بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» استان تهران 2 » جاذبه های گردشگری تهران » بهترین رستوران ‌های فشم | رستوران های کنار رودخانه با موسیقی زنده
بهترین رستوران‌های فشم
جاذبه های گردشگری تهران

بهترین رستوران ‌های فشم | رستوران های کنار رودخانه با موسیقی زنده

۲۷ دی ۱۳۹۹ 20۲24,465

بهترین رستوران ‌های فشم این فرصت معرکه را ایجاد می‌کنند که ساکنان پایتخت کشور عزیزمان ایران زیبا هم بتوانند در اواخر هفته در همان یکی دو روز تعطیلی دل به طبیعت بسپارند و بدون اینکه راهی سفر و جاده شوند، لذت طبیعت‌گردی را تجربه کنند. رستوران‌های فشم در انواع و اقسام مختلف به صورت بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به پایتخت ‌نشینان گرامی و همچنین گردشگرانی از سراسر ایران زمین و ایران‌گردانی از اقصا نقاط دنیا خواهند بود. در ادامۀ همین مقاله اقامت ۲۴ قصد دارد به معرفی فهرست جذابی از بهترین رستوران‌ های فشم بپردازد. پس از شما یاران جان دعوت می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

مطلب مرتبط: معرفی فشم تهران

معرفی لیستی از بهترین رستوران های فشم

رستوران باغ بهشت فشم

بهترین رستوران فشم

یکی از بهترین رستوران‌ های فشم که بسیار مورد توجه مردم شهر و گردشگران و ایران‌گردان عزیز قرار می‌گیرد با نام رستوران باغ بهشت شناخته می‌شود. این رستوران بی‌نظیر با بیست سال قدمت و ارائۀ چای زغالی به مهمانان خود توانسته است شهرت بسیار قابل توجهی را به دست بیاورد. رستوران باغ بهشت نه تنها در منطقه‌ای ییلاقی واقع شده است، بلکه فضای داخلی رستوران را هم به صورت ییلاقی طراحی کرده است؛ بنابراین در این رستوران می‌توانید درون آلاچیق‌های جذاب و باصفا بنشینید، از طبیعت ناب و منحصر به فرد محیط لذت ببرید و آوای آبشار کوچک و مصنوعی جاری در رستوران را به گوش جان بشنوید و غذایی لذیذ و درجه یک را نوش جان کنید. محبوب‌ترین غذاهای رستوران باغ بهشت عبارتند از: فیله کباب، کباب کوبیده و جوجه کباب و کباب بختیاری.

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

آدرس رستوران باغ بهشت فشم: ابتدای جاده فشم، اولین رستوران، سمت چپ، رستوان باغ بهشت

رستوران سفیر

رستوران فشم

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های فشم با نام رستوران سفیر شناخته می‌شود. این رستوران بی‌نظیر با فضای باز، سالن و بالکنی که مشرف به جاده و رودخانه است، توانسته گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید و توجه بسیاری از گردشگران را به خودش جلب کند. آرامش و شکوه این رستوران تا حدی است که بیشتر مهمانان با برگزاری رسم چای و قلیان که اصل اساسی رستوران‌های ییلاقی منطقۀ فشم به شمار می‌رود، ساعت‌ها زمان می‌گذرانند و به هیچ وجه به فکر تخلیۀ سریع آلاچیق خود نیستند. بلکه ترجیح می‌دهند چند ساعتی را به گپ و گفت و حرف و حدیث با افراد خانواده سپری کنند.

علاوه بر زیبایی و گیرایی محیط، زیتون پرورده و ماست کوزه‌ای و همچنین نان داغی که در همان لحظه از تنور بیرون می‌آید، نیز عاملی دیگر است که مهمانان رستوران را اسیر خودش می‌کند و باعث می‌شود انتخاب بعدی آن‌ها نیز همین رستوران باشد. از معروف‌ترین ولذیذترین غذاهایی که در رستوران سفیر سرو می‌شوند، می‌توان ماهی و کباب جوجه بی‌استخوان و جوجه کباب و کباب لاری را نام برد. علاوه بر آن در روزهای تعطیل باقالی پلو با ماهیچه نیز به عنوان غذای مخصوص سرو می‌شود.

آدرس رستوران سفیر فشم: کیلومتر ۳ جاده فشم

رستوران بابا کوهی

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های فشم که با داشتن دکوراسیونی سنتی و چای و قلیان رایگان و مدیریت منحصر به فرد و صمیمانۀ بی‌بی و دایی توانسته است فضایی ناب و دلکش برای گردشگران ایرانی و ایران‌گردان خارجی و پایتخت‌نشینان خوش‌ذوق ایجاد کند با نام رستوران باباکوهی شناخته می‌شود. در رستوران بی‌نظیر باباکوهی آش، دیزی بزباش و جوجه سبزیجات سرو می‌شود که بسیار خوشمزه هستند و در نوع خود بی‌نظیرند. حضور در رستوران باباکوهی درست مثل یک مسافرت جانانه حال دل شما را خوب خواهد کرد چون آنچه که بیش از هر چیز دیگر در این رستوران باشکوه موج می‌زند صمیمیت و محبت و مهمان‌نوازی است.  

آدرس رستوران باباکوهی فشم: کیلومتر ۵ جاده فشم

رستوران کاکتوس

رستوران کاکتوس فشم

رستوران کاکتوس یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های فشم به شمار می‌رود. در این رستوران علاوه بر وعدۀ نهار و شام وعدۀ صبحانه نیز سرو می‌شود که بسیار مورد توجه گردشگران و مخصوصاً سحرخیزان و کوهنوردان قرار گرفته است. در این رستوران مرغوب و باکیفیت غذاهایی از قبیل کباب کوبیده نگینی، شیشلیک، جوجه کباب و کباب برگ سرو می‌شود که همه از لحاظ کیفیت پخت و مواد اولیه عالی هستند.

آدرس رستوران کاکتوس فشم: نزدیک میدان فشم

رستوران دهکده آرام

همان طور که از نام رستوران مشخص است، این رستوران ناب در محیطی روستایی و سرشار از آرامش قرار گرفته است و شاید به دلیل همین آرامش نابی که دارد بتوانیم بگوییم رستوران دهکده آرام یکی از بهترین رستوران‌ های فشم است که می‌تواند مقرون به صرفه‌ترین غذاهای خوشمزه و دلبرانه را برای مهمانان خودش سرو کند. از جمله غذاهای خوشمزه‌ای که در این رستوران محلی و بومی ارائه می‌شود می‌توانیم به غذاهایی نظیر میرزا قاسمی، جوجه کباب، ماهی شکم پر، دیزی، بال و کتف زعفرانی و خوراک کباب لقمه اشاره کنیم. همان طور که از نام غذاها پیدا است، این غذا ها بیشتر محلی هستند و در هر رستورانی سرو نخواهند شد.

آدرس رستوران دهکده آرام فشم: کیلومتر ۵ جاده رودک به فشم

رستوران ایرانی – فرنگی برگ بو یا ترخون – رزماری

bargboo

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های فشم که می‌تواند خاطراتی ماندگار را برای مهمانان خودش رقم بزند و روزی بی‌نظیر برای‌شان بسازد با نام رستوران برگ بو شناخته می‌شود. این رستوران ناب، رستورانی ایرانی – فرنگی است. از جمله غذاهایی که در منوی غذاهای ایرانی این رستوران مشاهده خواهید کرد عبارتند از: کباب سلطانی، شیشلیک، جوجه کباب، فیله و ماهی قزل آلا که هر کدام در بهترین کیفیت ممکن سرو خواهند شد و با بهترین مواد اولیه و بهترین پخت، بهترین مزه را به ارمغان خواهند آورد. همچنین در منوی فرنگی رستوران تر خون – رزماری غذاهایی خوشمزه از قبیل: لم چاپس، استیک، ماهی سالمون، و میگو سرو خواهد شد.

آدرس رستوران برگ بو یا ترخون فشم: کیلومتر ۳ جاده فم به میگون به سمت بلوار امام خمینی (ره) پلاک ۳۲۸

باغ رستوران کوهسار فشم

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های فشم با عنوان باغ رستوران کوهسار فشم چندین و چند سال است که به خدمت‌رسانی به گردشگران، ایران‌گردان و پایتخت‌نشینان عزیز می‌پردازد. این رستوران دلربا توانسته است با آلاچیق‌های چوبی و باصفا و آب و هوای ناب منطقۀ ییلاقی فشم یکی از بهترین فضاها را برای تفریح و دورهمی خانواده‌های عزیز ایرانی و صد البته غیرایرانی فراهم بیاورد. در باغ رستوران کوهسار فشم وعده‌های صبحانه، نهار و شام سرو می‌شوند. بنابراین در هر زمان از روز که به گشت و گذار در منطقۀ ییلاقی فشم مشغول بودید می‌توانید مهمان باغ رستوران کوهسار باشید و از زیبایی طبیعت به همراه طعم خوش غذاهای سنتی ایرانی لذت ببرید.

آدرس رستوران کوهسار فشم: ایران تهران فشم جاده لشگرک، کیلومتر ۳ جاده فشم

رستوران عمارت فشم

رستوران های فشم

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های فشم که خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی ایرانی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد با نام رستوران عمارت فشم شناخته می‌شود. این رستوران جذاب و محبوب فضایی شاد و مهیج برای مهمانان خود به ارمغان آورده است. از آنجایی که رستوران عمارت فشم به فضای بازی کودکان و پارکینگ نیز مجهز است سبب شده گردشگران بیشتری به این منطقه روی بیاورند. و مخصوصاً اینکه زمان بیشتری در این رستوران باقی بمانند چون تفریح و خوش‌گذرانی در این رستوران تنها با صرف غذا به اتمام نخواهد رسید.

آدرس رستوران عمارت فشم: ایران تهران فشم کیلومتر ۲ جاده فشم

غذاهای سنتی در رستوران ‌های فشم

در بهترین رستوران ‌های فشم بهترین غذاهای سنتی و اصیل ایرانی پخته و سرو می‌شوند. علاوه بر این، فضای نشیمن رستوران‌ها نیز خاص و طبیعی و دلپذیر است. در واقع اگر تعطیلات آخر هفتۀ خودتان را در این منطقۀ ییلاقی و باشکوه سپری کنید، گوشه‌ای از زندگی سنتی و کهن ایرانی را نیز از سر گذرانده‌اید. چون نه تنها غذا لذیذ و کهن است، بلکه فضا هم فضایی خاص و منحصر به فرد است. خیلی از افراد مهمانی‌های دورهمی کوچک خودشان را در چنین فضای نابی برگزار می‌کنند و به این ترتیب می‌توانند لحظات جذاب و گرمی را در کنار عزیزان خود سپری کنند.

می‌توان گفت حضور در رستوران‌های منطقۀ ییلاقی و بی‌نظیر فشم فقط صرف غذا و رهایی از گرسنگی نیست بلکه اتفاقاً تجربۀ ساعاتی سرشار از خوشحالی و آرامش و در کنار هم بودن است و همین امر باعث می‌شود روز بسیار درخشان‌تر از تمام روزهای عالم شود و غذا خوشمزه‌تر از هر غذای دیگر به نظر برسد. چون فرصت بودن در کنار اهل خانواده و طبیعت آن هم در همان تعطیلات آخر هفته و با کمترین هزینه فراهم شده است. امید که هر روز شما بهترین روز باشد.

سخن آخر

رستوران‌های فشم همه از کیفیتی بسیار بالا برخوردار هستند، چون مهمانانی که این رستوران‌ها را برای تفریح و صرف غذا انتخاب می‌کنند اصولاً خوش‌سلیقه و سخت‌گیر هستند. ضمن اینکه رستوران‌داران این منطقه بسیار مهمان‌نواز هستند و دوست دارند بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه دهند.

همچنین منطقۀ ییلاقی فشم نیز از طبیعتی ناب و منحصر به فرد کوهستانی برخوردار است و حال و هوای بسیار مطلوب و البته مطبوعی را ایجاد می‌کند. به همین دلایل افراد بسیار زیادی رستوران‌های فشم را برای تفریحات آخر هفتۀ خودشان انتخاب می‌کنند؛ به این ترتیب، شایسته است اشاره شود که این منطقه در کل با ترافیک و حجم بسیار بالایی از مراجعان همراه است. به صورتی که ممکن است برای رسیدن به رستوران در ترافیک باقی بمانید و پس از آن نیز برای پیداکردن جای پارک با مشکل روبه‌رو شوید. با وجود این موارد توصیه می‌شود برای تفریح در منطقۀ ییلاقی فشم سعی کنید زمان را آزادانه در نظر بگیرید، به صورتی که دیر رسیدن باعث آزار و اذیت شما نشود.

۳.۲/۵ - (۱۳ امتیاز)

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. تورج امین فر

    دنبال رستوران خوب سمت فشم بودم ممنونم برای معرفی هاتون

    • محسن

      رستوران باغ ایرانی هم خیلی رستوران خوبیه تو فشم. هم غذاش خوبه هم فضاش. هم اینکه تو سایتش معمولا یه سری بازی میذاره که اون رو بازی کنی رو غذا تخفیف میذاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×