بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل قم | معرفی هتل های نزدیک حرم+مسافرخانه و مهمان پذیر
بهترین هتل قم
معرفی هتل

بهترین هتل قم | معرفی هتل های نزدیک حرم+مسافرخانه و مهمان پذیر

۱۴ مهر ۱۴۰۰ 13۰2,192

برای اقامت در بهترین هتل قم می‌توانید به سراغ هتل‌های مختلفی در این شهر بروید. قم یکی از شهرهای مذهبی کشور محسوب می‌شود که هرساله میزبان مسافران زیادی است که به قصد زیارت حرم حضرت معصومه (س) به این شهر سفر می‌کنند. قیمت هتل قم با توجه به درجه، امکانات، خدمات و عواملی دیگر متفاوت می‌باشد و گزینه‌های زیادی برای اقامت در قم وجود دارند. اگر شما هم قصد سفر به قم را دارید و این سوال برایتان پیش آمده که بهترین هتل قم کدام است؟ با اقامت ۲۴ همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین قم بپردازیم.

هتل های ۴ ستاره قم

باید به اطلاع آن دسته از مسافرانی که به دنبال اقامت در هتل پنج ستاره قم می‌باشند برسانیم که این شهر هتل ۵ ستاره ندارد اما از هتل‌های ۴ ستاره لوکس و بسیار باکیفیتی برخوردار می‌باشد. چندین هتل ۴ ستاره با امکانات و خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و زائران در قم ساخته شده‌اند که بعضی از آنها در حد هتل‌های ۵ ستاره می‌باشند و به عنوان بهترین هتل قم نیز شناخته می‌شوند. برای رزرو هتل ۴ ستاره قم می‌توانید به سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ مراجعه نمایید.

از بهترین و مهمترین هتل‌های ۴ ستاره قم می‌توان موارد زیر را معرفی نمود:

بهترین هتل قم نزدیک حرم

هتل استقلال قم

یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره قم هتل استقلال می‌باشد که در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نموده و جهت ارتقا سطح کیفی در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل شیک ۹ طبقه دارای ۲۴ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های رویال دو نفره و چهار نفره می‌باشد که از بهترین امکانات و تجهیزات برخوردارند.

موقعیت مکانی هتل استقلال قم باعث دسترسی خوب آن به اماکن مختلف شهر قم مانند مرکز خرید الزهرا، مسجد جامع و مسجد جامع امام حسن عسگری (ع) شده است. همچنین این هتل در فاصله نزدیک یک کیلومتری آستان مقدس حضرت معصومه (س) قرار دارد که مسافران محترم می‌توانند با استفاده از تاکسی سرویس موجود در هتل برای زیارت به حرم مطهر تشرف یابند.

آدرس: قم، ۵۵ متری عماریاسر، ابتدای تونل الغدیر، نبش کوچه ی نهم.

هتل استقلال قم

هتل المپیک قم

اگر به دنبال اقامتی راحت در یک هتل خوب در قم می‌باشید به شما هتل المپیک قم را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره این شهر می‌باشد. هتل المپیک دارای ۶۰ واحد اقامتی متنوع و بسیار شیک است. این هتل لوکس در ۹ طبقه در سال ۱۳۸۶ تاسیس گشته و توانسته است با پذیرایی به سبک ایرانی و ارائه خدمات در سطح بین‌المللی نظر میهمانان عالی رتبه سیاسی و تجاری زیادی را به خود جلب نماید.

از مهمترین امکانات هتل ۴ ستاره المپیک قم می‌توان به رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، خدمات برای معلولین، خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی و خدمات پزشکی اشاره نمود.

آدرس: قم، بلوار معلم، نبش کوچه ی سوم.

هتل المپیک قم

هتل بزرگ پارسیا قم

هتل ۴ ستاره پارسیا قم که به عنوان بزرگترین و مجلل‌ترین هتل این شهر شناخته می‌شود در سال ۱۳۹۰ در ساختمانی ۷ طبقه افتتاح گردید. این هتل لوکس و مجلل که بهترین هتل قم در نظر گرفته می‌شود دارای ۴۲ اتاق و سوئیت بسیار شیک با معماری و طراحی زیبا و خدمات رفاهی استاندارد و بروز دنیا می‌باشد.

رستوران شیشه‌ای چشم‌انداز هتل بزرگ پارسیا قم واقع در طبقه ششم یکی از بهترین رستوران‌های قم محسوب می‌شود که در فضایی خاص با نمای شهر و دکور و چیدمان دلنشین انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌نماید. همچنین این هتل از یک رستوران فست فود با کیفیت نیز در طبقه لابی خود بهره می‌برد.

سالن چند منظوره هتل بزرگ پارسیا با خدمات صوتی و تصویری و تجهیزات مدرن و بروز یکی دیگر از امکانات این هتل ۴ ستاره می‌باشد که بهترین گزینه برای برگزاری انواع مراسمات، جلسات و همایش‌ها به شمار می‌رود.

آدرس: قم، انتهای بلوار محمد امین، میدان ارتش، ابتدای بلوار الغدیر

بهترین هتل قم نزدیک حرم

برای خیلی از مسافرانی که به قصد زیارت به قم سفر می‌کنند اقامت در نزدیکی حرم حضرت معصومه (س) از اهمیت بالایی برخوردار است. لذت سفر و زیارت با اقامت در بهترین هتل قم نزدیک حرم دوچندان می‌گردد، از این رو چندین هتل با کیفیت برای رفاه حال زائران در فاصله کمی با حرم ساخته شده‌اند که می‌توانند با امکانات و خدمات خوب اقامتی خاطره‌انگیز را فراهم نمایند.

هتل قم نزدیک حرم

هتل کریمه قم

هتل ۴ ستاره کریمه قم در سال ۱۳۸۹ توسط آستان مقدس کریمه اهل بیت در فاصله کمی با حرم تاسیس گردید. این هتل ۵ طبقه که طبق نظر مسافران بهترین هتل در قم می‌باشد دارای ۵۷ اتاق و سوئیت‌های شیک و تمیز می‌باشد که از امکانات رفاهی کاملی برخوردارند. موقعیت مکانی عالی این هتل و نزدیکی به حرم باعث شده است مهمانان آن به راحتی برای زیارت به آستان مقدس حضرت معصومه (س) تشرف یابند.

از دیگر اماکن نزدیک هتل کریمه قم می‌توان به خیابان ارم، مدرسه فیضیه و مسجد جامع امام حسن عسگری (ع) اشاره نمود. همچنین این هتل برای اقامت مسافرانی که به صورت خانوادگی و یا گروهی به قم سفر می‌کنند گزینه بسیار مناسبی است زیرا علاوه بر اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته دارای اتاق‌های کانکت چهار تخته و پنج تخته نیز می‌باشد.

رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، خدمات CIP، خدمات معلولین و پذیرش ۲۴ ساعته از مهمترین امکانات هتل ۴ ستاره کریمه به شمار می‌روند.

آدرس: قم، میدان آستانه، جنب حرم مطهر.

بهترین هتل قم - هتل بین المللی قم

هتل بین المللی قم

هتل بین‌المللی قم یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به حرم مطهر حضرت معصومه (س) می‌باشد که در مساحتی نزدیک به ۱۱۵۰۰ مترمربع و ساختمانی ۶ طبقه با ۸۵ واحد اقامتی فعالیت می‌نماید. این هتل ۴ ستاره لوکس و شیک که جزو بهترین هتل‌های قم به شمار می‌رود دارای محیطی آرام و دلنشین می‌باشد و می‌تواند اقامتی به یادماندنی را برای زائران و مسافران فراهم کند.

رستوران بین‌المللی قم با سرو انواع غذاهای باکیفیت در فضایی زیبا با دکور شیک و آبنما از مهمانان پذیرایی می‌کند. همچنین این هتل از مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی برخوردار می‌باشد و خدمات و امکانات رفاهی دیگری همچون صندوق امانات، آژانس مسافرتی، فروشگاه، تاکسی سرویس، خدمات CIP، کافی شاپ و … را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: قم، خیابان ارم، نبش میدان آستانه.

هتل آپارتمان های قم

اگر به صورت خانوادگی و یا گروهی و دسته جمعی سفر می‌کنید اقامت در هتل اپارتمان در قم با قیمت مناسب می‌تواند سفری خوش را برای شما به ارمغان بیاورد. هتل آپارتمان‌های قم با کیفیتی خوب و خدماتی مناسب از بهترین گزینه‌های اقامت در این شهر به شمار می‌روند.

بهترین هتل قم

هتل آپارتمان صفا قم

این هتل آپارتمان ۶ طبقه یکی از قدیمی‌ترین مراکز اقامتی قم به شمار می‌رود که در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل آپارتمان صفا قم دارای ۶۰ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و آپارتمان‌های دو خوابه چهار نفره می‌باشد.

این هتل آپارتمان دارای امکانات و خدمات بسیار مناسب و با کیفیتی است د و مهمانان آن با نزدیکی به اتوبان قم می‌توانند در مدت زمان کمی به حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مراکز خرید و اماکن مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

آدرس: قم، میدان شهدا، خیابان معلم، نبش کوچه ۵.

هتل آپارتمان نیاوران قم

هتل آپارتمان نیاوران قم

هتل آپارتمان نیاوران قم در یکی از مناطق خوش آب و هوای قم واقع شده است و دارای ۱۶ واحد آپارتمان و سوئیت بسیار شیک و تمیز می‌باشد. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به مراکز خرید، اماکن دیدنی و محل دائمی نمایشگاه های شهر قم اشاره کرد.

رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، فضای سبز، سیستم اعلام حریق و … از مهمترین امکانات و خدمات این هتل آپارتمان محسوب می‌گردند.

آدرس: قم، بلوار شهید بهشتی، مابین میدان آزادگان و میدان ۷۲ تن.

خانه مسافر و مهمانپذیر قم

برای آن دسته از مسافران و زائرانی که قصد دارند سفری کم هزینه داشته باشند اقامت در خانه‌های مسافر و مهمانپذیرهای قم را پیشنهاد می‌کنیم. این مراکز اقامتی علاوه بر داشتن قیمت مناسب از امکانات و خدمات خوبی نیز بهره مند هستند و می‌توانند اقامتی راحت و آرام را فراهم نمایند.

خانه مسافر سپیدار قم

خانه مسافر سپیدار قم

خانه مسافر سپیدار قم در ساختمانی ۳ طبقه در سال ۱۳۹۶ در نزدیکی ایستگاه راه آهن این شهر تاسیس شده است و دارای ۸ اتاق و آپارتمان با کیفیت می‌باشد. این مجتمع نوساز فاقد رستوران است اما در واحدهای آن آشپزخانه و امکانات پخت و پز وجود دارد.

قیمت پایین، دسترسی و موقعیت مکانی خوب، امکانات و خدمات رفاهی مناسب از مزایای این خانه مسافر می‌باشد که آن را به بهترین گزینه برای اقامت در سفرهای اقتصادی به قم تبدیل می‌نماید.

بهترین هتل قم

مهمانپذیر وارش قم

برای آشنایی بهترین هتل قم می توانید به بررسی خانه مسافر و مهمان پذیرهای این شهر نیز بپردازید. اگر به دنبال اقامتی مقرون به صرفه در هر قم هستید، مهمانپذیر ۳ ستاره وارش گزینه مناسبی است. مهمان پذیر وارش قم در مرکز شهر و فاصله کمی از حرم مطهر حضرت معصومه (س) واقع شده است و دارای ۱۵ اتاق شیک و باکیفیت می‌باشد. این مهمانپذیر با توجه به اینکه قیمت مناسبی دارد، از امکاناتی همچون روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس و … برخوردار است.

آدرس: قم، خیابان امام، بعد از چهارراه غفاری، کوچه ۶۱ ،پلاک ۱۵.

 

 

۱.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×