بنر دسکتاپ هتل های نوروزی 1403 بلاگ
» راهنمای سفر به ایران » استان تهران » تهران » آشنایی با استخرهای تهران
استخرهای تهران
تهران

آشنایی با استخرهای تهران

۹ اسفند ۱۳۹۷ 11۰1,874

هر روز و ماه و فصل را که برای سفر به هر گوشه از دنیا انتخاب کنید، شنا و ورزش های آبی مخصوصا در جمع های دوستانه بهترین تفریح می باشند. استخرهای تهران با داشتن امکانات و شرایط بسیار عالی و تنوع بالا، از جمله مواردی هستند که می توانید برای داشتن سفر عالی و به یادماندنی انتخاب نمایید. تفاوتی ندارد که در بین استخرهای تهران به دنبال گزینه های مناسب برای کودکان باشید یا برای بزرگسالان، در هر صورت لیست بی نظیری برایتان ارائه خواهد شد.


برای تجربه ی بهترین لحظات در استخرهای تهران با وبلاگ اقامت ۲۴ همراه باشید.

مقاله مرتبط : “جاذبه های هیجان انگیز و ترسناک اطراف تهران

بنر تبلیغاتی رزرو هتل های تهران با تخفیف

مقاله مرتبط : “تفریح در بام تهران

استخرهای تهران

استخرهای تهران؛ شمال

با توجه به تعداد بسیار زیاد استخرهای تهران و پراکندگی آنها در تمام مناطق این شهر، لیست بهترین ها را بر اساس مناطق مختلف آن معرفی خواهیم کرد. به جرات می توان گفت بهترین و مجهزترین استخرهای تهران در شمال این شهر قرار دارند که عبارتند از:

استخر نارسیس

نارسیس با توجه به امکانات و بخش های مختلفی که در آن ارائه شده اند، علاوه بر فراهم کردن شرایط مناسب برای تفریح، از نظر درمانی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. علاوه بر استخر، جکوزی، سونا، حوضچه های آب سرد و استخر کودکان، در نارسیس می توانید از فواید درمانی غار نمکی و اتاق ماساژ نیز استفاده نمایید. در صورتیکه به بیماری های پوستی و قارچی و همچنین مشکلات تنفسی مبتلا می باشید، پیشنهاد می کنیم حتما از غار نمکی این مجموعه استفاده نمایید.
آدرس: تهران پارس، خیابان فرجام، بین عادل و زرین

استخر شهید کشوری

استخر سرپوشیده مجموعه شهید کشوری که در خیابان میرداماد تهران قرار دارد، جزو بهترین و استانداردترین استخرهای تهران و ایران به شمار می‌آید. این مجموعه علاوه بر استخر اصلی، دارای دو حوضچه جکوزی، سونای خشک ‌و بخار، استخرکودکان، دو مجموعه رختکن، سالن بدنسازی، کلوپ ماساژ، کافی شاپ، فروشگاه تخصصی لوازم شنا و تراس آفتاب است. کیفیت آب این استخر بسیار بالاست و هر روز در زمان‌های مشخصی تصفیه آب و ضدعفونی نمودن آن با استفاده از تجهیزات درجه یک صورت می‌گیرد.

این استخر یکی از گزینه‌های برگزاری مسابقات شنا در سطوح مختلف داخلی و بین المللی می ‌باشد. ظرفیت استخر مجموعه شهید کشوری ۳۰۰ نفر است. همچنین سکوهایی مخصوص و محلی برای قرارگیری تماشاگران مسابقات با ظرفیتی بالغ بر۴۰۰ نفر در این استخر تعبیه شده است.

آدرس: تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری) مجموعه ورزشی شهید کشوری.

مجموعه جماران (آرمین)

مجموعه ی سرپوشیده ی آرمین جماران از جمله مجهزترین استخرهای تهران می باشد که شرایط ایده آلی را برای ورزش های آبی و شنا و تفریح تمام گروه های سنی فراهم نموده است. علاوه بر استخر، سرسره آبی، تونل مه، رودخانه مواج، سونای خشک و بخار، حمام ترکی و سنتی و حوضچه آب سرد در این مجموعه، می توان از امکاناتی مانند میز بیلیارد، تنیس، فوتبال دستی، ترامپولین و آب درمانی نیز بهره مند شد.
آدرس: تهران، نیاوران، سه راه یاسر، انتهای خیابان یاسر

استخرهای تهران

مجموعه شهید چمران

در بین تمام استخرهای تهران، اگر به دنبال کامل ترین مجموعه ی آبی و تفریحی و فرهنگی هستید، بدون شک هیچ کدام مانند مجموعه ی شهید چمران نمی تواند در اولویت قرار گیرد. این مجموعه که در لیست قدیمی ترین امکانات تفریحی در تهران محسوب میگردد، بخاطر داشتن استخر، سونای خشک و بخار، حوضچه آبسرد و تونل مه در استخر بولینگ عبدو شهرت بسیار زیادی دارد.
آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل آیت الله صدر

پردیس فرمانیه

استخر پردیس فرمانیه یکی دیگر از استخرهای معروف پایتخت کشورمان می باشد که شرایط ایده آلی را برای شنای بزرگسالان و کودکان فراهم نموده و از امکانات آن می توان به استخر، سونا و جکوزی، تونل مه، سالن بدنسازی و حوضچه آبسرد اشاره نمود.
آدرس: تهران، فرمانیه، بعد از چهارراه کامرانیه، خیابان فربین

استخر حس خوب زندگی

گوش دادن به موسیقی در زیر آب تصورش هم زیباست و قطعا تجربه ی آن فوق العاده خواهد بود. برای اینکه بتوانید این حس را در طول زندگی تجربه نمایید، استخر حس خوب زندگی این امکان را برایتان فراهم نموده است. در این استخر می توانید در زیر باران شنا کنید و لحظات شاد و خوشی را در سونای خشک و بخار، حمام ترکی و حوضچه های آب سرد و سالن ماساژ سپری نمایید.
آدرس: میدان آرژانتین، خیابان بیهقی، نبش بیهقی دهم غربی

استخرهای تهران

استخرهای تهران؛ غرب

اگر در محله های غرب تهران زندگی می کنید یا به این مناطق سفر کرده اید و در روزهای گرم تابستان یا هر روز و ماه دیگر از سال به دنبال استخر خوب و مناسب هستید، می توانید یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید:

استخر باغ صبا

باغ صبا از جمله استخرهایی می باشد که شرایط مناسب برای تمام گروه های سنی را در استخرهای مختلف فراهم نموده و طرفداران زیادی دارد. در این مجموعه می توانید از امکاناتی مانند استخرهای بزرگسالان و کودکان، سونا خشک و بخار، ماساژ، جکوزی، استخر خانم ها و آقایان و حمام ترکی استفاده نمایید و خوراکی های خوشمزه را از بوفه ی آن تهیه کرده و از تمام لحظاتتان لذت ببرید.
آدرس: تهران، پونک، بلوار همیلا، خیابان اورک، بالاتر از دانشگاه

استخر خرمشاد

خرمشاد یکی از بهترین استخرهای تهران می باشد که علاوه بر داشتن امکانات مناسب برای شنای کودکان و بزرگسالان، از بخش های دیگری مانند صخره نوردی، والیبال، بسکتبال، بدنسازی، اسکیت و همچنین فعالیت های فرهنگی تشکیل شده و برای تمام گروه های سنی می تواند انتخابی عالی باشد.
آدرس: تهران، اتوبان همت غربی، خیابان کبیری، نبش ۲۰ متری گلستان

استخرهای زیتون، آزادگان و ارم از جمله مواردی هستند که در بین استخرهای غرب تهران به چشم میخورند و هر یک مزایای خاص خودشان را دارند.

استخرهای تهران

استخرهای تهران در سایر مناطق

در مناطق جنوبی تهران نیز می توانید استخرهای متنوع و خوبی را انتخاب کنید که در این بین استخر سپیدار، شهید سبزعلی و بهارستان از بهترین گزینه ها در این مناطق محسوب میگردند. برای آن دسته از افرادی که در شرق تهران به دنبال استخر مناسب هستند، بهشت مادران و ساحل در لیست پرطرفدارترین ها قرار گرفته اند.

استخرهای تهران؛ روباز

با قدم گذاشتن در تابستان و روزهای گرم سال، دمای هوا در تهران به شدت افزایش پیدا می کند و در این لحظات، شنا در استخرهای روباز و آفتاب گرفتن و استراحت بر روی صندلی های کنار استخر حس فوق العاده ای دارد. در بین استخرهای تهران می توانید گزینه های بسیار خوبی را در لیست استخرهای روباز مشاهده کنید که معروف ترین آنها عبارتند از:

استخر آفتاب قدس

استخر آفتاب که در شهرک غرب واقع شده است، از پرطرفدارترین مجموعه های آبی در این شهر می باشد که علاوه بر داشتن شرایط مناسب در فضای سرپوشیده ی آن، این فرصت در اختیارتان قرار میگیرد تا در تراس آفتاب و استخر روباز شنا کنید و آفتاب بگیرید. در بخش سرپوشیده این مجموعه سونا خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی و فروشگاه لوازم ورزشی فراهم شده و همچنین آموزش های گروهی نیز ارائه می گردد.
آدرس: تهران، شهرک غرب، ایران زمین، مجموعه ورزشی قدس

استخرهای تهران

هودین و هورام

یکی از بهترین و مجهزترین استخرهای سرپوشیده و روباز تهران هودین و هورام می باشد که از شرایط بسیار خوب و بی نظیری برای شنا و همچنین درمان برخوردار است. برای مثال اگر با مشکلات جسمی مواجه شده اید، می توانید از ساحل شنی، غار سنگی و همچنین حمام نمک آن استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم بعد از ورزش و تجربه ی ماساژ تایلندی حتما به رستوران سنتی این مجموعه بروید و با خوردن غذاهای خوشمزه انرژی دوباره بگیرید.
آدرس: تهران، تهرانسر، بلوار گلها، تقاطع یاس

استخر باشگاه انقلاب

استخر روباز چهار فصل باشگاه انقلاب یکی از بهترین استخرهای تهران محسوب می‌گردد که دارای مجموعه‌های سرپوشیده و روباز و قسمت‌های مجزای خانم‌ها و آقایان می‌باشد و امکان استفاده در ساعات مختلف روز برای همگان از این استخر وجود دارد. سیستم تصفیه این استخر مجهز به گاز کلر و ازون می‌باشد و آب آن از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین در این استخر فضایی برای شنای کودکان تعبیه شده است.

این مجموعه دارای بوفه، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، استخر آب درمانی و حوضچه آب سرد نیز می‌باشد. از مزایای دیگر رفتن به این استخر می‌توان به استفاده از امکانات دیگر مجموعه ورزشی انقلاب مانند جاده تندرستی، زمین والیبال ساحلی، مراکز ماساژ و … اشاره کرد.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه های کردستان و سئول، جنب نمایشگاه بین المللی، مجموعه ورزشی انقلاب.

استخرهای تهران ویژه بانوان

خوشبختانه در بین استخرهای تهران تنوع بسیار زیادی در بین استخرهای ویژه بانوان وجود دارد و امکانات و شرایط هر یک در حد مطلوبی می باشد. برای مثال در این زمینه می توان به استخرهایی مانند آریا، ارکیده، حجاب و شهید کشور دوست اشاره نمود. البته برای مادرانی که تمایل دارند همراه با کودکانشان شنا کرده و ورزش های آبی را تجربه نمایند، استخر بعثت بخاطر داشتن شرایط ایده آل بهترین گزینه خواهد بود.

منبع : وبلاگ اقامت ۲۴

لطفا به این مقاله امتیاز دهید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×