بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» معرفی هتل » بهترین هتل کرمان ۱۴۰۰ | لیست هتل های کرمان به همراه عکس و آدرس
بهترین هتل کرمان
معرفی هتل

بهترین هتل کرمان ۱۴۰۰ | لیست هتل های کرمان به همراه عکس و آدرس

۱۵ شهریور ۱۴۰۰ 26۰8,259

با اقامت در بهترین هتل کرمان سفر به این شهر زیبا و تاریخی کشورمان دلچسب و به یاد ماندنی‌تر خواهد شد. شاید برای خیلی از افرادی که قصد سفر به پهناورترین استان ایران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی آن را دارند این سوال پیش آید که بهترین هتل کرمان کجاست؟ هتل های کرمان درجات متنوع و امکانات گوناگونی دارند و در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین هتل در کرمان آشنا کنیم.

هتل های لوکس کرمان چه هتل هایی هستند ؟

در سفر به کرمان می‌توانید به سراغ هتل‌های لوکس و شیک با امکانات و خدمات عالی بروید و اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه نمایید. اگر قصد اقامت در هتل‌های ۵ ستاره کرمان را دارید به شما هتل پارس را که تنها هتل ۵ ستاره کرمان محسوب می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم. همچنین می‌توانید برای رزرو هتل در کرمان هتل‌های خوب دیگری مانند هتل ۴ ستاره جهانگردی را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی این دو هتل که جزو هتل‌های معروف کرمان می‌باشند می‌پردازیم.

هتل پارس کرمان

هتل پارس کرمان

هتل ۵ ستاره و بین‌المللی پارس کرمان با ۸ طبقه و ۱۹۷ واحد اقامتی در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل که جزو مجهزترین و زیباترین هتل‌های این منطقه و ایران به شمار می‌رود، دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است و می‌تواند اقامتی راحت و آرامش بخش را برای مهمانان فراهم آورد.

اتاق‌های هتل پارس کرمان شامل دو تخته دبل معمولی، دو تخته دبل رو به باغ، دو تخته توئین، دو تخته پارس، سوئیت ارگ سه نفره و سوئیت پارس یک خوابه می‌شود. موقعیت مکانی خوب این هتل باعث دسترسی راحت مسافران آن به مرکز شهر، ایستگاه راه آهن، فرودگاه و جاذبه‌ها و جاهای دیدنی همچون مجموعه گنجعلی خان، موزه آکواریوم و … شده است. چند رستوران با فضایی شیک و دلنشین، کافی شاپ، مجموعه آبی، سالن ورزشی، فضای سبز و باغ، سالن همایش و موسیقی زنده از مهمترین امکانات هتل ۵ ستاره پارس کرمان می‌باشند.

آدرس هتل پارس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان.

هتل جهانگردی کرمان

هتل جهانگردی کرمان

یکی دیگر از هتل‌های لوکس کرمان هتل ۴ ستاره جهانگردی است که دارای ۲ طبقه و ۶۱ واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته، سه تخته، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره می‌باشد. هتل جهانگردی کرمان در سال ۱۳۵۳ تاسیس شده و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای موقعیت مکانی مناسبی می‌باشد و فاصله کمی با اماکن دیدنی کرمان مانند بازار سنتی، مسجد جامع، حمام و کاروانسرای گنجعلی خان دارد.

از امکانات این هتل شیک می‌توان به چند رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی با کیفیت، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت و … اشاره نمود.

آدرس هتل جهانگردی: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهار راه شفا.

بهترین هتل های سنتی کرمان چه نوع هتل هایی است ؟

بزرگترین استان کشور دارای تاریخ و قدمتی دیرینه می‌باشد و به دلیل کویری بودن دارای ساختمان‌هایی با معماری بسیار خاص و زیبا است. برای تجربه زندگی سنتی مردم محلی کرمان می‌توانید در سفر خود به سراغ هتل‌های بومگردی کرمان و اقامتگاه‌های سنتی آن بروید.

هتل شهباز کرمان

هتل شهباز کرمان

یکی از هتل‌های بومگردی کرمان اقامتگاه سنتی شهباز می‌باشد که در خانه‌ای تاریخی با قدمتی مربوط به دوران قاجار قرار دارد و در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل شهباز کرمان سنتی دارای حیاطی زیبا و فضای دلنشینی می‌باشد و اتاق‌های آن به صورت سنتی طراحی و تجهیز شده‌اند. هتل شهباز کرمان دسترسی خوبی به اماکن دیدنی از جمله بازار بزرگ، حمام گنجعلی خان، کاروانسرای وکیل و باغ هرندی دارد.

از مهمترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره نمود.

آدرس هتل شهباز: کرمان، بلوار فردوسی، کوچه شماره ۷.

هتل سنتی متولی باشی کرمان

هتل سنتی متولی باشی کرمان

باغ تاریخی متولی‌باشی که در زمان حکومت محمد شاه قاجار ساخته شد، یکی دیگر از اماکن تاریخی کرمان می‌باشد که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این باغ تاریخی در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت و با ۸ واحد اقامتی به عنوان هتل سنتی فعالیت خود را آغاز نمود.

از مزایای این اقامتگاه سنتی داشتن چشم‌انداز زیبا به آستانه حضرت شاه ولی و باغی سرسبز محسوب می‌شود. امکانات هتل سنتی متولی‌باشی کرمان شامل رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، تالار پذیرایی، اینترنت و … می‌باشد.

آدرس هتل سنتی متولی باشی: کرمان، خیابان ولیعصر، چهار راه متولی باشی.

هتل های ارزان کرمان

افرادی که به دنبال سفری کم‌هزینه هستند می‌توانند با اقامت در هتل قیمت مناسب کرمان سفری اقتصادی داشته باشند. اکثر هتل‌های ارزان کرمان ۲ ستاره می‌باشند اما امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. می‌توانید از طریق اقامت ۲۴ رزرو هتل در کرمان با تخفیف را انجام دهید.

هتل کرمانیا کرمان

هتل کرمانیا کرمان

هتل ۲ ستاره کرمانیا یکی از هتل‌های ارزان کرمان به شمار می‌رود که در سال ۱۳۹۷ با ۱۴ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته فعالیت خود را آغاز نموده است. هتل کرمانیا کرمان دسترسی خوبی به مرکز شهر و اماکن دیدنی مانند مسجد امام و باغ موزه هرندی دارد.

آدرس هتل کرمانیا: کرمان، بلوار جمهوری، جمهوری ۱۷، پلاک ۳۷.

هتل ناز کرمان

هتل ناز کرمان

یکی از هتل‌های قدیمی کرمان که در سال ۱۳۶۰ تاسیس شده است هتل دو ستاره ناز می‌باشد. هتل ناز کرمان در سال ۱۳۸۰ مورد بازسازی قرار گرفت و با ۳ طبقه و ۲۸ واحد اقامتی از مسافران میزبانی می‌کند. این هتل با اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته همراه با امکانات رفاهی مناسب و قیمت ارزان در مرکز شهر کرمان قرار دارد و فاصله آن با اماکن گردشگری مانند مجموعه گنجعلی خان کم می‌باشد.

آدرس هتل ناز: کرمان، بلوار شهید صدوقی، نبش چهارراه فیروزه.

بهترین هتل آپارتمان کرمان

به آن دسته از مسافرانی که به صورت خانوادگی و یا دوستانه و تعداد نفرات بالا می‌خواهند به کرمان سفر کنند، اقامت در هتل آپارتمان‌های این شهر را پیشنهاد می‌کنیم. برای رزرو و اطلاع از قیمت هتل آپارتمان در کرمان می‌توانید به سایت اقامت ۲۴ مراجعه نمایید. از بهترین هتل آپارتمان‌های کرمان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

هتل آپارتمان هیوا کرمان

هتل آپارتمان هیوا کرمان

یکی از جدیدترین و بهترین هتل آپارتمان‌ها در کرمان هیوا نام دارد که در تابستان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده است. این هتل ۵ طبقه دارای ۱۷ سوئیت یک خوابه معمولی و VIP، سوئیت دو نفره ماه عسل، سوئیت یک خوابه سه نفره و چهار نفره و پنج نفره می‌باشد. هتل آپارتمان هیوا کرمان از امکاناتی نظیر رستوران، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و … برخوردار است و دسترسی آسانی به مراکز گردشگری از جمله حمام گنجعلی خان، آتشکده زرتشتیان، بازار تاریخی کرمان و گنبد جبلیه کرمان دارد.

آدرس هتل آپارتمان هیوا: کرمان، میدان آزادی، ابتدای بلوار شهید صدوقی، بعد از کوچه اول.

هتل آپارتمان آسام کرمان

هتل آپارتمان آسام کرمان

هتل آپارتمان دو ستاره آسام یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان‌های کرمان می‌باشد که با ۴ طبقه و ۱۶ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است. سوئیت‌های دو نفره و چهار نفره این هتل آپارتمان از کیفیت خوبی برخوردارند و شامل امکانات رفاهی مناسبی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، آشپزخانه، مبلمان، چای ساز و … می‌باشند.

هتل آپارتمان آسام کرمان رستوران ندارد و به دلیل موقعیت مکانی نسبتا خوب به برخی اماکن تاریخی همچون بازار بزرگ ، باغ موزه هرندی و مسجد جامع دسترسی مناسبی دارد.

آدرس هتل آپارتمان آسام: کرمان، خیابان شهید بهشتی، کوچه ۵

۴.۴/۵ - (۲۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×