسی سریع و راحت و بدون محدوده ترافیکی به تمامی قسمت های دیدنی، مراکز تجاری و تفریحی است. این هتل ۴۹ اتاق در ۷ طبقه با ظرفیت ۱ تا ۵ نفردارد.

چنانچه با خودرو شخصی هستید می توانید از پارکینگ مجموعه با ظرفیت ۱۸ خودرو استفاده کنید. برای سرو غذا، رستوران داخلی وجود ندارد. همه اتاق های هتل امکانات مناسبی دارند و تمامی اصول بهداشتی و تمیزی در آن رعایت می‌شود. از جمله امکانات کلی هتل آپادانا بندرعباس می توان به آسانسور، کتابخانه، کافی شاپ، تاکسی سرویس ویژه، خدمات تور و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

آدرس هتل آپادانا بندرعباس: خیابان امام خمینی، پشت مجموعه سیتی سنتر

هتل آپارتمان سفید بندرعباس

هتل آپارتمان سفید بندرعباس یکی از مراکز اقامتی نوساز شهر بندرعباس با سه ستاره کیفی است که در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد. این مجموعه اقامتی با ۸ طبقه و ۲۵ اتاق ضمن فراهم کردن دسترسی راحت به تمامی قسمت های شهر از جمله فرودگاه بین المللی، میزبان خوبی برای شماست تا لحظات به یاد ماندنی را بسازد.

اگر به دنبال بهترین هتل بندرعباس با قیمت بسیار مناسب هستید، هتل آپارتمان سفید با اتاق های ۱ تا ۴ نفره به شکل سوئیت و آپارتمان و امکانات مناسب را انتخاب کنید. رستوران این مرکز اقامتی با ۹۰ نفر ظرفیت و انواع غذاهای ایرانی و دریایی، کیفیت خوبی ارائه کرده است. پارکینگ هتل آپارتمان سفید ظرفیت محدود برای استفاده ۱۰ خودرو دارد.
امکانات و سرویس های هتل شامل آسانسور، پله اضطراری، تاکسی سرویس ویژه، تلویزیون و اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و نمازخانه و غیره است.

آدرس هتل آپارتمان سفید بندرعباس: بهشت بندر، بلوار نواب، ابتدای بلوار مرجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×