بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» استان کرمانشاه » کرمانشاه » جاهای دیدنی کرمانشاه » رستوران های کرمانشاه | معرفی ۱۰ رستوران+۱ فست فود معروف کرمانشاه
رستوران های کرمانشاه
جاهای دیدنی کرمانشاه

رستوران های کرمانشاه | معرفی ۱۰ رستوران+۱ فست فود معروف کرمانشاه

۲۶ مهر ۱۴۰۰ 21۰2,622

در سفر به کرمانشاه و بازدید از جاذبه‌های گردشگری با ارزش این شهر می‌توانید برای صرف غذاهایی لذیذ به سراغ بهترین رستوران های کرمانشاه بروید و تجربه‌ای بی‌نظیر از چشیدن طعم انواع کباب‌ها و غذاهای محلی کرمانشاه و غذاهای اصیل ایرانی را داشته باشید. کرمانشاه از لحاظ تاریخی یکی از شهرهای مهم ایران به شمار می‌رود و آثار باستانی مهمی را دارا می‌باشد.

هر سال گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای بازدید از این آثار تاریخی و همچنین اماکن طبیعی زیبای کرمانشاه به این شهر سفر می‌کنند، از این رو رستوران‌های بسیار خوب و باکیفیتی برای رفاه حال بیشتر مسافران در کرمانشاه درنظر گرفته شده است. اگر شما هم قصد دارید به کرمانشاه سفر کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با اقامت ۲۴ همراه باشید و با بهترین رستوران های کرمانشاه بیشتر آشنا شوید.

بهترین رستوران های کرمانشاه

شکم‌گردی و خوردن غذاهای متنوع و خوشمزه در بهترین رستوران های کرمانشاه یک بخش هیجان‌انگیز سفر به این شهر زیبا محسوب می‌شود. مردم کرمانشاه علاقه زیادی به کباب‌ها دارند و به همین دلیل می‌توانید لذت نوش جان کردن بهترین کباب‌ها و غذاهای گوشتی را در این شهر تجربه نمایید. تعدادی از رستوران‌های خوب کرمانشاه عبارتند از:

بهترین رستوران های کرمانشاه

رستوران معتمد کرمانشاه

اگر در سفر به کرمانشاه به دنبال رستورانی باکیفیت می‌باشید تا با اعتماد کامل غذا میل نمایید، به شما رستوران معتمد را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران که در لیست رستوران های کرمانشاه به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود، غذاهای متنوعی را با کیفیتی بالا ارائه می‌دهد.

رستوران معتمد که جزو بهترین رستوران‌های کرمانشاه در ۲۲ بهمن می‌باشد، از مواد اولیه درجه یک برای طبخ انواع غذاهای اصیل ایرانی و سنتی کرمانشاه استفاده می‌کند و زرشک پلو با مرغ و اکبرجوجه این رستوران به همراه سس انار خوش طعم آن بسیار معروف هستند و طرفداران زیادی دارند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان ۲۲ بهمن، سی متری دوم، نبش چهارراه چاله چاله.

رستوران عالیجناب کرمانشاه

رستوران عالیجناب کرمانشاه

یکی دیگر از بهترین رستوران های کرمانشاه که دارای سالنی بزرگ و مجلل برای برگزاری مراسمات مختلف نیز می‌باشد، عالیجناب نام دارد. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و انواع کباب‌ها با کیفیتی بالا و طعمی لذیذ در رستوران عالیجناب طبخ می‌شوند.

اگر به دنبال چشیدن طعم بی‌نظیر کباب‌های معروف کرمانشاهی هستید باید به سراغ رستوران عالیجناب بروید. از معروف‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به کباب مصری که از یک لایه برنج زعفرانی، یک لایه کباب گوشت قرمز رول شده و یک لایه خلال بادام کباب شده تشکیل شده است، اشاره نمود.

آدرس: کرمانشاه، خیابان شریعتی، جنب بانک صادرات.

رستوران های کرمانشاه

رستوران ارگ کرمانشاه

رستوران ارگ علاوه بر منو غذایی متنوع و باکیفیت، یک ویژگی خاص دیگر نیز دارد که آن را در لیست بهترین رستوران های کرمانشاه قرار می‌دهد. این ویژگی واقع شدن در طبقه یازدهم یک مجتمع بزرگ و لذت چشیدن طعم غذاهای ناب با چشم‌اندازی زیبا از شهر می‌باشد.

این رستوران که نمای جذابی از شهر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را طبخ می‌کند که خورشت خلال بادام آن زبانزد عام و خاص است. همچنین شیشلیک رستوران ارگ کرمانشاه نیز بسیار لذیذ می‌باشد و جزو غذاهای محبوب به شمار می‌رود.

آدرس: کرمانشاه، میدان کاشانی، مجتمع تجاری اداری ارگ، طبقه ۱۱.

رستوران های کرمانشاه در طاق بستان

در سفر به کرمانشاه و بازدید از جاذبه‌های تاریخی زیبای آن مانند طاق بستان، اگر می‌خواهید غذایی لذیذ را نوش جان کنید به شما رستوران‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

رستوران های کرمانشاه در طاق بستان

رستوران سه کاج کرمانشاه

رستوران سه کاج یکی از بهترین رستوران کرمانشاه می‌باشد که در نزدیکی محوطه تاریخی طاق بستان واقع شده است. این رستوران از فضایی دلنشین به همراه موسیقی زنده برخوردار است و می‌توانید انواع غذاهای خوش طعم و باکیفیت را در کنار حوضی زیبا و با چشم‌اندازی از منظره کوهستان و درختان سرسبز بر روی تخت‌هایی سنتی میل کنید.

یکی از غذاهای معروف کرمانشاه دنده کباب می‌باشد که رستوران کاج در لیست رستوران‌های کرمانشاه به عنوان یکی از متخصصان این غذا محسوب می‌شود. دنده کباب رستوران سه کاج به جرات می‌توان گفت بهترین دنده کباب این شهر می‌باشد.

آدرس: کرمانشاه، طاق بستان، جنب شهر شادی.

رستوران هتل جمشید کرمانشاه

رستوران هتل جمشید کرمانشاه

از دیگر رستوران‌های نزدیک جاذبه تاریخی طاق بستان می‌توان به رستوران هتل جمشید اشاره نمود که رستورانی ۴ ستاره می‌باشد و کافی شاپ نیز دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و غذاهای مخصوص کرمانشاه مانند کباب‌ها و خورشت خلال را سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آنها لذت ببرید.

برای مسافرانی که به قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری به کرمانشاه سفر می‌کنند، هتل جمشید گزینه مناسبی هم برای اقامت  و هم صرف غذاهای باکیفیت محسوب می‌شود.

آدرس: کرمانشاه، میدان طاق بستان.

رستوران های سنتی کرمانشاه

اگر به دنبال چشیدن طعم غذاهای لذیذ و خوشمزه در محیطی سنتی و دلنشین می‌باشید باید به سراغ رستوران های سنتی کرمانشاه بروید. این رستوران‌ها حال و هوای خاصی دارند و می‌توانند لحظات خوب و خاطرات به یاد ماندنی را برایتان رقم بزنند.

رستوران های سنتی کرمانشاه

رستوران ئه شکه وت کرمانشاه

ئه شکه وت در زبان شیرین کردی به معنای غار می‌باشد. این رستوران که در نزدیکی غار قوری قلعه در جاده کرمانشاه به سمت روانسر قرار دارد، یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه به شمار می‌رود و دارای فضایی سنتی و بسیار خاص است. با رفتن به این رستوران علاوه بر تجربه خوردن غذاهای ناب و خوشمزه می‌توانید از غار زیبای قوری قلعه نیز دیدن نمایید.

در رستوران ئه شکه وت علاوه بر غذاهای کبابی و دیگر غذاهای لذیذ ایرانی می‌توانید کلانه و نان ساجی اصل کرمانشاه را نوش جان کنید. دیگر غذاهای سنتی کرمانشاه نیز در این رستوران سرو می‌شوند.

آدرس: کرمانشاه، ۲۰ کیلومتری روانسر، روستای قوری قلعه.

مطلب مرتبط: غذاهای سنتی کرمانشاه از طعم لذیذ دنده کباب کرمانشاهی تا پیتزای کردی کلانه

رستوران ئه شکه وت کرمانشاه

رستوران بامگاه عمارت کرمانشاه

یکی از رستوران های سنتی کرمانشاه که در خانه‌ای تاریخی مربوط به دوره قاجار واقع شده است، رستوران بامگاه عمارت است. این رستوران که جزو بهترین رستوران‌های کرمانشاه محسوب می‎شود، یک اقامت‌گاه بوم‌گردی تاریخی هم به شمار می‌رود. در این رستوران سنتی که حال و هوای تاریخی و فضایی دلنشین دارد می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را نوش جان کنید.

دنده کباب، زرشک پلو با مرغ و خورشت خلال رستوران بامگاه عمارت شهرت خاصی دارند و افراد زیادی برای چشیدن طعم بی‌نظیر این غذاها به این رستوران می‌روند.

آدرس: کرمانشاه، جلوخان، روبری مسجد جامع، کوچه شهید انتظاری.

باغ رستوران های کرمانشاه

در کرمانشاه می‌توانید برای صرف غذا به سراغ باغ رستوران‌های این شهر بروید و در فضایی دل‌انگیز و آرامش‌بخش بهترین غذاها را نوش جان کنید. باغ رستوران های کرمانشاه بخاطر داشتن فضای باز و محیطی زیبا و خاص میزبان مشتریان زیادی می‌باشند و طرفداران بسیاری دارند.

رستوران باغ ایرانی کرمانشاه

رستوران باغ ایرانی کرمانشاه

یکی از باغ رستوران‌های معروف کرمانشاه رستوران باغ ایرانی می‌باشد که بهترین گزینه برای صرف غذا در تابستان به شمار می‌رود. محیط این رستوران بسیار با صفا است و میز و صندلی‌های آن در فضای دلنشین باغ و در کنار درختان سرسبز و باغچه‌های زیبا چیدمان شده‌اند.

در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را با بالاترین کیفیت و طعمی بی‌نظیر میل نمایید و لحظات خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

آدرس: کرمانشاه، جاده سنندج، بعد از میدان آناهیتا.

باغ رستوران های کرمانشاه

باغ رستوران کامبادن کرمانشاه

باغ رستوران کامبادن که در لیست بهترین رستوران های کرمانشاه قرار دارد، در پارک غربی محوطه تاریخی طاق بستان واقع شده است و دارای محوطه‌ای زیبا و آلاچیق‌های دنجی می‌باشد. در این رستوران انواع غذاهای لذیذ و با کیفیت ارائه می‌شوند که دیزی، ماهی قزل آلا و مرغ شکم‌پر از بهترین غذاهای آن محسوب می‌شوند.

همچنین می‌توانید در فضای زیبای باغ رستوران کامبادن در کنار درختان و باغچه‌های سرسبز و حوض و آبنمای زیبای آن، صرف صبحانه‌ای کامل با تنوع بالا را تجربه کنید.

آدرس: کرمانشاه، محوطه تاریخی طاق بستان، پارک غربی.

کافه رستوران های کرمانشاه

در سفر به کرمانشاه اگر به دنبال مکانی دلنشن برای استراحت و صرف غذاها متنوع هستید می‌توانید به سراغ کافه رستوران‌های این شهر بروید که علاوه بر انواع غذاهای با کیفیت نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذی نیز ارائه می‌دهند.

کافه رستوران های کرمانشاه

کافه رستوران بام شهر کرمانشاه

یکی از بهترین کافه رستوران های کرمانشاه بام شهر نام دارد که در طبقه دهم ساختمانی تجاری-اداری واقع شده است و چشم‌انداز زیبایی از شهر را در کنار سرو غذاهای خوش طعم به مشتریان خود هدیه می‌دهد. در این کافه رستوران که جزو لیست رستوران های نوبهار کرمانشاه قرار دارد، می‌توان انواع غذاهای ایتالیایی، انواع نوشیدنی‌ها، سالادها، ساندویچ‌ها، دسرها، کیک‌ها و آبمیوه و بستنی را سفارش داد.

آدرس: کرمانشاه، خیابان نوبهار، برج شهر، طبقه ۱۰.

فست فودهای کرمانشاه

علاقه‌مندان به فست فود در سفر به کرمانشاه نگران نباشند زیرا رستوران‌های خوبی در این شهر وجود دارند که انواع غذاهای فست فودی را با کیفیت و طعمی بی‌نظیر ارائه می‌دهند. این فست فودها که جزو بهترین رستوران های کرمانشاه به شمار می‌روند، مشتریان بسیاری از بین جوانان دارند و بسیار معروف می‌باشند.

فست فودهای کرمانشاه

فست فود زاگرس کرمانشاه

برای خوردن بهترین پیتزای کرمانشاه باید به سراغ فست فود زاگرس بروید. در این رستوران که جزو بهترین رستوران های کرمانشاه در کسری به شمار می‌رود، علاوه بر انواع پیتزا می‌توانید غذاهای سوخاری، ساندویچ‌های متنوع، استیک، سالاد و دسرهای خوشمزه را سفارش دهید. همچنین یک شعبه دیگر از این فست فود معروف در خیابان مصدق کرمانشاه نیز راه اندازی شده است.

آدرس: کرمانشاه، میدان مصدق، خیابان اشرفی اصفهانی، روبروی خیابان شورا.

 

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×