بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» دانستنی‌های سفر » معروف‌ترین اینفلوئنسرهای سفر ایرانی با ۱۰ اینفلوئنسر پرطرفدار گردشگری آشنا شوید!
اینفلوئنسر سفر
دانستنی‌های سفر

معروف‌ترین اینفلوئنسرهای سفر ایرانی با ۱۰ اینفلوئنسر پرطرفدار گردشگری آشنا شوید!

۱۶ اسفند ۱۳۹۹ 16۰2,142

اینفلوئنسر سفر به افرادی گفته می‌شود که در صفحۀ اینستاگرام خودشان جزئیات سفر و روزهای مختلف آن را به صورت جزء به جزء و با شرح و تفصیل بیان می‌کنند. این افراد از این راه اطلاعات بسیار خوبی را در مورد شهرهای مختلفی که به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند در اختیار فالوورهای‌شان قرار می‌دهند و البته از آنجایی که تمام زمان خودشان را صرف حضور در پیج اینستاگرامی‌شان می‌کنند و به تولید محتوا می‌پردازند به تبع از همین راه هم کسب درآمد می‌کنند. دنبال‌کردن اینفلوئنسرها بسیار جذاب است چون در هر شرایطی، می‌توانید از طریق پیج آن‌ها سفرهای مختلف و متنوعی را تجربه کنید در واقع مهمان برگزاری یک سفرنامۀ در حال جریان باشید. در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی را معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

به چه افرادی اینفلوئنسر سفر گفته می‌شود؟

به نظر می‌رسد مهمترین ویژگی برای تبدیل‌شدن به یک اینفلوئنسر، مخصوصاً وقتی پای سفر و گردشگری در میان باشد، علاقۀ زیاد به سفر و گشت و گذار در دل شهرهای مختلف است و دوم حس ماجراجویی که سبب می‌شود اینفلوئنسر به دنبال کشف وقایع و اماکن عجیب و حیرت‌برانگیز باشد. چون جذاب‌ترین اتفاقی که یک اینفلوئنسر می‌تواند افراد زیادی را جذب صفحۀ خود کند تازگی و غیرقابل پیش‌بینی‌ بودنِ مطالب است.

در کنار راه‌های مختلفی که برای کار در سفر وجود دارد، دیجیتال نومد شکل متفاوتی از کار در سفر به‌ حساب می‌آید. درواقع دیجیتال نومد یا همان کوچ نشین دیجیتالی نوعی کار در سفر است و به افرادی دیجیتال نومد گفته می‌شود که در سفر با استفاده از اینترنت و فناوری‌های مخابراتی از راه دور با شرکت‌ها و مراکز دیگری ارتباط تجاری یا کاری دارند و برای آن‌ها و یا حتی برای خودشان (در صورت داشتن کسب ‌وکار اینترنتی) کار می‌کنند.

در ادامه موفق‌ترین افراد در این زمینه معرفی خواهند شد. شاید شما هم بتوانید یک اینفلوئنسر خوب باشید!

شادی گنجی

شادی گنجی در حدود ۲۷۹۰۰ دنبال کننده دارد. او باستان‌شناس و جهان‌گرد است. در سفرهای پرماجرایش عکس‌هایی جذاب و تماشایی می‌اندازد و تمام آن عکس‌ها را در صفحۀ اینستاگرامی‌اش به اشتراک می‌گذارد. از آنجا که شادی گنجی اطلاعات خوبی در مورد آثار و یادگارهای باستانی دارد به فرهنگ اقوام توجه بسیاری نشان می‌دهد و اطلاعات نابی را به اشتراک می‌گذارد. او علاوه بر سیر و سیاحت در استان‌های مختلف ایران زمین در کشورهای پرماجرایی از قبیل ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، اوگاندا، اسکاتلند، آلمان و سایر کشورها نیز به گشت و گذار پرداخته است؛ بنابراین صفحۀ او حاف‌های بسیار زیادی برای گفتن خواهد داشت.

آدرس صفحۀ شادی گنجی در اینستاگرام: shadi.ganji

آسوده ایمر

یکی دیگر از افراد موفق به عنوان اینفلوئنسر سفر آسوده ایمر نام دارد. آسوده در حال حاضر در کشور سوئیس ساکن است. اما تعداد سفرهای او به دور دنیا متعدد و شاید حتی بتوان ادعا کرد بی‌شمار است. آسوده ایمر علاوه بر صفحۀ اینستاگرام در وب سایت شخصی خودش نیز اطلاعات جامع سفر را همراه با تصویر بارگذاری می‌کند. او در اینستاگرام بیش از ۵۱۴ هزار دنبال کننده دارد.

آدرس صفحۀ آسوده ایمر در اینستاگرام: asuhsworld

آدرس وب سایت آسوده ایمر: www. asuhsworld.com

نفیسه رجب‌پور

نفیسه رجب‌پور اینفلوئنسر خوبی است که توانسته در حدود ۱۳۷ هزار دنبال کننده را مجاب کند که هر روز صفحه‌اش را چک کنند. او برای گردشگری و معرفی مقاصد سفر ایران زمین را انتخاب کرده و از مرزهای کشور قدم را فراتر نخواهد گذاشت. اما در همین سفرهای داخلی هم اطلاعات جامع و کاملی را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد.

آدرس صفحۀ نفیسه رجب‌پور در اینستاگرام: nafiserajabpour

مطلب مرتبط: معرفی بهترین پادکست های سفر

سحر طوسی

یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها به عنوان اینفلوئنسر سفر توسط سحر طوسی اجرا شده است. سحر دختر شجاع و جسوری است که به تنهایی مسافتی بیش از ۲ هزار کیلوتر را از دریای خزر تا سواحل خلیج فارس رکاب زده است. او ابتدا این کار را با هدف حمایت مالی از دختران کم‌بضاعتی انجام داد که پس از عبور از دورۀ ابتدایی دیگر توان ادامۀ مسیر را نداشتند. اما در حال حاضر علاوه بر کمک‌های شایانی که برای جامعۀ دختران به ارمغان آورده، اطلاعات بسیار جذابی از سفر به همراه خاطرات تصویری‌اش به اشتراک گذاشته است. سحر طوسی در حال حاضر بیش از ۴۶۵۰۰ دنبال کننده دارد.

آدرس صفحۀ سحر طوسی در اینستاگرام: sahar_toussi

بنیامین رضایی

بنیامین رضایی جهانگردی ایرانی است که در عنفوان جوانی ۴ قاره را از نزدیک دیده و اروپا را درنوردیده است. بنیامین رضایی از طریق وب سایت، و شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام جزئیات سفرهای خودش را با دوست‌داران سفر به اشتراک می‌گذارد. او در حال حاضر بیش از ۲۲۰ هزار دنبال کننده دارد.

آدرس صفحۀ بنیامین رضایی در اینستاگرام: benyamin.marco

سارا لویی

یکی دیگر از پرطرفدارترین  افرادی که عنوان اینفلوئنسر سفر را به خود اختصاص داده‌اند سارا لویی است. او نیز جهانگردی ایرانی است که تحصیلات خودش را در رشتۀ مهندسی کامپیوتر به انجام رسانده و در حال حاضر هم درگیر شغلی تمام وقت است. با این حال در کنار تمام مشغله‌های روزمره توانسته است به ۱۱ کشور مختلف دنیا سفر کند. از هر سفر تصاویری تحسین‌برانگیز برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. سارا اروپا را در ۳۷ روز به طور تمام و کمال دیده است. در هر کدام از این ۳۷ روز کلی اطلاعات عجیب و خارق‌العاده برای دوست‌داران خود به ارمغان آورده است. او در حال حاضر بیش از ۳۲۸۰۰ دنبال کننده دارد.

آدرس صفحۀ اینستاگرامی سارا لویی در اینستاگرام: sara.louee

آدرس وب سایت سارا لویی: www. saboktar.com

مینا طاهر

یکی دیگر از اینفلوئنسرهایی که توانسته تعداد قابل ملاحظۀ مخاطبان را مجاب کند که در سفرهایش همراهش باشند مینا طاهر نام دارد. او به مقاصدی از قبیل ترکیه، ارمنستان، گرجستان، و حتی ماداگاسکار سفر کرده است. مینا در هر سفر علاوه بر گشت و گذار در دل طبیعت در مورد زیست بوم آن منطقه نیز تحقیقات قابل توجهی انجام می‌دهد که از طریق صفحۀ شخصی‌اش همه را مو به مو توضیح می‌دهد. مینا طاهر در حال حاضر در حدود ۹۲۴۰۰ دنبال کننده دارد.

آدرس صفحۀ مینا طاهر در اینستاگرام: minaaaslife

ملیکا بکائی

یکی دیگر از ناب‌ترین افراد که عنوان اینفلوئنسر سفر را به خودشان اختصاص داده‌اند ملیکا بکائی است. او فقط ۱۹ سال دارد و جز یک کوله‌پشتی تجهیزات بیشتری برای سفر همراه نبرده است. ملیکا در حدود ۳ سال پیش پیاده راهی سفر به آمریکای جنوبی شد و همچنان در بطن سفر به راه خود ادامه می‌دهد. در تمام این مدت ملیکا هر آنچه که دیده یا شنیده یا تجربه کرده است را در صفحۀ خود به اشتراک گذاشته است.

اگر ملیکا را دنبال کنید می‌توانید همراه او از تمام ماجراهای سفرش با خبر شوید. او در حال حاضر بیش از ۱۹۰ هزار همراه و همسفر دارد که به صورت مجازی در کنارش هستند. ملیکا تا کنون کشورهایی نظیر ترکیه، نپال، ونزوئلا، اکوادور، کلمبیا، بولیوی، پرو، شیلی، آرژانتین، اوروگوئه و برزیل را پشت سر گذاشته است. ملیکا هزینۀ سفر خودش را از طریق تدریس زبان انگلیسی به کودکان و کار در مزارع به دست می‌آورد. او جز این هیچ حامی مالی خاصی ندارد.

آدرس صفحۀ ملیکا بکائی در اینستاگرام: melliiic

ارشاد نیک‌خواه

یکی دیگر از اینفلوئنسرهای خوب ایرانی با نام ارشاد نیک‌خواه شناخته شده است. ارشاد نیک‌خواه نیز دوچرخه‌سوار است. او سرشار از حس و حال خوب است و همیشه در تمام عکس‌ها لبخند بر لب دارد. در حال حاضی او ۵۴۸۰۰ دنبال کننده دارد.

آدرس صفحۀ ارشاد نیک‌خواه در اینستاگرام: sizdahom

هدی رستمی

یکی از شناخته شده‌ترین اینفلوئنسرهای سفر در ایران هدی رستمی می‌باشد. او با برنامه فم تریپ طرفداران زیادی پیدا کرد و بسیار معروف شد. هدی این کار را با هدف شناساندن جاذبه‌های گردشگری و فرهنگ و تاریخ کشورمان به دیگر نقاط دنیا انجام داده و به نظر می‌رسد در این کار موفق بوده است. در برنامه فم تریپ او از ۱۲ اینفلوئنسر از سراسر دنیا برای بازدید از ایران دعوت کرد. با اجرای این برنامه مخاطبان زیادی از کشورهای مختلف با زیبایی های ایران اشنا شدند. 

صفحه هدی رستمی در اینستاگرام دارای عکس‌های متعدد از مناطق مختلف به همراه کپشن‌های زیبا می‌باشد. هدی تا به امروز به کشورهایی چون مصر، تونس، کاستاریکا، پاناما، لبنان، ترکیه، روسیه و … سفر کرده و تصاویری از بخش‌های مختلف سفر خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

آدرس صفحه هدی رستمی در اینستاگرام: hodarostami

سمانه پولو

یکی دیگر از اعضای اینفلوئنسر سفر با نام سمانه پولو شناخته می‌شود. سمانه پولو در حال حاضر بیش از ۹۸.۲۰۰ دنبال کننده دارد. او ایران‌گرد است و در سفرهای خود بیشتر شهرهای ایران زمین را دیده است.

آدرس صفحۀ سمانه پولو در اینستاگرام: samanehpolo

آدرس وب سایت سمانه پولو: www.mapgard.com

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×