بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» اخبار گردشگری » به بهانه روز جهانی گردشگری، بسیار سفر باید…
جاهای دیدنی ایران
اخبار گردشگری

به بهانه روز جهانی گردشگری، بسیار سفر باید…

۴ مهر ۱۳۹۸ 16۲1,497

روز جهانی گردشگری، بهانه خوبی است برای از سفر گفتن و شنیدن. ۲۷ سپتامبر، همزمان با ۴ مهر ماه، روزی است که به منظور توسعه گردشگری نامگذاری شده است.

گردشگری، انواع و اهداف گوناگونی دارد. ممکن است به قصد طبیعتگردی باشد و یا به قصد بازدید از اماکن تاریخی، شاید کاری باشد و شاید تفریحی، ممکن است انفرادی و یا گروهی باشد.

جاهای دیدنی ایران
جاهای دیدنی ایران

توسعه گردشگری می تواند موجب افزایش اشتغال، انتشار فرهنگ ها و ارتباط اقوام شود.

مقاله مرتبط: انواع گردشگری و هدف از سفر

نامگذاری روز جهانی گردشگری، برای یادآوری این موضوع است که هنوز هم جاهای فراوانی وجود دارند که ندیده ایم و ارزش دیدن دارند. اما چرا راه دور برویم؟ ایران، سرزمین شگفتی ها است و مملو از جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی.

روز جهانی گردشگری
روز جهانی گردشگری

جاهای دیدنی ایران

همه مناطق جای ایران، انقدر جاذبه های گردشگری متنوعی دارد که ممکن است چندین روز در یک شهر اقامت داشته باشید اما باز هم فرصت نکنید آم منطقه یا شهر را کامل بگردید. روز جهانی گردشگری می تواند همان بهانه ای باشد که به دنبالش بودید تا سفری به یکی از نقاط کشور داشته باشید.

از میان جاهای دیدنی ایران، برخی شناخته شده تر و با آوازه جهانی هستند و برخی بکر تر و کم رفت و آمد تر. بد نیست کمی هم سراغ کمتر دیده شده ها برویم و سری هم به آن ها بزنیم.

دیدنی های ایران
دیدنی های ایران

مطلب مرتبط: اپلیکیشن های سفر ایرانی را می شناسید؟

مطلب مرتبط: گردشگری داخلی ؛ چرا باید گردشگری داخلی را ارج نهاد؟

 

خبر خوب این است که:

ایران، به واسطه موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی متنوع، در هر فصلی برای سفر جذاب است و می توانید در هر زمانی، جایی مناسب و وسوسه انگیز برای سفر پیدا کنید.

آب و هوای کوهستانی، جنگلی، کویری و جذابیت های هر کدام، سالانه جمعیت بالایی از گردشگران را از داخل و خارج از کشور، به ایران دعوت می کند. پیشینه تاریخی ایران و تنوع فرهنگی و قومیتی آن، از دیگر جذابیت های سفر به ایران است. آشنایی با آداب و رسوم، غذا ها و پوشش های مختلف مردم در مناطق مختلف ایران، همیشه بخشی هیجان انگیز از سفر به شهر های ایران است.

جاذبه های گردشگری ایران
جاذبه های گردشگری ایران

تنوع خدمات گردشگری

وقتی مقصدی را برای سفر ایرانگردی خود در در نظر می گیرید، انتخاب های گوناگونی پیش روی شما است و گزینه های فراوانی برای استفاده از خدمات تفریحی، اقامتی و رفاهی دارید.

می توانید هتلی لوکس، مجهز و گران قیمت و یا خانه های بومگردی با حسی نوستالژیک را برای اقامت برگزینید. یعنی این امکان را دارید تا متناسب با شرایط خودتان از سرویس ها و امکاناتی لوکس استفاده کنید و یا سفر ارزان و اقتصادی داشته باشید و با حداقل هزینه، سفری لذت بخش را تجربه کنید.

انتخاب های شما به هدفتان از سفر و ترجیحات شما باز می گردد اما می تواند کاملا منعطف و متناسب با خواست شما باشد.

دیدنی های ایران
دیدنی های ایران

 

ایرانگردی به بهانه روز جهانی گردشگری…

به مناسبت روز جهانی گردشگری، سایت اقامت ۲۴ قصد دارد تسهیلاتی را برای سفر در نظر بگیرد. در همین راستا، می توانید کد تخفیف ۸۰ هزار تومانی را از این سایت بر روی رزرو هتل خود دریافت کنید و با آن به هر کجای ایران که خواستید سفر کنید. بیش از ۱۸۰۰ هتل در سرتاسر ایران، آماده میزبانی از شما با رزرو از سایت اقامت ۲۴ هستند.

کد تخفیف روز جهانی گردشگری
کد تخفیف روز جهانی گردشگری

این فرصت استثنایی برای یک هفته، بر روی سایت اقامت ۲۴ قابل استفاده است و بهانه خوبی است برای این که یک ایرانگردی شیرین را در حال و هوای پاییزی مهر ماه تجربه کنید.

 

منبع: وبلاگ اقامت ۲۴

 

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

تعداد دیدگاهها: ۲

  1. رضا شفق

    یک سایت خوب برای رزرو هتل و اقامتگاه ، دمتون گرم

  2. مریم

    من همیشه برای رزرو هتل از اقامت ۲۴ استفاده میکنم چون واقعا عالیه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×