» معرفی هتل » بهترین هتل کاشان در سال ۱۴۰۱ | اقامتی خاص در هتل های سنتی کاشان
بهترین هتل کاشان
معرفی هتل

بهترین هتل کاشان در سال ۱۴۰۱ | اقامتی خاص در هتل های سنتی کاشان

۸ مهر ۱۴۰۰ 21۰8,524

با اقامت در بهترین هتل کاشان در سفر به این شهر تاریخی و زیبا می‌توانید خاطرات ماندگاری را رقم بزنید. شاید برای خیلی از افرادی که قصد سفر به کاشان را داشته باشند این سوال‌ها پیش آید که بهترین هتل کاشان کجاست؟ هتل‌ های کاشان چه خدمات و امکاناتی دارند؟ اگر شما نیز می‌خواهید به کاشان شهر گل و گلاب سفری به یادماندنی داشته باشید با ما همراه باشید، ما در اقامت ۲۴ قصد داریم به معرفی بهترین هتل شهر کاشان بپردازیم.

هتل های سنتی کاشان

اگر می‌خواهید اقامتی خاص و متفاوت را تجربه نمایید و سفری به یادماندنی برای خود رقم بزنید به سراغ هتل‌های سنتی در کاشان بروید. شهر کاشان دارای خانه‌ها و عمارت‌های قدیمی باشکوهی می‌باشد که از معماری و طراحی بی‌نظیری برخوردارند و جلوه‌گر هنر ایرانی می‌باشند. بسیاری از این عمارت‌ها با مرمت و بازسازی به عنوان هتل و اقامتگاه سنتی فعالیت می‌کنند.

هتل پنج ستاره کاشان ندارد ولی بعضی از این هتل‌های سنتی به دلیل اهمیت ساختمان و بنا و همچنین کیفیت بالای خدمات و امکانات در حد یک هتل ۵ ستاره می‌باشند و می‌توانند اقامتی منحصر بفرد را در فضایی دلنشین فراهم نمایند. بهترین هتل سنتی کاشان شامل موارد زیر می‌شود:

هتل های سنتی کاشان

اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان

خانه منوچهری با ۴۰۰ سال قدمت یکی از مهمترین و با ارزش‌ترین عمارت‌های این شهر به حساب می‌آید که معماری سنتی بی‌نظیری دارد و از ارزش تاریخی و هنری بالایی برخوردار می‌باشد. این عمارت در سال ۱۳۹۰ پس از مرمت و بازسازی‌های لازم با ۹ اتاق که در سه بخش حیاط و مشرف به باغچه و حوض آّب زیبای وسط عمارت قرار دارند، به عنوان هتل فعالیت خود را آغاز نمود.

اتاق‌های این هتل سنتی شامل اتاق دو تخته، دو تخته ویژه خزینه‌دار، دو تخته بالکن‌دار کوچک، سه تخته کوچک، چهار تخته بالکن‌دار، سوئیت سه نفره بالکن‌دار بزرگ و سوئیت شش نفره ویژه خزینه‌دار می‌باشد که همگی از امکانات رفاهی بروز و استانداردی و دیزاین و طراحی سنتی بسیار زیبایی برخوردار هستند.

موقعیت مکانی خوب هتل سنتی منوچهری کاشان موجب دسترسی راحت مهمانان این هتل به اماکن مختلف و جاذبه‌های کاشان مانند مسجد و مدرسه آقا بزرگ، تیمچه امین‌الدوله، بازار تاریخی کاشان، خانه تاریخی عباسیان و … می‌گردد.

آدرس اقامتگاه سنتی منوچهری: کاشان، خیابان محتشم کاشانی، کوچه شهید ثابت، عمارت هفت.

اقامتگاه سنتی خانه عامری ها کاشان

اقامتگاه سنتی خانه عامری ها کاشان

خانه تاریخی عامری‌ها یکی از قدیمی‌ترین و متفاوت‌ترین عمارت های کاشان با قدمتی مربوط به دوران زندیه است. این عمارت، یکی از گنجینه‌های با ارزش کاشان و ایران محسوب می‌شود که از چند خانه مجزای مجاور و در ارتباط با یکدیگر شکل گرفته است. در سال‌های گذشته این عمارت باشکوه مورد بازسازی‌های مختلفی قرار گرفت و سرانجام در سال ۱۳۹۳ با ۲۷ واحد اقامتی به عنوان یک هتل و مهمانسرای بزرگ گردشگری فعایت خود را آغاز نمود.

این خانه عامری ها کاشان دارای بلندترین بادگیر، اتاق‌های فراوان، فضاهای سرپوشیده متعدد و چندین حیاط اندرونی و بیرونی می‌باشد که دارای تزیینات بسیار مجلل و زیبایی هستند و محیطی دلنشین و بی‌نظیر را خلق نموده‌اند. از جمله امکانات و خدماتی که هتل سنتی سرای عامری‌ها برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می‌توان به راهنمای تورهای گردشگری، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران غیر ایرانی، اینترنت و وای فای رایگان، رستوران، کافی شاپ، سیستم سرمایشی و گرمایشی و … اشاره کرد.

اقامت در سوئیت‌های ویژه و مجل هتل سنتی عامری‌ها مانند سوئیت شاه نشین، پرزیدنتال، رویال ناز و رویال زرین به عنوان بهترین هتل کاشان می‌تواند حال و هوای زندگی مردم زمان‌های گذشته و دور ایران را تداعی کند و سفری خاطره انگیز و به یادماندی را برای مهمانان رقم بزند.

یکی دیگر از مزیت‌های هتل سنتی خانه عامری‌ها قرار گیری آن در بافت تاریخی و اصلی شهر و نزدیکی به جاذبه‌ها و اماکن دیدنی مختلف کاشان است. جاهای دیدنی نظیر حمام تاریخی سلطان امیر احمد، خانه تاریخی عباسیان، خانه تاریخی بروجردی‌ها، خانه تاریخی طباطبایی‌ها و مدرسه و مسجد آقا بزرگ در فاصله کمی با این هتل سنتی قرار دارند.

آدرس اقامتگاه سنتی خانه عامری‌ها: کاشان، خیابان علوی، بن بست باستان هفتم.

هتل های کویری کاشان

مناطق کویری اطراف کاشان جزو کویرهای زیبای ایران محسوب می‌شوند که هر ساله میزبان گردشگران زیادی می‌باشند. از این رو برای رفاه حال گردشگران هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در این مناطق ساخته شده است که به عنوان بهترین هتل‌های کویری کاشان و حتی ایران شناخته می‌شوند.

بهترین هتل کاشان

هتل یلو آران و بیدگل کاشان

هتل کویری یلو در شهر ابوزیدآباد در ۳۰ کیلومتری کاشان یکی از زیباترین هتل‌های کویری کاشان به شمار می‌رود که دارای ۲۸ اتاق سنتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. این هتل کویری در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده است. هتل یلو در منطقه‌ای کویری ، فاصله نزدیکی با شهر کاشان و آران و بیدگل دارد.

هتل یلو آران و بیدگل خدمات و امکاناتی نظیر رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌ها، روم سرویس، مینی بار رایگان، صندوق امانات، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، پذیرش ۲۴ ساعته و … دارد. با اقامت در هتل کویری یلو می‌توانید از آرامش و سکوت دلنشین کویر استفاده نمایید. با تماشای آسمان شب زیبا و پرستاره اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید.

آدرس هتل یلو آران و بیدگل: کاشان، آران و بیدگل، ابوزیدآباد، روستای یزدان، هتل یلو.

هتل های ارزان کاشان

اگر قصد دارید سفری کم هزینه داشته باشید می‌توانید به سراغ هتل‌های ارزان کاشان بروید. این هتل‌ها با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند از قیمت مناسبی برخوردارند و می‌توانند سفری اقتصادی را رقم بزنند. از بهترین هتل‌های کاشان با قیمت ارزان می‌توان موارد زیر را معرفی نمود:

اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان

اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان

هتل سنتی آمیرزا کاشان در ساختمانی قدیمی واقع شده است که قدمتی ۱۳۰ ساله دارد و در سال ۱۳۹۷ پس از مرمت و بازسازی‌های لازم به عنوان اقامتگاه سنتی افتتاح گردید. از بهترین مزیت‌های این اقامتگاه سنتی نزدیک بودن به اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری کاشان نظیر خانه طباطبائی‌ها، خانه بروجردی‌ها، حمام سلطان امیراحمد و … می‌باشد.

این هتل با ۲ طبقه و ۱۲ اتاق دو، سه، چهار و پنج تخته با امکانات رفاهی مناسب از مهمانان خود میزبانی می‌کند. این هتل سنتی و اقامتگاه تاریخی زیبا با قیمت مناسب، خدمات خوب و موقعیت مکانی عالی پذیرای مسافران زیادی است.

آدرس اقامتگاه سنتی آمیرزا: کاشان، میدان کمال الملک، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۲۴.

بهترین هتل کاشان

اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان

برای معرفی یکی دیگر از هتل‌های ارزان و هتل‌های کاشان با تخفیف می‌توان اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان را نام برد. این هتل که در خانه‌ای تاریخی با قدمتی ۱۵۰ ساله و متعلق به دوران قاجار قرار دارد دارای فضایی دلنشین و محیطی دنج می‌باشد.

این هتل ۲ طبقه دارای ۸ اتاق مختلف می‌باشد که با معماری سنتی حس نوستالژیک زندگی ساده و سنتی گذشته را به میهمانان القا می‌کند. موقعیت مکانی خوب این هتل باعث شده است مهمانان آن دسترسی راحتی به اماکنی همچون خانه تاریخی عباسیان، خانه طباطبایی‌ها، خانه تاریخی بروجردی‌ها، مسجد و مدرسه آقا بزرگ، تیمچه امین الدوله و … داشته باشند. با اقامت در این هتل ارزان در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید. همچنین با داشتن سفری اقتصادی، می‌توانید اقامتی خاطره انگیز در محیطی دلنشین را تجربه نمایید.

آدرس اقامتگاه سنتی سرای امیر: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۳، پلاک ۵.

بهترین هتل کاشان از نظر مسافران

یکی از روش‌های انتخاب بهترین هتل و محل اقامت در مقصد سفر بررسی نظرات مسافران قبلی است. جویا شدن از وضعیت هتل‌ها پیش از سفر و رزرو هتل باعث اطمینان خاطر شما می شود. برای انتخاب بهترین هتل کاشان از نظر مسافران هتل‌هایی است که مهمانان آن رضایت بالایی از اقامت در آن و خدمات و امکاناتش داشته‌اند.

برای معرفی بهترین هتل کاشان از نظر مسافران می‌توان اقامتگاه سنتی خانه عامری‌ها، اقامتگاه سنتی منوچهری، اقامتگاه سنتی خانه مرشد، هتل امیرکبیر کاشان و هتل وندا کاشان را نام برد. تمام این هتل‌ها از نظر کیفیت خدمات و امکانات در رتبه بالایی قرار دارند. در فضایی زیبا و دلنشین از مهمانان خود میزبانی می‌کنند. همچنین این هتل‌ها از موقعیت مکانی خوب و دسترسی راحت به اماکن و جاذبه‌های مختلف کاشان برخوردار می‌باشند.

 

۲.۸/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×